De oude niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef Penisbaard het volgende:
Ik stel voor om voortaan alle nieuwe topics van AP te sluiten met deze quote
[..]
goed samengevatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paul is gewoon erger, maar AP wordt een goede tweede
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Waar blijft yvonne nou?anders ben ik pitten zo.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Robbie... zou je dan niet voor wat beters gaan...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef Chowi het volgende:
Als de vrouw van Robbie Williams hier niet binnen 2 minuten reageert, heb ik permissie om seks te hebben met Robbie.
Zo he, oude spraakwaterval.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Casualty het volgende:
AP je bent een teringmongool . Welterusten . Ik hoop dat je niet meer .....
Ook het Swarzenegger syndroomquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Robbie... zou je dan niet voor wat beters gaan...
Niet dat ik verstand van kerels heb maar die heeft toch heel vroeger eens zijn beste tijd gehad?
A.nusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Bah.. o.us is een ontvanger..
Misschien dat je mening wel verandert als je AP eens in het echt zou meemaken. Dan heb je beter vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heet ook robbiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef Chowi het volgende:
Als de vrouw van Robbie Williams hier niet binnen 2 minuten reageert, heb ik permissie om seks te hebben met Robbie.
Geen woorden voorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Zo he, oude spraakwaterval.
Uiterlijk is ook niet alles.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Robbie... zou je dan niet voor wat beters gaan...
Niet dat ik verstand van kerels heb maar die heeft toch heel vroeger eens zijn beste tijd gehad?
Dat mag niet als Moslim. Doh!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Bah.. o.us is een ontvanger..
Ik vond Paul toch ook redelijk kakkineus zeg maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien dat je mening wel verandert als je AP eens in het echt zou meemaken. Dan heb je beter vergelijkingsmateriaal.
Ik denk toch eigenlijk dat AP in het echt triester is dan Paul.
Nee, dat denk ik nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien dat je mening wel verandert als je AP eens in het echt zou meemaken. Dan heb je beter vergelijkingsmateriaal.
Wie heeft hem ooit ontmoet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is erger? Kakkineus of mongoloïde?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond Paul toch ook redelijk kakkineus zeg maar
Polarisatiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Yvonne? Reageer eens op mijn voorstel?
Hij is bij een aantal meets aanwezig geweest, dus aardig wat users.quote:
Niemand die ruzie met hem kreeg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is bij een aantal meets aanwezig geweest, dus aardig wat users.
Ben ik mongolide volgens jou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is erger? Kakkineus of mongolide?
Ben ik mongolide volgens jou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is erger? Kakkineus of mongolide?
hijs ook oud..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook niet alles.
Hij heeft geld. En hij straalt seks uit.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ben ik mongolide volgens jou?Ben je wel helemaal lekker.
![]()
Ja. Bewezen nu.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Zie je dubbel ofsoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
Bij jou? Amperquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:15 schreef Renesite het volgende:
Ik moet nog steeds eens Yvonne een handje geven. Wanneer ben je eens in de buurt Yvonne?
[..]
![]()
Nou..... de keren dat ik zuidelijker kom dan Amsterdam is echt op één hand te tellen.quote:
En wat zei ze?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb mijn mama verteld dat yvonne een betere moeder is
Nee, homo was apart van dat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
zien homo's altijd alles dubbel?
Mijn moeder heet Yvonnequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat zei ze?
Ga je daar toch lekker wonen?
maar als mensen jou een autist noemen is het niet erg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
1 september ben je toch in de buurt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou..... de keren dat ik zuidelijker kom dan Amsterdam is echt op één hand te tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |