Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
de TT is een leugenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
some things never change.
heb ik nog wat gemist hier?
hij is niet zo slimquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef OA het volgende:
Die marcb1974... post hier al honderden delen mee en snapt het nog steeds niet
Of hij begrijpt het juist wél!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef OA het volgende:
Ja precies. Zoals die enge Joran zegt: 'viiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeessss Patrick!'quote:
Dit is juist een van zijn ontzettend heldere momentenquote:
dan had hij wel gezegd dat thee vies isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Hoe maak je zelf ijskoffie? gewoon normale koffie zetten en ijs erbij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:37 schreef Enfermera het volgende:
Koffieijs
IJskoffie![]()
Maar dat laatste komt meer omdat het van die voorgeperste koffiemeuk is, geef mij maar verse. En niet uit de automaat.![]()
Een nachtje in de vriezer zetten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe maak je zelf ijskoffie? gewoon normale koffie zetten en ijs erbij?
Ja, maar dan had hij het juist niet begrepen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had hij wel gezegd dat thee vies is
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef OA het volgende:
Op welke manier het ook bedoeld wordt, de woorden 'vies' en 'koffie' horen niet in één zin te staan of met elkaar in verband te worden gebracht.
Drama'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heiligschennis bijna, zeker?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
jij snapt hetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Drama'sHeiligschennis bijna, zeker?
Kinderkoffie dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Enfermera het volgende:
Ik lust wel koffie. Maar dan zeg maar 75% melk en 25% koffie. En wat suiker.![]()
![]()
Maar thee is helemaal heerlijk, dat kan altijd.
nee dan stuiter ik de hele nacht...... Hoe is ie btw, al op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
koffie van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
yep, vlakbij jou. ik ben zelfs in maastricht geweest, op de vrijthofquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dan stuiter ik de hele nacht...... Hoe is ie btw, al op vakantie geweest?
iep het vogelmeisjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet er nog een leuke film om te kijken?
Fracturequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
The Imaginarium of Doctor Parnassus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef vencodark het volgende:
Maar natuurlijk wel thee met suiker.
ah en niet ff op de koffie komen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep, vlakbij jou. ik ben zelfs in maastricht geweest, op de vrijthof
Iew, zo'n zakje wat heul lang in het water heeft gezeten? Of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
nee joh, zwarte thee zwart
Ein Schwarztee bitte!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
sorry, geen internet, adres of nummer van jullie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ah en niet ff op de koffie komen?
nee, ik bedoel zwarte thee zonder iets er inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew, zo'n zakje wat heul lang in het water heeft gezeten? Of bedoel je dat niet?
Brrr nee. Dat heb ik geprobeerd en ik kom er niet doorheen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik bedoel zwarte thee zonder iets er in
Dat heb ik dan weer met thee met suikerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrr nee. Dat heb ik geprobeerd en ik kom er niet doorheen.
Was sagen sie, ich spreche gar kein deutsch!quote:
Ja, het is vaak het 1 of het ander. Bedoel, hoor vaak dat je als niet-suiker een thee met suiker vreselijk vindt en als wel-suiker een thee zonder suiker vreselijk vindt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met thee met suiker
Ik kan het allebei drinken, maar doe het maar zonder suikerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik met theequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja volgende keer beter, en dan had je wel een slechte agent....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, geen internet, adres of nummer van jullie.
ik heb nog gevraagt aan de agent die langs de mark liep "hey, smeris. weet jei woar jf en ladylike wonen"
maar hij wist het niet
ik ben zelfs voor het zingen in de kerk geweest maar daar was je ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja volgende keer beter, en dan had je wel een slechte agent....
ik ben nogal bekend in maastrcht
hey ben jij er ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:20 schreef Fha het volgende:
Soms thee met suikerMaar dat is dan meer omdat ik gebrek aan suiker heb dan omdat ik het zo ontzettend lekker vind
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hey ben jij er ook![]()
ik had je niet opgemerkt
ik heb een cadeautje voor jouquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan het allebei drinken, maar doe het maar zonder suiker.
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een cadeautje voor jou
hihi, ik was ziek, dus ik heb thee gedronken de afgelopen dagenquote:
TETTENFOTO!!!quote:
oja, die was ik alweer vergetenquote:
dat is de enigste gelegenheid voor theequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi, ik was ziek, dus ik heb thee gedronken de afgelopen dagen
2 cadeautjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oja, die was ik alweer vergeten
Weet ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ik wil het nu weten.
Met paarse uuh... strikken vlekkenquote:
euhmquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben zelfs voor het zingen in de kerk geweest maar daar was je ook niet
nee, de enigste gelegenheid vind ik een high teaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is de enigste gelegenheid voor thee
Verkeerd is het zekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is dit niet koffie verkeerd??
Jaaaaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef john-frusciante het volgende:Dat zijn niet de tetten van suikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ze hebben wel rode/paarsige vlekkenquote:
Ja maar mini-taart zou daar never nooit niet in durven bijtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ze hebben wel rode/paarsige vlekken
Met melkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Of met melk. Maar gewoon zo is ook heerlijk.
nee, dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar mini-taart zou daar never nooit niet in durven bijten
Ja, tis aangeleerd helaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met melk![]()
Maar lekker zelf weten
ben jij in je tetten gebeten door mini taart?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze hebben wel rode/paarsige vlekken
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, tis aangeleerd helaasMn moeder wilde me niet aanleren om thee met suiker te drinken, dus ze deed er melk bij om mij thee te leren drinken toen ik klein was
![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben jij in je tetten gebeten door mini taart?
Ja, precies.. Ook nog een goed idee!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Heb ik bij Thijs eigenlijk nooit geprobeerd, die geef ik gewoon thee met een zoetige smaak, bosvruchten bijvoorbeeld..wel verse uiteraard
quote:
maar et is wel gezellig we gfaan zo film kiekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het is te zienola gier, nick
![]()
Vindt ie nog lekker ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies.. Ook nog een goed idee!![]()
da's belangrijk, at wel ok zie pmquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar et is wel gezellig we gfaan zo film kieken
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de bruut
het is dat ik al voorzien ben maar anders kusje over?
Slaap lekker zo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:46 schreef Enfermera het volgende:
Ik duik lekker met een boek mn bed inTrusten alvast!
Doucheze en fijn dromen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Slaap lekker zo!![]()
Ik ga douchen en dan naar bed, slaap lekker allemaal![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef OA het volgende:
join themquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik luister mijn muziekje af en ga dan ook maar slapen![]()
If you can't beat them...
of is dat te vrijpostig, zomaar mee gaan slapen met de rest?quote:
nee hoor, kom maar lekker liggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of is dat te vrijpostig, zomaar mee gaan slapen met de rest?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, kom maar lekker liggen.
het is dat je al bezet bent, want andersquote:
ik heb gelijk een andere sig genomen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is dat je al bezet bent, want anders
hihihihihihi!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:33 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb gelijk een andere sig genomen.![]()
maar nu echt weg![]()
ik heb niks :Squote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
da's belangrijk, at wel ok zie pm
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 088 Panda72
02. 083 Fha
03. 063 suikertaartje
04. 058 Giertje
05. 051 DaMart
06. 046 goldfinger1963
07. 043 Enfermera
08. 039 TJDoornbos
09. 033 marcb1974
10. 033 MPG
11. 020 wel.o.k
12. 018 Solique
13. 015 Marijkezwolle
14. 012 john-frusciante
15. 009 vencodark
16. 008 Aarti
17. 008 cablegunmaster
18. 007 JDude
19. 007 OA
20. 005 Kuukske
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van vrijdag 13 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
29. 0200 goldfinger1963
37. 0177 Pheno
je laat LL vallenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb gelijk een andere sig genomen.![]()
maar nu echt weg![]()
Wromquote:
Telefoon doorschakelen naar je mobiel en hem dan blokkeren?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:28 schreef Panda72 het volgende:
Ik baal zo enorm dat je bepaalde nummers met een vast toestel niet kunt blokkeren. Ze kunnen naar de maan vliegen, hersenoperaties uitvoeren maar gemakkelijk nummers blokkeren neehee dat kan niet![]()
Ja provider KPN bellen waarschijnlijk maar ik wil zsm een nummer blokkeren en niet als pasen pinksteren op 1 dag vallen
Dat is geen optie helaas. Want ik wil 1 bepaald persoon niet spreken. Mijn mobiel gebruik ik veel minder dan mijn vaste lijn. En voor de ene persoon wil ik gewoon niet bereikbaar zijn. De enige mogelijkheid is gewoon niet opnemen als HET belt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Telefoon doorschakelen naar je mobiel en hem dan blokkeren?
En goedemorgen allemaal
gisteren een beetje teveel bacardi razz gehadquote:
Oh ja dan kun je je brak voelen inderdaad. Sterktequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
gisteren een beetje teveel bacardi razz gehad
Okee, dan houdt het op ja, maar gelukkig heb je nummerherkenningquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:41 schreef Panda72 het volgende:
Dat is geen optie helaas. Want ik wil 1 bepaald persoon niet spreken. Mijn mobiel gebruik ik veel minder dan mijn vaste lijn. En voor de ene persoon wil ik gewoon niet bereikbaar zijn. De enige mogelijkheid is gewoon niet opnemen als HET belt.![]()
Goedemorgen lief suikertaartje.Hoe gaat het vandaag? wat beter dan gisteren?
suffie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
gisteren een beetje teveel bacardi razz gehad
dank je een douche helpt in ieder geval welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja dan kun je je brak voelen inderdaad. Sterkte
whehehe i know maar het was wel weer gezellig mijn vaste vrienden hier te hebbenquote:
ik kan nu natuurlijk zeggen dat daar dan toch helemaal geen drank bij nodig is, maar laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:58 schreef Giertje het volgende:
whehehe i know maar het was wel weer gezellig mijn vaste vrienden hier te hebben
daar heb je gelijk in maar met een vriendin van me en ik gaan we een keer inde zoveel tijd razzen zoals we dat zo mooi noemen en ondertussen popstars kijkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan nu natuurlijk zeggen dat daar dan toch helemaal geen drank bij nodig is, maar laat ik dat maar niet doen
Thijs is zo lief volgens mij is het een heel vrolijk meneertje. Beterschap met de meneertjes. Met mij gaat het goed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, dan houdt het op ja, maar gelukkig heb je nummerherkenning![]()
Het gaat vandaag prima met mij, maar de twee meneertjes zijn ziek met snot en verhoging/ koorts.
Straks maar even door de supermarkt racen met Thijs in een karretje, dat vind hij eigenlijk altijd leuk
En gelukkig hebben die kleintjes toch vaak net iets minder last van ziek zijn dan wij, het moet wel heel erg zijn wil hij niet lekker gaan zitten spelen![]()
Hoe is het verder met jou?
Het is dat de posts achter de schermen niet meetellen voor de dagcijfers... want in totaal had ik er iets van 93 of gisterenquote:
oh, dat is wel tofquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar met een vriendin van me en ik gaan we een keer inde zoveel tijd razzen zoals we dat zo mooi noemen en ondertussen popstars kijkenen dan natuurlijk onze eigen mening geven over de kandidaten
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Thijs is zo lief volgens mij is het een heel vrolijk meneertje. Beterschap met de meneertjes. Met mij gaat het goed.
Wel heel eerlijk dat je dat toch even verteltquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:04 schreef DaMart het volgende:
Het is dat de posts achter de schermen niet meetellen voor de dagcijfers... want in totaal had ik er iets van 93 of gisteren.
mijn eigen mengen is half glas raz en half glas 7 up heb er iets van 8 a 9 glazen van gehadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat is wel tof![]()
en hoeveel is teveel razz dan?
morguh trevquote:
OMG! Dan was ik echt al drie keer omgevallenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:14 schreef Giertje het volgende:
mijn eigen mengen is half glas raz en half glas 7 up heb er iets van 8 a 9 glazen van gehad
ben dat niet gewend meer omdat ik vrijwel niet meer drink
whehehe nou ik viel niet om maar was wel behoorlijk draaierigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Dan was ik echt al drie keer omgevallen
Vrolijke baby's zijn lieve babies. Toen ik gisteren in het ziekenhuis was was er ook een hele lief baby in een wandelwagentje. Hij lachte heel lief en zwaaide enthousiast naar mij. Ik smolt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]hij was al een heel vrolijke baby, en hij houdt ervan om mensen te laten lachen, dus het is bijna altijd feest met hem
ja, nou ja, ik drink echt haast nooit meer, dus ik ben bij twee drankjes al flink aangeschotenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:18 schreef Giertje het volgende:
whehehe nou ik viel niet om maar was wel behoorlijk draaierig
hihi ik zag net trouwens dat de postaantallen weer hersteld zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dat de posts achter de schermen niet meetellen voor de dagcijfers... want in totaal had ik er iets van 93 of gisteren.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:19 schreef Panda72 het volgende:
Vrolijke baby's zijn lieve babies. Toen ik gisteren in het ziekenhuis was was er ook een hele lief baby in een wandelwagentje. Hij lachte heel lief en zwaaide enthousiast naar mij. Ik smolt.
jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi ik zag net trouwens dat de postaantallen weer hersteld zijn
Thijsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
leuk is dat he?
We hebben Thijs ook al vroeg geleerd 'doehoei' te zeggen en te zwaaien
Al die posters die gisteren in paniek waren omdat hun postaantallen weg waren kunnen nu weer rustig ademhalenquote:
Het is dat je zo ver weg woont, anders kwamen we een keer zwaaienquote:
Zo te zien mis ik hier veelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi ik zag net trouwens dat de postaantallen weer hersteld zijn
Het is toch ook wel heel erg he, als je daar om in paniek raaktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef Panda72 het volgende:
Al die posters die gisteren in paniek waren omdat hun postaantallen weg waren kunnen nu weer rustig ademhalen
ik doe vandaag ook kalm aan in utrecht dat kan ik je wel vertellenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, nou ja, ik drink echt haast nooit meer, dus ik ben bij twee drankjes al flink aangeschoten
ja jammerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont, anders kwamen we een keer zwaaien![]()
Ja dat komt omdat jij een sociaal leven hebtquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is toch ook wel heel erg he, als je daar om in paniek raakt
En veel te lange werkdagen hebquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat jij een sociaal leven hebt
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:36 schreef Trevland het volgende:
Ik ben boodschappen doen, tot straks![]()
Ahwwquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vrolijke baby's zijn lieve babies. Toen ik gisteren in het ziekenhuis was was er ook een hele lief baby in een wandelwagentje. Hij lachte heel lief en zwaaide enthousiast naar mij. Ik smolt.
Echt hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Al die posters die gisteren in paniek waren omdat hun postaantallen weg waren kunnen nu weer rustig ademhalen
Zeker nu je ineens achter meer schermpjes kunt komen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
jaquote:
Ik heb heerlijk geslapen, maar ik vond 5 uur op zich wel een beetje kortquote:
gezellig.quote:
Doegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gezellig.
Nou lieve fokkertjes ik ga dag zwaaien. Tot laat in de middag misschien
Kloptquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker nu je ineens achter meer schermpjes kunt komen.
Helemaal mee eens, lekker zonnetje, maar niet te warm.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat het morgen ook zulk weer als het nu is moet worden.
Ja en ik wil wat mensen de zee in rollenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:05 schreef Ancest het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, lekker zonnetje, maar niet te warm.
Hoii!quote:
Eenschquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat het morgen ook zulk weer als het nu is moet worden.
* suikertaartje rolt zichzelf op tot een bolletjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en ik wil wat mensen de zee in rollen.
Ziek kindje. Tsja...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoii!
Maar 5 uur geslapen?![]()
Ik zou helemaal kapot zijn danSlaap tegenwoordig gemiddeld 9 uur
Das maandag ook weer afgelopen als ik ga werken
Ohja, en ik heb mn contract binnen, die sukkelsmensen is het toch gelukt om alles te regelen![]()
[..]
Eensch
Vooral veel snot, dus haalt hij wat moeilijk adem en dat slaapt dan weer niet zo lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos![]()
Wat heeftie? Beterschap iig
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik lees de TT en ik denk, ik post ook even om het te beamen
naatjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik lees de TT en ik denk, ik post ook even om het te beamen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De batstent van GF wordt binnenkort op het spoor aangesloten. Het station is al klaar![]()
[ afbeelding ]
Heet het daar echt zo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De batstent van GF wordt binnenkort op het spoor aangesloten. Het station is al klaar![]()
[ afbeelding ]
nee, grapje joh, gekkiequote:
[ afbeelding ]
Wel joh gekkiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, grapje joh, gekkie![]()
20
Daar ga ik later wonenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh gekkieZoek maar op, aan het lijntje Freiburg - Elzach, tussen Buchholz en Waldkirch.
Daar is de spoorkaart. Veel plezier
Het weer is nu best aardig, ondanks de voorspellingenquote:
Ik bedoelde mijn opmerking ook als grapje, schatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh gekkieZoek maar op, aan het lijntje Freiburg - Elzach, tussen Buchholz en Waldkirch.
Daar is de spoorkaart. Veel plezier
Dus je slaapt lekker uit?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het weer is nu best aardig, ondanks de voorspellingenDonderdag was het heel slecht smorgens dus toen ben ik alleen smiddags even op weggegaan. Sowieso komt er van de oorspronkelijke planning niet veel terecht, aangezien ik eigenlijk niet zo veel zin blijk te hebben om op mijn vakantie om 6 uur op te gaan staan voor zoiets sufs als bordjes schieten
![]()
Hopelijk blijft het zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je slaapt lekker uit?![]()
En wat fijn dat het weer een beetje meezit
Ik zal voor je duimen, en als je gaat, veel plezier met zwemmenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zoHoewel de voorspellingen tot en met dinsdag regen geven. Daarna hebben we nog geen vooruitzichten
![]()
Misschien ga ik vanmiddag nog wel even zwemmen hier in de buurt. Maar eens kijken hoe het gaat qua weer.
Dagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eventjes dingetjes doen, tot later
Dat is een goed idee. Ik ga ook maar eens wat eetbaars regelen. Een reep chocola uit de automaat of zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kan je het beste iets klaarmaken voor jezelf dat je kan opeten
Daar wordt men dik vanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Ik ga ook maar eens wat eetbaars regelen. Een reep chocola uit de automaat of zo
Het is een Kitkat gewordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is een goed idee. Ik ga ook maar eens wat eetbaars regelen. Een reep chocola uit de automaat of zo
Wel goed hoor. Matig weer hier, lekkere chica's welquote:
[ afbeelding ]
flesquote:
Kabelquote:
ook aan het touwtrekken? (helaas deze reeks is nu doodquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kan nog een uur online zijn, maar aangezien de loosheid er wel een beetje vanaf spat werkelijk, ga ik zo maar eens de stad in. Nou het nog droog is. De zon is alweer weg. Alleen vanochtend even gezien.
hier schijnt hijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kan nog een uur online zijn, maar aangezien de loosheid er wel een beetje vanaf spat werkelijk, ga ik zo maar eens de stad in. Nou het nog droog is. De zon is alweer weg. Alleen vanochtend even gezien.
Ahw, vervelend joh. Voor hem en voor jouquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vooral veel snot, dus haalt hij wat moeilijk adem en dat slaapt dan weer niet zo lekker![]()
Dankje, en succes met de boodschappen!
pas dan maar op met de vertragingenquote:
Daarom hield ik mijn mond maar dicht dat die hier ook schijntquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas dan maar op met de vertragingen![]()
trevquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom hield ik mijn mond maar dicht dat die hier ook schijnt
GFquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
het is dus duidelijk je moet in nederland of belgie zijn voor de zon
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Nieuwe spijkerbroek![]()
Het was hard nodig
Veto/recht/dark stonewashedquote:
of bij Sziget (Hongarije in de hoofdstad, dat festival, jeweetz)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
het is dus duidelijk je moet in nederland of belgie zijn voor de zon
Was het maar weer eergister he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
Kleuters hier op de achterplaats:
pampampampampampam
Jij hebt geen wapen, jij mag niet meedoen
pampampampam
Och, wat verlang ik naar die tijd
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was het maar weer eergister he?
Nice!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veto/recht/dark stonewashed
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
Oh, ik zag een paar dagen terug een stukje van Julian Assange bij Netwerk, wat een held is dat zeg![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens van het mooie weer genieten en lekker vissen![]()
Bis Later Lui![]()
Ja, ik kende 'm eerst ook niet, maar oprichter Wikileaks, bekend hacker, activistquote:
Ik las het netquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik kende 'm eerst ook niet, maar oprichter Wikileaks, bekend hacker, activist
laters trevquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens van het mooie weer genieten en lekker vissen![]()
Bis Later Lui![]()
Kattenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:04 schreef Enfermera het volgende:
Eens kijken of dit werkt....
[ afbeelding ]
Uhhuhquote:
Hahahaha jaaaaaaaaaaaaquote:
Wat vroeg, was het rustig in de tippelzone vandaag?quote:
laters STquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat vroeg, was het rustig in de tippelzone vandaag?
En gefeliciteerd met je vakantie
Qua productie was er maar weinig te doen, maar desalniettemin was het een komen en gaan van klantenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat vroeg, was het rustig in de tippelzone vandaag?
Dank jequote:En gefeliciteerd met je vakantie
marcquote:
dat laatste is een feitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je laat LL vallen![]()
slet dat je bent![]()
dat viel wel meequote:
quote:
Weer voor echte kerels?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat viel wel mee![]()
het was wel een keerlijk weertje![]()
Hoiquote:
quote:
Heeeequote:
Ik ookquote:
Jeumigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:21 schreef DaMart het volgende:
Ik ook.
Ik heb zelfs koffie in huis gehaald.
En geen nood, ik heb meer dan genoeg thee voor ons.
Het was vooral zoeken in de supermarkt... ze hebben een half jaar geleden de winkel wat anders ingericht, en vroeger wist ik nog wel waar de koffie ongeveer stondquote:
Hahaha wat een ervaring dus weerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was vooral zoeken in de supermarkt... ze hebben een half jaar geleden de winkel wat anders ingericht, en vroeger wist ik nog wel waar de koffie ongeveer stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |