Jaloers.. en pics uiteraard!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:52 schreef luciferist het volgende:
ik krijg zo mijn septum, dat worden traantjes..
hmmz vreemd mijn piercer accepteerd wel gewoon iedereenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:17 schreef farfallina het volgende:
Even een vraagje: ik heb nu ruim een half jaar een tragus piercing, zit een staafje in. Al vanaf het begin zit er een beetje wildvlees omheen (zowel aan de voor- als achterkant) en doet hij pijn als ik er op lig. Ik heb hem alleen de eerste paar weken schoongemaakt met een zeepvrije wasgel, maar de laatste paar maanden niet meer. Omdat hij nog steeds pijn doet en dat wildvlees er ook niet uitziet (is de laatste paar dagen wat donkerder dan normaal), wil ik hem er graag uithalen en dicht laten groeien.
Mijn vraag is nu, kan dit gewoon? Gaat het wildvlees dan vanzelf weg of loop ik de kans dat het juist erger wordt?
De piericing shop waar ik hem heb laten zetten zit 120 km verderop, dus kan niet zomaar even langsgaan... Ben net langsgeweest bij de lokale piercing shop, maar daar werd ik zonder pardon weggestuurd omdat ik hem daar niet had laten zetten (ik had alleen maar even een vraagje hoor...).
Dat kan ik wel goed begrijpen, maar om iemand nou weigeren te helpen en dan wegsturen.. dat is niet echt vriendelijk. Vertellen dat het buiten je kennis is en iemand adviseren naar een dokter te gaan vind is eerlijk en goed advies. Hoewel ik het gevoel (en ervaring..) heb dat je sommige dokters ook niet kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:43 schreef Twinky het volgende:
Mja, ik heb hetzelfde gehad. Ook bij een andere piercingshop gevraagd. Die zei toen dat ze die verantwoordelijkheid niet wilden dragen en dat ik langs de huisarts moest.
Klinkt heel pijnlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef luciferist het volgende:
Ik heb mijn septum! een gebogen staafje zit er nu in zodat men hem niet kan zien over 5 weken gaat er een hoefijzertje doorheen (:
Heb lopen tranen trouwens, niet normaal, hele shop was ook nog eens vol etc..
inderdaad,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:51 schreef GimmeGore het volgende:
schijnt dat de klem meer pijn doet dan de naald
Cool, ik wil ook al een hele tijd een septum. Maar nu zeg je dat jouw tussenschot heel hoog zit. Maaruh, hij gaat toch door het velletje heen, niet door het kraakbeen? Of bij jou wel? Of kun je dat kiezen? Hm, I lost it.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef luciferist het volgende:
inderdaad,
Ik wou hem al een tijdje, laatst de knoop doorgehakt en ben naar Dick de Wit in Utrecht gegaan, Mijn vaste piercer Thom ging dus even het plekje zoeken, 2 pinkjes in mijn neusgaten (serieuseen erg raar gevoel..)
En wat bleek? Ik heb hem mijn septum erg hoog zitten waardoor ik een afspraak moest maken omdat de septum piercing dus door 2 mensjes gezet moest worden anders zouden mijn neusvleugels mee gepakt worden. Thom kwam vandaag dus speciaal langs om mij te piercen.![]()
Lekker een wattenstaafje met alcohol in mijn neus, goed inhaleren
De tang was echt een hel, vanaf het moment dat hij erop gezet werd moest ik tranen, een voordeel was dat ik niks meer kon zien, de piercer stond ook achter mij dus die naald zat er zo doorheen, voelde er nauwelijks wat van. Maar wat een opluchting toen doe tang eraf kon!
Ik heb gekozen voor een staafje ivm mijn bijbaantje (bloedprikken) omdat BCR's te veel opvallen. over 2 weken controle en over 5 weken ga ik wisselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |