Niemand wil mee johquote:
Neuh,quote:
FFS.quote:
Dude... Srsly...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja het is waar, Yuppie is raar, maar maakt toch de gang naar het altaar!
Ofzo
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FFS.
![]()
![]()
Yuppie is verloofd en gaat trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ofzo
Toch nog iemand die ook blij isquote:
Echt hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch nog iemand die ook blij is
Diep van binnen gunnen ze het je wel hoorquote:
Naja Bootje is een josti en L.no kent me niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Diep van binnen gunnen ze het je wel hoor
Bootje bedoelt het allemaal niet zo slecht...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Naja Bootje is een josti en L.no kent me niet...
De meeste jostis bedoelen het niet zo slecht. Ik weet het ook wel, kunnen ze ook niets aan doen. Blablablaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bootje bedoelt het allemaal niet zo slecht...
Wat heb ik jou nou weer misdaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in de jostiband speelt, op de pauk! Zal ik vragen of hij op je bruiloft komt trommelen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De meeste jostis bedoelen het niet zo slecht. Ik weet het ook wel, kunnen ze ook niets aan doen. Blablabla
Would you do that for me? That means so much to mequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in de jostiband speelt, op de pauk! Zal ik vragen of hij op je bruiloft komt trommelen?
Feliquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FFS.
![]()
![]()
Yuppie is verloofd en gaat trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ofzo
Ik zal hem eens proberen te bereiken als hij weer spreekuur heeft!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Would you do that for me? That means so much to me
Ja, ik had geen idee over wie bart het over had (wie is yuppiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yuppiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik had geen idee over wie bart het over had (wie is yuppie)
Nu snap ik het iig.
Gefeli.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier![]()
Maar gefeliciteerd kerelZie je! Jij leest ook nog stiekem mee! Ik wist het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je ook nog naar de kermis?Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier![]()
Maar gefeliciteerd kerelJij leest natuurlijk altijd alles. Dus ik had het kunnen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het kerel. Bedankt trouwens
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef jna het volgende:
Zie je! Jij leest ook nog stiekem mee! Ik wist het wel
Stiekem? Je mag er van uit gaat dat er niets op fok staat dat Piles niet heeft gelezen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef jna het volgende:
[..]
Zie je! Jij leest ook nog stiekem mee! Ik wist het wel
Ga je ook nog naar de kermis?
Jajajajajajajajaja. Jij wel Pilliequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
NeeIk zag in de actieve topics dat de laatste reactie van Eyup was
Ik werk tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij leest natuurlijk altijd alles. Dus ik had het kunnen weten![]()
Hoe is het kerel. Bedankt trouwens
Heerlijk, dat vertrouwenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajajajajajaja. Jij wel Pillie
Ja, maar na een tijdje ga je toch twijfelen hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Stiekem? Je mag er van uit gaat dat er niets op fok staat dat Piles niet heeft gelezen...
Ken ik jou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Hè lekker dit, al dat ouwe klapjostivolk weer terug
Ik ga Milou ook halen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Ahh ok. Waar woon je hedentendage?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordigNog steeds bij stagebedrijf, maar binnenkort wel op zoek naar iets anders
[..]
Ja hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Nog steeds thuis in dat gehuchtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh ok. Waar woon je hedentendage?
quote:
Geeeeen ideequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja heGood old days. Wie gaat Cue_ even halen of fokt die niet meer?
Nee dat begrijp ik wel. Er is nog plek in de blijf van mijn lief huizen in Rotterdamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds thuis in dat gehucht![]()
Met een tijdelijk 0-urencontract ga ik geen eigen woning zoeken
quote:
Maar goed dat ik je ceremoniemeester niet ben, anders kwam er helemaal niemand met die methodes van mijquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:13 schreef jna het volgende:
Ik naar Milou: Je grote liefde is in de sc
Milou: Pilliewielliewonniewonnie
Als dat geen liefde is
Yup is niet gayquote:
Wist ik veel dat je nog een tentamen moest doen! Doos!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef Bravebart het volgende:
Kut Yup, ik heb m'n halve ochtend verspild aan flabbergastenNu haal ik dat tentamen noooooit meer
Ja, volgende week vrijdag pasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wist ik veel dat je nog een tentamen moest doen! Doos!![]()
Huh? Hoe zijn we hier nu ineens terecht gekomen?quote:
Next best thing, die film, filmfreak, johoooquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Huh? Hoe zijn we hier nu ineens terecht gekomen?
Ohh STFU. Je hebt nog tot volgende week vrijdag de tijd. Ben je nou student of niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, volgende week vrijdag pasMaar toch.
Uhm is het erg dat ik em niet ken. Is het een chickflick ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Next best thing, die film, filmfreak, johooo
Ja. Maar ook goed bezig! Hoewel, die Alzheimer hè, ik kan beter nog ff wat langer studerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh STFU. Je hebt nog tot volgende week vrijdag de tijd. Ben je nou student of niet?
Geen idee, ik ken alleen het verhaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Uhm is het erg dat ik em niet ken. Is het een chickflick ofzo?
Daddy is proud!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Maar ook goed bezig! Hoewel, die Alzheimer hè, ik kan beter nog ff wat langer studeren
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Veel plezier hequote:
Lekker hosselen op star beachquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef Yesse het volgende:
Volgende week zit ik met m'n luie reet op Kreta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Titties flashen op de TMF beach camquote:
quote:
Ik ga niet naar Cherssonissos maar naar Rethymnonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Titties flashen op de TMF beach cam![]()
![]()
Zoals de Euromasters ooit al zeiden: Cherssonissos, Rethymnon ik wee allebei nie wa da ligt of da et bestaat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet naar Cherssonissos maar naar Rethymnon
Die foto's kunnen in heel zuid-Europa zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest. Volgens mij... Tenzij er nog zo'n stadje is op Kreta
Hier joh hé!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Die foto's kunnen in heel zuid-Europa zijn
Zelfs met bootjes?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, daar was het! Ook met zee enzo, en terrasjes!
Je hebt ook zo'n hoek van Kreta waar alle Engelse komen, dat is helemaal hilarischquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef Bravebart het volgende:
Het is ook zo toeristisch als de pest
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n hoek van Kreta waar alle Engelse komen, dat is helemaal hilarisch
Hij gaat trouwen, dat zei ik toch!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
Van mij part pleur je van het dak G. Fawkes. Ik weet niet wat er met je aan de hand is maar krijg maar lekker de tering
Dat is wel het bewijs dat je niet de hele tijd hier stiekem lurkt.quote:
VREDE OP AAAARD!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
Van mij part pleur je van het dak G. Fawkes. Ik weet niet wat er met je aan de hand is maar krijg maar lekker de tering
Dat is toch gewoon de Octopusquote:
quote:
Goed.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
[..]
Dat is toch gewoon de Octopus![]()
En die hebben ze hier niet.
Nee man, bij Hans van Tol heet dat de Turbo polypquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
[..]
Dat is toch gewoon de Octopus![]()
En die hebben ze hier niet.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:34 schreef Piles het volgende:
Is dit nou nog zo'n zwaaitopic
Zwaai ik maar weer eens af.
Blijkbaar.. Echt veel interessant te melden heb ik ook weer niet.. Story of my lifequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:34 schreef Piles het volgende:
Tot nooitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]Als er weer stunning nieuws is seinen we je wel weer in
L.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Van al die dingen, hoe komt het dat jullie geen octopus hebben?
hey Pilesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:34 schreef Piles het volgende:
Alsof dit geen stunning nieuws wasquote:
Bij mij niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, bij Hans van Tol heet dat de Turbo polyp
Doei.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:34 schreef Piles het volgende:
Ik wist het al een half jaar manquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof dit geen stunning nieuws was
De octopus is tijdloos man.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
L.
Omdat dat ding al kweet-niet-hoe-oud is en uit de tijd joh.
Als je zo gaat doen rot je maar weer op jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist het al een half jaar man
Dit topic is net als een soap, als je een jaar niet gekeken hebt, en je gaat weer kijken, heb je niks gemist
Hier hebben we attracties met meer G-krachten.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier hebben we attracties met meer G-krachten.![]()
En helaas is de ruimte beperkt.
Pff dan fiets je meer dan ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:29 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Goed.
Ik ben net aan het kijken hoelang en hoevaak ik de laatste tijd fiets. Vroeger fietste ik zo'n 5 km per maand (bij de periode toen ik stopte met hardlopen) met veel moeite. Nu fiets ik iedere dag 5 km en 1 keer per week ongeveer 12 km zonder moeite.
Hoe gaat het met jullie? ^^
Nu moet ik proberen om dat vol te houden om wat kilootjes af te vallen. ^^ Ook eet ik veel gezonder dan vroeger. Ik moet later nog kijken hoe ik dit kan mixen als de vakantie voorbij is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Pff dan fiets je meer dan ik
Met mij alles goedBen vandaag gevraagd of ik volgende week ook de hele week wil komen werken dus dat is wel relax
Moet vanavond alleen naar een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb, maar kan het ook nie maken om nie te gaan..
Het is van een goede vriendin van mij dus kan het niet maken om niet te gaan.. Maar het is meer een "zie maar wanneer je komt borrelen"-verjaardag. Aangezien ik morgen weer om half7 op moet wil ik het sowieso niet laat maken. Maar wie viert er dan ook op donderdagavond zn verjaardagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu moet ik proberen om dat vol te houden om wat kilootjes af te vallen. ^^ Ook eet ik veel gezonder dan vroeger. Ik moet later nog kijken hoe ik dit kan mixen als de vakantie voorbij is.
Tof dat je meer kan werken.
Toevallig moet ik ook naar een verjaardag, alleen kán ik niet daar gaan.![]()
Als je het écht niet leuk vind om niet te gaan, gewoon niet gaan. Mja, misschien kan het juist zo zijn dat je eerst geen zin hebt, maar zodra je daar bent, dat je ineens veel lol hebt.
Nou, ik hoop dat hij veel plezier heeft met z'n linkse sletje...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij gaat trouwen, dat zei ik toch!
Hoe was het?quote:
Oh enorme bekrompen zeikstraal dat je ook bentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat hij veel plezier heeft met z'n linkse sletje...
Wie heeft jou gecastreerd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zag zojuist de Power Polyp staanquote:
Het was aflevering 99. Volgens mij hadden ze aflevering 100 al tijden geleden uitgezonden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe was het?
Dan ga ik m kijken bij uitzendinggemist (als dat nog werkt).
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zag zojuist de Power Polyp staan
Maar hoe was het? Was het een leuke aflevering?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was aflevering 99. Volgens mij hadden ze aflevering 100 al tijden geleden uitgezonden.
Geen flauw idee, maar power polyp klinkt best interessantquote:
* L.no wacht geduldig af..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is van een goede vriendin van mij dus kan het niet maken om niet te gaan.. Maar het is meer een "zie maar wanneer je komt borrelen"-verjaardag. Aangezien ik morgen weer om half7 op moet wil ik het sowieso niet laat maken. Maar wie viert er dan ook op donderdagavond zn verjaardagIk ga denk ik rond half 9 dan ben ik om 10 uur sowieso weer thuis
Typisch een bootje reactiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pleur op. Ik word hier, zonder enige aanleiding, gelijk getypeerd als klapjosti. Pleur toch op. Dat zegt hij maar tegen die hoer die hem op de wereld heeft gezet..quote:
Hoe kun je je meer tegenspreken in 1 postquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
Pleur op. Ik word hier, zonder enige aanleiding, gelijk getypeerd als klapjosti. Pleur toch op. Dat zegt hij maar tegen die hoer die hem op de wereld heeft gezet..
Maar jij bent mijn favoriete klapjostiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pleur op. Ik word hier, zonder enige aanleiding, gelijk getypeerd als klapjosti. Pleur toch op. Dat zegt hij maar tegen die hoer die hem op de wereld heeft gezet..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:40 schreef jna het volgende:
Er gaat zeker niks meer gebeuren he?![]()
Verdomme, altijd als ik net kom zitten is het al afgelopen
Vrij rustige. Gozer deed een weekend miljonairs quiz met vragen over de meiden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar hoe was het? Was het een leuke aflevering?
Dus het was een verkapte iq test?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrij rustige. Gozer deed een weekend miljonairs quiz met vragen over de meiden.
Jij ook alvastquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus het was een verkapte iq test?Geniaal.
Slaapse
* DjRex meldt zich..quote:
Oh best gezellig nogquote:
sterkte en slaapse.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh best gezellig nogMaar was de hele tijd al moe dus ben naar huis gegaan.
Ga nu ook mn bedje opzoeken, over 7 uur gaat de wekker al
Weltruste!
Join de club.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh best gezellig nogMaar was de hele tijd al moe dus ben naar huis gegaan.
Ga nu ook mn bedje opzoeken, over 7 uur gaat de wekker al
Trustequote:Weltruste!
Je stond paar dagen geleden weer in de Metroquote:
Ah, dat zag ik dus voorbij komenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:30 schreef jna het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)Google+International
Beste foto onderschrift OOIT!
Ben je linkshandig? Whehehehehehehehe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
Jullie moeten vandaag allemaal heel lief tegen mij doen. Het is namelijk internationale Dag van de Linkshandigheid
Blijkbaar, de rest van het jaar voel ik me onderdrukt door de rechtshandige overheersing.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je linkshandig? Whehehehehehehehe.
Is het de rest van het jaar dan Dag van de Rechtshandigheid?
ik nu ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:38 schreef Bravebart het volgende:
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik nu ook
Ik heb weer een leven
Wie?quote:
Die heeft nu zelfmoord gepleegd...quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:58 schreef jna het volgende:
Gelukkig zijn die van pillie niet weg. Anders had ik voor niks al die moeite gedaan om Bart in te halen.
Met je zonnebril in bed. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hell yeah. Ik had zelfs een feestje in m'n eentje
Kermissssssss!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavondweekend
Twee weekjes vrij.
Idd! HOES DE HEKSTE OEH!quote:
Jatochniettan! Stopt zelfs een treinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we daar inderdaad naar toe.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we daar inderdaad naar toe.
Goes is geen dorp hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jatochniettan! Stopt zelfs een trein
quote:
Weet ikquote:
Lekker meeblèrren!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:19 schreef jna het volgende:
En het volkslied natuurlijk!
Opo kondreman oen opo!
Sranan gron e kari oen
Wans ope tata komopo
Wi moe seti kondre boen
Stre de f'stre wi no sa frede
Gado de wi fesi man
Eri libi te na dede
Wi sa feti gi Sranan.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk zeg! Waar dan?quote:
Internetdiensten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Klein bedrijfje waar 6 mensen werken, internetdiensten.
Ik ga zo in de auto slapen. Paar uur onderweg naar Frankrijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:15 schreef Bravebart het volgende:
Jeetje. Leuk zeg!
Ik ben maar eens slapen![]()
Jezus ouwequote:
Lekker.quote:
Waerdse Tempelquote:
Lucciequote:
In HHW?quote:
Genauquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In HHW?
Mmh, ik heb BBQ met alle lieve eerstejaars, dus ik denk niet dat ik kan
Oh gaafquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Genau
En dat is vast ook erg leuk
quote:
Groetjes!quote:
Have fun.quote:
Whahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Have fun.
Bart, de film braveheart speelt vanavond.
Ik ga hem ook downloaden denk ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WhahaZal ik moeten missen though
Ik download hem alvast wel even!
Stiekem heb ik die film nog nooit gezien
Dat is een beetje te veel van het goeie jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ga hem ook downloaden denk ik.Zelfs als ik het kon kijken vanavond, dan had ik geen zin om op te blijven tot half 2 's nachts.
Goeie film man!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WhahaZal ik moeten missen though
Ik download hem alvast wel even!
Stiekem heb ik die film nog nooit gezien
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:34 schreef Yesse het volgende:
BIJNA VAKANTIE (of nouja, officieel van mn werk dan)
Wel redelijk volgens mij. Ik kreeg destijds, geloof ik, 275,-/maand.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke, ik heb vandaag eindelijk(!) mijn stagecontract toegezonden gekregen van DAF Trucks N.V.
Mijn stage duurt 5 maanden en mijn functie is Project Controller van een nieuwe database die ze opzetten. Ik krijg 300 e/per maand netto, wat neerkomt op 8 euro p/u (21 jaar).
Redelijk of niet?
Hij is gedownload! Dinsdag eens kijkenquote:
en dan verdedigenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:08 schreef ReWout het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooo bijna klaar met me afstudeerstageovermorgen verslag inleveren en bijna klaar
quote:
Nou dat gaat ook nog wel gebeuren hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig is het feyenoord 2 waar we van verloren hebben, niet ajax
Misschien hadden ze inderdaad Feyenoord 2 in het veld moeten zettenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig is het feyenoord 2 waar we van verloren hebben, niet ajax
13 keer is scheepsrecht!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:52 schreef jna het volgende:
Zit ik even te kijken hoe lang Feyenoord al niet van Ajax heeft gewonnen. Al 12 wedstrijden
JA! Hoe is het nou met jouw stage ouwe?quote:
Welke had ik ook alweer gestuurdquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JA! Hoe is het nou met jouw stage ouwe?
Oja en toffe plaat uit je PM, dat was ik nog vergeten
Die Deep Dish plaatquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Welke had ik ook alweer gestuurdverstuur zoveel pm's
.
Stage afgerond en alles. Volgend jaar afstuderen begin FEB.
quote:
Die lyrics man, zo vet.quote:
Ja goedquote:
Ik mag niet klagen man, lekker weekend gehad etc.quote:
Altijd goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen man, lekker weekend gehad etc.
Vers.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brons voor Nederland op de vier x 100 meter wissel
Gaat dit over Excelsior-Feyenoord?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef Yesse het volgende:
JEZUS leuk hoor die hands-regels maar moet je soms een gebroken neus oplopen zodat je maar geen hands maakt?
Utrecht - NAC. Rode kaart omdat er een bal recht op die dude z'n gezicht af kwam en hij zijn handen dus bij z'n hoofd hield.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat dit over Excelsior-Feyenoord?
Mja, risico van de sport noemen ze dat hèquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Utrecht - NAC. Rode kaart omdat er een bal recht op die dude z'n gezicht af kwam en hij zijn handen dus bij z'n hoofd hield.
Ja maar dit was een menselijke reactie. Dit kan je niet van jezelf tegenhouden tenzij je je handen achter je rug houdt. Ik dacht dat jij studio sport keek?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, risico van de sport noemen ze dat hèAch, voetballers lopen al een gebroken neus op als er een vlieg op zit, dus of dat nou een goeie maat is
Mja truequote:Op zondag 15 augustus 2010 19:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dit was een menselijke reactie. Dit kan je niet van jezelf tegenhouden tenzij je je handen achter je rug houdt. Ik dacht dat jij studio sport keek?
Cole is ook zo'n pisventjequote:
Cole is een Red. Reds can do no wrongquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Cole is ook zo'n pisventjeOh, MOTD vanavond natuurlijk
Blijkbaar welquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Cole is een Red. Reds can do no wrong
overigens: een helft met 10 man tegen arsenal stand houden is een prima begin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |