Vooral veel snot, dus haalt hij wat moeilijk adem en dat slaapt dan weer niet zo lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos![]()
Wat heeftie? Beterschap iig
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik lees de TT en ik denk, ik post ook even om het te beamen
naatjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik lees de TT en ik denk, ik post ook even om het te beamen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De batstent van GF wordt binnenkort op het spoor aangesloten. Het station is al klaar![]()
[ afbeelding ]
Heet het daar echt zo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De batstent van GF wordt binnenkort op het spoor aangesloten. Het station is al klaar![]()
[ afbeelding ]
nee, grapje joh, gekkiequote:
[ afbeelding ]
Wel joh gekkiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, grapje joh, gekkie![]()
20
Daar ga ik later wonenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh gekkieZoek maar op, aan het lijntje Freiburg - Elzach, tussen Buchholz en Waldkirch.
Daar is de spoorkaart. Veel plezier
Het weer is nu best aardig, ondanks de voorspellingenquote:
Ik bedoelde mijn opmerking ook als grapje, schatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh gekkieZoek maar op, aan het lijntje Freiburg - Elzach, tussen Buchholz en Waldkirch.
Daar is de spoorkaart. Veel plezier
Dus je slaapt lekker uit?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het weer is nu best aardig, ondanks de voorspellingenDonderdag was het heel slecht smorgens dus toen ben ik alleen smiddags even op weggegaan. Sowieso komt er van de oorspronkelijke planning niet veel terecht, aangezien ik eigenlijk niet zo veel zin blijk te hebben om op mijn vakantie om 6 uur op te gaan staan voor zoiets sufs als bordjes schieten
![]()
Hopelijk blijft het zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je slaapt lekker uit?![]()
En wat fijn dat het weer een beetje meezit
Ik zal voor je duimen, en als je gaat, veel plezier met zwemmenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zoHoewel de voorspellingen tot en met dinsdag regen geven. Daarna hebben we nog geen vooruitzichten
![]()
Misschien ga ik vanmiddag nog wel even zwemmen hier in de buurt. Maar eens kijken hoe het gaat qua weer.
Dagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eventjes dingetjes doen, tot later
Dat is een goed idee. Ik ga ook maar eens wat eetbaars regelen. Een reep chocola uit de automaat of zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kan je het beste iets klaarmaken voor jezelf dat je kan opeten
Daar wordt men dik vanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Ik ga ook maar eens wat eetbaars regelen. Een reep chocola uit de automaat of zo
Het is een Kitkat gewordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is een goed idee. Ik ga ook maar eens wat eetbaars regelen. Een reep chocola uit de automaat of zo
Wel goed hoor. Matig weer hier, lekkere chica's welquote:
[ afbeelding ]
flesquote:
Kabelquote:
ook aan het touwtrekken? (helaas deze reeks is nu doodquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kan nog een uur online zijn, maar aangezien de loosheid er wel een beetje vanaf spat werkelijk, ga ik zo maar eens de stad in. Nou het nog droog is. De zon is alweer weg. Alleen vanochtend even gezien.
hier schijnt hijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kan nog een uur online zijn, maar aangezien de loosheid er wel een beetje vanaf spat werkelijk, ga ik zo maar eens de stad in. Nou het nog droog is. De zon is alweer weg. Alleen vanochtend even gezien.
Ahw, vervelend joh. Voor hem en voor jouquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vooral veel snot, dus haalt hij wat moeilijk adem en dat slaapt dan weer niet zo lekker![]()
Dankje, en succes met de boodschappen!
pas dan maar op met de vertragingenquote:
Daarom hield ik mijn mond maar dicht dat die hier ook schijntquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas dan maar op met de vertragingen![]()
trevquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom hield ik mijn mond maar dicht dat die hier ook schijnt
GFquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
het is dus duidelijk je moet in nederland of belgie zijn voor de zon
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Nieuwe spijkerbroek![]()
Het was hard nodig
Veto/recht/dark stonewashedquote:
of bij Sziget (Hongarije in de hoofdstad, dat festival, jeweetz)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
het is dus duidelijk je moet in nederland of belgie zijn voor de zon
Was het maar weer eergister he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
Kleuters hier op de achterplaats:
pampampampampampam
Jij hebt geen wapen, jij mag niet meedoen
pampampampam
Och, wat verlang ik naar die tijd
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was het maar weer eergister he?
Nice!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veto/recht/dark stonewashed
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
Oh, ik zag een paar dagen terug een stukje van Julian Assange bij Netwerk, wat een held is dat zeg![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens van het mooie weer genieten en lekker vissen![]()
Bis Later Lui![]()
Ja, ik kende 'm eerst ook niet, maar oprichter Wikileaks, bekend hacker, activistquote:
Ik las het netquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik kende 'm eerst ook niet, maar oprichter Wikileaks, bekend hacker, activist
laters trevquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens van het mooie weer genieten en lekker vissen![]()
Bis Later Lui![]()
Kattenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:04 schreef Enfermera het volgende:
Eens kijken of dit werkt....
[ afbeelding ]
Uhhuhquote:
Hahahaha jaaaaaaaaaaaaquote:
Wat vroeg, was het rustig in de tippelzone vandaag?quote:
laters STquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat vroeg, was het rustig in de tippelzone vandaag?
En gefeliciteerd met je vakantie
Qua productie was er maar weinig te doen, maar desalniettemin was het een komen en gaan van klantenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat vroeg, was het rustig in de tippelzone vandaag?
Dank jequote:En gefeliciteerd met je vakantie
marcquote:
dat laatste is een feitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je laat LL vallen![]()
slet dat je bent![]()
dat viel wel meequote:
quote:
Weer voor echte kerels?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat viel wel mee![]()
het was wel een keerlijk weertje![]()
Hoiquote:
quote:
Heeeequote:
Ik ookquote:
Jeumigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:21 schreef DaMart het volgende:
Ik ook.
Ik heb zelfs koffie in huis gehaald.
En geen nood, ik heb meer dan genoeg thee voor ons.
Het was vooral zoeken in de supermarkt... ze hebben een half jaar geleden de winkel wat anders ingericht, en vroeger wist ik nog wel waar de koffie ongeveer stondquote:
Hahaha wat een ervaring dus weerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was vooral zoeken in de supermarkt... ze hebben een half jaar geleden de winkel wat anders ingericht, en vroeger wist ik nog wel waar de koffie ongeveer stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |