Da's heul niet grappigquote:
Pipo dusquote:
Ik kan je post verwijderen hoorquote:
politie bellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama zit achterop een motor zonder helm.
Omdat benny dat niet wilde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's heul niet grappig. Waarom
?
Nietesquote:
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.quote:
Dat was een mascotte van Auto Liekendiek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zeroku; was die Weimaraner-hond in het vorige deel van jou of een googlepick?
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeldquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had Benny ook geen foto op de interwebs moeten zetten.
Let op, ik snap je punt, maar je foto's openbaar zetten zorgt voor dit soort dingen.
Hoezo grapje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wanneer hebben ze de postaantallen gereset dan???Ik vind het geen leuk grapje trouwen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeld
Dat is Chuckquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zeroku; was die Weimaraner-hond in het vorige deel van jou of een googlepick?
Als opener ben je de leider van de hele bups en zijn we van je afhankelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij noemt me traag en Pisces wil me als opener gebruiken. Ik heb me weleens meer welkom gevoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |