abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:48:18 #1
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85221572
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.


Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 *O* Jubileum *O*
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
Piercings #31
Piercingtopic # 32
Piercingtopic #33
Piercingtopic #34
Piercings #35
Piercings ende zo #36
Piercings & Zo #37
Piercings enzo #38
Piercings enzo! deeltje 39
Piercings enzo # 40
Piercings enzo #41
Piercings enzo #42
pi_85223308
Alweer een nieuwe? Gaat hard :D
pi_85236753
:W hallo :)

die stomme navelpiercing blijft gewoon kutten. Heb hem nu echt bijna drie jaar en nog regelmatig wordt dikker of komt er pus uit enzo. meer mensen die dat hebben?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:23:04 #4
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85239499
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:41 schreef Twinky het volgende:
:W hallo :)

die stomme navelpiercing blijft gewoon kutten. Heb hem nu echt bijna drie jaar en nog regelmatig wordt dikker of komt er pus uit enzo. meer mensen die dat hebben?
Was jij die ene die na zoveel weken je piercing al genezen vond? (of was dat iemand anders :@)
pi_85242078
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Was jij die ene die na zoveel weken je piercing al genezen vond? (of was dat iemand anders :@)
nee was ik niet :P
pi_85243397
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:41 schreef Twinky het volgende:
:W hallo :)

die stomme navelpiercing blijft gewoon kutten. Heb hem nu echt bijna drie jaar en nog regelmatig wordt dikker of komt er pus uit enzo. meer mensen die dat hebben?
Al eens biotex groen gebruikt? Ik heb er ook een tijdje last van gehad maar na een week lang twee maal per dag weken met een volgezogen, lauw wattenschijfje nooit meer last gehad.
pi_85244447
Ik zat te eraan denken om mijn oren een beetje te stretchen en ik zag het starterssetje op piercingpiercing.nl. Het probleem is alleen dat ik beide oren tegelijk wil doen, en ik begrijp dat je er maar 1 van elke maat krijgt? Weet iemand of er ook iets van een startersset (tot 3mm) te krijgen is waar je twee stretchers van dezelfde maat krijgt? (het liefst u-shaped van chirurgisch staal)
pi_85245535
Wat vinden jullie van een 11 MM stainless steel barbell voor 11,20 euro (excl btw + verzending.. ) :{ ??

Weet iemand toevallig een goedkopere website die wel deze unieke maat levert?
pi_85245648
Kijk is op bodyartforms.com. Omdat dat Amerikanen zijn hebben ze vaak zulke maat wel.
En op crazy-factory.com kwam ik aan mijn 7mm banana, iets dat ook vrij uniek is.

@ Kieswiel; De stretchkit vanaf 3 mm heeft 1 expander en 2 tunneltjes, dus je doet eerst je ene oor - tunneltje er in en dan je andere oor. Voor die tijd moet je even improviseren, daar zijn geen kits van. Je hebt in ieder geval niet 2 expanders nodig als je een sieraadje er in doet.
pi_85245734
@ Assiej; Op Bodyartforms, de 7/16" is 11mm lengte en 14g is 1,6mm dikte. Althans ik denk dat je dat bedoelde?
pi_85246507
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:29 schreef Empathologica het volgende:
Kijk is op bodyartforms.com. Omdat dat Amerikanen zijn hebben ze vaak zulke maat wel.
En op crazy-factory.com kwam ik aan mijn 7mm banana, iets dat ook vrij uniek is.

@ Kieswiel; De stretchkit vanaf 3 mm heeft 1 expander en 2 tunneltjes, dus je doet eerst je ene oor - tunneltje er in en dan je andere oor. Voor die tijd moet je even improviseren, daar zijn geen kits van. Je hebt in ieder geval niet 2 expanders nodig als je een sieraadje er in doet.
van bodyartforms weet ik de maat niet die ik moet hebben :@
en volgens mij zijn die ook rond die prijs :{

en crazy-factory heeft ze niet
pi_85246638
Dag zeg ik net; 7/16" = 11 mm en 14g = 1,6mm :)
Kost 3 dollar en verzenden is 3,50 dollar dus je bent hoe dan ook goedkoper uit.

Bij crazy-factory vind ik deze, is wel 11,2 maar dat merk je niet denk ik. Is wel chirurgisch staal, ik heb d'r geen problemen mee maar misschien ben jij gevoelig? Titanium is vaak lastiger om die bepaalde maatjes te vinden merk ik wel.

Oh jij zoekt stainless steel, dan kan chirurgisch staal ook wel. Verzenden bij CF is 5 euro, dus ben je alsnog goedkoper uit dan die jij had gezien.
pi_85247682
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:49 schreef Empathologica het volgende:
Dag zeg ik net; 7/16" = 11 mm en 14g = 1,6mm :)
Kost 3 dollar en verzenden is 3,50 dollar dus je bent hoe dan ook goedkoper uit.

Bij crazy-factory vind ik deze, is wel 11,2 maar dat merk je niet denk ik. Is wel chirurgisch staal, ik heb d'r geen problemen mee maar misschien ben jij gevoelig? Titanium is vaak lastiger om die bepaalde maatjes te vinden merk ik wel.

Oh jij zoekt stainless steel, dan kan chirurgisch staal ook wel. Verzenden bij CF is 5 euro, dus ben je alsnog goedkoper uit dan die jij had gezien.
Sorry ik had je post ervoor net niet gezien!

Ik heb liever normaal titanium voor de zekerheid dat ik er niet gevoelig voor ben
Ik heb zelf ook chirurgisch staal van sommigen :+

Heb besteld bij bodyartforms
thanks!

Levertijd zal wel gewoon iets van 10 dagen ofzo zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door Assiej op 13-08-2010 18:49:06 ]
pi_85250230
Met 3,50$ zeggen ze 2 tot 3 weken dacht ik, maar ik heb het vaak al na ruim een week binnen :)
Heb zelf gisteren ook besteld (voor maar 152 dollar, pleeeease douane wees ff blind) en hopelijk is het er snel.
pi_85250750
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:27 schreef Assiej het volgende:
Wat vinden jullie van een 11 MM stainless steel barbell voor 11,20 euro (excl btw + verzending.. ) :{ ??

Weet iemand toevallig een goedkopere website die wel deze unieke maat levert?
Je bedoelt zeker van de link die ik je gegeven had? In dat geval; normaal. De kwaliteit is er naar, het is niet in lage lonen-landen gemaakt maar handgemaakt in de US en het is internally threaded. Dus vandaar dat je er zoveel voor betaald. Ik gebruik zelf ook alleen Industrial Strength of Anatometal bij het zetten. Het was even een kutinvestering, maar het is me dubbel en dwars waard om iedere klant iets kwalitatief perfects mee te geven.

Niet da tik hiermee wil zeggen dat je dat moet kopen, maar dit is de uitleg dat ik de prisj normaal vind. :P
pi_85251135
Aah het was IS? Dan vind ik het een normale prijs.
Voor een simpel titanium/chirurgische stalen staafje vind ik het belachelijk duur.
pi_85265017
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:26 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker van de link die ik je gegeven had? In dat geval; normaal. De kwaliteit is er naar, het is niet in lage lonen-landen gemaakt maar handgemaakt in de US en het is internally threaded. Dus vandaar dat je er zoveel voor betaald. Ik gebruik zelf ook alleen Industrial Strength of Anatometal bij het zetten. Het was even een kutinvestering, maar het is me dubbel en dwars waard om iedere klant iets kwalitatief perfects mee te geven.

Niet da tik hiermee wil zeggen dat je dat moet kopen, maar dit is de uitleg dat ik de prisj normaal vind. :P
Ja ik snap het maar ik kies toch liever voor goedkoper, maakt me niet uit waar het vandaan komt
als het maar z'n werk doet en nieuw is (ik ontsmet sowieso altijd voor die tijd)
pi_85265246
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef Empathologica het volgende:
Aah het was IS? Dan vind ik het een normale prijs.
Voor een simpel titanium/chirurgische stalen staafje vind ik het belachelijk duur.
Enige wat ik moest hebben is een staafje, en dan ook nog maar om te kijken of het wel past :')

Ik had haar gemaild en ze stuurde steeds netjes antw. terug
en ik vroeg haar ook waarom het zo duur was en ze legde het uit in de mail
maar sorry mijn banksaldo vind goedkoper toch plezieriger
pi_85265294
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:15 schreef Empathologica het volgende:
Met 3,50$ zeggen ze 2 tot 3 weken dacht ik, maar ik heb het vaak al na ruim een week binnen :)
Heb zelf gisteren ook besteld (voor maar 152 dollar, pleeeease douane wees ff blind) en hopelijk is het er snel.
Zoveel geld?? Wat bestel je dan in vredesnaam, jeez :o
Ik hoop dan ook dat ze er langs heen kijken anders mag je flink betalen vrees ik

Ik wacht gewoon lekker af :)
pi_85272765
Vriendin van me wou graag venus plugs en champagne facated Tawapa plugjes. Ze zit op 1" dus ja dat kost wat. Ik had jellyfish plugjes besteld in 8mm, zijn ze uitverkocht :(
Dus als ik nu gepakt wordt, dokt zij! :')
pi_85273013
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:26 schreef Empathologica het volgende:
Vriendin van me wou graag venus plugs en champagne facated Tawapa plugjes. Ze zit op 1" dus ja dat kost wat. Ik had jellyfish plugjes besteld in 8mm, zijn ze uitverkocht :(
Dus als ik nu gepakt wordt, dokt zij! :')
Ik wou al zeggen, heb je je hele 'cart' vol gegooid als snoepjes haha ;)

Jij besteld ook wel eens bij IS?
pi_85273353
Nee, maar ik ben er wel bekend mee. Veel vrienden van me gebruiken IS sieraden, en die zijn ook helemaal gek van de labretjes, hebben een kleinere disc dus minder kans dat je tandvlees aan gort gaat.
pi_85276357
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:26 schreef Empathologica het volgende:
Tawapa
O+ O+
Als ik ooit nog een rijk ben en op mijn eindmaat, wil ik daar ook zeker iets van. Zo mooi!

Ik ben trouwens gvd uitgepikt, ik had een redelijk grote order bij Gorilla Glass gedaan (voor de verkoop) dus dat tikte wel aan. :'(

Maar goed, daarvoor kreeg ik wel iets terug. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85278673
Gorilla Glass is zo fijn! Heb er verschillende dingen van en het is gewoon perfect :D
pi_85280639
Ja ik was ook helemaal verkocht nadat ik tunneltjes van ze bij AOP besteld had voor mijzelf. Het zit ZO lekker! Denk dat ik straks iets uit mijn eigen vitrine ga jatten.. :@ M'n vriend zei gisteren ook dat hij die grootste glazen spirals van 14,5 mm. wilde gaan indoen, ik kwaad omdat dat juist tof stond in de vitrine.. :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:32:56 #26
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85284433
Gorilla Glass heeft zulk mooi spul!

Ow en ik had gisteren (en vandaag) geen tijd, ben vandaag verhuisd, dus gisteren was het nog even laatste loodjes inpakken, maar die vielen nogal tegen
pi_85285364
tongpiercing doet nog steeds wat pijn :{ ondanks 12 mm nu
pi_85288866
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:12 schreef Assiej het volgende:
tongpiercing doet nog steeds wat pijn :{ ondanks 12 mm nu
Zit ie dan niet te strak ?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_85290423
@ ParanoidEv; Heb je ook de barbs gezien? Die zijn echt heel tof, keer wat anders dan spirals ofzo :D
En wanneer ik BAF binnen heb zal ik wel foto maken, kan je kwijlen. Tot hoe ver wil je gaan?
pi_85301585
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:18 schreef Joysa het volgende:

[..]

Zit ie dan niet te strak ?
Nee kan niet, ik heb extra weer de grotere in gegaan
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:47:33 #31
50430 Yuki
Student Midwife
pi_85301704
Hier ook maar weer eens posten :)
Gisteren helix laten zetten in m'n rechteroor

Pics:

Mijn hele oor, met alle gaatjes/sieraden zichtbaar ;)


De nieuwe iets duidelijker, samen met tragus die ik al had O+


Maar nu vroeg ik me af: mag je nou wel of niet draaien bij een kraakbeenpiercing?
Bij m'n tragus destijds wel gedaan, op aanraden van de shop. Nu was het echter een beetje vaag en lees ik op internet zelfs dat draaien slecht zou zijn voor de genezing.
Dus... Iemand ideeën? :)

[ Bericht 39% gewijzigd door Yuki op 15-08-2010 10:54:17 ]
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:03:59 #32
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85303052
@ Yuki; Niet draaien, is nergens voor nodig want een sieraad kan niet vastgroeien. Het kan wel lijken alsof ie vast zit maar dat is dan door opgedroogd wondvocht. Met draaien heb je alleen maar meer kans dat je het wondje kapot draait.
pi_85314450
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:40 schreef Empathologica het volgende:
@ Yuki; Niet draaien, is nergens voor nodig want een sieraad kan niet vastgroeien. Het kan wel lijken alsof ie vast zit maar dat is dan door opgedroogd wondvocht. Met draaien heb je alleen maar meer kans dat je het wondje kapot draait.
Ik heb 'm (tragus ringetje) in het begin een tijdje rond gedraaid als ik er ontsmettingszeep op deed. (ook op aanraden van de shop; Body Manipulations, Amsterdam) Zodat het er goed omheen ontsmet werd. Wondvocht en andere tjap moet er toch juist niet tussen blijven zitten??! Heb trouwens nooit een ontstekingsreactie gehad. Draai 'm nu (17 jaar later) nog wel eens even rond tijdens het douchen. Voelt gewoon wel goed als 'ie soepel losjes zit.
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:41:22 #35
50430 Yuki
Student Midwife
pi_85314962
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:40 schreef Empathologica het volgende:
@ Yuki; Niet draaien, is nergens voor nodig want een sieraad kan niet vastgroeien. Het kan wel lijken alsof ie vast zit maar dat is dan door opgedroogd wondvocht. Met draaien heb je alleen maar meer kans dat je het wondje kapot draait.
Dankje :)
Vanochtend tijdens het douchen gewoon met lauw water gespoeld en merkte toen dat het vanzelf al wel wat heen en weer schoof. Dan lijkt draaien me idd ook niet helemaal noodzakelijk.

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:24 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik heb 'm (tragus ringetje) in het begin een tijdje rond gedraaid als ik er ontsmettingszeep op deed. (ook op aanraden van de shop; Body Manipulations, Amsterdam) Zodat het er goed omheen ontsmet werd. Wondvocht en andere tjap moet er toch juist niet tussen blijven zitten??! Heb trouwens nooit een ontstekingsreactie gehad. Draai 'm nu (17 jaar later) nog wel eens even rond tijdens het douchen. Voelt gewoon wel goed als 'ie soepel losjes zit.
Ik denk dat het wel uitmaakt of je een ringetje of studje hebt. Ringetje draaien is ongeveer hetzelfde als je studje heen en weer bewegen (van voor naar achteren). Studje draaien is van links naar rechts; kan me wel voorstellen dat je daar korstje mee stuk maakt.


Er verschilt nogal wat tussen mijn tragus (4 jaar) en mijn helix (gisteren). Zelfde shop (Freeway, Purmerend), maar volgens mij wordt ie nu gerund door anderen. In sommige opzichten vond ik ze NOG netter geworden, maar wel vreemd dat er andere adviezen gegeven worden. Bij tragus moest ik draaien, nu zou het niet hoeven. Niet echt een duidelijke ja of nee. Bij tragus moest ik 2 maal daags zeep gebruiken, nu zegt ze dat Unicura niks toe zou voegen :?

Vandaar dat ik maar even ben gaan zoeken... En hier gaan vragen :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_85315189
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
...
Ik denk dat het wel uitmaakt of je een ringetje of studje hebt. Ringetje draaien is ongeveer hetzelfde als je studje heen en weer bewegen (van voor naar achteren). Studje draaien is van links naar rechts; kan me wel voorstellen dat je daar korstje mee stuk maakt.
Aah zo, ja tuurlijk, niet over nagedacht!

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
Er verschilt nogal wat tussen mijn tragus (4 jaar) en mijn helix (gisteren). Zelfde shop (Freeway, Purmerend), maar volgens mij wordt ie nu gerund door anderen. In sommige opzichten vond ik ze NOG netter geworden, maar wel vreemd dat er andere adviezen gegeven worden. Bij tragus moest ik draaien, nu zou het niet hoeven. Niet echt een duidelijke ja of nee. Bij tragus moest ik 2 maal daags zeep gebruiken, nu zegt ze dat Unicura niks toe zou voegen :?

Vandaar dat ik maar even ben gaan zoeken... En hier gaan vragen :)
Volgens mij is unicura altijd goed, ongeacht wondje. Want het kan maar foute bacterieen doden, toch? En je maakt ook nog eens je piercing wat vochting, waardoor het als -hum- glijmiddel fungeert, en je zo dus het wondje niet snel kapot maakt. Plus dat opgedroogde tjap makkelijker losweekt. Lijkt mij dan...
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:01:44 #37
50430 Yuki
Student Midwife
pi_85315568
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:49 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Aah zo, ja tuurlijk, niet over nagedacht!
[..]

Volgens mij is unicura altijd goed, ongeacht wondje. Want het kan maar foute bacterieen doden, toch? En je maakt ook nog eens je piercing wat vochting, waardoor het als -hum- glijmiddel fungeert, en je zo dus het wondje niet snel kapot maakt. Plus dat opgedroogde tjap makkelijker losweekt. Lijkt mij dan...
Lijkt mij ook. Maarja, ik heb nu een spray meegekregen die ook zou ontsmetten en dat zou genoeg moeten zijn... Hopelijk is dat ook zo :P
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_85315633
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:01 schreef Yuki het volgende:

Lijkt mij ook. Maarja, ik heb nu een spray meegekregen die ook zou ontsmetten en dat zou genoeg moeten zijn... Hopelijk is dat ook zo :P
Ow, dan ontsmet het iig wel!
pi_85315743
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:21 schreef Empathologica het volgende:
@ ParanoidEv; Heb je ook de barbs gezien? Die zijn echt heel tof, keer wat anders dan spirals ofzo :D
En wanneer ik BAF binnen heb zal ik wel foto maken, kan je kwijlen. Tot hoe ver wil je gaan?
Ja ik heb alles goed bekeken, ik vond echt bijna alles mooi dus het was echt moeilijk kiezen! Dus ik heb ze niet ingekocht.
En foto is prima, in het echt ziet het er altijd anders uit dan op een website. Ik heb nog geen idee tot hoe groot ik wil gaan. Ik denk net zo groot als mijn vriend, dan kunnen we sieraden afwisselen. :D Hij wil zo groot als 'een rolletje Leukoplast' zegt hij altijd.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:11:33 #40
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85315858
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:49 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Aah zo, ja tuurlijk, niet over nagedacht!
[..]

Volgens mij is unicura altijd goed, ongeacht wondje. Want het kan maar foute bacterieen doden, toch? En je maakt ook nog eens je piercing wat vochting, waardoor het als -hum- glijmiddel fungeert, en je zo dus het wondje niet snel kapot maakt. Plus dat opgedroogde tjap makkelijker losweekt. Lijkt mij dan...
Maar Unicura doodt ook de goeie bacteriën en daarbij droogt het ook nog eens de huid uit.
pi_85315927
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:11 schreef GimmeGore het volgende:

Maar Unicura doodt ook de goeie bacteriën en daarbij droogt het ook nog eens de huid uit.
Nergens last van gehad. Zo spray dood toch ook goede bacterien? Het lijkt mij noodzakelijker dat de slechte dood gaan dan dat het erger is dat de goede ook doodgaan. Maja, ik heb er geen studie aan gewijd...
pi_85318613
Maar zo'n spray maakt geen onderscheid tussen goed of slecht. ER IS GEEN GOED OF SLECHT *boze microbioloog :')*
pi_85318716
Idd, en daarom zijn desinfecterende middelen niet nodig/te heftig. Op je wonden ga je toch ook niet continu lopen sprayen? Schoonmaken aka doorspoelen met zoutoplossing is genoeg.
pi_85318747
Ahem; toelichting dan maar :')
Wat ik bedoel met er is geen goed of slecht; op je huid heb je miljoenen bacteriën leven, dit is je natuurlijke huidflora, je barrière, beschermt je lichaam tegen indringers. Wanneer je een wondje hebt (piercing, schaafwond, whatever), dan kan een bacterie die jouw lichaam normaal beschermt wel is gaan lopen etteren en een ontsteking veroorzaken. Jullie noemen hem dan 'slecht' terwijl ie normaal niks verkeerd doet.

Er zijn wel enkele bacteriën die je gewoon liever niet tegenkomt, maar érgens, in de flora van dieren, in de grond of waar dan ook, hebben ze wel een functie waardoor ze in feite 'goed' zijn, alleen bij mensen veroorzaken ze nu eenmaal problemen. Denk aan Salmonella, Coxiella burnettii (Q-koorts), etc. Komen gewoon bij beesten voor, maar wij worden er verdomd ziek van.

Dus wat je zegt over 'noodzakelijker dat de slechte dood gaan dan dat het erger is dat de goede ook doodgaan' is in principe ook wel zo, alleen werkt het zo in de praktijk helaas niet.
pi_85319211
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:42 schreef Empathologica het volgende:
Ahem; toelichting dan maar :')
Wat ik bedoel met er is geen goed of slecht; op je huid heb je miljoenen bacteriën leven, dit is je natuurlijke huidflora, je barrière, beschermt je lichaam tegen indringers. Wanneer je een wondje hebt (piercing, schaafwond, whatever), dan kan een bacterie die jouw lichaam normaal beschermt wel is gaan lopen etteren en een ontsteking veroorzaken. Jullie noemen hem dan 'slecht' terwijl ie normaal niks verkeerd doet.

Er zijn wel enkele bacteriën die je gewoon liever niet tegenkomt, maar érgens, in de flora van dieren, in de grond of waar dan ook, hebben ze wel een functie waardoor ze in feite 'goed' zijn, alleen bij mensen veroorzaken ze nu eenmaal problemen. Denk aan Salmonella, Coxiella burnettii (Q-koorts), etc. Komen gewoon bij beesten voor, maar wij worden er verdomd ziek van.

Dus wat je zegt over 'noodzakelijker dat de slechte dood gaan dan dat het erger is dat de goede ook doodgaan' is in principe ook wel zo, alleen werkt het zo in de praktijk helaas niet.
Jamaar ik ben het juist met je eens!! Je wilt liever geen pseudomonas ontsteking in je oor hebben, waarvoor je dan dus liever wel kan desinfecteren, dan dat je het erg moet vinden dat je daarmee ook een onschuldig staphylococje dood, want dat maakt toch helemaal niet uit!

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Idd, en daarom zijn desinfecterende middelen niet nodig/te heftig. Op je wonden ga je toch ook niet continu lopen sprayen? Schoonmaken aka doorspoelen met zoutoplossing is genoeg.
En je sprayt een wond ook niet iedere dag, maar daar blijft geen lichaamsvreemd weefsel in zitten. Een piercing is lichaamsvreemd tissue, waar je lichaam op kan reageren door afstotingsverschijnselen te tonen: En dat is namelijk een ontstekingsreactie. Door te sprayen voorkom je ook afstoten.
pi_85320358
Een ontsteking komt naar mijn weten niet door dat je lichaam het af wil stoten maar door viezigheid die er in komt (door ermee te spelen bijvoorbeeld). Afstotingsverschijnselen krijg je als hij niet goed (te oppervlakkig) gezet is.
pi_85320659
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:20 schreef ParanoidEv het volgende:
Een ontsteking komt naar mijn weten niet door dat je lichaam het af wil stoten maar door viezigheid die er in komt (door ermee te spelen bijvoorbeeld). Afstotingsverschijnselen krijg je als hij niet goed (te oppervlakkig) gezet is.
Klopt helemaal, je kunt het ook niet omdraaien. een ontsteking komt zeker door infectie, maarrr; afstoting is wel een reactie wat je lichaam dmv ontstekingsreactie (een veel hoger aantal witte bloedcellen) produceert. Daarom krijg je bij transplantaties bijvoorbeeld ook prednison toegediend, om afstoting te voorkomen. Prednison voorkomt afastoting en is dus tevens ook ontstekingsremmend. Als je desinfecteerd voorkom je daarmee dus tevens ook afstoting. Afstoting zal zeker ook bij verkeerd plaatsen ontstaan, maar sommige mensen hebben een grote natuurlijke afweer van zichzelf en zullen daardoor het lichaamsvreemde tissue ook afstoten, hoe goed de piercing (of organen) ook "gezet" zijn.
pi_85321013
Mwah dan ben je niet echt in goede gezondheid. Afstoten om die reden gebeurd naar mijn weten bijna nooit.
http://wiki.bmezine.com/index.php/Rejection
"Rejection occurs when it is "easier" for your body to push the piercing out like a splinter than it is for your body to heal a fistula (skin tunnel) around it."
Je huid geneest er dus gewoon omheen zonder problemen en gaat het niet afstoten, tenzij de piercing (te) oppervlakkig zit.

En nou ga ik hersenloos tv kijken :P
pi_85322066
:? Ik weet het niet meer hoor, ik wil hem er echt niet uit.

Tong doet nog steeds raar ondanks de 12mm, als ik bovenstebolletje naar beneden druk met de tanden doet het pijn/branderig gevoel. + heb de achterkant van mijn tanden heb ik dat stangetje zitten als je beugel gehad hebt, als ik onderste bolletje daar op laat 'leunen' en mijn tong dan soort van aanspan, doet het nog zeerder :{ ..

Ik spoel elke ochtend + avond met mondspoel :{
Ik heb alles ontsmet en dergelijke.

zucht. kan toch geen ontsteking zijn of wat? ;(
Heb net de piercing er weer uitgehaald omdat ik meende dat een van de bolletjes 'dol' was dus kon door blijven draaien en de bolletjes hadden barsten dus misschien dat dat de tong ook beschadigde / irriteerde dus nieuwe bolletjes in gegaan. (zelfde soort/kleur maar dan maatje kleiner )

Gewoon afwachten?
Gezien normaal voor 'heling' 6 weken staat...

[ Bericht 17% gewijzigd door Assiej op 15-08-2010 20:58:35 ]
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:03:22 #50
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85322632
als je er echt last van hebt kan je natuurlijk altijd even terug gaan en de expert er naar laten kijken ;)
pi_85323566
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef ParanoidEv het volgende:
Mwah dan ben je niet echt in goede gezondheid. Afstoten om die reden gebeurd naar mijn weten bijna nooit.
http://wiki.bmezine.com/index.php/Rejection
"Rejection occurs when it is "easier" for your body to push the piercing out like a splinter than it is for your body to heal a fistula (skin tunnel) around it."
Je huid geneest er dus gewoon omheen zonder problemen en gaat het niet afstoten, tenzij de piercing (te) oppervlakkig zit.
Juist wel een hele goede gezondheid; je lichaam heeft dan namelijk een abnormaal hoge afweer. Maar ja, da's met transplantaties of piercings dus helemaal niet fijn. :N Van een hoge afweer kun je ook allergieen krijgen zoals hooikoorts enzo. Er staat toch in jouw stukje hierboven ook dat afstoting optreed als het makkelijker voor het lichaam is om de piercing eruit te werken (net als een splinter) ipv het in een tunneltje huid in te kapselen... Sommige lichamen doen dat ook vanuit die hoge weerstand. Maar het zal zeker sneller gebeuren als het te oppervlakkig zit hoor, we hebben gewoon allebei een beetje gelijk in deze. ^O^

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef ParanoidEv het volgende:
En nou ga ik hersenloos tv kijken :P
Lekker!! :Y (was ik al mee begonnen)
pi_85324608
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef GimmeGore het volgende:
als je er echt last van hebt kan je natuurlijk altijd even terug gaan en de expert er naar laten kijken ;)
Ja als niet overgaat laat ik het even checken indd maar ik zie er zelf ook niks aan :{
En zit er aantal jr in
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:24:48 #53
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85346103
Dacht ik...laat ik me weer eens inloggen op Fok!forum na een hele tijd...weet ik dus niet meer welk emailadres ik hier ooit voor heb gebruikt :').

Een hoop moeite om even mijn piercings te spammen:
Links: Mijn oor is nog een beetje paars omdat mn mini spiral hier net was verwisseld


En rechts: de bovenste forward helix zat er hier net een paar uur in (nu 1,5 week)
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_85349911
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef Seraphina85 het volgende:
Dacht ik...laat ik me weer eens inloggen op Fok!forum na een hele tijd...weet ik dus niet meer welk emailadres ik hier ooit voor heb gebruikt :').

Een hoop moeite om even mijn piercings te spammen:
Links: Mijn oor is nog een beetje paars omdat mn mini spiral hier net was verwisseld
[ afbeelding ]

En rechts: de bovenste forward helix zat er hier net een paar uur in (nu 1,5 week)
[ afbeelding ]
Die onderste foto: gave plek!
Oja, foto's spammen mag ook hier: misschien dat je het topic dan weer stimuleert, hehe. Ik wil foto's zien!!
Show hier je tattoo of piercing M/V deel XIII
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:59:54 #55
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85350059
Ik had echt superveel geluk dat mijn eerste forward helix laag geplaatst was (en dus eigenlijk geluk met hoe mijn oor gevormd is haha, het past echt mooi aan de achterkant).

Als ik nu daar foto`s ga posten, gaan modjes me dan pakken op crossposting, of is dat bij deze toegestaan?
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_85350295
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:59 schreef Seraphina85 het volgende:
Ik had echt superveel geluk dat mijn eerste forward helix laag geplaatst was (en dus eigenlijk geluk met hoe mijn oor gevormd is haha, het past echt mooi aan de achterkant).

Als ik nu daar foto`s ga posten, gaan modjes me dan pakken op crossposting, of is dat bij deze toegestaan?
Poeh, geen idee. Gewoon doen en zien? Ben geen modje. Heb die forward nog nooit ergens gezien trouwens!! Echt heel gaaf.
pi_85350349
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:59 schreef Seraphina85 het volgende:
Ik had echt superveel geluk dat mijn eerste forward helix laag geplaatst was (en dus eigenlijk geluk met hoe mijn oor gevormd is haha, het past echt mooi aan de achterkant).

Als ik nu daar foto`s ga posten, gaan modjes me dan pakken op crossposting, of is dat bij deze toegestaan?
waarvoor?
wij 'pakken' niemand hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:13:13 #58
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85350572
^^ Was ook beetje verkeerde bewoording. Kom van een forum af wat nogal streng was. Maar ik ga even mijn piercings spammen in dat topic dan :P.

Wil er op termijn nog wat bij laten zetten. Maar ja. Wil het ook onopvallend houden ivm werk (beginnend psycholoog en het is al vrijwel onmogelijk om fatsoenlijk aan een baan te komen...wil dus niets doen wat mn kansen beperkt).

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:05 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Poeh, geen idee. Gewoon doen en zien? Ben geen modje. Heb die forward nog nooit ergens gezien trouwens!! Echt heel gaaf.
Ik heb het idee schaamteloos gejat van een collega haha! Ik zat toen na te denken over die waar nu mn mini spiral inzit en zij had zo`n forward helix, dus 1. Heb haar becomplimenteerd en netjes gevraagd of ze bezwaar had als ik dit idee zou stelen...had ze niet. Ik heb het verder ook nooit ergens gezien en ik let altijd op piercings (want leuk :D)
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_85350603
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:13 schreef Seraphina85 het volgende:
^^ Was ook beetje verkeerde bewoording. Kom van een forum af wat nogal streng was. Maar ik ga even mijn piercings spammen in dat topic dan :P.

Wil er op termijn nog wat bij laten zetten. Maar ja. Wil het ook onopvallend houden ivm werk (beginnend psycholoog en het is al vrijwel onmogelijk om fatsoenlijk aan een baan te komen...wil dus niets doen wat mn kansen beperkt).
wij zijn heul lief hier *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85350727
Heel wat delen van deze reeks gemist -O-

Maar even een vraagje tussendoor.. WAAROM mag een piercingshop niet met verdoving werken, MAAR gebeurt dat wel degelijk bij een shop in Breda?
Ikzelf zou never nooit niet met verdoving gepiercet willen worden en dat is bij de 4 die ik heb ook niet gebeurd. Maar ik heb een keer de moeite genomen om de OP door te lezen en zag dat dus staan :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_85350948
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:17 schreef theKiD het volgende:
Heel wat delen van deze reeks gemist -O-

Maar even een vraagje tussendoor.. WAAROM mag een piercingshop niet met verdoving werken, MAAR gebeurt dat wel degelijk bij een shop in Breda?
Ikzelf zou never nooit niet met verdoving gepiercet willen worden en dat is bij de 4 die ik heb ook niet gebeurd. Maar ik heb een keer de moeite genomen om de OP door te lezen en zag dat dus staan :')
Simpelweg omdat verdovende middelen alleen door een arts verstrekt mogen worden!!! Alleen op doktersrecept op te halen bij een apotheek.

Bezit van verdovende middelen van een piercingshop is dus illegaal. Je kunt ook zonder medische geschiedenis van iemand die persoon niet zomaar met verdovende shit gaan inenten natuurlijk. En verdovende creme's zoals Emla kunnen ook huidirritatie veroorzaken. Daarbij maakt die creme de huid heel week op het moment van werking; lijkt me ook niet lekker piercen dan.
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:24:22 #62
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85351064
Iemand ervaring met deze piercer?

in dat topic staat je antwoord.
Waarom dat in Breda bij die shop wel gebeurt, moet je in Breda bij die shop vragen
pi_85351370
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:24 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand ervaring met deze piercer?

in dat topic staat je antwoord.
Waarom dat in Breda bij die shop wel gebeurt, moet je in Breda bij die shop vragen
De verhalen die rondgaan is toch omdat het een dokter of iets anders met medisch specialisme is.. ? Wat er van waar is weet ik dus niet. Maar nogmaals, ikzelf heb genoeg ervaring met piercings e.d. Alleen omdat ik dus een keer de moeite heb genomen om de hele OP te lezen, kwam ik op deze vraag ;)

[edit] Nu pas gelezen. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door theKiD op 16-08-2010 15:37:26 ]
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_85351762
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:31 schreef theKiD het volgende:
De verhalen die rondgaan is toch omdat het een dokter of iets anders met medisch specialisme is.. ? Wat er van waar is weet ik dus niet. Maar nogmaals, ikzelf heb genoeg ervaring met piercings e.d. Alleen omdat ik dus een keer de moeite heb genomen om de hele OP te lezen, kwam ik op deze vraag ;)

[edit] Nu pas gelezen. :)
Arts of niet, dan zou hij verdovingen nog niet als piercer mogen gebruiken. Je mag ook niet zomaar een hartklep vervangen als je oogarts bent. :{
pi_85352061
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Arts of niet, dan zou hij verdovingen nog niet als piercer mogen gebruiken. Je mag ook niet zomaar een hartklep vervangen als je oogarts bent. :{
Voor de duidelijkheid nogmaals, ik ben het zowiezo volledig met je eens ;) Je lichaam maakt m.i. zelf genoeg pijnstiller aan als je geprikt word..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_85352499
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:47 schreef theKiD het volgende:
Voor de duidelijkheid nogmaals, ik ben het zowiezo volledig met je eens ;) Je lichaam maakt m.i. zelf genoeg pijnstiller aan als je geprikt word..
Oke, maar omdat je in de eerste instantie vroeg waarom het niet mag. Een arts mag alleen pijnstillende verdoving voorschrijven voor chronische pijnen, alvorens chirurgische medische ingrepen, acute pijnsteken, etc. Niet voor commerciele lichaamsverfraaiing... (wel jammer want dan liet ik me iedere dag piercen; best lekker, zo'n morfine-lolly!)
pi_85353218
Die bepaalde piercer in Breda vind ik maar een prutser. Schrijft verschillende piercings verkeerd (wat bedoelt wordt met septum wordt een septril genoemd, wat dus een totaal ander iets is) en ook dat 'Ik ben arts/verpleegkundige/blalba' staat me niet aan. Alsof dat ze een goede piercer maakt. Wat Luna3 dus zegt, een oogarts vervangt ook geen hartklep.

En zij mogen dus verdoven omdat ze dat medisch specialisme hebben. En ik vind het bullshit omdat het imo niet nodig is.
Ik ben een keer met een koudspray bewerkt omdat m'n tepel er geen zin in had, maar voor de rest nog nooit. En het hoeft ook niet voor mij.
pi_85353932
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:16 schreef Empathologica het volgende:
Die bepaalde piercer in Breda vind ik maar een prutser. Schrijft verschillende piercings verkeerd (wat bedoelt wordt met septum wordt een septril genoemd, wat dus een totaal ander iets is) en ook dat 'Ik ben arts/verpleegkundige/blalba' staat me niet aan. Alsof dat ze een goede piercer maakt. Wat Luna3 dus zegt, een oogarts vervangt ook geen hartklep.

En zij mogen dus verdoven omdat ze dat medisch specialisme hebben. En ik vind het bullshit omdat het imo niet nodig is.
Ik ben een keer met een koudspray bewerkt omdat m'n tepel er geen zin in had, maar voor de rest nog nooit. En het hoeft ook niet voor mij.
Heb even gegoogled: bedoellen jullie bodymx in Breda? Want volgens mij is dat een slim opgezette zakelijke constructie, waarbij ze het een medisch centrum noemen, en dus ook verdovingen mogen uitdelen. Beetje door een maas van de wet heen lijkt wel. Maja, ieder wat wils dan maar.

Ow ik zie ook al iets stoms daar:
Tekst website:
Neusvleugel
plaats Bij deze piercing wordt het piercingsieraad aangebracht in het onderste kraakbeengedeelte van de neusvleugel.

Er zit helemaal geen kraakbeen in het onderste gedeelte van de neusvleugel!!

(later toegevoegd)
En dit is ook vaag:
Tekst website:
Septum
plaats Bij deze piercing wordt er een piercingsieraad aangebracht door het onderste, kraakbenige gedeelte van het neustussenschot.

Een septum zit meestal onder het kraakbeen van het nasale septum, niet erdoor.

Sjonge jonge, niet heengaan dus!

[ Bericht 6% gewijzigd door Luna3 op 16-08-2010 21:50:34 ]
pi_85354657
Precies. Dat is toch om te huilen?
Wat ik bedoelde met septum-septril hebben ze zo te zien veranderd, paar weken terug was dat zo nog niet :')

Vond Needle Art wel relaxte shop, maar die piercen niet meer dus dan blijft de Bunker over waar ook niks mis mee is. Maar Bodymx, nooit van m'n leven.
pi_85354885
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:52 schreef Empathologica het volgende:
Precies. Dat is toch om te huilen?
Wat ik bedoelde met septum-septril hebben ze zo te zien veranderd, paar weken terug was dat zo nog niet :')

Vond Needle Art wel relaxte shop, maar die piercen niet meer dus dan blijft de Bunker over waar ook niks mis mee is. Maar Bodymx, nooit van m'n leven.
Ja, hahaha, maar ik vind het om te lachen; moet je dit zien:

Nasalang
plaats: Bij deze piercing wordt er een barbell horizontaal door de gehele neus aangebracht. Dus zowel door de neusgaten als het tussenschot.


Auw auw, niet door mijn neusgaten!!! Mijn neusgaten zijn toch al zo gevoelig, hihi. _O-

Hebben ze dit eronder gezet:
Omdat deze piercing door het benige neustussenschot moet worden aangebracht, brengt deze piercing grote risico's met zich mee. Gezien de medisch onaanvaardbare risico's van deze piercing, hebben wij bij BodyMx besloten deze piercing in het belang van onze klanten niet uit te voeren.

Er zullen wel klanten hersenbeschadiging hebben opgelopen nadat ze in hun neusGATEN gepierced waren. SJAK, zo die hersenen binnengedrongen!! _O- _O- _O- Ja, zo'n pistool heeft een spanveer heh. |:(

Hylarisch!

ps: waarschijnlijk lezen ze FOK! en hebben ze het morgen aangepast naar "neusvleugels".
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:36:51 #71
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85361108
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef Seraphina85 het volgende:
Dacht ik...laat ik me weer eens inloggen op Fok!forum na een hele tijd...weet ik dus niet meer welk emailadres ik hier ooit voor heb gebruikt :').

Een hoop moeite om even mijn piercings te spammen:
Links: Mijn oor is nog een beetje paars omdat mn mini spiral hier net was verwisseld
[ afbeelding ]

En rechts: de bovenste forward helix zat er hier net een paar uur in (nu 1,5 week)
[ afbeelding ]
Wat een toffe plek!! Echt heel mooi :) zou ik zelf ook wel willen maar ik keek alleen net in de spiegel en ik heb daar niet genoeg oor :P ik ben nog steeds op zoek naar een mooie plek voor nog een oorpiercing, heb al een helix in mn andere oor. Als iemand nog een mooie aparte plek weet hoor ik het graag.
pi_85364793
Hahaha lol dat BodyMx verhaal met zijn 'neusgaten' _O- Goh, zou je daar trouwens ook je neusgaten kunnen stretchen? Steeds een grotere plug er in.
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:02:04 #73
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85365214
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:36 schreef morgane het volgende:

[..]

Wat een toffe plek!! Echt heel mooi :) zou ik zelf ook wel willen maar ik keek alleen net in de spiegel en ik heb daar niet genoeg oor :P ik ben nog steeds op zoek naar een mooie plek voor nog een oorpiercing, heb al een helix in mn andere oor. Als iemand nog een mooie aparte plek weet hoor ik het graag.
Ook niet voor één? Vind het wel grappig dat nu ik er echt op let, echt alle oren verschillend zijn :). Heb je verder alleen een helix? Misschien een tragus? Ik zou die er zelf wel bij willen, maar helaas slaap ik met oordopjes in en durf ik het niet aan...
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_85365400
Iemand die een goede piercer kent in Arnhem/Nijmegen? Ben net verhuisd enzo.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:13:39 #75
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85365776
Skin-a-matic en All or Nothing (beide in Nijmegen). Mijn eerste piercing is bij Skin-a-matic gezet. Shop ziet er super (!!) uit, en de mensen hebben verstand van zaken. Ik ben echter naar een andere shop gegaan, omdat ik vind dat ze je daar erg lang laten wachten (als ze wat te doen hebben, sta je er zo een half uur voor een vraagje). De keren dat ik daar was, ook met vriendinnen voor wat vraagjes, stonden ze maar met 2 (1 piercer en 1 tattoo artist) in de shop. En het klikte niet zo met de piercter (Kim, geloof ik)...hoewel ze zeker wist wat ze deed hoor.
Vriendin van mij raadde All or Nothing aan, had zij ooit haar wenkbrauwpiercing laten zetten door Diana. Die heeft vervolgens mijn 2 forward helixen gezet. De shop is van buiten een beetje afschrikwekkend en heeft een compleet andere sfeer dan de Skin-a-matic, is er veel donkerder, maar als je goed kijkt zie je dat het er keurig is. Ook is het er vrij druk, doordat er midden in de winkel getattoeerd wordt en er loopt altijd wel iemand rond die iets met de winkel te maken heeft en je dan even kan zeggen hoe lang de piercter nog bezig of weg is. Bij hun werkt ook Cynthia, die is echt heel aardig. Hoe zij piercet weet ik niet, want zij heeft alleen maar ooit iets bij me verwisseld.

Edit: Arnhem heeft geloof ik...Paradigm? Of een shop die anders heet, maar er zit in ieder geval een goede shop in Arnhem die VAST iemand anders je kan vertellen.
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_85365843
Waar zitten die? :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:16:55 #77
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85365956
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:02 schreef Seraphina85 het volgende:

[..]

Ook niet voor één? Vind het wel grappig dat nu ik er echt op let, echt alle oren verschillend zijn :). Heb je verder alleen een helix? Misschien een tragus? Ik zou die er zelf wel bij willen, maar helaas slaap ik met oordopjes in en durf ik het niet aan...
Ik heb alleen 1 helix ja, een ringetje. Het piercen viel me zo mee dat het naar meer smaakt. Maar ik heb het idee dat ik helemaal geen 'flapje' heb op de plek van jouw piercings. Straks toch nog ff goed checken in de spiegel :D een tragus vind ik ook heel mooi maar dat gaat bij mij ook niet; ik zit bij een percussieband en heb met spelen altijd oordopjes in.

[ Bericht 0% gewijzigd door morgane op 16-08-2010 21:25:37 ]
pi_85366040
Oh lol, edit niet gezien.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:19:59 #79
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85366100
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar zitten die? :')
Nijmegen, had al even ge-edit :P. Specifieker zit All or Nothing achter de Coop in het centrum en zit Skin-a-matic daar niet ver vanaf (maar ik weet even niet of die nou in diezelfde straat zit of niet, ik woon hier al 7 jaar en kan die twee straatjes nog steeds niet uit elkaar houden, als je ze ziet of kent, weet je wat ik bedoel :P).

Edit: Haha je had mn edit inmiddels al gezien :P

Edit: Morgane, foto van je oor :D:D:D???
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_85366172
Ik woon sinds gisteren in Elst, ben 3x in mijn leven in Nijmegen geweest waaronder vandaag. Dus ik ken al die dingen nog niet. :') Maar ik ga waarschijnlijk woensdag naar Arnhem met iemand, zijn zusje heeft daar haar dermal laten zitten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:24:44 #81
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85366369
Ga je ook meteen laten zetten?

Ik ga morgen, denk ik, even langs de shop op mijn helixbolletjes te laten verwisselen. Denk ik. Tenzij luiheid overheerst zoals vandaag.
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:24:56 #82
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85366383
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar zitten die? :')
Skin-A-Matic zit in de straat rechts naast McDonalds, vrij aan het begin, de Van Welderenstraat. All Or Nothing zit in de straat rechts naast Pinokkio (dus parallel aan de vorige) maar dan een eind verderop, de Tweede Walstraat.
Ik ben zelf naar de shop op de Willemsweg geweest, die wordt aangeraden op de site van de GGD. Dit is Sjon's Tattoo Studio. Het zijn inderdaad ook echt van die Sjonnie's, maar ik ben daar prima geholpen :)
pi_85367082
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef Seraphina85 het volgende:
Ga je ook meteen laten zetten?

Ik ga morgen, denk ik, even langs de shop op mijn helixbolletjes te laten verwisselen. Denk ik. Tenzij luiheid overheerst zoals vandaag.
Ja, denk het wel. Wat weet ik nog niet zeker. Ik wil er nog een tongpiercing bij, en een VCH, maar donderdag komt mijn scharrel waarschijnlijk.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:48:22 #84
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85367571
Voor een VCH moet je sowieso een afspraak hebben toch? En als je scharrel donderdag komt zou ik ook nog even wachten hahaha. Al heb je van die gevallen die geen last hebben natuurlijk...

Edit: maar een tongpiercing en zoenen is ook niet handig. Misschien toch maar iets in je oor? :P
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_85368062
Ik heb een paar maanden geleden een tepelpiercing laten zetten... iedereen vind um tof... en het is lekker als er mee gespeeld wordt haha
pi_85368335
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef Seraphina85 het volgende:
Voor een VCH moet je sowieso een afspraak hebben toch? En als je scharrel donderdag komt zou ik ook nog even wachten hahaha. Al heb je van die gevallen die geen last hebben natuurlijk...

Edit: maar een tongpiercing en zoenen is ook niet handig. Misschien toch maar iets in je oor? :P
Ik had bij mijn eerste tongpiercing niet zo heel veel last. Misschien maar een industrial. Ik wil ook een septum maar ben zo bang dat het neit staat! En ik ben verkouden. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_85368389
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:53 schreef ParanoidEv het volgende:
Hahaha lol dat BodyMx verhaal met zijn 'neusgaten' _O- Goh, zou je daar trouwens ook je neusgaten kunnen stretchen? Steeds een grotere plug er in.
Hehehe, echt heh. Vast wel. gewoon een 14 d'rin. Met verdoving uiteraard! 8)7
pi_85368693
Weet niet wie er in Nijmegen wou gaan maar check is So What! uit, zeker een goede. Is een apprentice van Jeff Paradigm Bodyart (Arnhem) geweest dus dat beloofd veel goeds.

Zit ehh als je vanaf het station naar dat parkje loopt, parkje oversteken, kom je bij een ronding met bushalte ofzo? En dan naar rechts begint de straat naar de stad, zit ook de gator ofzo, en daar zit ie dan aan de rechterkant.
pi_85368763
Ik zal proberen het te onthouden!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:01:49 #90
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_85381079
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Iemand die een goede piercer kent in Arnhem/Nijmegen? Ben net verhuisd enzo.
Paradigm in Arnhem is super. 2 keer geweest daar en van beide piercings ontzettend veel plezier. Je wordt vriendelijk behandeld en er wordt voldoende tijd voor je genomen. Voor het geval je naar 'L Extremiste gaat: let goed op of je daar wel gepierced wil worden, lopende band werk daar en bij mij werd mn piercing te diep gezet waardoor ik hem er na een jaar ellende maar uit heb gehaald (tepel). En ik ben niet de enige bij wie het verkeerd is gegaan..
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:58:21 #91
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85381739
Paradigm Bodyart! *O*
Ik ben fan :P

Die zit trouwens recht tegenover station Arnhem Velperpoort, kan niet missen.
pi_85394612
Heeft iemand ervaring met piercen door Stavros bij Dragon in Eindhoven? Ik lees namelijk niet zo'n positive dingen over scheve piercings en het ergste vond ik nog, dat ik hem in de shop (toen nog Magic Cherry's) wat vragen stelde over het nemen van een Septum (hele normale vragen zoals: hoelang de heeltijd was, of ik ook met een staafje kon beginnen en hoelang hij na het helen uit kan blijven.) Kreeg ik zonder antwoord op mijn vragen op sarcastisch wijze de opmerking: "ja, denk er nog maar even goed over na heh."

Nah!! o|O

Vond het echt zo stom; alsof ik een-of-ander klein kind was ofzo!
Denk dat ik daar een titanium ringetje en een staafje koop en hem vervolgens zelf zet. Moet iedere drie weken een naald diep in mijn eigen been jassen, dus door dat dunnen velletje in mijn neus moet geen probleem zijn lijkt me. Handschoenen en naalden ook in overvloed hier, dus. ):O (=septum) ;)

Iemand nog tips over Stavros of iemand tips over zelf een Septum zetten? Niet te dicht bij het kraakbeen? Help me out.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:03:55 #93
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85394956
Waarom ga niet naar een andere (goede) piercingshop?
pi_85395434
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef morgane het volgende:
Waarom ga niet naar een andere (goede) piercingshop?
Ik was zoooo tevreden over de werkwijze van Body Manupulations op de Korenmarkt in Amsterdam. Het was de eerste echte piercingshop (1989) ter wereld. In 1993 heb ik daar mijn tragus laten doen, maar helaas zijn ze weer terug verhuisd naar California. ;(
http://www.bodym.com/

Verder zijn er natuurlijk nog honderden in Nederland, maar ik ken weinig mensen persoonlijk met piercings en weet dus ook niet waar het goed gebeurd. Zelf doen lijkt me overigens helemaal geen probleem en ook een stuk goedkoper. w/
pi_85396033
Nou, een septum zélf recht zetten als je geen ervaring hebt met zelf piercen (ga ik even van uit, sorry als ik hetmis heb) is lastiger dan gedacht. En het is ook verbonden met je ogen dus traaaantjes :P

In Eindhoven heb je ook Pigmental tattoo, goeie kerel en levert goed werk (eigen ervaringen).
pi_85396043
En Stavros moet ik niet.
pi_85397236
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:28 schreef Empathologica het volgende:
Nou, een septum zélf recht zetten als je geen ervaring hebt met zelf piercen (ga ik even van uit, sorry als ik hetmis heb) is lastiger dan gedacht. En het is ook verbonden met je ogen dus traaaantjes :P

In Eindhoven heb je ook Pigmental tattoo, goeie kerel en levert goed werk (eigen ervaringen).
Zal eens een keer langs gaan. Al lijkt het me zelf geen ingewikkelde klus. Die huid daar is zoooo dun. Als ik voel dan voel ik mijn vinger er aan de andere kant doorheen. En tranen, ja, door die zenuwen, maar er lopen daar beneden geen traanbuisjes doorheen, dus. Maar als ik het zelf doe heb ik natuurlijk geen garantie en kan ik nergens gaan lopen klagen :P


quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:28 schreef Empathologica het volgende:
En Stavros moet ik niet.
Nou, mijn enige ervaring in een halve minuut was dus ook niet zo positief nee.
pi_85397988
Jeff van Paradigm kan septums pijnloos zetten, maar van anderen hoor ik dat ze toch wel traanoogjes kregen :P
Pigmental werkt btw wel op afspraak, maar als je alleen maar komt voor info en weg gaat zonder iets is ook niet erg.
pi_85400155
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef Empathologica het volgende:
Jeff van Paradigm kan septums pijnloos zetten, maar van anderen hoor ik dat ze toch wel traanoogjes kregen :P
Pigmental werkt btw wel op afspraak, maar als je alleen maar komt voor info en weg gaat zonder iets is ook niet erg.
Thanks!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:38:15 #100
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85401760
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:28 schreef Empathologica het volgende:
En Stavros moet ik niet.
Stavros is een sukkel.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85401859
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:38 schreef Debsterr het volgende:
Stavros is een sukkel.
Waarom vinden jullie dat dan ook?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:54:19 #102
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85402316
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef Empathologica het volgende:
Jeff van Paradigm kan septums pijnloos zetten, maar van anderen hoor ik dat ze toch wel traanoogjes kregen :P
Pigmental werkt btw wel op afspraak, maar als je alleen maar komt voor info en weg gaat zonder iets is ook niet erg.
Traanoogjes schijnt een automatische reactie te zijn. Ik was erbij toen een vriendin van mij er eentje liet zetten en Jeff legde uit hoe dat zat.
Bij veel mensen komt het tranen ook voor de naald, bij het afklemmen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:58:44 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85402442
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:40 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Waarom vinden jullie dat dan ook?
Z'n hele doen en laten is gewoon niet professioneel.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85402700
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:

Z'n hele doen en laten is gewoon niet professioneel.
Wat erg: mooi lullig ook voor Dragon, want die Greg heeft wel een goede naam qua tattoo's toch?
Wat is dan niet profi aan de piercings? Geen handschoenen? Scheef zetten? Zenuwen raken? No idea.
pi_85403002
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:16 schreef morgane het volgende:
Ik heb alleen 1 helix ja, een ringetje. Het piercen viel me zo mee dat het naar meer smaakt. Maar ik heb het idee dat ik helemaal geen 'flapje' heb op de plek van jouw piercings. Straks toch nog ff goed checken in de spiegel :D een tragus vind ik ook heel mooi maar dat gaat bij mij ook niet; ik zit bij een percussieband en heb met spelen altijd oordopjes in.
Nog even dit:

Bedoel jij van die op maat-gemaakte oordopjes? Met eenmaal een tragus in je oor kun je die niet laten maken, (dan moet ie even uit, anders gaat die sileconen-gel om de piercing zitten en krijgen ze die kit eenmaal opgedroogd niet meer los) maar als je de oordopjes al hebt, kun je ze gewoon dragen met een tragus hoor. Gewoon ringeje omhoog klappen! Alle oordopjes passen bij mij gewoon nog, ook slaapoordopjes van de "Hema", en ook op maatgemaakte van de "beter horen" om mee te zwemmen.
No problemo. ^O^
pi_85403190
Ik ben een keer bij Dragon geweest met een vriendin, het was er stampvol en we werden echt naar buiten gestaard, er hing zo'n sfeer van we moeten jullie hier niet. Toen is m'n nichtje met een vriendin van haar er naar toe gegaan want die vriendin wou een tepelpiercing. Die tepelpiercing zit dus echt zo fout, het verbaasd me dat ze er geen last van heeft. Verder meerdere mensen die er gewoon niet tevreden over zijn. Zeker vanwege z'n lompe houding en onkundigheid.
pi_85403587
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:20 schreef Empathologica het volgende:
Ik ben een keer bij Dragon geweest met een vriendin, het was er stampvol en we werden echt naar buiten gestaard, er hing zo'n sfeer van we moeten jullie hier niet. Toen is m'n nichtje met een vriendin van haar er naar toe gegaan want die vriendin wou een tepelpiercing. Die tepelpiercing zit dus echt zo fout, het verbaasd me dat ze er geen last van heeft. Verder meerdere mensen die er gewoon niet tevreden over zijn. Zeker vanwege z'n lompe houding en onkundigheid.
clear! a no go.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:08:57 #108
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85405001
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Nog even dit:

Bedoel jij van die op maat-gemaakte oordopjes? Met eenmaal een tragus in je oor kun je die niet laten maken, (dan moet ie even uit, anders gaat die sileconen-gel om de piercing zitten en krijgen ze die kit eenmaal opgedroogd niet meer los) maar als je de oordopjes al hebt, kun je ze gewoon dragen met een tragus hoor. Gewoon ringeje omhoog klappen! Alle oordopjes passen bij mij gewoon nog, ook slaapoordopjes van de "Hema", en ook op maatgemaakte van de "beter horen" om mee te zwemmen.
No problemo. ^O^
Maar duwen die slaapoordopjes de eerste dagen niet heeeel oncomfortabel tegen de achterkant van je tragus?
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_85406336
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:20 schreef Empathologica het volgende:
Ik ben een keer bij Dragon geweest met een vriendin, het was er stampvol en we werden echt naar buiten gestaard, er hing zo'n sfeer van we moeten jullie hier niet. Toen is m'n nichtje met een vriendin van haar er naar toe gegaan want die vriendin wou een tepelpiercing. Die tepelpiercing zit dus echt zo fout, het verbaasd me dat ze er geen last van heeft. Verder meerdere mensen die er gewoon niet tevreden over zijn. Zeker vanwege z'n lompe houding en onkundigheid.
Freaky, je zou inderdaad denken dat zo'n shop zeker een reputatie hoog te houden heeft. Echt jammer voor die gast dan, dat hij er zo mee omgaat. Hij staat in zo'n bekende shop en dan doe je zo. :{
pi_85406720
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef Seraphina85 het volgende:
Maar duwen die slaapoordopjes de eerste dagen niet heeeel oncomfortabel tegen de achterkant van je tragus?
Hm, de eerste dagen misschien, kan het me niet meer herinneren...(long time ago) maar ik heb een ringetje en klap 'm altijd even omhoog voordat ik een dopje indoe. Hoe het met een staafje of knopje zit weet ik niet.

Laat voor de zekerheid wel voor het zetten nog even oordopjes op maat maken. Of iig het malletje (of een paar voor de zekerheid). Want dat gaat echt niet meer met een tragus in.


quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Freaky, je zou inderdaad denken dat zo'n shop zeker een reputatie hoog te houden heeft. Echt jammer voor die gast dan, dat hij er zo mee omgaat. Hij staat in zo'n bekende shop en dan doe je zo. :{
Ja heh, en ik hoor trouwens ook uit inside info dat Greg zelf ook vaak teveel gezopen heeft en dan gewoon niet op komt dagen: sta je daar in de shop, eindelijk aan de beurt, ligt Greg nog op bed! :O
pi_85406773
Straks zit er zo'n puntje waar je sieraad zat. :P
pi_85406920
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Straks zit er zo'n puntje waar je sieraad zat. :P
Nou, bij mij wilde "beter horen" het niet eens ingieten, want ze hadden ooit een oor met een tragus gedaan, maar die gel was uitgehard en het ringetje zat er helemaal in vast!!! Waren ze een uur mee bezig geweest om dat eerst voorzichtig los te trekken (au) en hebben het echt uiteindelijk los moeten snijden.
pi_85407096
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Nou, bij mij wilde "beter horen" het niet eens ingieten, want ze hadden ooit een oor met een tragus gedaan, maar die gel was uitgehard en het ringetje zat er helemaal in vast!!! Waren ze een uur mee bezig geweest om dat eerst voorzichtig los te trekken (au) en hebben het echt uiteindelijk los moeten snijden.
Haha wat een horrorverhaal! _O- Jee het is de laatste tijd wel een komisch topic. :P
pi_85407716
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Haha wat een horrorverhaal! _O- Jee het is de laatste tijd wel een komisch topic. :P
horror? Voor de duidelijkheid: Ze hebben de uitgeharde gel losgesneden heh, niet het oor! _O-
pi_85407891
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Luna3 het volgende:

[..]

horror? Voor de duidelijkheid: Ze hebben de uitgeharde gel losgesneden heh, niet het oor! _O-
Nee zo ver was ik wel hoor! Maar het lijkt me echt klote als zo'n meneer/mevrouw zegt dat je ringetje er in vast zit en dat ze het er uit moeten snijden. Of konden ze alles als een blok nog uit het oor halen? In mijn gedachten was zo dat balletje er in gegaan en zat het spul dus vast aan het oor middels het ringetje.
pi_85408792
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Nee zo ver was ik wel hoor! Maar het lijkt me echt klote als zo'n meneer/mevrouw zegt dat je ringetje er in vast zit en dat ze het er uit moeten snijden. Of konden ze alles als een blok nog uit het oor halen? In mijn gedachten was zo dat balletje er in gegaan en zat het spul dus vast aan het oor middels het ringetje.
haha, nee, ze kregen dat hele blok gel niet uit het oor gehaald omdat dat ringetje het op zijn plek in het oor vast hield. Dus bij mij wilden ze geen gel inspuiten, mits ik mijn tragus er eest even uit zou halen. Ze hadden nog andere afspraken staan die dag zegmaar, en geen tijd en zin in dat gepiel. Ik ook niet!! Twee van die ouwe halfdove mannetjes die aan je oor staan te trekken. :r *)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:13:41 #117
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85435100
Luna: ik heb 14 jaar geleden mijn piercing laten zetten op de hoogstraat... ben wel de naam kwijt van die toko, maar was dacht ik niet dragon. de piercer heette in ieer geval peer en had waanzinnig mooie ogen O+ en was heel erg lief O+

ik ben afgelopen maandag bij Queen of Rings geweest in rotterdam, vond k ook een prettige zaak!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:15:41 #118
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85435183
ik ben trouwens te lui om een foto van mn piercings te uploaden. zet hem wel even in mijn fobo O+
(heb er 2 bovenin m'n oor....)
Het lijkt erop dat het deze keer minder pijn doet O+ voel er nu al bijna niks meer van :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:12:47 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_85437668
Afgelopen maandag met een FOK!ster meegeweest naar Rotterdam (Queens of Rings) om haar tweede helix te laten zetten.
Eenmaal in de shop begon het bij mij toch te kriebelen, dus eens even wat dingen nagevraagd en uiteindelijk zelf in de stoel beland voor een navelpiercing :+

Een paar uur na het zetten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar overigens ook eens gevraagd wat hun advies is mbt schoonmaken van helix, omdat ik het verhaal van mijn eigen shop zo wazig vond.
Zij raad dus juist wél zeep aan. Ook duidelijk uitgelegd waarom, en ze heeft mijn spray (die ik van de shop zaterdag heb gekregen) bekeken en geroken en me aangeraden die spray voorlopig niet te gebruiken. Alcoholoplossing, droogt de huid en het wondje veel te veel uit.

Dus nu gewoon twee maal daags aan de unicura, ook voor m'n navel :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:14:01 #120
50430 Yuki
Student Midwife
pi_85437729
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Murmeli het volgende:
ik ben trouwens te lui om een foto van mn piercings te uploaden. zet hem wel even in mijn fobo O+
(heb er 2 bovenin m'n oor....)
Het lijkt erop dat het deze keer minder pijn doet O+ voel er nu al bijna niks meer van :)
Hoi Fokster _O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_85437765


Hahah kijk nou wat geniaal! Tepelkwastjes!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:37:34 #122
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85438728
...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:38:21 #123
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85438772
...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:38:58 #124
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85438804


zo dan?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_85438847
Ik zie hem als ik er op klik hoor :) Anders (img) maar dan met die andere haakjes i.p.v. 9(url)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:44:45 #126
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85441571
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:13 schreef Murmeli het volgende:
Luna: ik heb 14 jaar geleden mijn piercing laten zetten op de hoogstraat... ben wel de naam kwijt van die toko, maar was dacht ik niet dragon. de piercer heette in ieer geval peer en had waanzinnig mooie ogen O+ en was heel erg lief O+

ik ben afgelopen maandag bij Queen of Rings geweest in rotterdam, vond k ook een prettige zaak!
Er zit nu iig geen piercer/tattoo shop meer op de Hoogstraat!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:45:30 #127
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85443927
...heeft DevilsWhore al nieuwe aanwinsten?
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:46:26 #128
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85454655
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Er zit nu iig geen piercer/tattoo shop meer op de Hoogstraat!
hmm ok, mja dan helaas.... de tip was ook wel errug outdated natuurlijk :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2010 @ 22:58:19 #129
187254 Giertje
lets all make believe
pi_85455071
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef Seraphina85 het volgende:
...heeft DevilsWhore al nieuwe aanwinsten?
jazeker een industrial
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_85455284
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 08:01 schreef Sulley02 het volgende:

[..]

Paradigm in Arnhem is super. 2 keer geweest daar en van beide piercings ontzettend veel plezier. Je wordt vriendelijk behandeld en er wordt voldoende tijd voor je genomen. Voor het geval je naar 'L Extremiste gaat: let goed op of je daar wel gepierced wil worden, lopende band werk daar en bij mij werd mn piercing te diep gezet waardoor ik hem er na een jaar ellende maar uit heb gehaald (tepel). En ik ben niet de enige bij wie het verkeerd is gegaan..
Giertje en ik zijn er geweest, toffe gozer. Ben wel tevreden tot nu toe.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_85455436
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:

[..]

jazeker een industrial
naais ^O^
pi_85455532
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

naais ^O^
Hij heeft een tepelpiercing erbij
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:11:58 #133
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85455538
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:

[..]

jazeker een industrial
Kon je je nieuwe piercing niet door Jeff laten zetten?
pi_85455578
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:11 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Kon je je nieuwe piercing niet door Jeff laten zetten?
Wie?
Klopt het trouwens dat wij jou vanmiddag zagen lopen in Arnhem? Rond half 2? :P
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:58:38 #135
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85464094
Dan kan best kloppen ja.
Waarschijnlijk niet in mijn beste doen, want ik had nogal een domme actie uitgehaald :')
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2010 @ 11:04:13 #136
187254 Giertje
lets all make believe
pi_85465916
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:58 schreef GimmeGore het volgende:
Dan kan best kloppen ja.
Waarschijnlijk niet in mijn beste doen, want ik had nogal een domme actie uitgehaald :')
wddn want je keek nogal afwezig
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:16:55 #137
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_85468394
Hoiiiii *O*

Echt ontzettend leuk topic! Ik heb zelf nu 5 piercings, en sinds gister mijn nieuwste aanwinst een surface in mijn arm :D Voorderest heb ik piercings in mijn navel, tong, oor en neus.

Ik wil er nu nog 2 in mijn navel (die ene die ik nu heb zit aan de bovenkant in het midden, die andere 2 wil ik er schuin onder. Als een soort driehoek zeg maar).
En nog een tweede tongpiercing :)
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2010 @ 13:00:39 #138
187254 Giertje
lets all make believe
pi_85469876


DW der industrial
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:04:26 #139
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2010 @ 13:06:16 #140
187254 Giertje
lets all make believe
pi_85470071
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:04 schreef GimmeGore het volgende:
spot ik daar een isacaarum shirt?
ja dat klopt
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_85471757
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]

DW der industrial
[ afbeelding ]
It;s so pretty O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_85477363
Even vraagje tussendoor, onder het motto van "enzo". Teenringen, zijn deze ergens goedkoop te krijgen? Vond het zo 123 niet terug in dit en in vorig topic. Eerlijk gezegd geen zin om de andere 40 ook door te lezen 8)7 :s)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:10:07 #143
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85477775
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Hydrogeny het volgende:
Even vraagje tussendoor, onder het motto van "enzo". Teenringen, zijn deze ergens goedkoop te krijgen? Vond het zo 123 niet terug in dit en in vorig topic. Eerlijk gezegd geen zin om de andere 40 ook door te lezen 8)7 :s)
Teenringen.. in een piercingtopic :?.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85477865
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Hydrogeny het volgende:
Even vraagje tussendoor, onder het motto van "enzo". Teenringen, zijn deze ergens goedkoop te krijgen? Vond het zo 123 niet terug in dit en in vorig topic. Eerlijk gezegd geen zin om de andere 40 ook door te lezen 8)7 :s)
six
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:21:19 #145
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85478220
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Teenringen.. in een piercingtopic :?.
Misschien is het een hele aparte piercing :P
pi_85487217
Godver ik heb 2 van die 'tepelkastjes' besteld voor in de displays. Ze zijn schijnbaar heel arbeidsintensief om te maken dus teringduur ECHT heel teringduur.. Heb het toch gedaan :') Godver ik MOEST ze hebben!
pi_85501035
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef ParanoidEv het volgende:
Godver ik heb 2 van die 'tepelkastjes' besteld voor in de displays. Ze zijn schijnbaar heel arbeidsintensief om te maken dus teringduur ECHT heel teringduur.. Heb het toch gedaan :') Godver ik MOEST ze hebben!
Say what? :?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:15:09 #148
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85501506
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 06:31 schreef theKiD het volgende:

[..]

Say what? :?
Kwastjes, denk ik. Die van Anatometal.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85504021
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 06:31 schreef theKiD het volgende:

[..]

Say what? :?
Oh oeps. 8)7
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:00:59 #150
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:28:26 #151
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85545731
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:00 schreef GimmeGore het volgende:
Eindelijk mijn neuspiercing!
:o pics :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:13 #152
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85636258
ik krijg zo mijn septum, dat worden traantjes.. :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:09:17 #153
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85639482
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:52 schreef luciferist het volgende:
ik krijg zo mijn septum, dat worden traantjes.. :')
Jaloers.. en pics uiteraard!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:16:07 #154
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85639673
Ik heb op dit moment btw alleen een lelijke foto, komt binnenkort wel :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:09:08 #155
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85643289
Ook lelijke foto`s zijn wat mij betreft welkom hoor ;-).

Ik zit natuurlijk alweer te denken wat ik nog meer kan laten piercen. Erg lastig, want wil niets in mijn gezicht, geen intiem- of tepelpiercings en vind mij oren al vrij vol worden en wil juist geen oor vol ijzer. Dus...zat ik te denken aan een navelpiercing. Eerst dacht: ja maar dat past niet bij me. En toen heb ik het er met wat vrienden over gehad dat je zo`n piercing niet neemt om in een bepaald hokje te gaan zitten. Nou is mijn punt alleen...mijn buik is niet plat. Ik heb geen rollen ofzo, maar als ik zit dan heb ik wel precies zo`n plooi net boven mijn navel. Is dat niet vervelend en slecht voor de genezing?
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_85647734
Denk dat dat wel meevalt als het staafje de juiste grootte is. Pas wel op met broekranden die er tegen schuren.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:17:22 #157
268236 farfallina
I want that one!
pi_85657827
Even een vraagje: ik heb nu ruim een half jaar een tragus piercing, zit een staafje in. Al vanaf het begin zit er een beetje wildvlees omheen (zowel aan de voor- als achterkant) en doet hij pijn als ik er op lig. Ik heb hem alleen de eerste paar weken schoongemaakt met een zeepvrije wasgel, maar de laatste paar maanden niet meer. Omdat hij nog steeds pijn doet en dat wildvlees er ook niet uitziet (is de laatste paar dagen wat donkerder dan normaal), wil ik hem er graag uithalen en dicht laten groeien.
Mijn vraag is nu, kan dit gewoon? Gaat het wildvlees dan vanzelf weg of loop ik de kans dat het juist erger wordt?

De piericing shop waar ik hem heb laten zetten zit 120 km verderop, dus kan niet zomaar even langsgaan... Ben net langsgeweest bij de lokale piercing shop, maar daar werd ik zonder pardon weggestuurd omdat ik hem daar niet had laten zetten (ik had alleen maar even een vraagje hoor...).
Yeah, I know.
pi_85658132
Wat een stomme piercingshop -O- Gewoon naar een andere gaan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:40:02 #159
187254 Giertje
lets all make believe
pi_85658590
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:17 schreef farfallina het volgende:
Even een vraagje: ik heb nu ruim een half jaar een tragus piercing, zit een staafje in. Al vanaf het begin zit er een beetje wildvlees omheen (zowel aan de voor- als achterkant) en doet hij pijn als ik er op lig. Ik heb hem alleen de eerste paar weken schoongemaakt met een zeepvrije wasgel, maar de laatste paar maanden niet meer. Omdat hij nog steeds pijn doet en dat wildvlees er ook niet uitziet (is de laatste paar dagen wat donkerder dan normaal), wil ik hem er graag uithalen en dicht laten groeien.
Mijn vraag is nu, kan dit gewoon? Gaat het wildvlees dan vanzelf weg of loop ik de kans dat het juist erger wordt?

De piericing shop waar ik hem heb laten zetten zit 120 km verderop, dus kan niet zomaar even langsgaan... Ben net langsgeweest bij de lokale piercing shop, maar daar werd ik zonder pardon weggestuurd omdat ik hem daar niet had laten zetten (ik had alleen maar even een vraagje hoor...).
hmmz vreemd mijn piercer accepteerd wel gewoon iedereen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_85658641
Wow, lekker vriendelijk. Ik heb iig geen idee, heb je er een foto van? Wat voor materiaal zit er nu in? Is je staafje lang genoeg denk je? Ik vis maar wat.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:43:08 #161
92409 Twinky
Little star.
pi_85658696
Mja, ik heb hetzelfde gehad. Ook bij een andere piercingshop gevraagd. Die zei toen dat ze die verantwoordelijkheid niet wilden dragen en dat ik langs de huisarts moest.

Ik had eerst toen heel veel met betadine gedaan (twee keer per dag met een pleister eroverheen), dat maakte het in ieder geval veel minder geirriteerd. Maar uiteindelijk toch eruit gehaald. Het wild vlees is niet helemaal weggegaan.

Volgens mij kun je hem er ook gewoon meteen uithalen :) maar doe wel betadine erop een paar dagen!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:43:51 #162
92409 Twinky
Little star.
pi_85658717
soms wil een piercing ook gewoon niet.. Die van mij was ook gewoon vanaf het begin af aan ontstoken en geirriteerd. Was een (soort) helix trouwens.
pi_85659118
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:43 schreef Twinky het volgende:
Mja, ik heb hetzelfde gehad. Ook bij een andere piercingshop gevraagd. Die zei toen dat ze die verantwoordelijkheid niet wilden dragen en dat ik langs de huisarts moest.
Dat kan ik wel goed begrijpen, maar om iemand nou weigeren te helpen en dan wegsturen.. dat is niet echt vriendelijk. Vertellen dat het buiten je kennis is en iemand adviseren naar een dokter te gaan vind is eerlijk en goed advies. Hoewel ik het gevoel (en ervaring..) heb dat je sommige dokters ook niet kan vertrouwen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:11:43 #164
92409 Twinky
Little star.
pi_85659866
ja ik heb het toen verbogen met de vraag wat hij zou doen (puur theoretisch) als het zijn oor was :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:12:12 #165
92409 Twinky
Little star.
pi_85659902
maar piercers zijn heel erg van 'laat het erin, ontsteking kan dichtgroeien' terwijl huisartsen zeggen 'haal het eruit, het is een vreemd iets in je lichaam'.
pi_85684655
Ik heb maandag een tongpiercing laten zetten, maar sinds vanmorgen zit er ineens een rood, pijnlijk bultje precies voor de piercing -O- Weet iemand wat dit kan zijn ?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:34:25 #167
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85741644
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:09 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Jaloers.. en pics uiteraard!
Mijn piercer was ziek. En morgen komt de herkansing! (:
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:47:13 #168
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85774562
Ik heb mijn septum! een gebogen staafje zit er nu in zodat men hem niet kan zien over 5 weken gaat er een hoefijzertje doorheen (:

Heb lopen tranen trouwens, niet normaal, hele shop was ook nog eens vol etc..
pi_85774970
Tof! Hoe groot heb je hem laten zetten? En was het lekker?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:22:04 #170
50430 Yuki
Student Midwife
pi_85775764
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef luciferist het volgende:
Ik heb mijn septum! een gebogen staafje zit er nu in zodat men hem niet kan zien over 5 weken gaat er een hoefijzertje doorheen (:

Heb lopen tranen trouwens, niet normaal, hele shop was ook nog eens vol etc..
Klinkt heel pijnlijk :@
Ben benieuwd naar het (eind)resultaat!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:51:46 #171
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85778649
schijnt dat de klem meer pijn doet dan de naald
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:00:04 #172
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85784817
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:51 schreef GimmeGore het volgende:
schijnt dat de klem meer pijn doet dan de naald
inderdaad,

Ik wou hem al een tijdje, laatst de knoop doorgehakt en ben naar Dick de Wit in Utrecht gegaan, Mijn vaste piercer Thom ging dus even het plekje zoeken, 2 pinkjes in mijn neusgaten (serieuseen erg raar gevoel..)
En wat bleek? Ik heb hem mijn septum erg hoog zitten waardoor ik een afspraak moest maken omdat de septum piercing dus door 2 mensjes gezet moest worden anders zouden mijn neusvleugels mee gepakt worden. Thom kwam vandaag dus speciaal langs om mij te piercen. ^O^

Lekker een wattenstaafje met alcohol in mijn neus, goed inhaleren :')
De tang was echt een hel, vanaf het moment dat hij erop gezet werd moest ik tranen, een voordeel was dat ik niks meer kon zien, de piercer stond ook achter mij dus die naald zat er zo doorheen, voelde er nauwelijks wat van. Maar wat een opluchting toen doe tang eraf kon!

Ik heb gekozen voor een staafje ivm mijn bijbaantje (bloedprikken) omdat BCR's te veel opvallen. over 2 weken controle en over 5 weken ga ik wisselen.
pi_85798795
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef luciferist het volgende:
inderdaad,

Ik wou hem al een tijdje, laatst de knoop doorgehakt en ben naar Dick de Wit in Utrecht gegaan, Mijn vaste piercer Thom ging dus even het plekje zoeken, 2 pinkjes in mijn neusgaten (serieuseen erg raar gevoel..)
En wat bleek? Ik heb hem mijn septum erg hoog zitten waardoor ik een afspraak moest maken omdat de septum piercing dus door 2 mensjes gezet moest worden anders zouden mijn neusvleugels mee gepakt worden. Thom kwam vandaag dus speciaal langs om mij te piercen. ^O^

Lekker een wattenstaafje met alcohol in mijn neus, goed inhaleren :')
De tang was echt een hel, vanaf het moment dat hij erop gezet werd moest ik tranen, een voordeel was dat ik niks meer kon zien, de piercer stond ook achter mij dus die naald zat er zo doorheen, voelde er nauwelijks wat van. Maar wat een opluchting toen doe tang eraf kon!

Ik heb gekozen voor een staafje ivm mijn bijbaantje (bloedprikken) omdat BCR's te veel opvallen. over 2 weken controle en over 5 weken ga ik wisselen.
Cool, ik wil ook al een hele tijd een septum. Maar nu zeg je dat jouw tussenschot heel hoog zit. Maaruh, hij gaat toch door het velletje heen, niet door het kraakbeen? Of bij jou wel? Of kun je dat kiezen? Hm, I lost it.
Of zit bij jou het velletje tussenschot gewoon hoog?
Waar prik jij bloed? Mijn bloed mag jij best een keer prikken...oeps, flirt. Mijn vriendje kijkt mee en krijg nu lachend een klap op m'n kop, haha, snel invoeren!!! *O*
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:18:05 #174
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85799893
Ik heb gedroomd dat ik een septum ging laten zetten :')
Maar het ding wat er doorheen ging was echt ontzettend lelijk. Leek wel een mislukte snor (nou heb je ook septum snorren, die zijn wel weer gaaf, maar het ding in mijn droom was lelijk en van zacht plastic)
pi_85799937
Als het een beetje meezit volgende week een conch en een helix erbij.
En ik krijg mijn rechter oor niet op 2,5mm :(
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:53:57 #176
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85805281
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 03:45 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Cool, ik wil ook al een hele tijd een septum. Maar nu zeg je dat jouw tussenschot heel hoog zit. Maaruh, hij gaat toch door het velletje heen, niet door het kraakbeen? Of bij jou wel? Of kun je dat kiezen? Hm, I lost it.
Of zit bij jou het velletje tussenschot gewoon hoog?
Waar prik jij bloed? Mijn bloed mag jij best een keer prikken...oeps, flirt. Mijn vriendje kijkt mee en krijg nu lachend een klap op m'n kop, haha, snel invoeren!!! *O*
hij gaat inderdaad door het velletje heen, en die zat erg hoog volgens de piercer. Wat voor mij een groot voordeel was op de HU en werk. En ik prik nog 7 weken in De Bilt daarna stage :P Ik werk op mijn stage veel met proefdieren waardoor infectiebronnen (krassen en wondjes) erg infectiegevoelig zijn, de septum is gelukkig met 5-6 weken genezen!
pi_85808262
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:53 schreef luciferist het volgende:

hij gaat inderdaad door het velletje heen, en die zat erg hoog volgens de piercer. Wat voor mij een groot voordeel was op de HU en werk. En ik prik nog 7 weken in De Bilt daarna stage :P Ik werk op mijn stage veel met proefdieren waardoor infectiebronnen (krassen en wondjes) erg infectiegevoelig zijn, de septum is gelukkig met 5-6 weken genezen!
Vriendje ook weer gerustgesteld; de Bilt is veel te ver om ff te laten prikken ;)

Ik zou hem liever door het kraakbeen willen, ivm uitscheuren. Maar ik dacht dus al dat dat niet zo gaat... Misschien moet ik daarom ook maar voor een hoefijzertje gaan. We willen natuurlijk straks wel foto's op...

Show hier je tattoo of piercing M/V deel XIII

...zien.

Studeer je scheikunde?
pi_85808612
Geloof me, het scheurt niet. Het is echt megastug vel. Daarom is het ook kut om te stretchen.
pi_85810962
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Geloof me, het scheurt niet. Het is echt megastug vel. Daarom is het ook kut om te stretchen.
Fijn te horen, maar bij mij is het mega dun. Alleen het peesje waar de tip van mijn neus mee is bevestigd aan het septum is heel stevig. Kheb je trouwens net een pee-emmetje gestuurd met een advies-verzoek. ;)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:11:24 #180
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85819808
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:02 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Vriendje ook weer gerustgesteld; de Bilt is veel te ver om ff te laten prikken ;)

Ik zou hem liever door het kraakbeen willen, ivm uitscheuren. Maar ik dacht dus al dat dat niet zo gaat... Misschien moet ik daarom ook maar voor een hoefijzertje gaan. We willen natuurlijk straks wel foto's op...

Show hier je tattoo of piercing M/V deel XIII

...zien.

Studeer je scheikunde?
Ik studeer nu zoologie, proefdierkunde :P
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:40:00 #181
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85841414
Morgen maar eens langs de piercingshop om de bolletjes van mijn forward helixjes te laten wisselen...vroeg ik aan een vriendin een leuke kleursuggestie, zegt ze "roze of paars". Ik heb er nu fuchsia in...lekker anders wordt `t dan _O- .
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:07:56 #182
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85874714
Wilde je hem zelf zo laag? Normaal zitten ze altijd wat hoger, vlakbij het einde van de curve van je neus.
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:52:27 #184
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85877594
Ja, want ik heb vaak problemen met mijn huid wat hoger op mijn neusvleugel.
Er moet nog wel een liever, kleiner ringetje in.
pi_85902560
Bah bah beide piercings zijn ontstoken. Navel en MD tussen de boobies. Mn navel pust maar dat boeit me niet, maar bij het spoelen zag ik dat mijn MD ook puste ;( en ik voel de lange kant van het plaatje heel erg goed door mn huid heen. Ben dus bang dat het tijd is om afscheid te nemen binnenkort.

Nu dus het volgende. Ik zit te denken om een MD boven mn navelpiercing te nemen maar hoe zit het eigenlijk met MD littekens en zwangerschap? (Ik denk vooruit)

Oh, en weet iemand waar in Utrecht ik een navelpiercing met een buikkettinkje eraan kan halen? Vind die dingen zo zo mooi.

[ Bericht 4% gewijzigd door LaFemmeFatale op 31-08-2010 10:29:36 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:56:46 #186
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85925499
Wat moet ik me voorstelling bij een navelpiercing met een buikkettinkje?
Klinkt best wel fout namelijk :P
pi_85926118
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef GimmeGore het volgende:
Wat moet ik me voorstelling bij een navelpiercing met een buikkettinkje?
Klinkt best wel fout namelijk :P
Zo'n kettinkje :D

linkje 1
linkje 2
http://www.sparklingsieraden.nl/Navel-piercing-ketting-tribal-1_6-mm-_14G_-N_art_3030.html]linkje 3
Crazyfactory verkoopt ze ook (google is your friend)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2010 21:10:26 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:26:33 #188
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85926794
Ow god, dat is net zo fout als dat ik dacht dat het was :P
pi_85927139
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:26 schreef GimmeGore het volgende:
Ow god, dat is net zo fout als dat ik dacht dat het was :P
Is het ook, maar ik ben ook fout :') Nee 't is mooi voor bij buikdansen en dat doe ik :)
pi_85927281
Nou ben weer aan het pleisteren met mn MD. Hoop zooooo erg dat ie niet uit gaat groeien ;( Dan ben ik zo... leeg. Heb hem net ff gespoeld n paar keer met zout water en helemaal strak afgeplakt met een stukje gaas ertussen (hij begon ook al een beetje uit te steken, meer dan normaal) zodat ie hopelijk weer in gaat dalen. Aankomende week dus weer met een pleister lopen :(
pi_85934201
Morgen komen mijn nieuwe plugjes binnen O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86058095
Ontsteking weg :W
+1 voor MD *O*
pi_86063555
Nieuwe Piercing *O*

  zaterdag 4 september 2010 @ 16:52:43 #194
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86063922
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Nieuwe Piercing *O*

[ afbeelding ]
Whaaaaaaaaaaaaah hij is vet *O* O+ *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2010 @ 17:07:00 #195
187254 Giertje
lets all make believe
pi_86064264
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Nieuwe Piercing *O*

[ afbeelding ]
kicke
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_86064349
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Nieuwe Piercing *O*

[ afbeelding ]
Je hebt precies van die 'gevouwen' oortjes als mijn vriend. :P
Maar tof hoor, deed het veel zeer? Ik wil hem ook wel maar het is zo'n taai stuk.. :@
pi_86064489
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:10 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Je hebt precies van die 'gevouwen' oortjes als mijn vriend. :P
Maar tof hoor, deed het veel zeer? Ik wil hem ook wel maar het is zo'n taai stuk.. :@
Gevouwen oortjes O+ :D
Nou het viel me mee, in het begin erg branderig natuurlijk, maar daarna veel buiten gelopen dat was wel erg prettig, nu is het een beetje gevoelig. Het heeft eventjes gebloed. Het is idd een taai stuk ja... Duurt ook erg lang voor het genezen is las ik in die brief. Daar verkeek ik me ook nog even op :D
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:33:31 #198
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_86064964
Mijn conch was echt veruit mn pijnlijkste piercing maar ben er ook nogsteeds mega blij mee :)
Moet eigenlijk eens een ring kopen die groot genoeg is om er door te doen.
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:55:08 #199
73430 _F.U.B.A.R_
Dio perdona,Io no!
pi_86065567
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Gevouwen oortjes O+ :D
Nou het viel me mee, in het begin erg branderig natuurlijk, maar daarna veel buiten gelopen dat was wel erg prettig, nu is het een beetje gevoelig. Het heeft eventjes gebloed. Het is idd een taai stuk ja... Duurt ook erg lang voor het genezen is las ik in die brief. Daar verkeek ik me ook nog even op :D
erug nice :9~
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
pi_86067821
Conches O+ Conch met ringetje O+ O+

Toch ooit maar eens eentje in m'n andere oor laten rammen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 5 september 2010 @ 12:25:04 #201
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_86085112
Als ik een heel strakke buik heb, geef ik mezelf een navelpiercing cadeau! O+
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:40:16 #202
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_86160385
Ik heb 10 dagen na het zetten van mijn septumpiercing met een staafje geprobeert een hoefijzertje in te doen.
Ik ergerde me kapot aan het staafje, elke keer zat die schuin en bij de Eerste Hulp kreeg ik nog een doekje voor mijn "snotterbel"..

met vervangen van mijn staafje had ik het idee dat ik het gat niet kon vinden, zat die er al doorheen (was onder de douche).
En mijn snor komt binnenkort ook binnen
pi_86174673
Zijn er hier meer mensen met een conch? Zoja waar zit het gaatje bij jullie aan de achterkant, want de mijne zit bijna tegen mijn brilpootje. Hoort dat zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal straks even een fotootje uploaden

Ik kan ook zo verdomd weinig foto's vinden van conchpiercings vd achterkant :D

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2010 19:04:11 ]
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:12:37 #204
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_86175065
Bij mij zit de achterkant praktisch tegen mn hoofd aan zegmaar. Nu draag ik normaal geen bril maar in de zomer wel een zonnebril en dan voel ik hem nooit zitten.
Moet er wel bij zeggen dat ik een plat achterkantje heb en een vrij kort staafje zodat mn haar er niet steeds achter blijft hangen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_86180779
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:12 schreef saaw het volgende:
Bij mij zit de achterkant praktisch tegen mn hoofd aan zegmaar. Nu draag ik normaal geen bril maar in de zomer wel een zonnebril en dan voel ik hem nooit zitten.
Moet er wel bij zeggen dat ik een plat achterkantje heb en een vrij kort staafje zodat mn haar er niet steeds achter blijft hangen.
Ja dat bedoelde ik ook, bijna tegen mijn hoofd aan. Maar dat is dus normaal dan? :@
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:26:39 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_86181452
Ik kan m'n vinger tussen m'n conch en de plek waar m'n oor aan m'n hoofd zit stoppen. Maar ik heb grote oren :P Totaal geen last met m'n bril ook, tussen brilpootje en conch past ook een vingerdikte. :P

Lijkt me dat dat meer van je oor afhangt, eigenlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_86181635
En afhankelijk hoe hij gezet is denk ik, ik heb er verder ook geen last van. Mijn bril kan ik gewoon zonder probleem op en af zetten. Maar dat is ik, ff check check dubbelcheck of het wel goed is allemaal :@
pi_86184216
Vriendinnetje van me heeft er ook 1, die heeft hem ook zo dicht tegen haar hoofd aan zitten. Niks aan de hand lijkt mij.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 8 september 2010 @ 09:19:32 #209
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86194659
Ik vraag me af hoe je in vredesnaam die snor in je septum steekt
pi_86195136
Eerst een puntje er in en dan meedraaien, meerdere vrienden van me hebben er een en schuiven hem er zo in :')
  woensdag 8 september 2010 @ 09:45:21 #211
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86195180
ik vind die snor alleen al een rede om een septum te nemen :P
pi_86201488
Ik heb een vraagje.. ik zit eraan te denken om een conch oorpiercing te nemen. Alleen nu zie ik op de foto's op internet ze allemaal in ringetjes (wil ik niet) of dat het oorknopje in de oorschelp verbonden zit met een knopje in de oorlel -via de achterkant neem ik aan (?). Of zie ik dat verkeerd...? Zie er nml weinig foto's van op internet (vd achterkant).

Zie foto http://images.travelpod.com/users/waiting42morrow/australia.1127667600.jenxs_pics_029.jpg

Wat ik graag zou willen, is een knopje in mijn oorschelp (zoals bij de conch) maar dat deze dan aan de achterkant van het oor eruit komt (dus een soort staafje met een knopje--> wat ik ook bij mijn trachus piering heb).

Kan dit? :D :)
pi_86201913
Ik snap het niet. Een conch komt ook aan de achterkant van je oor er weer uit.
pi_86202178
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:27 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik snap het niet. Een conch komt ook aan de achterkant van je oor er weer uit.
Hahahaha ja? Ik heb geen idee?? O-) :@ :@
pi_86202197
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Vriendinnetje van me heeft er ook 1, die heeft hem ook zo dicht tegen haar hoofd aan zitten. Niks aan de hand lijkt mij.
ff een wazige van internet geplukt zo zit hij bij mij ook, alleen iets lager, ik kan het zelf moeilijk zien :')
Vriend heeft wel foto's gemaakt maar daar kan ik nu niet bij


quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:14 schreef Starr_003 het volgende:
Ik heb een vraagje.. ik zit eraan te denken om een conch oorpiercing te nemen. Alleen nu zie ik op de foto's op internet ze allemaal in ringetjes (wil ik niet) of dat het oorknopje in de oorschelp verbonden zit met een knopje in de oorlel -via de achterkant neem ik aan (?). Of zie ik dat verkeerd...? Zie er nml weinig foto's van op internet (vd achterkant).

Zie foto http://images.travelpod.com/users/waiting42morrow/australia.1127667600.jenxs_pics_029.jpg

Wat ik graag zou willen, is een knopje in mijn oorschelp (zoals bij de conch) maar dat deze dan aan de achterkant van het oor eruit komt (dus een soort staafje met een knopje--> wat ik ook bij mijn trachus piering heb).

Kan dit? :D :)
Ik heb afgelopen zaterdag mijn conch laten zetten en het is gewoon zo'n staafje:

Maar je kan ook zoiets gebruiken
pi_86202263
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ff een wazige van internet geplukt zo zit hij bij mij ook, alleen iets lager, ik kan het zelf moeilijk zien :')
Vriend heeft wel foto's gemaakt maar daar kan ik nu niet bij

[ afbeelding ]
[..]

Ik heb afgelopen zaterdag mijn conch laten zetten en het is gewoon zo'n staafje:
[ afbeelding ]
Maar je kan ook zoiets gebruiken
[ afbeelding ]
Oké, thanx!! :) Dat wil ik idd ook, zo'n staafje. Is hij pijnlijk om te laten zetten? Lijkt me..brrr..wel..haha.
pi_86202291
is die tweede niet voor een microdermal?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 8 september 2010 @ 13:47:02 #218
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86202599
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:37 schreef Mirjam het volgende:
is die tweede niet voor een microdermal?
Volgens mij gewoon een studje, zoals je ook in tragus kan doen bijvoorbeeld.
Vind zelf een barbell wel prettiger in tragus
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86203206
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:36 schreef Starr_003 het volgende:

Oké, thanx!! :) Dat wil ik idd ook, zo'n staafje. Is hij pijnlijk om te laten zetten? Lijkt me..brrr..wel..haha.
Pijnlijk?, als je vinger tussen de deur komt is het ook ff pijnlijk, en daarna gevoelig. Zoiets?
Je voelt de prik even ja, heerlijk door dat kraakbeen, je weet precies waarom het 'kraak'been heet :D
Ik ben een beetje in een flauwe bui, maar net als elke piercing je voelt de prik, en het is daarna gewoon een paar dagen gevoelig.
Ik heb nu even de tegenslag dat mijn weerstand wat minder is en dan zal de gevoeligheid ook wat langer aanhouden denk ik.
Plus het feit: Ieder heeft zo zijn eigen pijngrens.

quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:37 schreef Mirjam het volgende:
is die tweede niet voor een microdermal?
Nope
dit is een MD
pi_86203376
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Pijnlijk?, als je vinger tussen de deur komt is het ook ff pijnlijk, en daarna gevoelig. Zoiets?
Je voelt de prik even ja, heerlijk door dat kraakbeen, je weet precies waarom het 'kraak'been heet :D
Ik ben een beetje in een flauwe bui, maar net als elke piercing je voelt de prik, en het is daarna gewoon een paar dagen gevoelig.
Ik heb nu even de tegenslag dat mijn weerstand wat minder is en dan zal de gevoeligheid ook wat langer aanhouden denk ik.
Plus het feit: Ieder heeft zo zijn eigen pijngrens.
[..]

Nope
dit is een MD
[ afbeelding ]
ja, ik weet wel wat een MD is oO<
maar ik dacht dat dat het bovenste stukje was zeg maar, zo zag het er uit
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86203830
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Pijnlijk?, als je vinger tussen de deur komt is het ook ff pijnlijk, en daarna gevoelig. Zoiets?
Je voelt de prik even ja, heerlijk door dat kraakbeen, je weet precies waarom het 'kraak'been heet :D
Ik ben een beetje in een flauwe bui, maar net als elke piercing je voelt de prik, en het is daarna gewoon een paar dagen gevoelig.
Ik heb nu even de tegenslag dat mijn weerstand wat minder is en dan zal de gevoeligheid ook wat langer aanhouden denk ik.
Plus het feit: Ieder heeft zo zijn eigen pijngrens.
[..]

Nope
dit is een MD
[ afbeelding ]
Wahaha oke :P Ik zal binnenkort eens langs de piercer gaan. Iig bedankt voor je reacties! :s)
pi_86203997
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, ik weet wel wat een MD is oO<
maar ik dacht dat dat het bovenste stukje was zeg maar, zo zag het er uit
Het lijkt er inderdaad wel een beetje op ;)
allebei zo'n plat stukje

quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:19 schreef Starr_003 het volgende:


Wahaha oke :P Ik zal binnenkort eens langs de piercer gaan. Iig bedankt voor je reacties! :s)
Graag gedaan ;) De piercingshop kan je zelf ook meer informeren over piercings he? Dus je kan ook met je vragen daar terecht.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2010 14:27:32 ]
  donderdag 9 september 2010 @ 10:43:52 #223
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_86234505
Ja zo'n plat stukje heb ik ook aan de achterkant van mn conch, vind het ideaal!
an urge to help mankind overcomes me
pi_86234800
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:43 schreef saaw het volgende:
Ja zo'n plat stukje heb ik ook aan de achterkant van mn conch, vind het ideaal!
Ik wil als mijn conch genezen is een ring O+
  donderdag 9 september 2010 @ 11:28:02 #225
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_86235805
Ik heb een soort bultje bij mijn rook! :'( Het lijkt op een stuk huid (het is wittig) en het geeft ontzettend veel wondvocht af (zeker na het schoonmaken met een wattenstaafje omdat dan alles net droog en schoon is). Het zit op een vervelende plek, niet bij het bovenste bolletje, maar bij de onderste, onder de kraakbeenrand zeg maar.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? (piercing is een jaar oud en verder zo goed als genezen) Ik vind die korstjes zo ontzettend vies en veel tijd om even naar de shop te gaan heb ik niet. Verder nooit rare dingen gehad, behalve het lekken van wondvocht dan.
  donderdag 9 september 2010 @ 11:29:14 #226
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_86235845
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik wil als mijn conch genezen is een ring O+
Wil ik ook nog ja maar het komt er steeds niet van een goeie maat te kopen :')
an urge to help mankind overcomes me
pi_86237602
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik wil als mijn conch genezen is een ring O+
Waarom heb je die niet meteen genomen dan?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_86237664
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Waarom heb je die niet meteen genomen dan?
Dat doen ze niet, altijd eerst een staafje.. maarja daar zijn ook de meningen over verdeeld he ;)
pi_86237779
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat doen ze niet, altijd eerst een staafje.. maarja daar zijn ook de meningen over verdeeld he ;)
Bij mij is wel een ringetje gezet ja :P Overigens wel met de waarschuwing dat dat wat vervelender is dan een staafje, maar het is uiteindelijk prima gegaan. Ik O+ van m'n piercer.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_86238666
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:

Bij mij is wel een ringetje gezet ja :P Overigens wel met de waarschuwing dat dat wat vervelender is dan een staafje, maar het is uiteindelijk prima gegaan. Ik O+ van m'n piercer.
Meteen een ringetje leek mij ook lastig ivm slapen enzo. Waar heb je hem laten zetten?
pi_86238806
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:06 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Meteen een ringetje leek mij ook lastig ivm slapen enzo. Waar heb je hem laten zetten?
Classic ink & mods in Amsterdam door Sharon. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_86239056
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Classic ink & mods in Amsterdam door Sharon. :)
Oke, dat had ik niet verwacht, eerder tattoo centre alkmaar ofzo ;)
pi_86239268
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:19 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oke, dat had ik niet verwacht, eerder tattoo centre alkmaar ofzo ;)
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_86239433
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:')
Had gekund toch?
pi_86239726
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Had gekund toch?
Naja, sinds de piercer waar ik vroegâh heenging geen naalden had, had ik het gehad met piercers hier. (Al jaren terug trouwens) Dus daarna op zoek naar een goeie en dat werd Dare2Wear en later die andere omdat dat minder ver lopen was. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:25:03 #236
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86284493
Nieuwe plugs, een ringetje voor mijn neus en stretchglijmiddelspul besteld bij AOP
pi_86286287
Wat voor plugs? O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:21:00 #238
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86301636
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

Cocos plugs
Wow, die zijn cool! Ik zou er bijna plugs voor nemen!
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:56:40 #240
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86302898
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, ik weet wel wat een MD is oO<
maar ik dacht dat dat het bovenste stukje was zeg maar, zo zag het er uit
Dat L-vormige stuk is gewoon 1 dingetje van een MD, en daar schroef je het plaatje/bolletje op, dus hij zit altijd vast aan die platte onderkant :P
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:13:58 #241
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86306176
ik moet nog een maatje groter stretchen :P
pi_86308633
Straks een industrial en een tragus op den programma :) Gelukkig niet bij mijzelf.
pi_86320954
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:50 schreef ParanoidEv het volgende:
Straks een industrial en een tragus op den programma :) Gelukkig niet bij mijzelf.
Hoezo gelukkig? Je hebt toch geen angst voor naalden zeker? Hehe, dat zou wat zijn, een piercer met angst voor naalden! ;)
Picture this: "Ja, daar komt 'ie dan: :|W en dan zo prikken." Hehehe.
pi_86321582
:')
pi_86327503
Zooo over dat stretchen he.
Ik heb van AllOverPiercings de kleinste Steel Crescent besteld en gister geprobeerd in te doen (oorlel). Ik heb gewoon "basis" gaatjes. Geen idee hoe groot, maar 1,6mm was de kleinste crescent dus ik dacht dat dat wel goed zou komen. Ik heb ze er inderdaad door gekregen, na een paar uur er weer uit, maar nu zijn beide oren gevoelig. Beetje het gevoel dat het weer "open" is ook.

Moet ik kleiner beginnen? Lijkt me wel hè? :+
Maar hoe dan? Tapers? Maar hoe houd ik de gaatjes dan "groot"? Plugjes beginnen pas bij 2mm, en ik wil eik niet met zo'n staaf door mijn oor lopen. :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86336074
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

Cocos plugs
Gaaf!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 12 september 2010 @ 10:37:18 #247
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86336155
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:51 schreef skunkasaur het volgende:
Zooo over dat stretchen he.
Ik heb van AllOverPiercings de kleinste Steel Crescent besteld en gister geprobeerd in te doen (oorlel). Ik heb gewoon "basis" gaatjes. Geen idee hoe groot, maar 1,6mm was de kleinste crescent dus ik dacht dat dat wel goed zou komen. Ik heb ze er inderdaad door gekregen, na een paar uur er weer uit, maar nu zijn beide oren gevoelig. Beetje het gevoel dat het weer "open" is ook.

Moet ik kleiner beginnen? Lijkt me wel hè? :+
Maar hoe dan? Tapers? Maar hoe houd ik de gaatjes dan "groot"? Plugjes beginnen pas bij 2mm, en ik wil eik niet met zo'n staaf door mijn oor lopen. :)
Een normaal oorbelgaatje is 1 of 1.2mm dacht ik, 1.6 moet wel haalbaar zijn dan. Heb je wel een glijmiddel gebruikt voor de stretch? Koud er doorheen jassen doe jezelf normaal gesproken ook niet aan denk ik ;).

Voor 1,6 kun je wel plugjes vinden, bijvoorbeeld deze set.

Daarna ben ik zelf altijd verder gegaan met deze set. Onthoud wel dat het het beste voor je oor is de stretch niet te lang te laten duren, zo snel mogelijk plugjes in dus. Een taper weegt wat meer en vanwege de vorm KAN dit schade aan je oor opleveren. Ook blijf je makkelijker hangen, dat soort zaken.

Voor het stretchen gebruikte ik trouwens dit spulletje. Prijzig, maar je doet er lang mee want heel erg vettig en smeert dus goed uit.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_86337858
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Een normaal oorbelgaatje is 1 of 1.2mm dacht ik, 1.6 moet wel haalbaar zijn dan. Heb je wel een glijmiddel gebruikt voor de stretch? Koud er doorheen jassen doe jezelf normaal gesproken ook niet aan denk ik ;).

Voor 1,6 kun je wel plugjes vinden, bijvoorbeeld deze set.

Daarna ben ik zelf altijd verder gegaan met deze set. Onthoud wel dat het het beste voor je oor is de stretch niet te lang te laten duren, zo snel mogelijk plugjes in dus. Een taper weegt wat meer en vanwege de vorm KAN dit schade aan je oor opleveren. Ook blijf je makkelijker hangen, dat soort zaken.

Voor het stretchen gebruikte ik trouwens dit spulletje. Prijzig, maar je doet er lang mee want heel erg vettig en smeert dus goed uit.
1.6 kreeg ik er ook prima door, rechts in één keer, links met iets meer moeite en het prikte een beetje. Ik gebruikte deze gel, werkte wel lekker maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Kan ik met de 1.6 crescents niet blijven lopen? Ze zijn wel iets zwaarder denk ik, dan standaard plugjes. En dat met blijven hangen... daar heb je wel een goed punt. En het genezen duurt ongeveer een maand? Dan denk ik dat ik beter af ben met BodyArtForms' kit inderdaad.

Thanks :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  zondag 12 september 2010 @ 12:06:36 #249
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86338137
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:57 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

1.6 kreeg ik er ook prima door, rechts in één keer, links met iets meer moeite en het prikte een beetje. Ik gebruikte deze gel, werkte wel lekker maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Kan ik met de 1.6 crescents niet blijven lopen? Ze zijn wel iets zwaarder denk ik, dan standaard plugjes. En dat met blijven hangen... daar heb je wel een goed punt. En het genezen duurt ongeveer een maand? Dan denk ik dat ik beter af ben met BodyArtForms' kit inderdaad.

Thanks :)
Soms helpt het eerst een tijdje te masseren voor je een stretch gaat doen, bijvoorbeeld 5 dagen lang elke avond een paar minuutjes met die true jelly je oorlel masseren. Maakt het soepeler en losser.

Ja, niet iedereen is het met me eens van het blijven dragen van een taper, maar het is nou eenmaal geen sieraad. Een crescent wel, maar daarvan wordt wel eens gezegd dat ze niet geschikt zijn voor stretching i.v.m. niet helemaal gelijkwaardige toenemende maat (vanwege de kromming kan dat afwijken).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 12 september 2010 @ 12:12:13 #250
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86338263
voor een gaatje van 1.6mm kan je natuurlijk ook gewoon een piercing van dat formaat gebruiken.

Binnenkort mijn linkeroor ook stretchen naar 14mm, hopen dat die true jelly een beetje lekker werkt.
En dan heel hard twijfelen over 16mm (tree of life plugs, ze zijn zo mooi, ze horen gewoon bij mn tattoo)
pi_86384802
Ik kijk er nu al naar uit om later allemaal bejaardjes te zien met oorlellen die op hun schouders hangen :p

Vind dat stretchen maar een eng gebeuren :'(
  maandag 13 september 2010 @ 18:42:53 #252
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86390455
als je weet wat je doet kan het nog een heel eind terugkrimpen hoor ;)
  maandag 13 september 2010 @ 19:20:53 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86391861
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit om later allemaal bejaardjes te zien met oorlellen die op hun schouders hangen :p

Vind dat stretchen maar een eng gebeuren :'(
Ik had 8 mm en nu weer normale gaatjes :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_86398449
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef GimmeGore het volgende:
als je weet wat je doet kan het nog een heel eind terugkrimpen hoor ;)
Maar veel weten dat dus niet. Ik weet zelf wel dat je het rustig aan op moet rekken en ook rustig aan weer af moet bouwen, en jullie ook wel. Maar veel van die kinders die op hun 12de beginnen met stretchen en gewoon geen geduld hebben en niet denken aan de gevolgen (hoort bij de leeftijd he)... Die hebben later leuk speelgoed aan hun hoofd hangen voor de kleinkinderen.
pi_86398692
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Maar veel weten dat dus niet. Ik weet zelf wel dat je het rustig aan op moet rekken en ook rustig aan weer af moet bouwen, en jullie ook wel. Maar veel van die kinders die op hun 12de beginnen met stretchen en gewoon geen geduld hebben en niet denken aan de gevolgen (hoort bij de leeftijd he)... Die hebben later leuk speelgoed aan hun hoofd hangen voor de kleinkinderen.
Dat is dan hun probleem toch?
pi_86401554
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat is dan hun probleem toch?
Dat is het zeker. Ik heb er ook niks op tegen ;) Ik vind het alleen een eng en pijnlijk idee.
pi_86401619
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Dat is het zeker. Ik heb er ook niks op tegen ;) Ik vind het alleen een eng en pijnlijk idee.
Uuuuh, was dit nou? En CoD dan?
pi_86402298
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Jullie het volgende:

[..]

Uuuuh, was dit nou? En CoD dan?
Haha. Het ging niet door :') Of misschien nog wel, maar dan straks pas.
pi_86402417
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Maar veel weten dat dus niet. Ik weet zelf wel dat je het rustig aan op moet rekken en ook rustig aan weer af moet bouwen, en jullie ook wel. Maar veel van die kinders die op hun 12de beginnen met stretchen en gewoon geen geduld hebben en niet denken aan de gevolgen (hoort bij de leeftijd he)... Die hebben later leuk speelgoed aan hun hoofd hangen voor de kleinkinderen.
Hoe weet je dat je te snel gaat, dan? (neeikbengeen12) :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86402486
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Hoe weet je dat je te snel gaat, dan? (neeikbengeen12) :)
Gewoon per .mm oprekken en niet van bijv 1.8 naar 2.4 gaan in 1 keer. En goed hydrateren zodat het niet scheurt ;) En ook niet te snel achter elkaar groter gaan.
pi_86402654
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Gewoon per .mm oprekken en niet van bijv 1.8 naar 2.4 gaan in 1 keer. En goed hydrateren zodat het niet scheurt ;) En ook niet te snel achter elkaar groter gaan.
Maar hoe merk je het? :P
Ik ben van een "normaal" gaatje naar 1.6 gegaan, en ik weet niet zeker of het goed zit. Ik heb ze niet 24 uur per dag in, elke dag een uur of vijf ofzo, maar het doet wel zeer eigenlijk. Niet veel. Beetje. Maar toch. Ga ik dan te snel of hoort het zo? Of kan dat bij 1.6 nog geen kwaad?

[/newb]
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86402730
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Gewoon per .mm oprekken en niet van bijv 1.8 naar 2.4 gaan in 1 keer. En goed hydrateren zodat het niet scheurt ;) En ook niet te snel achter elkaar groter gaan.
En vooral nazorg! Dus lekker blijven masseren met jojoba olie ofzo, en idd niet elke week gaan oprekken maar je nieuwe stretches tijd geven om te wennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 22:34:33 ]
pi_86402874
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:32 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Maar hoe merk je het? :P
Ik ben van een "normaal" gaatje naar 1.6 gegaan, en ik weet niet zeker of het goed zit. Ik heb ze niet 24 uur per dag in, elke dag een uur of vijf ofzo, maar het doet wel zeer eigenlijk. Niet veel. Beetje. Maar toch. Ga ik dan te snel of hoort het zo? Of kan dat bij 1.6 nog geen kwaad?

[/newb]
Euhm... 8)7 Geen idee! Ik heb geen plugs, gewoon schattige oorgaatjes, een tragus, helix, navel piercing en een anchor dermal. Oke daar vroeg je niet om maar ik vermeld het graag :X

Nee, je moet voor die vraag op een andere reactie wachten maar denk zelf dat het bij 1.6 nog niet zoveel kwaad kan.
pi_86402990
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Haha. Het ging niet door :') Of misschien nog wel, maar dan straks pas.
Jaja... O-)
pi_86403162
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Euhm... 8)7 Geen idee! Ik heb geen plugs, gewoon schattige oorgaatjes, een tragus, helix, navel piercing en een anchor dermal. Oke daar vroeg je niet om maar ik vermeld het graag :X

Nee, je moet voor die vraag op een andere reactie wachten maar denk zelf dat het bij 1.6 nog niet zoveel kwaad kan.
Haha, geeft niet :P
Waar heb je de anchor dermal als ik vragen mag? Dat heb ik nog maar één of twee keer gezien zo ver. :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86403269
ik heb 1.6mm piercings gekocht zodat ik die gelijk fulltime kon inhouden, en elke dag ff kan uit doen om schoon te maken. Als je het idee hebt dat het ontstoken is, ga dat met zeezoutoplossing aan de gang om te spoelen.
Als het alleen maar een beetje zeer doet of trekt zou ik het gewoon ff zo laten.
Bij mij deed het ook even 'zeer' maar dat ging toch echt wel snel voorbij.
Ik zit inmiddels op 2.5mm en op 2mm (rechteroor is een lastig oor :D) en ben in mei geloof ik begonnen vanuit normale gaatjes.
Op mijn gemak dus ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 22:44:54 ]
  maandag 13 september 2010 @ 23:21:09 #267
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86405520
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:41 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Haha, geeft niet :P
Waar heb je de anchor dermal als ik vragen mag? Dat heb ik nog maar één of twee keer gezien zo ver. :)
Ik heb hem op de meest voorkomende plek, tussen mn boobs :')
pi_86406174
quote:
Ben het hele topic nu aan het doorlezen, mijn vrije tijd wat doe je :')
Dankjewel! :D
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86406938
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hoezo gelukkig? Je hebt toch geen angst voor naalden zeker? Hehe, dat zou wat zijn, een piercer met angst voor naalden! ;)
Picture this: "Ja, daar komt 'ie dan: :|W en dan zo prikken." Hehehe.
Hehhehe ja idd :P
Nee tuurlijk niet, maar allebei nemen lijkt me niet lekker slapen, op die fiets.
pi_86407108
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:55 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Hehhehe ja idd :P
Nee tuurlijk niet, maar allebei nemen lijkt me niet lekker slapen, op die fiets.
Ahja, sommige mensen houden er van :P


Moet toegeven dat toen ik net mn tragus had, ik af en toe toch even op dat oor draaide om het eeeeeventjes te voelen. Maar ik duw ook heel vaak mn nagels in mn huid om het eventjes te voelen :') Ik ben raar.
  dinsdag 14 september 2010 @ 08:40:33 #272
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86411459
Ik heb 3 industrials in 1 oor gehad, maar ik slaap toch op mn rug :P
  donderdag 16 september 2010 @ 08:00:07 #273
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86486820
En ik heb gisteren ook mijn linker oor naar 14mm gestretched

schaamteloze reclame
De True Jelly die ze bij AOP (stretchglijmiddel) werkt echt super! Ik heb nog nooit zo makkelijk gestretched, het spul stonk niet, het werd geen kliederige boel toen het weer nat werk, heerlijk.
Ik heb nog geen enkel oor zo makkelijk gestretched en dat terwijl ik dit oor om een hoekje moest stretchen.
Ik ben fan!
pi_86487013
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:00 schreef GimmeGore het volgende:
En ik heb gisteren ook mijn linker oor naar 14mm gestretched

schaamteloze reclame
De True Jelly die ze bij AOP (stretchglijmiddel) werkt echt super! Ik heb nog nooit zo makkelijk gestretched, het spul stonk niet, het werd geen kliederige boel toen het weer nat werk, heerlijk.
Ik heb nog geen enkel oor zo makkelijk gestretched en dat terwijl ik dit oor om een hoekje moest stretchen.
Ik ben fan!
Om een hoekje :D?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_86495249
True Jelly? Klinkt als normaal glijmiddel op waterbasis wat heeeeel duur verkocht wordt...
  donderdag 16 september 2010 @ 13:39:17 #276
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_86496118
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef ParanoidEv het volgende:
True Jelly? Klinkt als normaal glijmiddel op waterbasis wat heeeeel duur verkocht wordt...
Ja inderdaad.
Ik gebruik vaak Jojoba olie of gewoon uierzalf, werkt ook prima :Y
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 16 september 2010 @ 18:17:47 #277
159757 Gibeon
Open to change
pi_86506318
Heeft er iemand tips over hoe je je oor weer zo mooi mogelijk "terug" kan laten stretchen? Ik wil namelijk weer tunnel-loos verder, maar weet niet hoe dat t beste werkt. Gewoon uitdoen of rustig afbouwen? Ik zit overigens pas op 5mm ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 18:20:12 #278
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_86506383
Bij maar 5mm zou ik je huidige plugje er gewoon uithalen en dicht laten groeien. Wel goed schoonhouden in de tussentijd maar ik heb dat een paar jaar geleden ook gedaan en daar zie je nu niets meer van.
an urge to help mankind overcomes me
pi_86506413
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:25 schreef BruinBeertje het volgende:
Als ik een heel strakke buik heb, geef ik mezelf een navelpiercing cadeau! O+
Dit.
pi_86507805
Over gliujmiddel gesproken, zal ook gelijk een alternatief geven.
Deze gebruik ik zelf altijd:
http://www.vermeulen-medi(...)=615&scaleType=2&opt[color]=255,255,255
14 cent per zakje. Alleen weet ik niet of ze ook aan particulieren verkopen.
pi_86510593
Bestaat er ergens een maattabel hoe het zit met MM > g? Ik zit wat rond te neuzen, maar die maten zijn behoorlijk onduidelijk.
pi_86511631
pi_86511648
pi_86512094
Oh super :D Dankjewel!
pi_86513086
Oh dat is handig ^O^
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:23:06 #286
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86551960
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef ParanoidEv het volgende:
True Jelly? Klinkt als normaal glijmiddel op waterbasis wat heeeeel duur verkocht wordt...
Het kost 30 cent voor een zakje, waarmee je met gemak allebei je oren kan stretchen, het is (nagenoeg)geur- en kleurloos, het laat geen residu achter.
En het ging echt beduidend makkelijker dan met jojoba olie.
  zondag 19 september 2010 @ 10:26:59 #287
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86593604
Als ik toch reclame voor AOP maak:

Vandaag 19% korting met de code scallywag ivm talk like a pirate day
  zondag 19 september 2010 @ 12:08:03 #288
159757 Gibeon
Open to change
pi_86595770
Ik heb m'n 5 mm een paar dagen geleden uitgedaan en inderdaad, hij is weer helemaal teruggekrompen. Duurde maar een dag of 2 zelfs :)
pi_86596288
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:26 schreef GimmeGore het volgende:
Als ik toch reclame voor AOP maak:

Vandaag 19% korting met de code scallywag ivm talk like a pirate day
Dank voor het herinneren! Heb meteen besteld. Altijd lekker.
YARR
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86597655
Peyotes besteld :D
  zondag 19 september 2010 @ 21:31:26 #291
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86615439
Kan je daar een foto van maken als je ze in hebt? :o
pi_86615996
Ik heb ook besteld, niet veel maar ik wil zeker die true jelly eens uitproberen.
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef GimmeGore het volgende:
Kan je daar een foto van maken als je ze in hebt? :o
Er staat ook een afbeelding op AOP site misschien kan je hier wat mee ;)

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 21:41:32 ]
  zondag 19 september 2010 @ 22:32:55 #293
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_86619147

mijn septum is zichtbaar, na 3 wkn sierraad verwisseld.
pi_86622486
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
mijn septum is zichtbaar, na 3 wkn sierraad verwisseld.
Ik wil ook!! mooi hoor.
  maandag 20 september 2010 @ 09:03:09 #295
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86626841
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook besteld, niet veel maar ik wil zeker die true jelly eens uitproberen.
[..]

Er staat ook een afbeelding op AOP site misschien kan je hier wat mee ;)
maar Empathologica heeft volgens mij geen 25mm, en ik ben benieuwd hoe ze er in kleinere maatjes uit zien.
(ja, ik snap dat ze er dan hetzelfde uitzien, maar hoe duidelijk is dat werkje erin)

[ Bericht 5% gewijzigd door GimmeGore op 20-09-2010 09:09:31 ]
  maandag 20 september 2010 @ 09:08:21 #296
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86626939
Morgen bestelling van AOP binnen *O* (als het goed is :P )
Can't wait! :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 20 september 2010 @ 09:10:07 #297
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86626969
Ja, ik ook, maar daar kan ik toch nog niet verder mee :P
pi_86627024
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:08 schreef Yuki het volgende:
Morgen bestelling van AOP binnen *O* (als het goed is :P )
Can't wait! :D
Wat heb je besteld?? :o ;)
  maandag 20 september 2010 @ 09:49:59 #299
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86627833
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Wat heb je besteld?? :o ;)
1 twister + bolletjes voor helix (bolletjes ook voor tragus :) )
1 banana O+
+ opbergbakje :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86628068
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

1 twister + bolletjes voor helix (bolletjes ook voor tragus :) )
1 banana O+
+ opbergbakje :)
Oh die twisters zijn leuk :Y
  maandag 20 september 2010 @ 10:10:41 #301
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86628266
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:02 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh die twisters zijn leuk :Y
Jup! Ben ook heel benieuwd hoe dat eruit ziet als ie er eenmaal in mag :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')