Ga maar naar huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
is hier nog wat te doen of ben ik te laat?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een hele zwoele stem
F5-topic geworden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
is hier nog wat te doen of ben ik te laat?
Ik bescherm mijn homie, APquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef murp het volgende:
Paul, flikker op.. Dit topic gaat niet over jou
Stoer man, hou oud ben jij ? 30 ofzo.. fucking triest hoor je zo uitlaten over mensen die zoveel jonger zijn als jij, dat dat misschien niet in jouw bekrompen belevingswereld past ok.. maar zoals al eerder gezegd, je HOEFT niet op zijn posts te reageren of ze überhaupt te lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij dan in die ene boom gaat hangen aan een stuk touw dan komt Y er morgen aan.
Dan wordt het saai. En als dat gebeurd kom ik met een nieuw video-topic en terug is alle aandacht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef Beach het volgende:
Zullen we afspreken om hem nooit meer aandacht te geven?
Andersom klopt het ook inderdaad.quote:
sorry, maar ik kan niet ophouden met lachen.quote:
Videoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan wordt het saai. En als dat gebeurd kom ik met een nieuw video-topic en terug is alle aandacht.![]()
Grappig ben ik hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef L.no het volgende:
[..]
sorry, maar ik kan niet ophouden met lachen.
Door wie dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Dit topic gaat wel snel bergafwaarts hoor.
Gelukkig kan jij als mod er wat aan doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Dit topic gaat wel snel bergafwaarts hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |