Dit dus. En moet nog maar zien hoe hij het doet als hij een bepaald liedje MOET zingen en niet de kans heeft het zo aan te passen aan z'n eigen stem en zichzelf kan begeleiden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het zonder gitaar niks is.
1,71quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
En hoe klein ben jij?
En ja na de reclame![]()
Begin dan ook met de billige wijn ouwe gek!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Shit, Prosecco is op en die huiswijn smaakt dan toch wel een stuk minder.
Oquote:
Ik heb Spaanse wijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Shit, Prosecco is op en die huiswijn smaakt dan toch wel een stuk minder.
Ehm, dat geldt voor IEDEREEN die we net gezien hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus. En moet nog maar zien hoe hij het doet als hij een bepaald liedje MOET zingen
Die klonk 'boeiend', dat verkoopt ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan precies hetzelfde van die vreselijk mooie dame van net zeggen.
Die had ook maar een vlak stemmetje heur.
Die Prosecco moest eerst op, die was al open sukkel.lquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Begin dan ook met de billige wijn ouwe gek!
'Core business'.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
JOH![]()
Maar goed, das de hele core business van het programma hé, ongenuanceerde shit uitkramen op basis van 1 auditie
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, dat geldt voor IEDEREEN die we net gezien hebben.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
JOH![]()
Maar goed, das de hele core business van het programma hé, ongenuanceerde shit uitkramen op basis van 1 auditie
1.69 maar dan is 2 cm. wel een klein verschil, zeker gezien mijn hakken liefdequote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Prosecco moest eerst op, die was al open sukkel.l
Da's alleen bij de mensen die achter de gitaar verschuilenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze moeten gitaren gewoon niet toelatenDie moeten toch altijd halverwege het lied weg
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
'Core business'.
Hebbie een biertje genomen?![]()
Alleen haar looks verkopen alquote:
Ik ben groterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
1.69 maar dan is 2 cm. wel een klein verschil, zeker gezien mijn hakken liefde
Dan vallen er een hoop door de mandquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen haar looks verkopen al
Maar ook daarvan moeten we maar afwachten hoe ze is als ze verplicht een bepaald liedje moet zingen.
Van de looks was ik minder te spreken dan de stemquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen haar looks verkopen al
Maar ook daarvan moeten we maar afwachten hoe ze is als ze verplicht een bepaald liedje moet zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |