Dat is toch niet erg? Of het moet een heel fout nummer zijn...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Liedje in m'n hoofd maar verder wel oke.
Het refrein al ruim twee uur in je kop hebben irriteert me lichtelijk, maar 't maakt niet zoveel uit inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Of het moet een heel fout nummer zijn...
OT: lekker
alleen als mn wens uitkomtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil vallende sterren zien
dadelijkdadelijkdadelijk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil vallende sterren zien
Blijkbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Er gaan vandaag sterren vallen ofzo?
moet je die dingen zien als je een wens wilt doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
Jaen ik hoop dat ik ze zie
yup als je ze ziet mag je een wens doen , oh voel nu zo'n cheesy disneyliedje .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
moet je die dingen zien als je een wens wilt doen?Ja he... Darn...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
yup als je ze ziet mag je een wens doen , oh voel nu zo'n cheesy disneyliedje .
If you wish upon a falling star , makes no difference where you are
ik heb nog nooit van mijn leven 1 gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:26 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is altijd in augustusals het goed helder is kun je ze op n gegeven moment niet eens meer tellen zoveel vallen er
paar weken geleden nog een wens gedaan in de efteling waar je zo'n muntje in moet gooien, ik wil m terug, t tegenovergestelde is uitgekomenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
yup als je ze ziet mag je een wens doen , oh voel nu zo'n cheesy disneyliedje .
If you wish upon a falling star , makes no difference where you are
laat r zelf bellen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:28 schreef Lastpost het volgende:
Geïrriteerd, kan ik voor m'n vriendin weer constant met het UWV bellen omdat ze maar de helft uitbetalen.
Gecondoleerd, en sterktequote:
Gecondoleerd.quote:
Zie je, daar wilde ik de wekker voor zetten maar ben het vergeten! Stom!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
uitgeslapen en relaxed , centjes zijn er ook weer![]()
Nog best wel onder de indruk van de vallende sterren , was gaan wandelen en liep in weiland en was zo mooi , een soort sterrenregen.
Dus wanneer het weer gebeurd weet ik nu wat ik ga doen
Ik zou niet weten waarom dat raar zou zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:04 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm is het raar om als iemand telefonisch niet bereikbaar is even een berichtje te sturen , want dit is nogal vaag voor hem.
Ik maak me dus een beetje zorgen
Ja inderdaad , had ook even gewoon zo'n gevoel van volgens mij moet ik het even doen. Gevoelsmatig klopte het even niet , dus vandaar en ik will ook niet te gauw een overbezorgde tuttebel zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat raar zou zijnVragen of iemand je even terug belt o.i.d. is toch niks ergs?
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef Solique het volgende:
Verveeld op werk, maar kan uitkijken naar mijn verjaardagsfeest vanavond. Maakt veel goed.
op twitter kom je anders wel enthousiast overquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef Miam het volgende:
Ga morgen op vakantie maar heb vooralsnog niet zoveel zin.
Hopelijk komt het nog, anders is een week wel erg lang..
Maar goed, je weet t nooit met getypte woorden iddquote:Weekje vakantie. Ameland here I comeeeee!
about 19 hours ago via web
Julie hebben voor het eerst liggen wippen ? 3x op en neerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef StevenPaul het volgende:
Mooiste middag van mijn leven achter de rug.
Skippy, rot op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Julie hebben voor het eerst liggen wippen ? 3x op en neer
Dan ben je ook geen maagd meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Skippy, rot op.
En nee, je hoeft ook niet terug te komen als 'k achttien ben.
Jaa, gisteravond was ik nog vrij positief. kwam ws. ook doordat ik net klaar was met werken..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
op twitter kom je anders wel enthousiast over
[..]
Maar goed, je weet t nooit met getypte woorden idd
Hou op. Ga weg. Rot op. KSSSSSST. Ik begin je eng te vinden.quote:
En ons dat linkje geen eens gunnen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:14 schreef Flippiee het volgende:
Geil, dankzij een linkje van een vriendin van mij.
Ik gun het jullie gerust welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
En ons dat linkje geen eens gunnen...
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gun het jullie gerust welalleen dan krijgen we straks rare gedachtes over moi
Ik wens je heel veel succesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef macondo het volgende:
Voel mij goed en optimistisch.
Maar helaas ook erg brak momenteel. En dat geeft normaal gesproken niet, maar vandaag komt dat helemaal niet uit!
(iemand helpen met verhuizen gevolgd door andere afspraken)
quote:
Ga dan ook voor die spiegel vandaan...quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ga dan ook voor die spiegel vandaan...
o.t. voel me zonnig![]()
Je bent idd echt t zonnetje in huis vandaagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ga dan ook voor die spiegel vandaan...
o.t. voel me zonnig![]()
lekker burrito's.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:06 schreef formerjellybean het volgende:
Relaxed , zo burrito's maken en daarna the hangover kijken. Ben erg nieuwsgierig naar de film.
Haha veel plezier lekker lachenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:06 schreef formerjellybean het volgende:
Relaxed , zo burrito's maken en daarna the hangover kijken. Ben erg nieuwsgierig naar de film.
Tsjechische (1993) Epiphone LP standard plus Heritage Cherryburstquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:01 schreef Ibanez16 het volgende:
[..]
En dan niet zeggen wat voor een
verkeerde smiley gebruikt? is hetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:22 schreef candygirl het volgende:
hoe een dag zo anders kan lopen! zo heerlijkedag gehaddat de vaas met bloemen omviel en mijn gsm nu onder het water zit
![]()
verder heerlijk gegeten, geknufd en gewandeld enzzz
nee maar idd beetje vekeerde zins speling ,de reden waaron de vaas omviel wasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
verkeerde smiley gebruikt? is hetdat je gsm onder het water zit?
Das naarquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:53 schreef zyx1981 het volgende:
RotDe nasleep van een ruzie laatst met iemand waarvan ik dacht dat het een goede vriend was, wordt alsmaar groter.
i know....quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:41 schreef zwartedoos het volgende:
Wat doet liefdesverdriet toch pijnAls iemand boeh tegen me zegt barst ik al in huilen uit
Hopelijk wel op dezelfde persoonquote:
quote:
aber natürlichquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hopelijk wel op dezelfde persoon
o.t. zin in vanavond
Nog met Deanquote:
Ook een lekkere combiquote:
*zet Yuki onder de douchequote:Op zondag 15 augustus 2010 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook een lekkere combi
Ik ben juist helemaal niet schoon nuOveral verf
*geeft een klein knuffeltje...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef silent_scream1 het volgende:
Beetje rot, net te horen gekregen dat mijn schoonvader over 3 weken gaat overlijden..![]()
Heel veel sterkte komende tijdquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef silent_scream1 het volgende:
Beetje rot, net te horen gekregen dat mijn schoonvader over 3 weken gaat overlijden..![]()
Tja, daar is zo'n stofzuiger niet voor bedoeld he? Hopelijk heb je ervan geleerd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Gigantisch kut. Spijt. Janken. Buikpijn.
Hou eens op met trollen idioot.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:56 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Tja, daar is zo'n stofzuiger niet voor bedoeld he? Hopelijk heb je ervan geleerd.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hou eens op met trollen idioot.![]()
OT: Prima
Houd die rustquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:04 schreef Apotheose het volgende:
kwaad. Teleurgesteld. Kutzooi altijd!!! Zin om alles in elkaar te meppen... Voel me gewoon ronduit slecht. Klaar. En soms.. HEEL SOMS... kun je geen knop in je harses omzetten!!
Same here. Zoveel spijt van wat ik gisteren allemaal gezegd hebquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:04 schreef Apotheose het volgende:
kwaad. Teleurgesteld. Kutzooi altijd!!! Zin om alles in elkaar te meppen... Voel me gewoon ronduit slecht. Klaar. En soms.. HEEL SOMS... kun je geen knop in je harses omzetten!!
lang leve vakantiestressquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Nu alweer flauw van het inpakken en opruimen.
* Huppelmuts geeft knuffelquote:
Kattenkruidquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:18 schreef formerjellybean het volgende:
even gekookt en zo weer even aan de klusjes in huis , dat gaat ook gewoon door.
Lola mijn kat wil ook niet op nieuw kussen , ze zal het er toch lekker mee moeten doen omdat de ander oude kussen gewoon weggemikt worden .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |