Dat is toch niet erg? Of het moet een heel fout nummer zijn...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Liedje in m'n hoofd maar verder wel oke.
Het refrein al ruim twee uur in je kop hebben irriteert me lichtelijk, maar 't maakt niet zoveel uit inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Of het moet een heel fout nummer zijn...
OT: lekker
alleen als mn wens uitkomtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil vallende sterren zien
dadelijkdadelijkdadelijk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil vallende sterren zien
Blijkbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Er gaan vandaag sterren vallen ofzo?
moet je die dingen zien als je een wens wilt doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
Jaen ik hoop dat ik ze zie
yup als je ze ziet mag je een wens doen , oh voel nu zo'n cheesy disneyliedje .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
moet je die dingen zien als je een wens wilt doen?Ja he... Darn...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
yup als je ze ziet mag je een wens doen , oh voel nu zo'n cheesy disneyliedje .
If you wish upon a falling star , makes no difference where you are
ik heb nog nooit van mijn leven 1 gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:26 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is altijd in augustusals het goed helder is kun je ze op n gegeven moment niet eens meer tellen zoveel vallen er
paar weken geleden nog een wens gedaan in de efteling waar je zo'n muntje in moet gooien, ik wil m terug, t tegenovergestelde is uitgekomenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
yup als je ze ziet mag je een wens doen , oh voel nu zo'n cheesy disneyliedje .
If you wish upon a falling star , makes no difference where you are
laat r zelf bellen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:28 schreef Lastpost het volgende:
Geďrriteerd, kan ik voor m'n vriendin weer constant met het UWV bellen omdat ze maar de helft uitbetalen.
Gecondoleerd, en sterktequote:
Gecondoleerd.quote:
Zie je, daar wilde ik de wekker voor zetten maar ben het vergeten! Stom!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
uitgeslapen en relaxed , centjes zijn er ook weer![]()
Nog best wel onder de indruk van de vallende sterren , was gaan wandelen en liep in weiland en was zo mooi , een soort sterrenregen.
Dus wanneer het weer gebeurd weet ik nu wat ik ga doen
Ik zou niet weten waarom dat raar zou zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:04 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm is het raar om als iemand telefonisch niet bereikbaar is even een berichtje te sturen , want dit is nogal vaag voor hem.
Ik maak me dus een beetje zorgen
Ja inderdaad , had ook even gewoon zo'n gevoel van volgens mij moet ik het even doen. Gevoelsmatig klopte het even niet , dus vandaar en ik will ook niet te gauw een overbezorgde tuttebel zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat raar zou zijnVragen of iemand je even terug belt o.i.d. is toch niks ergs?
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef Solique het volgende:
Verveeld op werk, maar kan uitkijken naar mijn verjaardagsfeest vanavond. Maakt veel goed.
op twitter kom je anders wel enthousiast overquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef Miam het volgende:
Ga morgen op vakantie maar heb vooralsnog niet zoveel zin.
Hopelijk komt het nog, anders is een week wel erg lang..
Maar goed, je weet t nooit met getypte woorden iddquote:Weekje vakantie. Ameland here I comeeeee!
about 19 hours ago via web
Julie hebben voor het eerst liggen wippen ? 3x op en neerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef StevenPaul het volgende:
Mooiste middag van mijn leven achter de rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |