Ik mis porsche1.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Chowi het volgende:
Poll: Welke user is erger?
• AdvancedPower
• Paul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik stel voor; als yvonne binnen 2 minuten niet reageert word ik mod!!![]()
Niet relevant.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik stel voor; als yvonne binnen 2 minuten niet reageert word ik mod!!![]()
Ctrl f op Paulquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eigenlijk nauwelijks last van AP. Daarom Paul gestemd. Hij geilt teveel op zichzelf.
Terechte klachtquote:
Je mist niets.quote:
Naar Renesite luister ik altijdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef Renesite het volgende:
Paul donder in godsvredesnaam een gruwelijk takke-end op. Dit gaat niet over jou
Als Beatrix hier niet binnen 2 minuten reageert vorm ik in mijn eentje het nieuwe kabinet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Ja, 2 minuten voorbij! Ik word mod!! FUCK YEAAAAH!![]()
![]()
We're doomedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als Beatrix hier niet binnen 2 minuten reageert vorm ik in mijn eentje het nieuwe kabinet.
Je stopt met aandacht geven maar post toch ff in dit topic.. dus je wilt laten blijken dat het cool is om geen aandacht te geven.. kluitjesvolk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef Beach het volgende:
Okee ik stop met aandacht geven en ben weg uit dit topic![]()
Misschien werkt het niet, maar het is alvast een symbolische daad.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Het zijn bijna allemaal verzonnen topics. En dan die reacties... Ik lach me kapot. En ja, ik geil op aandacht. Vandaar die filmpjes. Heerlijk die naamtopics en naamsbekendheid hier op FOK!. En het is zo heerlijk om te zien hoe iedereen hapt.
Nou als ap binnen 1 minuut niet reageert ben ik keizer van planeet aardequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als Beatrix hier niet binnen 2 minuten reageert vorm ik in mijn eentje het nieuwe kabinet.
Hij wil alleen anaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef Chowi het volgende:
Als de vrouw van Robbie Williams hier niet binnen 2 minuten reageert, heb ik permissie om seks te hebben met Robbie.
Paul is gewoon erger, maar AP wordt een goede tweedequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Chowi het volgende:
Poll: Welke user is erger?
• AdvancedPower
• Paul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Geen probleem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |