Gast jij bent 25 je zou echt beter moeten weten, ooit wel eens van jongeren gehoord ? ik poste ook echt heel anders 4 of 5 jaar geleden dan dat ik nu doe.. er zullen altijd baggerusers zijn en ik vind AP nog eigenlijk best wel meevallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zit gewoon een steekje los. Dit is zijn manier om nu weer net te doen alsof het hem niks boeit. En overmorgen zit hij weer te janken om een topic waar hij voor rotte vis word utigemaakt.
Die knul snapt het niet en zal het nooit snappen. Of het is idd een dikke oude vent die keihard zit te trollen.
Either way; doe er wat
misschien kan hij wel heel geil over geheugen reepjes vertellenquote:
Heeeeeeeeeeeuuuh ga je nu praatjes krijgen nu je blauw bentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
"andere kneusjes" Je bent nog steeds een kneusje hoor.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik begin toch echt aan je te twijfelen heur, je vond Glowmouse ook al een sexy stem hebben
Hij vertelt me altijd heel lief wat er mis in de code is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien kan hij wel heel geil over geheugen reepjes vertellen
AP, waarom geef je het niet eens op?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Yvonne bij deze: zullen we meeten? Dan kun je pas echt oordelen.
Als jij dan in die ene boom gaat hangen aan een stuk touw dan komt Y er morgen aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Yvonne bij deze: zullen we meeten? Dan kun je pas echt oordelen.
Ja maar ik heb een hele zwoele stemquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik begin toch echt aan je te twijfelen heur, je vond Glowmouse ook al een sexy stem hebben
Die is nog grappiger.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een hele zwoele stem
je draait iets om geloof ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
AP, waarom geef je het niet eens op?
Ik kan me echt niet voorstellen dat dit forum goed is voor jouw ontwikkeling.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Paul het volgende:
[..]
whehehequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hij vertelt me altijd heel lief wat er mis in de code is.
Ga maar naar huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
is hier nog wat te doen of ben ik te laat?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Paul het volgende:
[..]
F5-topic geworden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
is hier nog wat te doen of ben ik te laat?
Ik bescherm mijn homie, APquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef murp het volgende:
Paul, flikker op.. Dit topic gaat niet over jou
Stoer man, hou oud ben jij ? 30 ofzo.. fucking triest hoor je zo uitlaten over mensen die zoveel jonger zijn als jij, dat dat misschien niet in jouw bekrompen belevingswereld past ok.. maar zoals al eerder gezegd, je HOEFT niet op zijn posts te reageren of ze überhaupt te lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij dan in die ene boom gaat hangen aan een stuk touw dan komt Y er morgen aan.
Dan wordt het saai. En als dat gebeurd kom ik met een nieuw video-topic en terug is alle aandacht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef Beach het volgende:
Zullen we afspreken om hem nooit meer aandacht te geven?
Andersom klopt het ook inderdaad.quote:
sorry, maar ik kan niet ophouden met lachen.quote:
Videoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan wordt het saai. En als dat gebeurd kom ik met een nieuw video-topic en terug is alle aandacht.![]()
Grappig ben ik hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef L.no het volgende:
[..]
sorry, maar ik kan niet ophouden met lachen.
Door wie dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Dit topic gaat wel snel bergafwaarts hoor.
Gelukkig kan jij als mod er wat aan doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Dit topic gaat wel snel bergafwaarts hoor.
Ik mis porsche1.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Chowi het volgende:
Poll: Welke user is erger?
• AdvancedPower
• Paul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik stel voor; als yvonne binnen 2 minuten niet reageert word ik mod!!![]()
Niet relevant.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik stel voor; als yvonne binnen 2 minuten niet reageert word ik mod!!![]()
Ctrl f op Paulquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eigenlijk nauwelijks last van AP. Daarom Paul gestemd. Hij geilt teveel op zichzelf.
Terechte klachtquote:
Je mist niets.quote:
Naar Renesite luister ik altijdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef Renesite het volgende:
Paul donder in godsvredesnaam een gruwelijk takke-end op. Dit gaat niet over jou
Als Beatrix hier niet binnen 2 minuten reageert vorm ik in mijn eentje het nieuwe kabinet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Ja, 2 minuten voorbij! Ik word mod!! FUCK YEAAAAH!![]()
![]()
We're doomedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als Beatrix hier niet binnen 2 minuten reageert vorm ik in mijn eentje het nieuwe kabinet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |