Wat is erger? Kakkineus of mongoloïde?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond Paul toch ook redelijk kakkineus zeg maar
Polarisatiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Yvonne? Reageer eens op mijn voorstel?
Hij is bij een aantal meets aanwezig geweest, dus aardig wat users.quote:
Niemand die ruzie met hem kreeg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is bij een aantal meets aanwezig geweest, dus aardig wat users.
Ben ik mongolide volgens jou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is erger? Kakkineus of mongolide?
Ben ik mongolide volgens jou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is erger? Kakkineus of mongolide?
hijs ook oud..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook niet alles.
Hij heeft geld. En hij straalt seks uit.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ben ik mongolide volgens jou?Ben je wel helemaal lekker.
![]()
Ja. Bewezen nu.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Zie je dubbel ofsoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
Bij jou? Amperquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:15 schreef Renesite het volgende:
Ik moet nog steeds eens Yvonne een handje geven. Wanneer ben je eens in de buurt Yvonne?
[..]
![]()
Nou..... de keren dat ik zuidelijker kom dan Amsterdam is echt op één hand te tellen.quote:
En wat zei ze?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb mijn mama verteld dat yvonne een betere moeder is
Nee, homo was apart van dat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
zien homo's altijd alles dubbel?
Mijn moeder heet Yvonnequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat zei ze?
Ga je daar toch lekker wonen?
maar als mensen jou een autist noemen is het niet erg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
1 september ben je toch in de buurt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou..... de keren dat ik zuidelijker kom dan Amsterdam is echt op één hand te tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |