Hmmmmkayquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef Silenus het volgende:
He reclame, m'n glas is nog niet leeg.
Dit betekent maar één ding: IK ZUIP TE TRAAG!
Hopelijk doet hij wel zijn muts en bril afquote:
Maak eens picsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van wie??
Heb ik weer wta gemist... kutspanjaarden
Hoi Mauricequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is leuk hoor die kerel, maar zoals zoveel toch niet iets waar je A) een CD van zou kopen of B) hierna verder komt.
Gewoon een leuk iemand met één trucje, maar daar blijft het wel bij. Vrij beperkte zang en of het zonder gitaar en het hele imago nog wat is moet maar blijken.
Welcome to popstars.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is leuk hoor die kerel, maar zoals zoveel toch niet iets waar je A) een CD van zou kopen of B) hierna verder komt.
Gewoon een leuk iemand met één trucje, maar daar blijft het wel bij. Vrij beperkte zang en of het zonder gitaar en het hele imago nog wat is moet maar blijken.
Ze moeten gitaren gewoon niet toelatenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het zonder gitaar niks is.
Durf niet... ze zijn wel klein... kleine spanjaardenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Hij had geen gewelidige stem, maar hij is wel muzikaal, en hij bracht het leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het zonder gitaar niks is.
En hoe klein ben jij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Durf niet... ze zijn wel klein... kleine spanjaarden
Nou ja net zo hoog als ik.
Sam de man... komt hij nog in beeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |