oh, dat is wel tofquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar met een vriendin van me en ik gaan we een keer inde zoveel tijd razzen zoals we dat zo mooi noemen en ondertussen popstars kijkenen dan natuurlijk onze eigen mening geven over de kandidaten
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Thijs is zo lief volgens mij is het een heel vrolijk meneertje. Beterschap met de meneertjes. Met mij gaat het goed.
Wel heel eerlijk dat je dat toch even verteltquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:04 schreef DaMart het volgende:
Het is dat de posts achter de schermen niet meetellen voor de dagcijfers... want in totaal had ik er iets van 93 of gisteren.
mijn eigen mengen is half glas raz en half glas 7 up heb er iets van 8 a 9 glazen van gehadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat is wel tof![]()
en hoeveel is teveel razz dan?
morguh trevquote:
OMG! Dan was ik echt al drie keer omgevallenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:14 schreef Giertje het volgende:
mijn eigen mengen is half glas raz en half glas 7 up heb er iets van 8 a 9 glazen van gehad
ben dat niet gewend meer omdat ik vrijwel niet meer drink
whehehe nou ik viel niet om maar was wel behoorlijk draaierigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Dan was ik echt al drie keer omgevallen
Vrolijke baby's zijn lieve babies. Toen ik gisteren in het ziekenhuis was was er ook een hele lief baby in een wandelwagentje. Hij lachte heel lief en zwaaide enthousiast naar mij. Ik smolt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]hij was al een heel vrolijke baby, en hij houdt ervan om mensen te laten lachen, dus het is bijna altijd feest met hem
ja, nou ja, ik drink echt haast nooit meer, dus ik ben bij twee drankjes al flink aangeschotenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:18 schreef Giertje het volgende:
whehehe nou ik viel niet om maar was wel behoorlijk draaierig
hihi ik zag net trouwens dat de postaantallen weer hersteld zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dat de posts achter de schermen niet meetellen voor de dagcijfers... want in totaal had ik er iets van 93 of gisteren.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:19 schreef Panda72 het volgende:
Vrolijke baby's zijn lieve babies. Toen ik gisteren in het ziekenhuis was was er ook een hele lief baby in een wandelwagentje. Hij lachte heel lief en zwaaide enthousiast naar mij. Ik smolt.
jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi ik zag net trouwens dat de postaantallen weer hersteld zijn
Thijsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
leuk is dat he?
We hebben Thijs ook al vroeg geleerd 'doehoei' te zeggen en te zwaaien
Al die posters die gisteren in paniek waren omdat hun postaantallen weg waren kunnen nu weer rustig ademhalenquote:
Het is dat je zo ver weg woont, anders kwamen we een keer zwaaienquote:
Zo te zien mis ik hier veelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi ik zag net trouwens dat de postaantallen weer hersteld zijn
Het is toch ook wel heel erg he, als je daar om in paniek raaktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef Panda72 het volgende:
Al die posters die gisteren in paniek waren omdat hun postaantallen weg waren kunnen nu weer rustig ademhalen
ik doe vandaag ook kalm aan in utrecht dat kan ik je wel vertellenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, nou ja, ik drink echt haast nooit meer, dus ik ben bij twee drankjes al flink aangeschoten
ja jammerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont, anders kwamen we een keer zwaaien![]()
Ja dat komt omdat jij een sociaal leven hebtquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is toch ook wel heel erg he, als je daar om in paniek raakt
En veel te lange werkdagen hebquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat jij een sociaal leven hebt
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:36 schreef Trevland het volgende:
Ik ben boodschappen doen, tot straks![]()
Ahwwquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vrolijke baby's zijn lieve babies. Toen ik gisteren in het ziekenhuis was was er ook een hele lief baby in een wandelwagentje. Hij lachte heel lief en zwaaide enthousiast naar mij. Ik smolt.
Echt hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Al die posters die gisteren in paniek waren omdat hun postaantallen weg waren kunnen nu weer rustig ademhalen
Zeker nu je ineens achter meer schermpjes kunt komen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
jaquote:
Ik heb heerlijk geslapen, maar ik vond 5 uur op zich wel een beetje kortquote:
gezellig.quote:
Doegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gezellig.
Nou lieve fokkertjes ik ga dag zwaaien. Tot laat in de middag misschien
Kloptquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker nu je ineens achter meer schermpjes kunt komen.
Helemaal mee eens, lekker zonnetje, maar niet te warm.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat het morgen ook zulk weer als het nu is moet worden.
Ja en ik wil wat mensen de zee in rollenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:05 schreef Ancest het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, lekker zonnetje, maar niet te warm.
Hoii!quote:
Eenschquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat het morgen ook zulk weer als het nu is moet worden.
* suikertaartje rolt zichzelf op tot een bolletjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en ik wil wat mensen de zee in rollen.
Ziek kindje. Tsja...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoii!
Maar 5 uur geslapen?![]()
Ik zou helemaal kapot zijn danSlaap tegenwoordig gemiddeld 9 uur
Das maandag ook weer afgelopen als ik ga werken
Ohja, en ik heb mn contract binnen, die sukkelsmensen is het toch gelukt om alles te regelen![]()
[..]
Eensch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |