Niemand wil mee johquote:
Neuh,quote:
FFS.quote:
Dude... Srsly...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja het is waar, Yuppie is raar, maar maakt toch de gang naar het altaar!
Ofzo
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FFS.
![]()
![]()
Yuppie is verloofd en gaat trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ofzo
Toch nog iemand die ook blij isquote:
Echt hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch nog iemand die ook blij is
Diep van binnen gunnen ze het je wel hoorquote:
Naja Bootje is een josti en L.no kent me niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Diep van binnen gunnen ze het je wel hoor
Bootje bedoelt het allemaal niet zo slecht...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Naja Bootje is een josti en L.no kent me niet...
De meeste jostis bedoelen het niet zo slecht. Ik weet het ook wel, kunnen ze ook niets aan doen. Blablablaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bootje bedoelt het allemaal niet zo slecht...
Wat heb ik jou nou weer misdaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in de jostiband speelt, op de pauk! Zal ik vragen of hij op je bruiloft komt trommelen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De meeste jostis bedoelen het niet zo slecht. Ik weet het ook wel, kunnen ze ook niets aan doen. Blablabla
Would you do that for me? That means so much to mequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in de jostiband speelt, op de pauk! Zal ik vragen of hij op je bruiloft komt trommelen?
Feliquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FFS.
![]()
![]()
Yuppie is verloofd en gaat trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ofzo
Ik zal hem eens proberen te bereiken als hij weer spreekuur heeft!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Would you do that for me? That means so much to me
Ja, ik had geen idee over wie bart het over had (wie is yuppiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yuppiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik had geen idee over wie bart het over had (wie is yuppie)
Nu snap ik het iig.
Gefeli.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier![]()
Maar gefeliciteerd kerelZie je! Jij leest ook nog stiekem mee! Ik wist het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je ook nog naar de kermis?Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier![]()
Maar gefeliciteerd kerelJij leest natuurlijk altijd alles. Dus ik had het kunnen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het kerel. Bedankt trouwens
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef jna het volgende:
Zie je! Jij leest ook nog stiekem mee! Ik wist het wel
Stiekem? Je mag er van uit gaat dat er niets op fok staat dat Piles niet heeft gelezen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef jna het volgende:
[..]
Zie je! Jij leest ook nog stiekem mee! Ik wist het wel
Ga je ook nog naar de kermis?
Jajajajajajajajaja. Jij wel Pilliequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
NeeIk zag in de actieve topics dat de laatste reactie van Eyup was
Ik werk tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij leest natuurlijk altijd alles. Dus ik had het kunnen weten![]()
Hoe is het kerel. Bedankt trouwens
Heerlijk, dat vertrouwenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajajajajajaja. Jij wel Pillie
Ja, maar na een tijdje ga je toch twijfelen hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Stiekem? Je mag er van uit gaat dat er niets op fok staat dat Piles niet heeft gelezen...
Ken ik jou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Hè lekker dit, al dat ouwe klapjostivolk weer terug
Ik ga Milou ook halen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Ahh ok. Waar woon je hedentendage?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordigNog steeds bij stagebedrijf, maar binnenkort wel op zoek naar iets anders
[..]
Ja hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Nog steeds thuis in dat gehuchtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh ok. Waar woon je hedentendage?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |