quote:
Met emmerquote:
Waarschijnlijk hebben die zelfrespectquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
WAAROM doet dat soort mannen niet mee? Alleen maar van die pubers of homo's
Ik koop niets bij C1000 en dat die troep van Mien mag ze zelf inslikken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind die reklame van mien dobbelsteen 10X zo erg
Ik moest googlenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Benny heeft geen emmer meer nodig, hij loost t tegenwoordig in die Duitse
Schatje toch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
Ik zag de TT en die kon maar van een iemand zijn.
Vroeger kwam er nog weleens een leuke man voorbij, maar de laatste tijd is het echt helemaal niets meer. Misschien bij Idols straks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben die zelfrespect
Hallotjes.quote:
Die heeft ie normaal ook, maar die ene (Nick?) heeft ineens de ogen nog dichterbij elkaar. En... en... nou ja gewoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ene had best wel een scheve muil zo in close-up
waarvoor maakt mien ook alweer reklame? ze gaat er hier af zodra ik die teringstem hoor,.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik koop niets bij C1000 en dat die troep van Mien mag ze zelf inslikken.
De mental image van een Bennie al neukend met een emmer op zijn kop maakt me ook verdrietig.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
Ik zag de TT en die kon maar van een iemand zijn.
Waarom denk je dat ik het ook niet weetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarvoor maakt mien ook alweer reklame? ze gaat er hier af zodra ik die teringstem hoor,.
Ik vind het wel lekker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mental image van een Bennie al neukend met een emmer op zijn kop maakt me ook verdrietig.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |