Ga maar naar huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
is hier nog wat te doen of ben ik te laat?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een hele zwoele stem
F5-topic geworden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
is hier nog wat te doen of ben ik te laat?
Ik bescherm mijn homie, APquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef murp het volgende:
Paul, flikker op.. Dit topic gaat niet over jou
Stoer man, hou oud ben jij ? 30 ofzo.. fucking triest hoor je zo uitlaten over mensen die zoveel jonger zijn als jij, dat dat misschien niet in jouw bekrompen belevingswereld past ok.. maar zoals al eerder gezegd, je HOEFT niet op zijn posts te reageren of ze überhaupt te lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij dan in die ene boom gaat hangen aan een stuk touw dan komt Y er morgen aan.
Dan wordt het saai. En als dat gebeurd kom ik met een nieuw video-topic en terug is alle aandacht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef Beach het volgende:
Zullen we afspreken om hem nooit meer aandacht te geven?
Andersom klopt het ook inderdaad.quote:
sorry, maar ik kan niet ophouden met lachen.quote:
Videoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan wordt het saai. En als dat gebeurd kom ik met een nieuw video-topic en terug is alle aandacht.![]()
Grappig ben ik hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef L.no het volgende:
[..]
sorry, maar ik kan niet ophouden met lachen.
Door wie dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Dit topic gaat wel snel bergafwaarts hoor.
Gelukkig kan jij als mod er wat aan doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Dit topic gaat wel snel bergafwaarts hoor.
Ik mis porsche1.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Chowi het volgende:
Poll: Welke user is erger?
• AdvancedPower
• Paul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik stel voor; als yvonne binnen 2 minuten niet reageert word ik mod!!![]()
Niet relevant.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik stel voor; als yvonne binnen 2 minuten niet reageert word ik mod!!![]()
Ctrl f op Paulquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eigenlijk nauwelijks last van AP. Daarom Paul gestemd. Hij geilt teveel op zichzelf.
Terechte klachtquote:
Je mist niets.quote:
Naar Renesite luister ik altijdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef Renesite het volgende:
Paul donder in godsvredesnaam een gruwelijk takke-end op. Dit gaat niet over jou
Als Beatrix hier niet binnen 2 minuten reageert vorm ik in mijn eentje het nieuwe kabinet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Ja, 2 minuten voorbij! Ik word mod!! FUCK YEAAAAH!![]()
![]()
We're doomedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als Beatrix hier niet binnen 2 minuten reageert vorm ik in mijn eentje het nieuwe kabinet.
Je stopt met aandacht geven maar post toch ff in dit topic.. dus je wilt laten blijken dat het cool is om geen aandacht te geven.. kluitjesvolk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef Beach het volgende:
Okee ik stop met aandacht geven en ben weg uit dit topic![]()
Misschien werkt het niet, maar het is alvast een symbolische daad.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Het zijn bijna allemaal verzonnen topics. En dan die reacties... Ik lach me kapot. En ja, ik geil op aandacht. Vandaar die filmpjes. Heerlijk die naamtopics en naamsbekendheid hier op FOK!. En het is zo heerlijk om te zien hoe iedereen hapt.
Nou als ap binnen 1 minuut niet reageert ben ik keizer van planeet aardequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als Beatrix hier niet binnen 2 minuten reageert vorm ik in mijn eentje het nieuwe kabinet.
Hij wil alleen anaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef Chowi het volgende:
Als de vrouw van Robbie Williams hier niet binnen 2 minuten reageert, heb ik permissie om seks te hebben met Robbie.
Paul is gewoon erger, maar AP wordt een goede tweedequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Chowi het volgende:
Poll: Welke user is erger?
• AdvancedPower
• Paul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Geen probleem.quote:
De oude niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef Penisbaard het volgende:
Ik stel voor om voortaan alle nieuwe topics van AP te sluiten met deze quote
[..]
goed samengevatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paul is gewoon erger, maar AP wordt een goede tweede
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Waar blijft yvonne nou?anders ben ik pitten zo.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Robbie... zou je dan niet voor wat beters gaan...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef Chowi het volgende:
Als de vrouw van Robbie Williams hier niet binnen 2 minuten reageert, heb ik permissie om seks te hebben met Robbie.
Zo he, oude spraakwaterval.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Casualty het volgende:
AP je bent een teringmongool . Welterusten . Ik hoop dat je niet meer .....
Ook het Swarzenegger syndroomquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Robbie... zou je dan niet voor wat beters gaan...
Niet dat ik verstand van kerels heb maar die heeft toch heel vroeger eens zijn beste tijd gehad?
A.nusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Bah.. o.us is een ontvanger..
Misschien dat je mening wel verandert als je AP eens in het echt zou meemaken. Dan heb je beter vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heet ook robbiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef Chowi het volgende:
Geen woorden voorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Zo he, oude spraakwaterval.
Uiterlijk is ook niet alles.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Robbie... zou je dan niet voor wat beters gaan...
Niet dat ik verstand van kerels heb maar die heeft toch heel vroeger eens zijn beste tijd gehad?
Dat mag niet als Moslim. Doh!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Bah.. o.us is een ontvanger..
Ik vond Paul toch ook redelijk kakkineus zeg maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien dat je mening wel verandert als je AP eens in het echt zou meemaken. Dan heb je beter vergelijkingsmateriaal.
Ik denk toch eigenlijk dat AP in het echt triester is dan Paul.
Nee, dat denk ik nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien dat je mening wel verandert als je AP eens in het echt zou meemaken. Dan heb je beter vergelijkingsmateriaal.
Wie heeft hem ooit ontmoet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |