Blijkbaar wel, hij zegt 't, en op verschillende sites zie ik dat hij pierced onder verdoving... Als dat echt zo is hou ik nu al van die manquote:
Je mag niet eens onder verdoving piercenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, hij zegt 't, en op verschillende sites zie ik dat hij pierced onder verdoving... Als dat echt zo is hou ik nu al van die man
zal wel wat extra kosten, denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, hij zegt 't, en op verschillende sites zie ik dat hij pierced onder verdoving... Als dat echt zo is hou ik nu al van die man
Naar mijn weten mag piercen onder verdoving niet, of het is niet goed voor je. Dat weten ze hier in het piercingtopic wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Verdovende cremes mogen inderdaad. Maar even serieus, ik weet niet waar je gepierced wil worden maar volledig pijnloos kan alleen in de tong met een verdovende creme/smeerseltje. Zo effectief zijn die smeersels ook weer niet volgens mij.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef Pien85 het volgende:
't is niet verboden, een aantal manieren van verdoven zijn verboden voor mensen die geen arts zijn. Niet alle manieren van verdoven zijn verboden.
Maar daar ging het me niet om. Het ging me er om of er iemand ervaring heeft met deze piercer
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
en nu ik een foto van die man heb gezien is het helemaal brrrrrr, nee ik zou t niet doen
dat las ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
maar hij heeft wel piercings met een mini vibrator
ja ik zat ook al naar regels te kijken voor piercen beneden de 16 maar er staat geen woord overquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
Waarom promoot hij trouwens piercen vanaf de vroege puberteit? Wat een viezerik!!
niet zonder toestemming van een arts...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Verdovende cremes mogen inderdaad. Maar even serieus, ik weet niet waar je gepierced wil worden maar volledig pijnloos kan alleen in de tong met een verdovende creme/smeerseltje. Zo effectief zijn die smeersels ook weer niet volgens mij.
Site van de GGD over de richtlijnen voor piercenquote:Het is de piercer echter verboden
om je, zonder toestemming van een arts, te verdoven.
quote:Als een cliënt ten behoeve van een piercing lokale anaesthesie wil, is
dat uitsluitend mogelijk indien een arts lidocaïne/prilocaïne (Emla®)
crème of pleister of Xylocaïne® spray voorschrijft (Geneesmiddelenwet,
art. 61, lid 1). De cliënt kan het middel dan voor eigen gebruik meenemen
naar degene die de piercing gaat aanbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |