Sowieso, iedereen zonder steekhoudende argumenten verbannen van FOK!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef jpjedi het volgende:
Nog immer die goede onderbouwing en dictatuur.
Nog wel door onze eigen BoF mod
Gamers zonder steekhoudend argument verbannen uit GAM.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Sowieso, iedereen zonder steekhoudende argumenten verbannen van FOK!
Wat zal het rustig zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Wordt gezellig met z'n drieënquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
Ik ben er nooit tegenstander van geweest maar laten we toch niet de schijn wekken dat er een discussie over is geweest. In eerste instantie wilde de dictators de hele reeks gewoon dichtflikkeren omdat dat volgens nieuw opgelegd beleid niet meer zou mogen in GAM en we dan maar naar de GAM SC moesten gaan. Ik denk nog steeds dat er maar één reden is dat we in ONZ door mochten; anders had BoF! de GAM SC overgenomen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die discussie is geweest, lekker laten rusten, het is prima zo.
Kom op, laten we deze discussie niet opnieuw beginnen. Zie verder mijn laatste post in het vorige GAM FB Topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Wordt gezellig met z'n drieën
[..]
Ik ben er nooit tegenstander van geweest maar laten we toch niet de schijn wekken dat er een discussie over is geweest. In eerste instantie wilde de dictators de hele reeks gewoon dichtflikkeren omdat dat volgens nieuw opgelegd beleid niet meer zou mogen in GAM en we dan maar naar de GAM SC moesten gaan. Ik denk nog steeds dat er maar één reden is dat we in ONZ door mochten; anders had BoF! de GAM SC overgenomen.
Discussie my ass, dat suggereert dat er überhaupt is geluisterd naar en gereageerd op opmerkingen/argumenten.
Ja, ga nog oudere koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef jpjedi het volgende:
Mods die kunnen of willen beargumenteren is een utopie.![]()
Op de manier zoals het gegaan is, zet enkel kwaad bloed en meer niet.
Was een echte aktie zoals ik herinner waar ik uiteindelijk geband werd.. Nicky ofzo?
Nee, dat was je format c: methodiek.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef jpjedi het volgende:
Mods die kunnen of willen beargumenteren is een utopie.![]()
Op de manier zoals het gegaan is, zet enkel kwaad bloed en meer niet.
Was een echte aktie zoals ik herinner waar ik uiteindelijk geband werd.. Nicky ofzo?
Nee dat was Di3ki3! Ik verdedigde en kreeg een ban voor het posten van een msn log op hoog niveauquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, dat was je format c: methodiek.
quote:
Zoals ik al eerder zei heb ik er in de laatste post van het vorige topic inhoudelijk op gereageerd. Hierop kun je reageren maar ga hier niet slowchatten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]makkelijk he als je discussies zo kan wegwimpelen.
scheelt nadenken over een inhoudelijke discussie.
veranderd kunnen worden, de releasedate is net bekend gemaaktquote:PES 2011 #001 Met Koninklijk bezoek op 30 september
yep, graag zelfs.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mogen die oude sticky topics weg? Prijsvragen en winnaars hebben de games inmiddels uitgespeeld
Top, bedanktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al door andere mod gedaan, ik hou het topic in de gaten.
Spijt me zeer maar ik had al gisteren al een TR geplaatst, daar was niks mee gedaan, dus toen deze enorme spoiler gepost werd vond ik mijn oprechte doch milde wens gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bericht aangepast en genote. Doe zelf dan ook beetje relaxt
Ver voor de gamerelease in een topic babbelen is prima idd, maar zodra de release nadert mijd ik steeds meer de gametopics vanwege spoilers en warezhoeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spijt me zeer maar ik had al gisteren al een TR geplaatst, daar was niks mee gedaan, dus toen deze enorme spoiler gepost werd vond ik mijn oprechte doch milde wens gerechtvaardigd.
Dit is precies de rede waarom ik niet in GAM meer lees verder, teveel spoilers en bullshit pre gamereleases.
Terwijl dat juist de tijd is om elkaar lekker te maken voor de release toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Ver voor de gamerelease in een topic babbelen is prima idd, maar zodra de release nadert mijd ik steeds meer de gametopics vanwege spoilers en warezhoeren.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
maar ook wij hebben een sociaal leven enzo
HOAX!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap jullie kritiek en wij proberen die topics scherp in de gaten te houden maar ook wij hebben een sociaal leven enzo
Alle begrip daar niet van hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap jullie kritiek en wij proberen die topics scherp in de gaten te houden maar ook wij hebben een sociaal leven enzo
Het is weer eens zo ver.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
Wil iemand het hattrick topic ff naar online verplaatsen?
[Hattrick] Deeltje 419: Allemaal inschrijven voor VJ/GL!
bvd.
Je zit hier in het feedbacktopic van GAM. Het topic van FOK!games is hier: [FOK!games] Feedback op de contentquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:03 schreef Gewoongeldlenen het volgende:
Ik heb een aantal vragen over de site van Games Fok.
- Op welke wijze kan ik zien welk nieuwsbericht voor welke console is?
- Op welke wijze kan ik zien welk onderscheid er wordt gemaakt tussen revieuws, previeuws en gewoon nieuwsberichten als ik vanaf Fok frontpage de games sectie zie?
- Waarom is de lay out uberhaupt veranderd. Het ziet er niet aantrekkelijk uit!Saai zelfs.
dank jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zit hier in het feedbacktopic van GAM. Het topic van FOK!games is hier: [FOK!games] Feedback op de content
Ik zie dat het nu weer rustig is in het topic. Excuus voor de late reactie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 04:10 schreef porsche1 het volgende:
[#2] Call of Duty: Black Ops! Met voor en nadelen.
Mag cyberia18 het topic uit worden gezet? Hij zit alleen maar te trollen. Zie pagina 3.
Hebben jullie opeens allemaal een leven ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie dat het nu weer rustig is in het topic. Excuus voor de late reactie.
Ik hou het topic in de gaten.
Danku.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie dat het nu weer rustig is in het topic. Excuus voor de late reactie.
Ik hou het topic in de gaten.
Dat!quote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Kan iemand Flodder450 trouwens weer eens een reprimande geven? Bijzonder storend gedrag weer in de SC.
dit.quote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Kan iemand Flodder450 trouwens weer eens een reprimande geven? Bijzonder storend gedrag weer in de SC.
Dank je!quote:
Klopt. Zijn posts zijn op zich niet verkeerd maar over het geheel gezien is hij heel vaak uit aan het lokken bij andere SC'ers. Ik zit er bovenop maar als er iets is blijf het aub hier melden, dan zie ik het sowieso direct.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Dank je!De tendens begint weer wat negatievere vormen aan te nemen door dat geklier in de SC en dat is gewoon jammer. Het zijn niet zo zeer specifieke posts, als wel het totaalplaatje van Flodder450 en Aquila360 samen. Jij kunt er uiteindelijk meer mee dan wij, wij kunnen niet meer doen dan signaleren en het vooral negeren in de topics.
Relaxedquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Zijn posts zijn op zich niet verkeerd maar over het geheel gezien is hij heel vaak uit aan het lokken bij andere SC'ers. Ik zit er bovenop maar als er iets is blijf het aub hier melden, dan zie ik het sowieso direct.
Niet om ongeduldig te zijn ofzo, maar ik heb van school niet heel veel tijd gekregen voor deze opdracht.quote:Op zondag 12 september 2010 19:41 schreef moomoo het volgende:
Hoi, ik weet niet of dit de juiste plek is om zoiets te vragen, maar ik ben voor school met een onderzoek (over games) bezig en nou wilde ik hier een topic openen waarin men dan wat vragen kan beantwoorden (als een soort enquête). Zijn dergelijke topics toegestaan of worden die verwijderd?
Hiervoor moet je toestemming vragen door een bericht te sturen naar pr@fok.nl. Als zijn akkoord zijn kun je je topic openen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:11 schreef moomoo het volgende:
Uit angst dat mijn eerdere post ondersneeuwt quote ik hem hier nog maar eens:
[..]
Niet om ongeduldig te zijn ofzo, maar ik heb van school niet heel veel tijd gekregen voor deze opdracht.
Uhm ja!quote:
Daar is dit Topic niet voor bedoelt. Dit kun je hier neerleggen: [FOK!games] Feedback op de contentquote:Op donderdag 30 september 2010 12:53 schreef RickoKun het volgende:
Het GAM nieuws gaat ook alleen nog maar over de 3DS
Alsof er niet genoeg kinderachtige paupermeuk op de markt is
Tsja een aantal prijsvragen op dit moment en een game evenement. Die zijn vanzelf afgelopen en dan verdwijnen de topics. Toch neem ik het mee naar achterquote:Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn weer teveel sticky topics
Misschien kan Speknek GAM er ook bij doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij zijn de mods game over...
er is er wel een maar daar is al een maand of 2 niet meer in gereageerd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, kijk ik verkeerd of is er idd geen Heavy Rain-topic?.
Zeg doe eens ff niet zo denigrerend met je 'Bartje'.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox 360 Pricewatch #10 Mediamarkt Sale
Kan iemand daar ook ff kijken?! Bartje en ze vriendjes blijven aan de gang
Pak het op hoe jij het wilquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg doe eens ff niet zo denigrerend met je 'Bartje'.
Leg dan ff uit hoe je het bedoelt.quote:
quote:
Je ontwijkt de vraagquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gast er staat Bartje, waar maak je je eigen druk om. Net alsof je in je jeugd nooit voor Bartje bent uitgescholden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |