Da's heul niet grappigquote:
Pipo dusquote:
Ik kan je post verwijderen hoorquote:
politie bellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama zit achterop een motor zonder helm.
Omdat benny dat niet wilde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's heul niet grappig. Waarom
?
Nietesquote:
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.quote:
Dat was een mascotte van Auto Liekendiek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zeroku; was die Weimaraner-hond in het vorige deel van jou of een googlepick?
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeldquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.
Let op, ik snap je punt, maar je foto's openbaar zetten zorgt voor dit soort dingen.
Hoezo grapje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wanneer hebben ze de postaantallen gereset dan???Ik vind het geen leuk grapje trouwen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeld
Dat is Chuckquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zeroku; was die Weimaraner-hond in het vorige deel van jou of een googlepick?
Als opener ben je de leider van de hele bups en zijn we van je afhankelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeld
Het is gewoon een geintjequote:
I know. Maar de humor is er nu toch wel vanaf en hij is er zelf niet eens. Als ik het zie haal ik het gewoon even weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.
Let op, ik snap je punt, maar je foto's openbaar zetten zorgt voor dit soort dingen.
POP is topic 26, HGT topic 2.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]sorry je bent gewoon iets trager met het openen van topic
Popstars is gezelliger
Ik post het gewoon nog een keer hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know. Maar de humor is er nu toch wel vanaf en hij is er zelf niet eens. Als ik het zie haal ik het gewoon even weg.
Nee, niets gebeurt zo maar. GM is bezig met fixx0ren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is gewoon een geintje
Zoiets gebeurt niet zomaar
Zal ik je opwarmenquote:
De haat jegens RTL 4 en Dan Karatequote:
Leef je uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik post het gewoon nog een keer hoor.
Maar het zijn altijd de HGT mensen die in POP komen mauwen, niet andersomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De haat jegens RTL 4 en Dan Karate
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niets gebeurt zo maar. GM is bezig met fixx0ren.
Nee, want mijn aantal notes is nu mooi afgerond.quote:
Ik wil (op Fok) geen leider zijn, ik volg juist braafquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als opener ben je de leider van de hele bups en zijn we van je afhankelijk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil (op Fok) geen leider zijn, ik volg juist braaf
Als je net zoals mij alleen maar positieve notes hebt, maak het toch niet uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want mijn aantal notes is nu mooi afgerond.
Sinds wanneer ben jij braafquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil (op Fok) geen leider zijn, ik volg juist braaf
dus het komt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niets gebeurt zo maar. GM is bezig met fixx0ren.
Dan laat ik de mijne ook maar achterwegequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know. Maar de humor is er nu toch wel vanaf en hij is er zelf niet eens. Als ik het zie haal ik het gewoon even weg.
de laatste keer was afgelopen weekendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
We neuken niet allemaal zovaak als jij doet.
Oh dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de laatste keer was afgelopen weekend
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je net zoals mij alleen maar positieve notes hebt, maak het toch niet uit.
Een slechte generale....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef crv het volgende:
[..]* vuurtje aanmaakt voor c_a [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je net zoals mij alleen maar positieve notes hebt, maak het toch niet uit.
Das je eigen schuld. Had je maar meteen naar het archief moeten komen van de week ipv na 20 minutenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Ik stond er maar jij kwam nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef crv het volgende:
[..]
Das je eigen schuld. Had je maar meteen naar het archief moeten komen van de week ipv na 20 minuten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stond er maar jij kwam niet
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn oude telefoon, incl. schade, nog voor 175 kunnen verkopen
Je toetsenbord is ziekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_!))_(@!&*#^&@^$^)($^#&($*()Q&)Q&^(98
met rumquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat boodschapjes doen
Of ik ga vanavond aan de thee
Kan ook heel lekker zijn, gewoon alc.vrij , ben je de volgende dag ook weer frisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
Die had ik aangetrokken, naar het archief gerend... gewacht, jij kwam nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef crv het volgende:
[..]
das heul nie waar. Moet ik je der nu weer aan herinneren. Jij moest eerst weer zonodig je lingerie wisselen.
Nee.quote:
nou.......quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ook heel lekker zijn, gewoon alc.vrij , ben je de volgende dag ook weer fris
Da's kei vermoeiend heurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Myraela het volgende:
Komt mijn moeder uitgeput de woonkamer binnen lopen.Heeft ze 10 minuutjes op de crosstrainer gestaan.
ja vind je het gek. na 20 minuten bij het archief staan wachten gaan mensen zich ook afvragen wat ik daar doequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die had ik aangetrokken, naar het archief gerend... gewacht, jij kwam niet
Ik terugrennen naar wc en me normale setje weer aangedaan
ja ik bedoelde eigenlijk sinas of upquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ook heel lekker zijn, gewoon alc.vrij , ben je de volgende dag ook weer fris
whatever, als het maar meer dan 30% isquote:
Ik wil best delen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
10 minuten maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Myraela het volgende:
Komt mijn moeder uitgeput de woonkamer binnen lopen.Heeft ze 10 minuutjes op de crosstrainer gestaan.
kruip je der weer opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 minuten maar
Ik ga na het eten ook even sporten denk ik
ja sta ik daar in me lingerie.... dat is pas gekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef crv het volgende:
[..]
ja vind je het gek. na 20 minuten bij het archief staan wachten gaan mensen zich ook afvragen wat ik daar doe
Fernandes is ook lekker btwquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik bedoelde eigenlijk sinas of up
Ik heb helemaal niks in huis
Dat kan ook tijdens de warming up.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee braaf naar de sportschool
je bent toch zeker niet in je lingerie naar het archief gelopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja sta ik daar in me lingerie.... dat is pas gek
En daar kruip je er weer op? Kinky.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee braaf naar de sportschool
warming up doe ik op de fietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kan ook tijdens de warming up.
jawelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
je bent toch zeker niet in je lingerie naar het archief gelopen[ afbeelding ]
Ik vind het heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar kruip je er weer op? Kinky.
Op de bank?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je delen dan met mij?
Jammerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
warming up doe ik op de fiets
Ik heb een koude rechterhand. Heel irritant.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow KOUD
ik bedoelde welke drankquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Op de bank?
Ik doelde op de alcohol he
Whiskey dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |