Er zit nu iig geen piercer/tattoo shop meer op de Hoogstraat!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:13 schreef Murmeli het volgende:
Luna: ik heb 14 jaar geleden mijn piercing laten zetten op de hoogstraat... ben wel de naam kwijt van die toko, maar was dacht ik niet dragon. de piercer heette in ieer geval peer en had waanzinnig mooie ogenen was heel erg lief
ik ben afgelopen maandag bij Queen of Rings geweest in rotterdam, vond k ook een prettige zaak!
hmm ok, mja dan helaas.... de tip was ook wel errug outdated natuurlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er zit nu iig geen piercer/tattoo shop meer op de Hoogstraat!
jazeker een industrialquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef Seraphina85 het volgende:
...heeft DevilsWhore al nieuwe aanwinsten?
Giertje en ik zijn er geweest, toffe gozer. Ben wel tevreden tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:01 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Paradigm in Arnhem is super. 2 keer geweest daar en van beide piercings ontzettend veel plezier. Je wordt vriendelijk behandeld en er wordt voldoende tijd voor je genomen. Voor het geval je naar 'L Extremiste gaat: let goed op of je daar wel gepierced wil worden, lopende band werk daar en bij mij werd mn piercing te diep gezet waardoor ik hem er na een jaar ellende maar uit heb gehaald (tepel). En ik ben niet de enige bij wie het verkeerd is gegaan..
Hij heeft een tepelpiercing erbijquote:
Wie?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Kon je je nieuwe piercing niet door Jeff laten zetten?
wddn want je keek nogal afwezigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:58 schreef GimmeGore het volgende:
Dan kan best kloppen ja.
Waarschijnlijk niet in mijn beste doen, want ik had nogal een domme actie uitgehaald
ja dat kloptquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:04 schreef GimmeGore het volgende:
spot ik daar een isacaarum shirt?
It;s so prettyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
DW der industrial
[ afbeelding ]
Teenringen.. in een piercingtopicquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Hydrogeny het volgende:
Even vraagje tussendoor, onder het motto van "enzo". Teenringen, zijn deze ergens goedkoop te krijgen? Vond het zo 123 niet terug in dit en in vorig topic. Eerlijk gezegd geen zin om de andere 40 ook door te lezen![]()
sixquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Hydrogeny het volgende:
Even vraagje tussendoor, onder het motto van "enzo". Teenringen, zijn deze ergens goedkoop te krijgen? Vond het zo 123 niet terug in dit en in vorig topic. Eerlijk gezegd geen zin om de andere 40 ook door te lezen![]()
Misschien is het een hele aparte piercingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Teenringen.. in een piercingtopic.
Say what?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef ParanoidEv het volgende:
Godver ik heb 2 van die 'tepelkastjes' besteld voor in de displays. Ze zijn schijnbaar heel arbeidsintensief om te maken dus teringduur ECHT heel teringduur.. Heb het toch gedaanGodver ik MOEST ze hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |