abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98227921
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Fuuuk das echt iets voor mij :@

Overigens schiet mij nu te binnen, hebben de geld automaten in het weekend ook last van leegtes in het weekend?
Niets van gemerkt, tweemaal gepind op de Flowerstreet bij de grootste bank die daar zit. Waarvan een keer op een vrijdag of zaterdag :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:50:07 #227
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98228081
Pff is het al 25 juli :{
pi_98228236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef 67Impala het volgende:
Pff is het al 25 juli :{
Was het nog maar vorige week ;(.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:53:24 #229
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98228320
Altijd zo jammer hè.. Leef je er zo naar toe en is het zo voorbij -O-
pi_98228974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef 67Impala het volgende:
Altijd zo jammer hè.. Leef je er zo naar toe en is het zo voorbij -O-
Inderdaad _O-. Maar mooie herinneringen aan overgehouden ^O^. Welk hotel zit je?
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:27:03 #231
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98230352
i Dit is nu een reeks. Bij het openen van een nieuw deel worden de lezers meegenomen.
pi_98238867
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef yosander het volgende:

[..]

Wil je uitgaan of goedkoop gaan drinken?

Veiligheid is prima in orde, geen ruzies gezien of meegemaakt. 2x aangesproken door een hoertje, maar gewoon negeren. Irritantste zijn die proppers. Al kun je met die van de Viking en die seksclubs best leuk praten _O-. Enige waarvoor we moesten oppassen, zei de reisleiding, zijn fruitverkopers, die geven je eerst gratis fruit en proberen je dan op de een of andere manier op te lichten. Maar die lui altijd genegeerd.
Vorig jaar heb ik er wel wat meer 'last' van gehad, niet gevaarlijk eerder irritante mensen.

Je hebt inderdaad de hoertjes, gewoon negeren en je hand op je spullen houden dan is er niks aan de hand. Als jij met je bezopen kop met hun gaat dansen, dan ben je je portemonnee kwijt met wat pech.

Verder zijn die fruitverkopers inderdaad het verre weg irritants, zijn altijd mannen met een handje met fruit. Ze zijn ook op ons ongeveer elke avond wel afgelopen, en dan zeggen ze free taste, free taste en duwen ze het onderhand in je hand. Gewoon negeren en niet aanpakken, of vriendelijk bedanken. Pak je het wel aan (zelf niet meegemaakt, maar dat is wat de reisleiding ons zei) dan staan er binnen no-time een groep Bulgaren om je heen of je even 20 - 60 lev wilt betalen voor het fruit wat je geproeft hebt.

Het laatste waar je voor op moest 'letten' zijn de taxis, pak altijd gele taxis met een logo van een discotheek of een hotel erop. De meeste hotels die wat verder liggen hebben zelfs zo'n taxi die je gewoon bij je receptie kan regelen.

Overigens valt het allemaal reuze mee en word je ook hiervoor gewaarschuwd door je reisleiding. Je Hollandse verstand gebruiken, en je hebt de tijd van je leven.

Enkele dingen qua uitgaan wat ik aan kan raden;

• Mexo Beachbar (http://mexobar.com/), op het strand bij het Heineken House, heerlijke sfeer en vorig jaar een halve liter bier voor 4 lev. Lekker om even in te drinken voor je naar de clubs gaat.

• The Bounce (http://www.facebook.com/thebounceclub), als je bij de Viking doorloopt, kom je hem aan je linkerhand tegen. Onmisbaar door de witte loungebanken buiten, hier kan je lekker chillen op een van de loungebanken buiten of binnen dansen. Een vijf liter cocktail koste hier vorig jaar 25 euro, voor een fles drank met frisdrank betaalde je tussen de 65 en 100 lev..

• The Flying Dutchman (http://www.fdbar.nl/), niks speciaals, maar omdat je Nederlands bent moet je er toch even geweest zijn. Hetzelfde geldt voor de Heineken House (http://hh-sunnybeach.com/), deze was vorig jaar dood maar schijnt dit jaar een facelift te hebben gehad en drukker te worden. Idem dito trouwens voor het Slam Cafe (http://www.slamcafe.nl/sunny_beach/home/) was vorig jaar ook niet heel veel te beleven (op mannen na), maar als Nederlander ga je er toch even heen.

• Glade Viking (http://sunnybeach.dengladeviking.eu/), veelste druk, warm, maar toch moet je het gezien hebben voor de Scandinavische vrouwen!

• The Iceberg (http://www.icebergclub.net/), leuke club aan het einde van de straat bij de Viking, langs de Bounce. Goed te doen binnen, buiten nog wat banken om bij te komen.

Verder hebben de meeste Scandinavische vrouwen daar een hekel aan de Nederlandse boeren die met groepen door de straten lopen te zingen 'DAAR MOET EEN PIEMEL IN' 'BROEK AF, TIETEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN'. Doe dit dus ook niet, en je kan net als ons wat gezellige avonden hebben met de vrouwen daar. (Tip; neem ze na het stappen mee naar de Bounce om nog een cocktail en waterpijp te doen, kunnen ze erg waarderen ;)).

En als laatste, geniet ervan want de tijd is zo voorbij ;). Bezoek eens het waterpark in Nessebar (http://www.aquaparadise-bg.com/) (niet die in Sunny Beach die staat op instorten), gezellig en ook daar weer veel vrouwen te vinden.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:54:21 #233
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98240668
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef yosander het volgende:

[..]

Inderdaad _O-. Maar mooie herinneringen aan overgehouden ^O^. Welk hotel zit je?
Ik zit in Dawn Park , mooie verhalen over poolbar dus dat was de doorslag :@
pi_98242586
@Djimmy: vergeet je Lazur niet ? Was in 2005 en 2007 toch wel de ubervetste disco daar, incl buitenzwembad :)
pi_98244277
Ik heb tijdens mij vakantie daar praktisch alleen maar Den Glade Viking van binnen gezien _O-
pi_98245865
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:46 schreef BramKVO het volgende:
@Djimmy: vergeet je Lazur niet ? Was in 2005 en 2007 toch wel de ubervetste disco daar, incl buitenzwembad :)
Ik heb geen idee hoe die is, wel heel vaak voorgenomen om erheen te gaan maar eerst wat te drinken ergens bij de flowerstreet. Maar dan werd het altijd zo gezellig, dat het er nooit van is gekomen.

Dit jaar staat die weer op het lijstje wat ik nog wil zien; de Lazur (http://www.discoclublazur.com/) en Cacao Beach als Tiesto er komt (http://cacaobeach.bg/).
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:37:22 #237
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98246506
Weet iemand overigens een site met feesten of chille DJ"s die komen n in SB ?
pi_98246949
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef 67Impala het volgende:
Italobrothers en Basshunter komen deze zomer enkele keren naar de Viking stond er, meer weet ik niet. Vele discotheken hebben ook een website of Facebook :Y
pi_98246992
Eigenlijk zou ik toch ook nog eens naar SB moeten gaan, al is het dat ik toch eens de Viking (en Basshunter :p ) gezien heb ... Maar ja, word stilaan toch wat oud voor die toestanden :p
pi_98247028
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef 67Impala het volgende:
http://www.facebook.com/ilovesunnybeach

Zetten er soms wel wat nieuws op.
pi_98247039
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef BramKVO het volgende:
Eigenlijk zou ik toch ook nog eens naar SB moeten gaan, al is het dat ik toch eens de Viking (en Basshunter :p ) gezien heb ... Maar ja, word stilaan toch wat oud voor die toestanden :p
Genoeg ouderen die daar rondlopen, gemiddelde leeftijd is daar dan ook wel +20 :Y.
pi_98247601
-edit- verkeerde topic :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:07:20 #243
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98286222
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef yosander het volgende:

[..]

Genoeg ouderen die daar rondlopen, gemiddelde leeftijd is daar dan ook wel +20 :Y.
Oh dan voel ik me daar denk wel thuis met mijn 21 jaartjes :@

En nu verwacht ik geen reacties van: Bohh jij ben oud en waarom doe je dat soort vakanties nog steeds }:|

Je bent zo jong als je je voelt en ben het na 4 jaar nog steeds niet zat, chill vakanties en roadtrips kunnen altijd later nog als we wat meer financiele middelen hebben :'( c_/
pi_98286378
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef 67Impala het volgende:

[..]

En nu verwacht ik geen reacties van: Bohh jij ben oud en waarom doe je dat soort vakanties nog steeds }:|

Je bent zo jong als je je voelt en ben het na 4 jaar nog steeds niet zat, chill vakanties en roadtrips kunnen altijd later nog als we wat meer financiele middelen hebben :'( c_/
Bohhh :D!!!
Nee, kan daar mooi met 21 hoor. Zie mezelf d'r over drie ook nog wel zitten :D!
pi_98286768
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Aub zeg, ik ben naar SB geweest als ik 22 en 24 jaar was, who cares. Nu ben ik idd wat meer bezig met roadtrips naar verdere landen en citytrips maar dan nog feest ik daar ook nog genoeg hoor ;)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:31:12 #246
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98286958
Vorig jaar geweest, ga hier geen verhalen typen maar Bulgarije is gewoon een dikke 9,5. Half puntje eraf omdat het eten zwaar kut is!

Man als je Nederlander bent en je spreekt toevallig Bulgaars moet je daar gewoon een fatsoenlijk restaurant openen, 'redelijk' voor NL maatstaven en je hebt een toptent.

Verder merk je weinig van criminaliteit als je normaal doet en respect toont voor die Bulgaren. Niet slijmen, gewoon normaal doen en die Bulgaren zijn hartstikke relaxed.

En stap NOOIT van je leven in een WITTE taxi...
pi_98287599
Ik zat er ooit in een taxi, offerde die chauffeur me opeens hoeren en drugs aan. Waar ik overigens niet op ingegaan ben of course :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:15:10 #248
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98288476
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Aub zeg, ik ben naar SB geweest als ik 22 en 24 jaar was, who cares. Nu ben ik idd wat meer bezig met roadtrips naar verdere landen en citytrips maar dan nog feest ik daar ook nog genoeg hoor ;)
Ben het hier mee eens hoor maar je zit hier nb op FOK! hé :9 Maar goed heb er mega zin in en zal het volgend jaar als het bevalt ongetwijfeld weer doen. We hadden ons voorgesteld om naar al die party oorden te gaan. Hebben nu cherso 2008, Lloret 2009 en 2010 (wegens omstandigheden) en nu SB! Dus staat nog wel wat op de planning ook :D
pi_98288643
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef BramKVO het volgende:
Ik zat er ooit in een taxi, offerde die chauffeur me opeens hoeren en drugs aan. Waar ik overigens niet op ingegaan ben of course :)
Die lui bieden altijd hoeren aan. Onze taxichauffeur van het hotel zei ook: 'you like big melons? I can call for you!!'. Mooie lui daar en een praatje maken kan nooit kwaad :D. Taxi geen ervaringen mee gehad, maar voor het geval dat, had ik 't kaartje van 'onze taxichauffeur'.
Eten vond ik nog wel meevallen! Kun je niets van zeggen: 5-10 euro voor een hoofdgerecht _O_.

Manmanman, ik wil weer terug :D.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:04:18 #250
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98290246
ik wil gvd dat het 25 juli is }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')