abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:28:26 #151
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85545731
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:00 schreef GimmeGore het volgende:
Eindelijk mijn neuspiercing!
:o pics :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:13 #152
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85636258
ik krijg zo mijn septum, dat worden traantjes.. :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:09:17 #153
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85639482
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:52 schreef luciferist het volgende:
ik krijg zo mijn septum, dat worden traantjes.. :')
Jaloers.. en pics uiteraard!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:16:07 #154
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85639673
Ik heb op dit moment btw alleen een lelijke foto, komt binnenkort wel :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:09:08 #155
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_85643289
Ook lelijke foto`s zijn wat mij betreft welkom hoor ;-).

Ik zit natuurlijk alweer te denken wat ik nog meer kan laten piercen. Erg lastig, want wil niets in mijn gezicht, geen intiem- of tepelpiercings en vind mij oren al vrij vol worden en wil juist geen oor vol ijzer. Dus...zat ik te denken aan een navelpiercing. Eerst dacht: ja maar dat past niet bij me. En toen heb ik het er met wat vrienden over gehad dat je zo`n piercing niet neemt om in een bepaald hokje te gaan zitten. Nou is mijn punt alleen...mijn buik is niet plat. Ik heb geen rollen ofzo, maar als ik zit dan heb ik wel precies zo`n plooi net boven mijn navel. Is dat niet vervelend en slecht voor de genezing?
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_85647734
Denk dat dat wel meevalt als het staafje de juiste grootte is. Pas wel op met broekranden die er tegen schuren.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:17:22 #157
268236 farfallina
I want that one!
pi_85657827
Even een vraagje: ik heb nu ruim een half jaar een tragus piercing, zit een staafje in. Al vanaf het begin zit er een beetje wildvlees omheen (zowel aan de voor- als achterkant) en doet hij pijn als ik er op lig. Ik heb hem alleen de eerste paar weken schoongemaakt met een zeepvrije wasgel, maar de laatste paar maanden niet meer. Omdat hij nog steeds pijn doet en dat wildvlees er ook niet uitziet (is de laatste paar dagen wat donkerder dan normaal), wil ik hem er graag uithalen en dicht laten groeien.
Mijn vraag is nu, kan dit gewoon? Gaat het wildvlees dan vanzelf weg of loop ik de kans dat het juist erger wordt?

De piericing shop waar ik hem heb laten zetten zit 120 km verderop, dus kan niet zomaar even langsgaan... Ben net langsgeweest bij de lokale piercing shop, maar daar werd ik zonder pardon weggestuurd omdat ik hem daar niet had laten zetten (ik had alleen maar even een vraagje hoor...).
Yeah, I know.
pi_85658132
Wat een stomme piercingshop -O- Gewoon naar een andere gaan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:40:02 #159
187254 Giertje
lets all make believe
pi_85658590
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:17 schreef farfallina het volgende:
Even een vraagje: ik heb nu ruim een half jaar een tragus piercing, zit een staafje in. Al vanaf het begin zit er een beetje wildvlees omheen (zowel aan de voor- als achterkant) en doet hij pijn als ik er op lig. Ik heb hem alleen de eerste paar weken schoongemaakt met een zeepvrije wasgel, maar de laatste paar maanden niet meer. Omdat hij nog steeds pijn doet en dat wildvlees er ook niet uitziet (is de laatste paar dagen wat donkerder dan normaal), wil ik hem er graag uithalen en dicht laten groeien.
Mijn vraag is nu, kan dit gewoon? Gaat het wildvlees dan vanzelf weg of loop ik de kans dat het juist erger wordt?

De piericing shop waar ik hem heb laten zetten zit 120 km verderop, dus kan niet zomaar even langsgaan... Ben net langsgeweest bij de lokale piercing shop, maar daar werd ik zonder pardon weggestuurd omdat ik hem daar niet had laten zetten (ik had alleen maar even een vraagje hoor...).
hmmz vreemd mijn piercer accepteerd wel gewoon iedereen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_85658641
Wow, lekker vriendelijk. Ik heb iig geen idee, heb je er een foto van? Wat voor materiaal zit er nu in? Is je staafje lang genoeg denk je? Ik vis maar wat.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:43:08 #161
92409 Twinky
Little star.
pi_85658696
Mja, ik heb hetzelfde gehad. Ook bij een andere piercingshop gevraagd. Die zei toen dat ze die verantwoordelijkheid niet wilden dragen en dat ik langs de huisarts moest.

Ik had eerst toen heel veel met betadine gedaan (twee keer per dag met een pleister eroverheen), dat maakte het in ieder geval veel minder geirriteerd. Maar uiteindelijk toch eruit gehaald. Het wild vlees is niet helemaal weggegaan.

Volgens mij kun je hem er ook gewoon meteen uithalen :) maar doe wel betadine erop een paar dagen!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:43:51 #162
92409 Twinky
Little star.
pi_85658717
soms wil een piercing ook gewoon niet.. Die van mij was ook gewoon vanaf het begin af aan ontstoken en geirriteerd. Was een (soort) helix trouwens.
pi_85659118
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:43 schreef Twinky het volgende:
Mja, ik heb hetzelfde gehad. Ook bij een andere piercingshop gevraagd. Die zei toen dat ze die verantwoordelijkheid niet wilden dragen en dat ik langs de huisarts moest.
Dat kan ik wel goed begrijpen, maar om iemand nou weigeren te helpen en dan wegsturen.. dat is niet echt vriendelijk. Vertellen dat het buiten je kennis is en iemand adviseren naar een dokter te gaan vind is eerlijk en goed advies. Hoewel ik het gevoel (en ervaring..) heb dat je sommige dokters ook niet kan vertrouwen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:11:43 #164
92409 Twinky
Little star.
pi_85659866
ja ik heb het toen verbogen met de vraag wat hij zou doen (puur theoretisch) als het zijn oor was :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:12:12 #165
92409 Twinky
Little star.
pi_85659902
maar piercers zijn heel erg van 'laat het erin, ontsteking kan dichtgroeien' terwijl huisartsen zeggen 'haal het eruit, het is een vreemd iets in je lichaam'.
pi_85684655
Ik heb maandag een tongpiercing laten zetten, maar sinds vanmorgen zit er ineens een rood, pijnlijk bultje precies voor de piercing -O- Weet iemand wat dit kan zijn ?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:34:25 #167
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85741644
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:09 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Jaloers.. en pics uiteraard!
Mijn piercer was ziek. En morgen komt de herkansing! (:
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:47:13 #168
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85774562
Ik heb mijn septum! een gebogen staafje zit er nu in zodat men hem niet kan zien over 5 weken gaat er een hoefijzertje doorheen (:

Heb lopen tranen trouwens, niet normaal, hele shop was ook nog eens vol etc..
pi_85774970
Tof! Hoe groot heb je hem laten zetten? En was het lekker?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:22:04 #170
50430 Yuki
Student Midwife
pi_85775764
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef luciferist het volgende:
Ik heb mijn septum! een gebogen staafje zit er nu in zodat men hem niet kan zien over 5 weken gaat er een hoefijzertje doorheen (:

Heb lopen tranen trouwens, niet normaal, hele shop was ook nog eens vol etc..
Klinkt heel pijnlijk :@
Ben benieuwd naar het (eind)resultaat!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:51:46 #171
259233 GimmeGore
pi_85778649
schijnt dat de klem meer pijn doet dan de naald
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:00:04 #172
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85784817
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:51 schreef GimmeGore het volgende:
schijnt dat de klem meer pijn doet dan de naald
inderdaad,

Ik wou hem al een tijdje, laatst de knoop doorgehakt en ben naar Dick de Wit in Utrecht gegaan, Mijn vaste piercer Thom ging dus even het plekje zoeken, 2 pinkjes in mijn neusgaten (serieuseen erg raar gevoel..)
En wat bleek? Ik heb hem mijn septum erg hoog zitten waardoor ik een afspraak moest maken omdat de septum piercing dus door 2 mensjes gezet moest worden anders zouden mijn neusvleugels mee gepakt worden. Thom kwam vandaag dus speciaal langs om mij te piercen. ^O^

Lekker een wattenstaafje met alcohol in mijn neus, goed inhaleren :')
De tang was echt een hel, vanaf het moment dat hij erop gezet werd moest ik tranen, een voordeel was dat ik niks meer kon zien, de piercer stond ook achter mij dus die naald zat er zo doorheen, voelde er nauwelijks wat van. Maar wat een opluchting toen doe tang eraf kon!

Ik heb gekozen voor een staafje ivm mijn bijbaantje (bloedprikken) omdat BCR's te veel opvallen. over 2 weken controle en over 5 weken ga ik wisselen.
pi_85798795
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef luciferist het volgende:
inderdaad,

Ik wou hem al een tijdje, laatst de knoop doorgehakt en ben naar Dick de Wit in Utrecht gegaan, Mijn vaste piercer Thom ging dus even het plekje zoeken, 2 pinkjes in mijn neusgaten (serieuseen erg raar gevoel..)
En wat bleek? Ik heb hem mijn septum erg hoog zitten waardoor ik een afspraak moest maken omdat de septum piercing dus door 2 mensjes gezet moest worden anders zouden mijn neusvleugels mee gepakt worden. Thom kwam vandaag dus speciaal langs om mij te piercen. ^O^

Lekker een wattenstaafje met alcohol in mijn neus, goed inhaleren :')
De tang was echt een hel, vanaf het moment dat hij erop gezet werd moest ik tranen, een voordeel was dat ik niks meer kon zien, de piercer stond ook achter mij dus die naald zat er zo doorheen, voelde er nauwelijks wat van. Maar wat een opluchting toen doe tang eraf kon!

Ik heb gekozen voor een staafje ivm mijn bijbaantje (bloedprikken) omdat BCR's te veel opvallen. over 2 weken controle en over 5 weken ga ik wisselen.
Cool, ik wil ook al een hele tijd een septum. Maar nu zeg je dat jouw tussenschot heel hoog zit. Maaruh, hij gaat toch door het velletje heen, niet door het kraakbeen? Of bij jou wel? Of kun je dat kiezen? Hm, I lost it.
Of zit bij jou het velletje tussenschot gewoon hoog?
Waar prik jij bloed? Mijn bloed mag jij best een keer prikken...oeps, flirt. Mijn vriendje kijkt mee en krijg nu lachend een klap op m'n kop, haha, snel invoeren!!! *O*
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:18:05 #174
259233 GimmeGore
pi_85799893
Ik heb gedroomd dat ik een septum ging laten zetten :')
Maar het ding wat er doorheen ging was echt ontzettend lelijk. Leek wel een mislukte snor (nou heb je ook septum snorren, die zijn wel weer gaaf, maar het ding in mijn droom was lelijk en van zacht plastic)
pi_85799937
Als het een beetje meezit volgende week een conch en een helix erbij.
En ik krijg mijn rechter oor niet op 2,5mm :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')