Da's heul niet grappigquote:
Pipo dusquote:
Ik kan je post verwijderen hoorquote:
politie bellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama zit achterop een motor zonder helm.
Omdat benny dat niet wilde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's heul niet grappig. Waarom
?
Nietesquote:
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.quote:
Dat was een mascotte van Auto Liekendiek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zeroku; was die Weimaraner-hond in het vorige deel van jou of een googlepick?
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeldquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.
Let op, ik snap je punt, maar je foto's openbaar zetten zorgt voor dit soort dingen.
Hoezo grapje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wanneer hebben ze de postaantallen gereset dan???Ik vind het geen leuk grapje trouwen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeld
Dat is Chuckquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zeroku; was die Weimaraner-hond in het vorige deel van jou of een googlepick?
Als opener ben je de leider van de hele bups en zijn we van je afhankelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeld
Het is gewoon een geintjequote:
I know. Maar de humor is er nu toch wel vanaf en hij is er zelf niet eens. Als ik het zie haal ik het gewoon even weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.
Let op, ik snap je punt, maar je foto's openbaar zetten zorgt voor dit soort dingen.
POP is topic 26, HGT topic 2.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]sorry je bent gewoon iets trager met het openen van topic
Popstars is gezelliger
Ik post het gewoon nog een keer hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know. Maar de humor is er nu toch wel vanaf en hij is er zelf niet eens. Als ik het zie haal ik het gewoon even weg.
Nee, niets gebeurt zo maar. GM is bezig met fixx0ren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is gewoon een geintje
Zoiets gebeurt niet zomaar
Zal ik je opwarmenquote:
De haat jegens RTL 4 en Dan Karatequote:
Leef je uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik post het gewoon nog een keer hoor.
Maar het zijn altijd de HGT mensen die in POP komen mauwen, niet andersomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De haat jegens RTL 4 en Dan Karate
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niets gebeurt zo maar. GM is bezig met fixx0ren.
Nee, want mijn aantal notes is nu mooi afgerond.quote:
Ik wil (op Fok) geen leider zijn, ik volg juist braafquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als opener ben je de leider van de hele bups en zijn we van je afhankelijk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil (op Fok) geen leider zijn, ik volg juist braaf
Als je net zoals mij alleen maar positieve notes hebt, maak het toch niet uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want mijn aantal notes is nu mooi afgerond.
Sinds wanneer ben jij braafquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil (op Fok) geen leider zijn, ik volg juist braaf
dus het komt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niets gebeurt zo maar. GM is bezig met fixx0ren.
Dan laat ik de mijne ook maar achterwegequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know. Maar de humor is er nu toch wel vanaf en hij is er zelf niet eens. Als ik het zie haal ik het gewoon even weg.
de laatste keer was afgelopen weekendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
We neuken niet allemaal zovaak als jij doet.
Oh dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de laatste keer was afgelopen weekend
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je net zoals mij alleen maar positieve notes hebt, maak het toch niet uit.
Een slechte generale....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef crv het volgende:
[..]* vuurtje aanmaakt voor c_a [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je net zoals mij alleen maar positieve notes hebt, maak het toch niet uit.
Das je eigen schuld. Had je maar meteen naar het archief moeten komen van de week ipv na 20 minutenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Ik stond er maar jij kwam nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef crv het volgende:
[..]
Das je eigen schuld. Had je maar meteen naar het archief moeten komen van de week ipv na 20 minuten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stond er maar jij kwam niet
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn oude telefoon, incl. schade, nog voor 175 kunnen verkopen
Je toetsenbord is ziekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_!))_(@!&*#^&@^$^)($^#&($*()Q&)Q&^(98
met rumquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat boodschapjes doen
Of ik ga vanavond aan de thee
Kan ook heel lekker zijn, gewoon alc.vrij , ben je de volgende dag ook weer frisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
Die had ik aangetrokken, naar het archief gerend... gewacht, jij kwam nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef crv het volgende:
[..]
das heul nie waar. Moet ik je der nu weer aan herinneren. Jij moest eerst weer zonodig je lingerie wisselen.
Nee.quote:
nou.......quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ook heel lekker zijn, gewoon alc.vrij , ben je de volgende dag ook weer fris
Da's kei vermoeiend heurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Myraela het volgende:
Komt mijn moeder uitgeput de woonkamer binnen lopen.Heeft ze 10 minuutjes op de crosstrainer gestaan.
ja vind je het gek. na 20 minuten bij het archief staan wachten gaan mensen zich ook afvragen wat ik daar doequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die had ik aangetrokken, naar het archief gerend... gewacht, jij kwam niet
Ik terugrennen naar wc en me normale setje weer aangedaan
ja ik bedoelde eigenlijk sinas of upquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ook heel lekker zijn, gewoon alc.vrij , ben je de volgende dag ook weer fris
whatever, als het maar meer dan 30% isquote:
Ik wil best delen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
10 minuten maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Myraela het volgende:
Komt mijn moeder uitgeput de woonkamer binnen lopen.Heeft ze 10 minuutjes op de crosstrainer gestaan.
kruip je der weer opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 minuten maar
Ik ga na het eten ook even sporten denk ik
ja sta ik daar in me lingerie.... dat is pas gekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef crv het volgende:
[..]
ja vind je het gek. na 20 minuten bij het archief staan wachten gaan mensen zich ook afvragen wat ik daar doe
Fernandes is ook lekker btwquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik bedoelde eigenlijk sinas of up
Ik heb helemaal niks in huis
Dat kan ook tijdens de warming up.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee braaf naar de sportschool
je bent toch zeker niet in je lingerie naar het archief gelopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja sta ik daar in me lingerie.... dat is pas gek
En daar kruip je er weer op? Kinky.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
warming up doe ik op de fietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kan ook tijdens de warming up.
jawelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
je bent toch zeker niet in je lingerie naar het archief gelopen[ afbeelding ]
Ik vind het heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar kruip je er weer op? Kinky.
Op de bank?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je delen dan met mij?
Jammerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
warming up doe ik op de fiets
Ik heb een koude rechterhand. Heel irritant.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow KOUD
ik bedoelde welke drankquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Op de bank?
Ik doelde op de alcohol he
Whiskey dus
Niks mis mee inderdaadquote:
moet ik de opmerking maken of doe je het zelfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een koude rechterhand. Heel irritant.
Handkarren laat ik doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet ik de opmerking maken of doe je het zelf
Ach, gewoon ik zit er gewoon nu al door heen en de dag is pas halverwege..quote:
Ja dat was de andere mogelijkheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach, gewoon ik zit er gewoon nu al door heen en de dag is pas halverwege..
dat wordt dus met linksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een koude rechterhand. Heel irritant.
Ik heb nog een droge zoete wijn staan. Goed?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik bedoelde welke drank
Ik lust geen whiskey
doe je toch even lekker rustenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach, gewoon ik zit er gewoon nu al door heen en de dag is pas halverwege..
droog en zoet ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog een droge zoete wijn staan. Goed?
Lezen is niet je sterkste punt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef crv het volgende:
[..]
dat wordt dus met links [ afbeelding ]
ik lust geen droge wijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog een droge zoete wijn staan. Goed?
Ja, maar dan slaap ik vanacht weer niet en daar heb ik ook weer geen zin in.quote:
Dat gaat ook moeilijk als ik een reactie aan het tiepen benquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lust geen droge wijn
Alleen witte zoete
Ik heb ff gekeken, hij is niet droog, hij is behoorlijk natquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lust geen droge wijn
Alleen witte zoete
hm ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dan slaap ik vanacht weer niet en daar heb ik ook weer geen zin in.
Ik las crv.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ga huiswaerts. CV op orde maken en dan eens opsturen naar een neiuwe werkgever, want hier gaat het 'm niet worden.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ga huiswaerts. CV op orde maken en dan eens opsturen naar een neiuwe werkgever, want hier gaat het 'm niet worden.
zolang je nog niet van me droomt valt het nog meequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef crv het volgende:
[..]
zolang je nog niet van me droomt vlat het nog mee
Nee, ik ben nog niet verhuisd, moet nog een paar weken wachten. En in het begin zal ik waarschijnlijk nog geen internet hebben. We moeten nog een provider uitkiezen en zijn dus daarvan weer afhankelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef crv het volgende:
[..]
hm ja.
zit je trouwens al in je nieuwe huis of duurt dat nog eben?
hmmm, nee.quote:
oh dat duurt dus nog even dan. bepalen jullie gezamenlijk je provider ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet verhuisd, moet nog een paar weken wachten. En in het begin zal ik waarschijnlijk nog geen internet hebben. We moeten nog een provider uitkiezen en zijn dus daarvan weer afhankelijk.
quote:
VOLGENDE MEET BIJ JOU THUIS DANquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:43 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm, nee.
Witte wijn heb ik bij mij uit de Elzass. de lekkerste witte wijnen die je kunt vinden. Pinot Gris en Gewürztraminer
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef crv het volgende:
[..]
oh dat duurt dus nog even dan. bepalen jullie gezamenlijk je provider ?
Gadverdamme die andere fotoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwe schutting http://tweetphoto.com/38665679
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Volgende week word heel de tuin opnieuw betegeld, en er komt ook een nieuwe blokhutquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
onder bepaalde voorwaardenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
VOLGENDE MEET BIJ JOU THUIS DAN
quote:
quote:
zo dat ziet er best ranzig uitquote:
Ik las afgetrokken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vandaag een jongen aangenomen..
Niet echt eye-candy, maar jezus, hij straalt gewoon sex uit![]()
Pics!!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vandaag een jongen aangenomen..
Niet echt eye-candy, maar jezus, hij straalt gewoon sex uit![]()
Nou nee de derde dan dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
Arroz a la cubana
[ afbeelding ]
Deze?
Arroz a la cubanaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt er drie foto's op staan welke denk je?
ik hou ook van jouquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee fopje natuurlijk die arroz-geval
Schoonenberg ftw.quote:
Whatever, maar je hebt duidelijk een bril nodigquote:
wat is dat eigenlijk. gegrilde hondelul ?quote:
Ik las paardenpenis.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk. gegrilde hondelul ?
Stond er ook, heb het later verbetertquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef crv het volgende:
[..]
Stond er ook, heb het later verbetert
dat is gebakken banaan, rijst, verse tomatensaus, gebakken ei en verse patatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk. gegrilde hondelul ?
is dat een banaan in het middenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is gebakken banaan, rijst, verse tomatensaus, gebakken ei en verse patat
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
is dat een banaan in het midden
Ok dan
Ik dacht ook appelmoes links op het bordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is gebakken banaan, rijst, verse tomatensaus, gebakken ei en verse patat
Ik geloof je meteen hoorquote:
dat schijnt tomatensaus te zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht ook appelmoes links op het bord
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht ook appelmoes links op het bord
quote:
quote:
Ciaoquote:
canarievoerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar goed ik heb dit nog nooit gegeten hoor
Schoonmoeder heeft het gemaakt vorige week... echt iets canarisch
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:14 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer
Heel ff
Stap zo in de auto richting Zoetermeer weer
ga ik doen !!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:15 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Doe Zoetermeer de groeten
gezelliquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef crv het volgende:
Ik ga ook![]()
Hier ga ik heen vanavond: http://www.embebbisyjazz.ch/
Waarom in het Zwitsersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef crv het volgende:
Ik ga ook![]()
Hier ga ik heen vanavond: http://www.embebbisyjazz.ch/
Newbie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
Wacht ff, waarom heb ik maar een post?
Kan veel oorzaken hebben, niet te druk om makenquote:
Heb je geverfd of iets anders chemisch gebruikt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef Myraela het volgende:
Maar het breekt zegmaar, het zijn geen hele haren.
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je geverfd of iets anders chemisch gebruikt?
Ben je gestresst?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef Myraela het volgende:
Maar het breekt zegmaar, het zijn geen hele haren.
Nou ja daar kan het wel mee te maken hebben, loop morgen anders even langs een kapper.quote:
Weer voor marietje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai kot...
Weer kaartjes besteld voor het theater
Mary, here I come, again?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai kot...
Weer kaartjes besteld voor het theater
Ik heb morgen geen tijd, hmm, ik zal wel eens een andere shampoo proberen, want deze heb ik nu iets van een maand.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja daar kan het wel mee te maken hebben, loop morgen anders even langs een kapper.
Ben je trouwens overgestapt op nieuwe shampoo of conditioner?
Dat zou ook kunnen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb morgen geen tijd, hmm, ik zal wel eens een andere shampoo proberen, want deze heb ik nu iets van een maand.
We will Rock you is echt tof.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, geen mary! Ik bedoel, afwisseling
Voor Dr. Dolittle, en Petticoat.
Volgende maand voor Legally Blonde en Zorro Bestellen, en later voor We Will Rock You, en Mary
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende maand voor Legally Blonde en Zorro Bestellen, en later voor We Will Rock You, en Mary
Dat zeg je nou nooit tegen mijquote:
Wat leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij bent heel erg een schatjequote:
Ik ben ooit naar The Phantom geweest, ik moet eerlijk zeggen het was mooi en indrukwekkendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat leukIk moet ook eens gemusicalontmaagd worden.
quote:
Ik niet, want Ti Ta Tovenaar en We will rock you.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat leukIk moet ook eens gemusicalontmaagd worden.
ja, want ik heb nu 2 nep-merrie's gehad..quote:
Ja.quote:
Jij bent de grootste schat van allemaalquote:
Schat al zou je Mary 300 x willen zien, dat moet jij toch wetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, want ik heb nu 2 nep-merrie's gehad..
Deze was ik tijdens de show niet echt gecharmeerd van. Maar tijdens de show werd ik plots verliefd!
En dit was voor de race begon m'n favoriet al:
(en wat is zij knap en lief)
En nu wil ik de echt merrie nog eens zien.. maar eerst ff wachten, heb geen geldboom, helaasch..
Ik ben naar evita, joseph(2x), mary(2x), grease, fame, footloose, hairspray(2x), ciske, disney's sing a long en doornroosje geweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik niet, want Ti Ta Tovenaar en We will rock you.
Hairspray lijkt me op zich ook wel grappig om 'n keer te zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben naar evita, joseph(2x), mary(2x), grease, fame, footloose, hairspray(2x), ciske, disney's sing a long en doornroosje geweest.
en nog heel veel wil ik zien..
was het ook... alleen ben je nu te laat hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hairspray lijkt me op zich ook wel grappig om 'n keer te zien.
Zullen wij sparen om samen in London een keer te gaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
was het ook... alleen ben je nu te laat he![]()
Ik moet zeggen, dat er in musicalland echt veel meer talent rondloopt in nederland dan die popstar-peopletjes..
Oh, kan wel. Geen idee of ik te laat ben, was ook niet van plan om erheen te gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
was het ook... alleen ben je nu te laat he![]()
Ik moet zeggen, dat er in musicalland echt veel meer talent rondloopt in nederland dan die popstar-peopletjes..
300x is een beetje veel, tenzij ik gratis magquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat al zou je Mary 300 x willen zien, dat moet jij toch weten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef JJH het volgende:
Ik wil ook naar We Will Rock You.
Maar ik heb nog niemand gevonden die mee wil
Jij heild toch niet van musicals?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen wij sparen om samen in London een keer te gaan?
*steekt vinger op*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef JJH het volgende:
Ik wil ook naar We Will Rock You.
Maar ik heb nog niemand gevonden die mee wil
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij heild toch niet van musicals?
Maarr... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Welke voorstelling?
Oh, ik dacht dat jij eens zei dat je eens naar een musical was geweest, en het niks voor jou wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Wel waar![]()
Weet ik het dat moeten we even bekijken dan
Jawel alleen de Phantom is geen feel good musicalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij eens zei dat je eens naar een musical was geweest, en het niks voor jou was
Hoiquote:
Welkomquote:
Hoi, neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi, neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Meidengrut was echt geniaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, want ik heb nu 2 nep-merrie's gehad..
Deze was ik tijdens de show niet echt gecharmeerd van. Maar tijdens de show werd ik plots verliefd!
En dit was voor de race begon m'n favoriet al:
(en wat is zij knap en lief)
En nu wil ik de echt merrie nog eens zien.. maar eerst ff wachten, heb geen geldboom, helaasch..
Welkom in TAL,quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi, neuken?Ik wist niet dat de mensen op dit forum zo vies waren! Ik ga terug naar de VIVA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeder van, vrouw van.
Nee, klopt.. en is meer musical-opera toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel alleen de Phantom is geen feel good musical
Nou dahaag!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:11 schreef Narcissa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de mensen op dit forum zo vies waren! Ik ga terug naar de VIVA!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:11 schreef Narcissa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de mensen op dit forum zo vies waren! Ik ga terug naar de VIVA!![]()
Dat bedoel ik, dan wil ik best mee hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, klopt.. en is meer musical-opera toch?
Ik ben meer van de feelgood![]()
Evita sprak me dan ook het minst aan..
Klopt, de rest vond ik niet heel erg super van d'r..quote:
neuken die niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:11 schreef Narcissa het volgende:
[..]
Of bedrijven die de liefde?quote:
Whoehoeeequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan wil ik best mee hoor
Ik zat vroeger bij Rosalie op schoolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt, de rest vond ik niet heel erg super van d'r..
Baalde eerst ook een beetje toen ik er achter kwam dat we haar kregen als merrie.. Maar Ze was echt super, sindsdoen verliefd.. en het was zelfs d'r premiere.. dus dan heeft ze het echt super gedaan :p
Sorry, ze is losgeslagen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Je bent er nog?
Zo vies vind je het dan blijkbaar toch niet.
Nee ze is weer terug in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je haar weer aan de ketting liggen?
Terug in der hokquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:11 schreef Narcissa het volgende:
[..]
Ook goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ze is weer terug in mijn hoofd.
Dat was ik.quote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Zeroku het volgende:
Hahahahahahaha, nu snap ik hem pas. Narcissa uit Harry Potter lollerEINZ!11
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb nog nooit één letter Potter gelezen en zelf bij mij viel het kwartje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Zeroku het volgende:
fijn voor jequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zat vroeger bij Rosalie op school
Wat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij mij niet. Maar ik heb de film ook niet gezien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit één letter Potter gelezen en zelf bij mij viel het kwartje.
Wat een lelijke kloon, ik had tenminste een icon.quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
fijn voor jeals jij eens wist bij wie ik de klas heb gezeten
Holly Valancequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Deze was om FoBo's te spammen. En Jezus wat ziet er die layout uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een lelijke kloon, ik had tenminste een icon.
Silver?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Suikterthuiszorg het volgende:
[..]
Deze was om FoBo's te spammen. En Jezus wat ziet er die layout uit
Nee, Bagger.quote:
Vertel dan:9!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Baggerquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Suikterthuiszorg het volgende:
[..]
Deze was om FoBo's te spammen. En Jezus wat ziet er die layout uit
3 persoonlijkhedenquote:
!___(':quote:
Nee dat was Zerokuquote:
Dat was ikquote:
Faalhaasquote:
Ik heb bij Robin op school gezetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |