Vooral veel snot, dus haalt hij wat moeilijk adem en dat slaapt dan weer niet zo lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos![]()
Wat heeftie? Beterschap iig
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik lees de TT en ik denk, ik post ook even om het te beamen
naatjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik lees de TT en ik denk, ik post ook even om het te beamen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De batstent van GF wordt binnenkort op het spoor aangesloten. Het station is al klaar![]()
[ afbeelding ]
Heet het daar echt zo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De batstent van GF wordt binnenkort op het spoor aangesloten. Het station is al klaar![]()
[ afbeelding ]
nee, grapje joh, gekkiequote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wel joh gekkiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, grapje joh, gekkie![]()
20
Daar ga ik later wonenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh gekkieZoek maar op, aan het lijntje Freiburg - Elzach, tussen Buchholz en Waldkirch.
Daar is de spoorkaart. Veel plezier
Het weer is nu best aardig, ondanks de voorspellingenquote:
Ik bedoelde mijn opmerking ook als grapje, schatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh gekkieZoek maar op, aan het lijntje Freiburg - Elzach, tussen Buchholz en Waldkirch.
Daar is de spoorkaart. Veel plezier
Dus je slaapt lekker uit?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het weer is nu best aardig, ondanks de voorspellingenDonderdag was het heel slecht smorgens dus toen ben ik alleen smiddags even op weggegaan. Sowieso komt er van de oorspronkelijke planning niet veel terecht, aangezien ik eigenlijk niet zo veel zin blijk te hebben om op mijn vakantie om 6 uur op te gaan staan voor zoiets sufs als bordjes schieten
![]()
Hopelijk blijft het zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je slaapt lekker uit?![]()
En wat fijn dat het weer een beetje meezit
Ik zal voor je duimen, en als je gaat, veel plezier met zwemmenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zoHoewel de voorspellingen tot en met dinsdag regen geven. Daarna hebben we nog geen vooruitzichten
![]()
Misschien ga ik vanmiddag nog wel even zwemmen hier in de buurt. Maar eens kijken hoe het gaat qua weer.
Dagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eventjes dingetjes doen, tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |