Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef J.R.S. het volgende:
[..]
Ja, maar als het 1 keer een uitweg geeft, werkt het daarna ook voor haar. Ik denk trouwens ook dat ze die baby's ook niet als haar eigen beschouwd heeft of alleen als een last waar ze mee moest dealen. In ieder geval zit er psychisch veel scheef.
TBS, en heel veel voorlichting, en ik vraag me echt af of zij zelf überhaupt ooit nog kinderen zou willen, dat geeft lijkt mij alleen maar de herinnering en confrontatie met wat ze gedaan heeft. Dus ik denk dat het geheel zich in dat opzicht zelf oplost, de psychische schade is groot genoeg, lichamelijke maatregelen zijn overbodig denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ook al iets wat ik eerder heb gepost trouwens.
Maar hoe voorkom je herhaling?
Ik betwijfel dat omdat dat schokeffect de eerste, tweede, en misschien derde keer ook niet geholpen heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef J.R.S. het volgende:
[..]
TBS, en heel veel voorlichting, en ik vraag me echt af of zij zelf überhaupt ooit nog kinderen zou willen, dat geeft lijkt mij alleen maar de herinnering en confrontatie met wat ze gedaan heeft. Dus ik denk dat het geheel zich in dat opzicht zelf oplost, de psychische schade is groot genoeg, lichamelijke maatregelen zijn overbodig denk ik.
Dus dat houd in 24/7 iemand bij haar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:51 schreef Alleskids het volgende:
voorkomen zonder haar lichamelijk iets aan te doen, kan door betere toezicht dat zij voorbehoedsmiddelen gebruikt. Allertheid van ouders, of vriendinnen, van: denk je er wel om dat je de pil neemt. Je kan haar moeilijk gaan verbieden ooit nog sex te hebben, en hoe wil je het voorkomen, door haar vast te binden?
Waar het vooral aan ontbroken heeft is toezicht, ouders die (zogenaamd) van niets wisten, naaste omgeving die van niets wist, niet van de zwangerschap en van de baby die dan normaal gsproken te voorschijn komt.
Misschein dat ze ooit wel echt een kind wil, met de juiste man en de juiste omstandigheden.
Omdat het toen op de automatische piloot ging waarschijnlijk en ze tussendoor geen hulp heeft gehad. Nu krijgt ze wel hulp en langdurig ook, daarna zal ze wel beter weten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat omdat dat schokeffect de eerste, tweede, en misschien derde keer ook niet geholpen heeft.
Die is goed voor 10 a 12 weken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef alors het volgende:
Prikpil mensen, prikpil, google het anders. Ik hoorde op de radio dat de uitslag van DNA onderzoek eraan komt.
Mocht de vader familie zijn weten ze dat nu natuurlijk ook al. Dat schijn je wel zo aan het DNA te zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:46 schreef alors het volgende:
Omrop Fryslan:
NFI zegt alle baby's zijn zeer waarschijnlijk van haar, 4e baby heeft ze nu ook erkend.
Van wat ik heb gezien valt dat wel mee hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:54 schreef Netsplitter het volgende:
Ze zal wel een slechte jeugd gehad hebben.
Ja hoor. Jij kon niet binnen die 4 muren kijken toch, ook al woonde je in hetzelfde dorp?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:57 schreef J.R.S. het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien valt dat wel mee hoor.
Ok.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:46 schreef alors het volgende:
Omrop Fryslan:
NFI zegt alle baby's zijn zeer waarschijnlijk van haar, 4e baby heeft ze nu ook erkend.
Was ook redelijk sarcastisch bedoeld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:57 schreef J.R.S. het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op in gaan? Die mensen zijn geen kluizenaars ofzo en ik ken gezinsleden persoonlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij kon niet binnen die 4 muren kijken toch, ook al woonde je in hetzelfde dorp?
men had het ook steeds over de "Groningse HIV-zaak" bij die homo's die elkaar voor de lol met geinfecteerd bloed gingen injecterenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:12 schreef Strani het volgende:
Zonder het topic doorgelezen te hebben (te veel werk) en dus niet wetende of iemand dit eerder heeft opgemerkt: Is het niet eigenaardig dat de media het consequent hebben over 'de Friezin'? Dat doet men dacht ik niet met 'De Groningse' of 'De Zuid-Hollandse'. Men probeert de Friezen kapot te maken!
Jij weet alles wel goed te vertellen hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:07 schreef J.R.S. het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op in gaan? Die mensen zijn geen kluizenaars ofzo en ik ken gezinsleden persoonlijk.
Je hoeft er niet serieus op in te gaan, moet je zelf weten. Maar NIEMAND kan binnen 4 muren kijken, tenzij je bij het gezin in huis hebt gewoond. Kom op zeg, je doet jezelf nu voor als een echte insider. Als er ergens iets gaande is, bijvoorbeeld in een gezin, dan is het echt niet gek om te denken dat ze dat buiten het oog van buitenstaanders houden. Zeker in een klein dorp. Is het niet voor het oog van het kerkvolk, dan wel voor het geroezemoes dat in zo'n gehucht ontstaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:07 schreef J.R.S. het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op in gaan? Die mensen zijn geen kluizenaars ofzo en ik ken gezinsleden persoonlijk.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Ik zeg niet dat er niets aan de hand is daar, blijkbaar wel. Maar ik zeg alleen dat ik nooit de indruk heb gekregen dat er iets mis is in dat gezin. Er zijn genoeg gezinnen waar wel duidelijk te merken is dat er iets niet klopt maar dat was hier niet zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je hoeft er niet serieus op in te gaan, moet je zelf weten. Maar NIEMAND kan binnen 4 muren kijken, tenzij je bij het gezin in huis hebt gewoond. Kom op zeg, je doet jezelf nu voor als een echte insider. Als er ergens iets gaande is, bijvoorbeeld in een gezin, dan is het echt niet gek om te denken dat ze dat buiten het oog van buitenstaanders houden. Zeker in een klein dorp. Is het niet voor het oog van het kerkvolk, dan wel voor het geroezemoes dat in zo'n gehucht ontstaat.
Ik vind het echt lachwekkend dat jij serieus denkt te weten dat daar niks aan de hand was.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:21 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Jij weet alles wel goed te vertellen he
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:54 schreef J.R.S. het volgende:
[..]
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Ik zeg niet dat er niets aan de hand is daar, blijkbaar wel. Maar ik zeg alleen dat ik nooit de indruk heb gekregen dat er iets mis is in dat gezin. Er zijn genoeg gezinnen waar wel duidelijk te merken is dat er iets niet klopt maar dat was hier niet zo.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:57 schreef J.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |