Da's heul niet grappigquote:
Pipo dusquote:
Ik kan je post verwijderen hoorquote:
politie bellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama zit achterop een motor zonder helm.
Omdat benny dat niet wilde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's heul niet grappig. Waarom
?
Nietesquote:
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.quote:
Dat was een mascotte van Auto Liekendiek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zeroku; was die Weimaraner-hond in het vorige deel van jou of een googlepick?
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeldquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.
Let op, ik snap je punt, maar je foto's openbaar zetten zorgt voor dit soort dingen.
Hoezo grapje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wanneer hebben ze de postaantallen gereset dan???Ik vind het geen leuk grapje trouwen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeld
Dat is Chuckquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zeroku; was die Weimaraner-hond in het vorige deel van jou of een googlepick?
Als opener ben je de leider van de hele bups en zijn we van je afhankelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeld
Het is gewoon een geintjequote:
I know. Maar de humor is er nu toch wel vanaf en hij is er zelf niet eens. Als ik het zie haal ik het gewoon even weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.
Let op, ik snap je punt, maar je foto's openbaar zetten zorgt voor dit soort dingen.
POP is topic 26, HGT topic 2.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]sorry je bent gewoon iets trager met het openen van topic
Popstars is gezelliger
Ik post het gewoon nog een keer hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know. Maar de humor is er nu toch wel vanaf en hij is er zelf niet eens. Als ik het zie haal ik het gewoon even weg.
Nee, niets gebeurt zo maar. GM is bezig met fixx0ren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is gewoon een geintje
Zoiets gebeurt niet zomaar
Zal ik je opwarmenquote:
De haat jegens RTL 4 en Dan Karatequote:
Leef je uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik post het gewoon nog een keer hoor.
Maar het zijn altijd de HGT mensen die in POP komen mauwen, niet andersomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De haat jegens RTL 4 en Dan Karate
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niets gebeurt zo maar. GM is bezig met fixx0ren.
Nee, want mijn aantal notes is nu mooi afgerond.quote:
Ik wil (op Fok) geen leider zijn, ik volg juist braafquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als opener ben je de leider van de hele bups en zijn we van je afhankelijk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil (op Fok) geen leider zijn, ik volg juist braaf
Als je net zoals mij alleen maar positieve notes hebt, maak het toch niet uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want mijn aantal notes is nu mooi afgerond.
Sinds wanneer ben jij braafquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil (op Fok) geen leider zijn, ik volg juist braaf
dus het komt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niets gebeurt zo maar. GM is bezig met fixx0ren.
Dan laat ik de mijne ook maar achterwegequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know. Maar de humor is er nu toch wel vanaf en hij is er zelf niet eens. Als ik het zie haal ik het gewoon even weg.
de laatste keer was afgelopen weekendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
We neuken niet allemaal zovaak als jij doet.
Oh dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de laatste keer was afgelopen weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |