Ga je haten nou?quote:
suffie stonede hippie koppenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Een Jacqueline Govaerts look-a-like
Do you want to be assigned to butter her muffin?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Viespeuk ook, dat wijf met een muffin in d'r rokje
Van Laura wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Do you want to be assigned to butter her muffin?
quote:
Komt door die veels te lage broek.. dat lijkt heel erg mannelijk zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:41 schreef Silenus het volgende:
Pocahontas lijkt ook een beetje op een omgebouwde, ik weet niet wat het is.
Eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
EN serieus, dit lijkt toch net een travo
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef StephanL het volgende:
Check die buik van der. Je ziet haar heupen gewoonIk vind dat echt te gek.
Ja maar wel zwanger?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah, ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond het er gelijk vies uitzien, met die afgezakte broekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Is zij zwanger dan?quote:
Nee maar dat leek wel netquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Zo een buikje heb ik ook, maar ik ben wel een stukkie ouder dan zij. Doe dan niet zo een broek aan!
Hoeveel maanden ben jij dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Zo een buikje heb ik ook, maar ik ben wel een stukkie ouder dan zij. Doe dan niet zo een broek aan!
quote:
Een echte vrouw wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zeg ik zei het leek, ik heb ook een buikje
Ik zag een superstrak lijf met alleen die "lijntjes" beneden, wat alleen mensen hebben die afgetraind zijn?quote:
PICSquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zeg ik zei het leek, ik heb ook een buikje
Ze wil volgens mij weer graag 19 zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een superstrak lijf met alleen die "lijntjes" beneden, wat alleen mensen hebben die afgetraind zijn?Heb geen buik(je) gezien
Gedurfd juist, als je het goed kunt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
WTF, de nieuw Milow, en dan 'Halo' doen.
Die reserve-belg haalt 2 dingen door elkaar volgens mij
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik zit me al weer te schamen dat ik uit Amsterdam kom
Foboquote:
Ik zag er ook echt geen grám vet aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een superstrak lijf met alleen die "lijntjes" beneden, wat alleen mensen hebben die afgetraind zijn?Heb geen buik(je) gezien
Nee joh, dat zijn botjes waar ik het over hebquote:
Nee mijn buik ging naar voren en toen zag je mijn heupen duidelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn botjes waar ik het over hebDat heeft niks met vet te maken, dat zie je juist als je geen vet hebt daar.
Volgens mij heb ik fragmenten gemist ofzo
Oh bedoel je datquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee mijn buik ging naar voren en toen zag je mijn heupen duidelijk
Nee was van vorenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh bedoel je datIk heb dat alleen niet gezien bij haar, denk dat ik wat zij-shots gemist heb ofzo
Vandaag record verbroken, stuk of 10 alquote:
Sam is perfect voor jouquote:
schudden met die billenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:49 schreef Silenus het volgende:
Deze droplul dient direct op z'n kutbril geslagen te worden.
Waaromquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:49 schreef Silenus het volgende:
Deze droplul dient direct op z'n kutbril geslagen te worden.
Gewoon spoort nietquote:
Ik ookquote:
Hmmmmkayquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef Silenus het volgende:
He reclame, m'n glas is nog niet leeg.
Dit betekent maar één ding: IK ZUIP TE TRAAG!
Hopelijk doet hij wel zijn muts en bril afquote:
Maak eens picsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van wie??
Heb ik weer wta gemist... kutspanjaarden
Hoi Mauricequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is leuk hoor die kerel, maar zoals zoveel toch niet iets waar je A) een CD van zou kopen of B) hierna verder komt.
Gewoon een leuk iemand met één trucje, maar daar blijft het wel bij. Vrij beperkte zang en of het zonder gitaar en het hele imago nog wat is moet maar blijken.
Welcome to popstars.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is leuk hoor die kerel, maar zoals zoveel toch niet iets waar je A) een CD van zou kopen of B) hierna verder komt.
Gewoon een leuk iemand met één trucje, maar daar blijft het wel bij. Vrij beperkte zang en of het zonder gitaar en het hele imago nog wat is moet maar blijken.
Ze moeten gitaren gewoon niet toelatenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het zonder gitaar niks is.
Durf niet... ze zijn wel klein... kleine spanjaardenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hij had geen gewelidige stem, maar hij is wel muzikaal, en hij bracht het leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
En hoe klein ben jij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Durf niet... ze zijn wel klein... kleine spanjaarden
Nou ja net zo hoog als ik.
Sam de man... komt hij nog in beeld?
Dit dus. En moet nog maar zien hoe hij het doet als hij een bepaald liedje MOET zingen en niet de kans heeft het zo aan te passen aan z'n eigen stem en zichzelf kan begeleiden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
1,71quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
En hoe klein ben jij?
En ja na de reclame![]()
Begin dan ook met de billige wijn ouwe gek!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Shit, Prosecco is op en die huiswijn smaakt dan toch wel een stuk minder.
Oquote:
Ik heb Spaanse wijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Shit, Prosecco is op en die huiswijn smaakt dan toch wel een stuk minder.
Ehm, dat geldt voor IEDEREEN die we net gezien hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus. En moet nog maar zien hoe hij het doet als hij een bepaald liedje MOET zingen
Die klonk 'boeiend', dat verkoopt ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan precies hetzelfde van die vreselijk mooie dame van net zeggen.
Die had ook maar een vlak stemmetje heur.
Die Prosecco moest eerst op, die was al open sukkel.lquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Begin dan ook met de billige wijn ouwe gek!
'Core business'.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
JOH![]()
Maar goed, das de hele core business van het programma hé, ongenuanceerde shit uitkramen op basis van 1 auditie
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, dat geldt voor IEDEREEN die we net gezien hebben.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
JOH![]()
Maar goed, das de hele core business van het programma hé, ongenuanceerde shit uitkramen op basis van 1 auditie
1.69 maar dan is 2 cm. wel een klein verschil, zeker gezien mijn hakken liefdequote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Prosecco moest eerst op, die was al open sukkel.l
Da's alleen bij de mensen die achter de gitaar verschuilenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze moeten gitaren gewoon niet toelatenDie moeten toch altijd halverwege het lied weg
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
'Core business'.
Hebbie een biertje genomen?![]()
Alleen haar looks verkopen alquote:
Ik ben groterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
1.69 maar dan is 2 cm. wel een klein verschil, zeker gezien mijn hakken liefde
Dan vallen er een hoop door de mandquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen haar looks verkopen al
Maar ook daarvan moeten we maar afwachten hoe ze is als ze verplicht een bepaald liedje moet zingen.
Van de looks was ik minder te spreken dan de stemquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen haar looks verkopen al
Maar ook daarvan moeten we maar afwachten hoe ze is als ze verplicht een bepaald liedje moet zingen.
Dat weten wequote:
Check edit.quote:
Nee dat zijn gewoon ál hun presentatricesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Huizenjacht; alle uitgerangeerde SBS-dozen in een programma
Dat weten we ookquote:
Ja nu is het minderquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Stukken minder, maar goed niet beroerder dan sommige anderen die door zijn
Die is anders ook niet zo groot hequote:
nee hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Da's Beyonce natuurlijk ook zonder muziek
Fokking geil.quote:
Nee, doorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Stukken minder, maar goed niet beroerder dan sommige anderen die door zijn
Hij is cutequote:
Klein popperig gezichtjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef Stickertje het volgende:
is die kop nou zo dun of maakt dat brede kapsel die kop zo raar dun?
Haha hier waren ze dat ook al niet met me eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Silenus het volgende:
Gek wijf, wel lekkere tieten.
Derhalve mixed feelings.
Wat zijn de minpunten dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Silenus het volgende:
Derhalve mixed feelings.
vind haar net te dun (die armpjes)quote:
Der armen komt niet door dat haarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef Stickertje het volgende:
wat is ze eng dun of komt dat door dat enge haar?
Lekker hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef Silenus het volgende:
Die tieten doen ook van *hophophop*
Te gek!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef Silenus het volgende:
Die tieten doen ook van *hophophop*
Te gek!
maar jij valt ook niet op vrouwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
En een bh die door je shirtje komt is echt geen gezicht.
Totdat ze ging zingenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Silenus het volgende:
Derhalve mixed feelings.
Vorige week was er 1, nu niksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
kutjepikandijvie... wat een drama's
Ik wil lekker gasten hier!!!
Nah dat was een broer van een kandidaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echtWie wie wie??? Issie door?????
Ik heb het gemist vorige week
Eentje uit Eksfektor met een kale kop die ooit Robbie Williams zong, nu dus met Popstars mee deed en door is. Z'n broer wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echtWie wie wie??? Issie door?????
Ik heb het gemist vorige week
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft hij ook zijn wenkbrauwen geverfd.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eentje uit Eksfektor met een kale kop die ooit Robbie Williams zong, nu dus met Popstars mee deed en door is. Z'n broer wasmateriaal.
Ja maar nu ff minder zeg maarquote:
Vhalzen zijn voor mooiboys hoorquote:
Ja.quote:
Precies zelfs haar pratenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef Stickertje het volgende:
stond hij dat popstars bord te swaffelen?
Niks tegen Leiden héquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Oh kijk nou Sjakie uit Leiden, een schilder.
Net als Wesley, de aannemer, uit Leidurrrdorrrrrrrp
Hij lijkt idd 35+quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
Weer zo eentje met een oude kop, 25 die knul!
Dat meisje is wel leuk, komt ook heel sympathiek over (en is gay volgens mij).
Nee totaal nietquote:
Wie? Maurice?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:12 schreef D. het volgende:
Heeft ie zo'n rare oren, of lijkt dat maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |