geen ideequote:
De legende gaat dat hij van elk shirt meerdere exemplaren heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef Paul het volgende:
Heeft die gast nooit een anders shirt an?
Hij grossiert in Ajax-memorabiliaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De legende gaat dat hij van elk shirt meerdere exemplaren heeft.
Het zijn gewoon weggooi shirts .quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De legende gaat dat hij van elk shirt meerdere exemplaren heeft.
Opaatje25cmhowitzer@hotmail.beppe.anaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:00 schreef Copycat het volgende:
Weet die senielio inmiddels hoe hij heet?
Wat zeg je nou toch???quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opaatje25cmhowitzer@hotmail.beppe-beffen.anaal
Hier? Is het niet Gezellliiii genoeg op zijn eige chat?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, die Oop, hij leest lekker mee
Maar hij komt nog niet gezellig meekletsen hier? Wil hij niet of lukt het hem nog steeds niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, die Oop, hij leest lekker mee
Ja hallo 3 chats bij houden ..fok lezen buiten zitten en dan ook nog de omzet van de drankenhandel op peil houden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:06 schreef Jian het volgende:
Oop gaat vroeg naar bed vanavond zegt ie, hij moet bijkomen .....
Waarvan in jezusnaam, als ik de hele dag zou doen wat Oop doet dan ging ik helemaal niet naar bed 's nachts
"Mowah, moet je kijke wat die Jian schrijf, wat een lul hè"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hier? Is het niet Gezellliiii genoeg op zijn eige chat?
Ik zie nix wat de moeite waard is... maar Oop gaat al gauw naar bedje toe, dus...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
"Mowah, moet je kijke wat die Jian schrijf, wat een lul hè"Ja, hij leest live mee hoor
Ken ze bek niet verder open ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop maakt er vanavond een vroegertje van.
[ afbeelding ]
Wacht Wacht! Wát voor woord??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ach er is een ander opaatje met zijn wachtwoord het wordt steeds bizarder.
Goeie tip ouwe zuiper doe gewoon de volgende keer wachtwoord als wachtwoord.
Die kijkt ze al sinds ze met opaatje getrouwd is hoor ;-)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat ie oma met rust laat, die zit een dramafilm te kijken.
Het ligt bij die ouwe echt altijd aan een ander, hè? Wat een sukkel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ach er is een ander opaatje met zijn wachtwoord het wordt steeds bizarder.
Hey Kopie Kut, wel lief doen, he!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt bij die ouwe echt altijd aan een ander, hè? Wat een sukkel.
De waarheid mag toch wel gezegd wordenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey Kopie Kut, wel lief doen, he!
Tegen jou altijd <3 .quote:
Oww Liesje weer. oprottuh!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:08 schreef liesje1979 het volgende:
Die zocht ik, en ik wist het ezelsbruggetje nog.
Maar ik kwam niet verder dan ):( En dat zag er toch net niet uit zoals het moest.
>:(
Zou niet het beste zijn als jullie die man eens met rust zouden laten.En zeker zijn vrouw.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:31 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Die kijkt ze al sinds ze met opaatje getrouwd is hoor ;-)
Dan moet die gast zijn webcam uitzetten. Hij begeeft zich toch in het publieke domein? Met vrouw.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef annie68 het volgende:
Zou niet het beste zijn als jullie die man eens met rust zouden laten.En zeker zijn vrouw.
Lijkt me moeilijk he als je elke dag op een stream zit waar iedereen kan zien wat je de hele dag doet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef annie68 het volgende:
[..]
Zou niet het beste zijn als jullie die man eens met rust zouden laten.En zeker zijn vrouw.
Tuurlijk! En als hij die webcam niet meer aanzet is het ook vanzelf afgelopen. En tot die tijd vermaak ik me er wel meequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef annie68 het volgende:
[..]
Oma!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:17 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me nu weer af wie Annie is op de chat! Weer een unsolved mystery.
Niet zeuren Annie, zolang die ouwe zichzelf voor joker zet op de stream kan hij dit verwachten he, moet hij maar niet op een openbare stream/chat gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef annie68 het volgende:
[..]
Nee!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef annie68 het volgende:
[..]
Ja, ga het nog effe uitleggen aan die "braindead"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef Toverheks het volgende:
opa kiest er zelf voor om wereld beroemd in Nederland te worden, zolang hij tekeer gaat voor de stream dan hou je dat, en wees even eerlijk Annie, opa vind het stiekum ook wel leuk hoor, zolang hij onderwerp van gesprek blijft, en zullen we niks meer zeggen hier dan gooit Opa er wel weer wat tegenaan zodat er weer opnieuw mensen hier gaan reageren.
ook die mensen hebben recht op uitleg Jian...steeds maar weerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga het nog effe uitleggen aan die "braindead"
Schiet me ineens een liedje te binnen van Willeke Alberti, telkens weerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook die mensen hebben recht op uitleg Jian...steeds maar weer
Ik heb er ook een hard hoofd in.quote:
blijft een mooi nummerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Schiet me ineens een liedje te binnen van Willeke Alberti, telkens weer
Ja ja heksje zoek het maar op![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijft een mooi nummerkan wel janken
Welnee, die is nu in haar woordenboek Duits-Nederlands aan het opzoeken wat "braindead" betekent ...quote:
ohhhhhh hahaha moet wel lachen sorry, maar echt ze hebben wel humor die vrienden van je.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Copycat het volgende:
Dat nummer draaiden vrienden van me toen ik daar kwam uithuilen nadat ik een relatie had beëindigd. Jaja, die vrienden van mij weten wel een stemming neer te zetten.
Telkens weer slaat wat er vroeger wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijft een mooi nummerkan wel janken
En dat nummer werd weer gedraaid op de begrafenis van een schoolvriendin die veel te vroeg, want pas 16, overleed.quote:
oh ook weer liefquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
Nadat ik bij het refrein in huilen uitbarstte, zagen ze ook wel in dat de keuze misschien een beetje pijnlijk was.
De schatten.
Bovendien voorziet hij in een behoefte, want er zijn hier mensen die er tijd in steken en zich er dus neem ik aan mee vermaken. Dus bedankt opaatje!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niet zeuren Annie, zolang die ouwe zichzelf voor joker zet op de stream kan hij dit verwachten he, moet hij maar niet op een openbare stream/chat gaan
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
Nadat ik bij het refrein in huilen uitbarstte, zagen ze ook wel in dat de keuze misschien een beetje pijnlijk was.
De schatten.
Das minderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat nummer werd weer gedraaid op de begrafenis van een schoolvriendin die veel te vroeg, want pas 16, overleed.
Jullie weten ze wel uit te zoeken, vandaag!
Tis een gavequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat nummer werd weer gedraaid op de begrafenis van een schoolvriendin die veel te vroeg, want pas 16, overleed.
Jullie weten ze wel uit te zoeken, vandaag!
Nou heb je dat gemist jeetje wat erg weet je zo maar iets niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:35 schreef spuitje het volgende:
Damned, net gemist maar op de stream van Peter_N zaten een paar mensen elkaar alweer in de haren.
quote:Op annie hou jij me tassie maar ff vast
url=http://forum.fok.nl/topic/1510943/3/25#85181456]donderdag 12 augustus 2010 12:39[/url] schreef annie68 het volgende:
[..]
Nou heb je dat gemist jeetje wat erg weet je zo maar iets niks.annie hou jij me tassie ff vast
Annie? Wat is jouw naam op de chat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef annie68 het volgende:
[..]
Nou heb je dat gemist jeetje wat erg weet je zo maar iets niks.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef Fiepoo het volgende:
ag geeft nix... is toch maar een ajax shirten handdoek
die horen vuil te zijn
ja weet je zomaar iets niks dat is erg jeetje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef annie68 het volgende:
Nou heb je dat gemist jeetje wat erg weet je zo maar iets niks.
Beetje dollen is leuk, maar waarom zo blunt negatief over Oop, hij doet toch niemand kwaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:10 schreef danaqui het volgende:
Zo, klaar met vreten.
[ link | afbeelding ]
Nu nog een andere broek en shirt aan en die ouwe kan er weer een week of 2 of 3 of 4 tegen.
Neuhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje dollen is leuk, maar waarom zo blunt negatief over Oop, hij doet toch niemand kwaad
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nou precies, gedraag je dan een beetje!
Haha dank je wel heb er van genoten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Toverheks het volgende:voor Annie, omdat jullie zo aandringen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Jian het volgende:
Oop zit lekker aan de Heineken. Kan je die boertjes effe achterwege laten Oop, da's niet zo netjes
En een knevel balletjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
Dat is z'n Gaypride shirt, daar heb ie vast ook nog een strakke leren broek bij
Dat niet alleen, hij heeft er meerdere he, zodat het net niet lijkt alsof hij er maar 1 heeft wat hij al dagen aan heeft.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
Dat is z'n Gaypride shirt, daar heb ie vast ook nog een strakke leren broek bij
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=173915quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef danaqui het volgende:
OMG, schrik me de pleuris, oop met een ander shirt aan.
[ link | afbeelding ]
Hij gaat weg, ergens BBQen.
Fijn voor jou wil ik weten wat dat zijn .....nee dat wil ik nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef kruiwagen het volgende:
Iedereen zijn eigen hobby's ik spaar Ghanesa's
Een vent met een olifantenkop, belachelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef kruiwagen het volgende:
Iedereen zijn eigen hobby's ik spaar Ghanesa's
Verkapte 'ik weet heus wel wat het is' post.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Een vent met een olifantenkop, belachelijk
Yup, of Ganesh, zoon van Shiva en Parvati , god van wijshied, begeleider van reizigers (lees levensreis) ook wel staand voor het nieuwe begin en daarom ook vaak god van de zakenmensen genoemd. Wordt vaak geschonken bij de start van een nieuwe levensfase (nieuw huis, nieuw bedrijf, nieuwe baan, etc.)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Verkapte 'ik weet heus wel wat het is' post.
en het is dan toch Ganesha?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef spuitje het volgende:
Het zal wel een soort van god zijn.
Annie wil geen antwoord geven?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Annie? Wat is jouw naam op de chat?
Zonder de H raakte mijn Google helegaar in het warretje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, of Ganesh, zoon van Shiva en Parvati , god van wijshied, begeleider van reizigers (lees levensreis) ook wel staand voor het nieuwe begin en daarom ook vaak god van de zakenmensen genoemd. Wordt vaak geschonken bij de start van een nieuwe levensfase (nieuw huis, nieuw bedrijf, nieuwe baan, etc.)
Nee, niet gegoogeld
Jij vindt ze ook leuk?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, of Ganesh, zoon van Shiva en Parvati , god van wijshied, begeleider van reizigers (lees levensreis) ook wel staand voor het nieuwe begin en daarom ook vaak god van de zakenmensen genoemd. Wordt vaak geschonken bij de start van een nieuwe levensfase (nieuw huis, nieuw bedrijf, nieuwe baan, etc.)
Nee, niet gegoogeld
Ik haalde ooit voor een klant een Bronzen exemplaar van 2,50 meter uit India, die was wel leuk, maar wel een bietje zwaarquote:
Nou, daar sta ik wel dicht bij ja, maar Ganesha is Hindoeïsmequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:24 schreef beequeen het volgende:
Ja maar Jian is een Taoïst, die weet van die dingen.
Dat weet ik maar het heeft wel raakvlakken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef Jian het volgende:
Nou, daar sta ik wel dicht bij ja, maar Ganesha is Hindoeïsme
O.K., maar waarom heeft dat ding een slurf?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, daar sta ik wel dicht bij ja, maar Ganesha is Hindoeïsme
Nou eigenlijk niet zo heel veel BQ, het moderne Taoïsme is een levensfilosofie, staat zeg maar dichter bij het Boeddhisme. Het Hindoeïsme is echt een religie, maar in het Hindoeïsme komen dan wel weer Boeddha's voor, dus strikt genomen heeft het dan wel weer raakvlakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het heeft wel raakvlakken.
Ganesha (ook wel Ganesh of Ganapati Tantra) is in het pantheon van het hindoeïsme de godheid met het olifantenhoofd. Hij is de god van kennis en wijsheid, neemt hindernissen weg en is de beschermheilige van reizigers. Hindoes bidden tot Ganesha voor ze aan iets nieuws beginnen, zoals een nieuwe baan of wanneer ze verhuizen. Ganesha is de zoon van Shiva en Parvati. Hij rijdt op een muis of een rat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:32 schreef spuitje het volgende:
O.K., maar waarom heeft dat ding een slurf?
Alle olifanten hebben toch een slurfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
O.K., maar waarom heeft dat ding een slurf?
Dan mogen ze hopen dat er een party tent staat, anders wordt het een natte bedoening.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef Toverheks het volgende:
ging opa met oma niet naar Amsterdam voor een Bbq, we hebben net een wolkbreuk achter de rug en er komt nog veel meer aan.
Dat zeg ik. Hoe je het ook wil noemen, religie of levensfilosofie. Wat mij betreft een pot nat. Het ene is misschien minder fanatiek dan het ander. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef Jian het volgende:
Nou eigenlijk niet zo heel veel BQ, het moderne Taoïsme is een levensfilosofie, staat zeg maar dichter bij het Boeddhisme. Het Hindoeïsme is echt een religie, maar in het Hindoeïsme komen dan wel weer Boeddha's voor, dus strikt genomen heeft het dan wel weer raakvlakkenAch het heeft allemaal wel iets met elkaar te maken
O.K., weer wat wijzer gewordenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Alle olifanten hebben toch een slurf(lang bloemrijk verhaal maar ooit hakte Shiva het hoofd van zijn zoon Ganesha af (foutje natuurlijk) dus Parvatie z'n Mammie eiste dat Shiva, Ganesha weer tot leven zou wekken. Shiva hakte daarop het hoofd af van het eerste wezen dat hij tegenkwam, dat was een Olifant dus en plaatste dat op de romp van Ganesha) Ja zo gaan die dingen
Wellus, partypooper,quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ganesha (ook wel Ganesh of Ganapati Tantra) is in het pantheon van het hindoeïsme de godheid met het olifantenhoofd. Hij is de god van kennis en wijsheid, neemt hindernissen weg en is de beschermheilige van reizigers. Hindoes bidden tot Ganesha voor ze aan iets nieuws beginnen, zoals een nieuwe baan of wanneer ze verhuizen. Ganesha is de zoon van Shiva en Parvati. Hij rijdt op een muis of een rat.
Al toen Ganesh nog zeer jong was, wilde hij met rust gelaten worden en het liefst was hij alleen. Om die reden en omdat Shiva oorlog ging voeren, had Shiva de kans niet om zijn zoon goed te leren kennen. Na jaren te hebben gestreden keert Shiva terug naar Parvati (zijn vrouw) en Ganesh (zijn zoon). Als hij thuiskomt ziet hij een indringer, en omdat hij zo temperamentvol is, onthoofdt hij de indringer meteen.
Maar het was al te laat toen hij zag dat die indringer eigenlijk zijn eigen zoon was, die hij op het eerste zicht niet had herkend omdat hij hem nog maar zo weinig had gezien. Shiva beval zijn dienaren om op zoek te gaan naar het eerste het beste levende wezen dat men tegen zou komen en ze keerden terug met de afgehakte kop van een olifant. Shiva bevestigde de olifantenkop op het levenloze lichaam van zijn zoon die terug tot leven komt en de geschiedenis zou ingaan als de halfgod met de olifantenkop.
Heus niet van Wiki geplukt!
Misschien kun je het voor één keer goed schrijven? GANESHA!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef kruiwagen het volgende:
Staat een heel mooi beeld van Ghanesa bij de ingang van het olifanten verblijf in Blijdorp
Simpel kan je stellen dat een levensfilosofie veelal van binnen uit komt, een religie van buitenaf (daar verteld de dominee hoe het allemaal zitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Hoe je het ook wil noemen, religie of levensfilosofie. Wat mij betreft een pot nat. Het ene is misschien minder fanatiek dan het ander. Dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Simpel kan je stellen dat een levensfilosofie veelal van binnen uit komt, een religie van buitenaf (daar verteld de dominee hoe het allemaal zit)
Uit naam van religie worden oorlogen gevoerd, uit naam van een levensfilosofie als bijv. het Boeddhisme is nog nooit een oorlog gevoerd
Bietje simpel maar wel redelijk correct.
Zo Oop, lees je het effe allemaal, da's nog is wat anders dan pijltjes gooien doorslikken hè
Jawel taalpuristquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kun je het voor één keer goed schrijven? GANESHA!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Simpel kan je stellen dat een levensfilosofie veelal van binnen uit komt, een religie van buitenaf (daar verteld de dominee hoe het allemaal zit)
Uit naam van religie worden oorlogen gevoerd, uit naam van een levensfilosofie als bijv. het Boeddhisme is nog nooit een oorlog gevoerd
Bietje simpel maar wel redelijk correct.
Zo Oop, lees je het effe allemaal, da's nog is wat anders dan pijltjes gooien hè
Laat me raden...dan één slachtand afbreken en dat kutbeeld gewoon neerzetten is óók weer tegen een van hun idioot veel aanwezige Goden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellus, partypooper,
voeg ik er nog aan toe dat tijdens dat gevecht met die olifant één van de slagtanden afbrak. Vandaar dat een goed beeld van Ganesh, maar één slagtand heeft. Er zijn ook beelden met 2 slagtanden maar die wil je niet in huis hebben ( als hindoeïst dan) . Verzamelaars zoeken vaak beelden waarbij Ganesh met die ene afgebroken slagtand in de Mahabarata schrijft![]()
Yes
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ganesha (ook wel Ganesh of Ganapati Tantra) is in het pantheon van het hindoeïsme de godheid met het olifantenhoofd. Hij is de god van kennis en wijsheid, neemt hindernissen weg en is de beschermheilige van reizigers. Hindoes bidden tot Ganesha voor ze aan iets nieuws beginnen, zoals een nieuwe baan of wanneer ze verhuizen. Ganesha is de zoon van Shiva en Parvati. Hij rijdt op een muis of een rat.
Al toen Ganesh nog zeer jong was, wilde hij met rust gelaten worden en het liefst was hij alleen. Om die reden en omdat Shiva oorlog ging voeren, had Shiva de kans niet om zijn zoon goed te leren kennen. Na jaren te hebben gestreden keert Shiva terug naar Parvati (zijn vrouw) en Ganesh (zijn zoon). Als hij thuiskomt ziet hij een indringer, en omdat hij zo temperamentvol is, onthoofdt hij de indringer meteen.
Maar het was al te laat toen hij zag dat die indringer eigenlijk zijn eigen zoon was, die hij op het eerste zicht niet had herkend omdat hij hem nog maar zo weinig had gezien. Shiva beval zijn dienaren om op zoek te gaan naar het eerste het beste levende wezen dat men tegen zou komen en ze keerden terug met de afgehakte kop van een olifant. Shiva bevestigde de olifantenkop op het levenloze lichaam van zijn zoon die terug tot leven komt en de geschiedenis zou ingaan als de halfgod met de olifantenkop.
Heus niet van Wiki geplukt!
Ghèghèghèquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat me raden...dan één slachtand afbreken en dat kutbeeld gewoon neerzetten is óók weer tegen een van hun idioot veel aanwezige Goden?
Hoezo thanks ? gewoon gekopieerd uit de Wiki. Voordat Cc. googelde dacht ze nog dat een Ganesha een nieuw type iPhone wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk om te lezen en te weten thanks
Prima zeg, dat heb je goed ingeschat!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ghèghèghè![]()
Heel eigenlijk kent het Hindoeïsme niet heel veel goden, da's meer prachtige symboliek, maar dat ga ik lekker niet uitleggen aan een chagrijnige ouwe mummie
Echt niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:06 schreef Jian het volgende:
Hoezo thanks ? gewoon gekopieerd uit de Wiki. Voordat Cc. googelde dacht ze nog dat een Ganesha een nieuw type iPhone was
dat bedoel ik, Thanks en laat Jian maar lullen hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt niet!
Okay, dat wiki-deel wel. Maar ik ben Ganesha vaak genoeg tegengekomen op Bali.
Man, man, man, ast ie met dat shirt vanavond op Centraal gaat staan, dan kan ie morgen een goeie microfoon kopen van een paar meierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Als Oop weer terug is, ga ik gelijk vragen of BeeQueen al weer toegang heeft... nog vóór 'ie dat drijfnatte Homoshirtje van 'm over de radiator kan hange...![]()
Ja en daar heb ik nooit een geheim van gemaakt want Stuiter was al bezet op fok!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:30 schreef spuitje het volgende:
En Kruiwagen is op de chat dus Stuiter
Dat heefttie gezien!! Ik ken Oop nou zo'n beetje... die gaat naar een usb-bbq met Internetaansluiting.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, man, man, ast ie met dat shirt vanavond op Centraal gaat staan, dan kan ie morgen een goeie microfoon kopen van een paar meier
Dit soort dingen hoeft natuurlijk niet perse gemeld te worden. Misschien post iemand hier wel onder een andere naam voor een reden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:30 schreef spuitje het volgende:
En Kruiwagen is op de chat dus Stuiter
Je bedoeld achter het station?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, man, man, ast ie met dat shirt vanavond op Centraal gaat staan, dan kan ie morgen een goeie microfoon kopen van een paar meier
Maar toen het je werd gevraagd door iemand anders gaf je geen antwoord! Dus vandaarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:36 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik nooit een geheim van gemaakt want Stuiter was al bezet op fok!!!
Heb je ooit nog bedankt voor je tip over norton dus je had het kunnen weten!!!
Waar dan? is geen geheim hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar toen het je werd gevraagd door iemand anders gaf je geen antwoord! Dus vandaar
Heksie, je hebt helemaal gelijk! Sorry Kruiwagenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
denk dat Spuitje iemand door de war haalt, het werd aan Annie gevraagd wie ze was op de chat, maar Annie is er met haar Tassie vandoor en heeft zich hier niet meer laten zien.
excuus aanvaart ook namens Kruiwagenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heksie, je hebt helemaal gelijk! Sorry Kruiwagen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:16 schreef kruiwagen het volgende:
Ok ik dacht dat het algemeen bekend was
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef spuitje het volgende:
Wat een afgrijselijk shirt heeft die man aan trouwens................
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:04 schreef Chanel5 het volgende:
Die mutse van fok! gelove echt niet alles stttt, niet verder vertellen!
Lijkt wel een jaren 70 gordijn.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef spuitje het volgende:
Wat een afgrijselijk shirt heeft die man aan trouwens................
Oop als Jaap Kooiman naaaaaahquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:17 schreef spuitje het volgende:
Snorremans wil geen ruzie met zijn schoonmoeder en ook niet met sen meissie.................zat ik toch redelijk goed met "Toen was geluk nog heel gewoon........"
Bied je even je excuses aan dat gordijn aan? Een beetje dit ordinaire, synthetische wangedrocht aan hem linken.quote:
Verpest het nou niet voor jezelf, Cc.. Jouw naam mag nu nog gewoon genoemd worden op zijn chat, die van BQ is al taboe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bied je even je excuses aan dat gordijn aan? Een beetje dit ordinaire, synthetische wangedrocht aan hem linken.
Oe nou! Dàn zal ik wel even een ander toontje aanslaan!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Verpest het nou niet voor jezelf, Cc.. Jouw naam mag nu nog gewoon genoemd worden op zijn chat, die van BQ is al taboe.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe nou! Dàn zal ik wel even een ander toontje aanslaan!
Oh wacht ... wat boeide mij die chat ook weer precies?
Qua patroon! Qua patroon..... sorry gordon ik bedoel gordijn hahahahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bied je even je excuses aan dat gordijn aan? Een beetje dit ordinaire, synthetische wangedrocht aan hem linken.
Fiepoo vergeleek dat kampshirt van die ouwe met een gordijn. Ik heb hem al op de vingers getikt dat je zoiets een gordijn niet kunt aandoen. En een mens eigenlijk ook nietquote:
Ow heb liever katoen,quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fiepoo vergeleek dat kampshirt van die ouwe met een gordijn. Ik heb hem al op de vingers getikt dat je zoiets een gordijn niet kunt aandoen. En een mens eigenlijk ook niet.
Oh. Ik hoopte dat jij hem wel snapte. En 'm mij kon uitleggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:35 schreef mootie het volgende:
Ik snap die pic niet, een halve rat op een bord patat?![]()
A rat's ass.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Ik hoopte dat jij hem wel snapte. En 'm mij kon uitleggen.
Rat in the kitchen?
A lot on your plate?
Have your rat and eat it too?
Of is dit de eettafel van die ouwe, op zondag?
Hmmm het is een reply op 'wat boeit mij die chat' en 'een ander toontje aanslaan'.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Ik hoopte dat jij hem wel snapte. En 'm mij kon uitleggen.
Rat in the kitchen?
A lot on your plate?
Have your rat and eat it too?
Of is dit de eettafel van die ouwe, op zondag?
Onze dankbaarheid is niet in woorden uit te drukken, dat proberen we dan ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef annie68 het volgende:
Als ik dat zo lees hebben jullie toch wel lol he om opaatje en houd jullie wel bezig.
Jullie mogen die man wel dankbaar zijn Gratis vermaak.
Ik dank GOD op mijn bloote knieen dat die man op stream is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef annie68 het volgende:
Als ik dat zo lees hebben jullie toch wel lol he om opaatje en houd jullie wel bezig.
om onze dankbaarheid te tonen wilde ik een aktie voor opa opstarten, gewoon leuk en klein houden met een bijdrage van elke *fan* wat denk je Annie, wij zamelen geld in voor een leuk Ajax dingentje, en jij geeft Opa een Seizoenkaart Ajax, en natuurlijk het liefst een V.I.P. plaats, je weet wel, met die mooie witte leren stoelen in een skyboxquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef annie68 het volgende:
Hoezo ? Diie man krijgt hier zomaar een eigen topic-reeks op Fok, daar is ie hartstikke mee in z'n sas ... en terechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef annie68 het volgende:
Ja, wat is het nou? Moeten we hem nu met rust laten of dankbaar zijn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef annie68 het volgende:
Zet er even een totaal willekeurig plaatje bij, een schaap in een stadion o.i.d.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Moeten we hem nu met rust laten of dankbaar zijn?
Make up your mind, woman!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef mootie het volgende:
Zet er even een totaal willekeurig plaatje bij, een schaap in een stadion o.i.d.
Die lijkt me ook random genoegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kameel in latex ook goed?
ja ja nog ff en JdeM staat voor zijn deurtje en bied hem een leuk prog. aan.quote:
Drion pil??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Woorden schieten tekort....
[ afbeelding ]
daarom, kom gezellig bij Mootie&Mequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:59 schreef shomila het volgende:
Wat een trieste zooi zeg dat reageren van de ene chat naar de andere chat.
hahahha zeg dat nou niet te hard. want anders denkt opa dat hij op die manier ook in de gaten wordt gehoudenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Jeuzus, zien we m nu vanaf Google Earth ofzo
Zijn grootheidswaanzin kent geen grenzen. Dat klopt!.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
hahahha zeg dat nou niet te hard. want anders denkt opa dat hij op die manier ook in de gaten wordt gehouden
Heeft ie die camera nu aan het plafond gehangen ofzo ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha zeg dat nou niet te hard. want anders denkt opa dat hij op die manier ook in de gaten wordt gehouden
huh ik denk het, zie je wel hij was gisteren niet naar een BBQ, maar heeft gewoon verbouwd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft ie die camera nu aan het plafond gehangen ofzo ?
Nou heb je weer wat over oma gezegd, nou kom je er nooit meer op, ook niet als Oop straks BN-er is en ons allemaal mee uit eten neemtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
Daarboven hing ie zelf vannacht zeker ook, in de kettingen.
Met DrOmadaris.
Zonder die ouwe mafkees ook maar één keer live in actie te hebben gezienquote:
Niet als het aan mij ligt.. maar Oop wordt link op toespelingen alleen al...quote:
Je ziet juist meer nuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:53 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
We zijn eruit de camera hangt hoger dan zie je omaa niet meer ...en geen achtelijke dingen meer zeggen over die dromadaris hoor!!
Jaaaa zeg het nou maar eerlijk jij bent annie toch...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:26 schreef Copycat het volgende:
Hoe wil die ouwe me trouwens bannen als ik daar nog nooit ben geweest en hij dus helemaal niet weet wie ik ben?
Sssst! Straks komt die ouwe erachter dat ik Annies ben!quote:
Hij verwacht gewoon dat mocht je je ooit aanmelden dat je dat dan doet met de naam Kopie Kut en dan kan hij je bannenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:26 schreef Copycat het volgende:
Hoe wil die ouwe me trouwens bannen als ik daar nog nooit ben geweest en hij dus helemaal niet weet wie ik ben?
Waarschijnlijk ben je hiermee spot on.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef spuitje het volgende:
Hij verwacht gewoon dat mocht je je ooit aanmelden dat je dat dan doet met de naam Kopie Kut en dan kan hij je bannen
http://www.ustream.opaatje.tk/quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
Doe eens een linkje van die 3 streams / chats onder elkaar? pretty please!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
http://www.ustream.opaatje.tk/
Ondanks het feit dat je hele dagen die stream volgt ben je niet goed op de hoogte. Het is namelijk niet haar, maar zijn moeder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
Mevrouw Snorremans en haar moeder naar bed, meneer Snorremans alleen on stream.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
Mevrouw Snorremans en haar moeder naar bed, meneer Snorremans alleen on stream. Soms ga je toch denken dat die ouwe geilt op al die aandacht............Vraag ik me alleen af wat hij met die geiligheid doet
Wat ben je toch ook weer een kanjer hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En we hebben weer live beelden !!
[ afbeelding ]
Opa zegt net, wel haar moederquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je hele dagen die stream volgt ben je niet goed op de hoogte. Het is namelijk niet haar, maar zijn moeder.
je hebt me echt niet op het verkeerde been gezet hoor PB, als het zijn schoonmoeder is dan is het automatisch de moeder van omaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu blijkt dat ik iedereen hier op het verkeerde been heb gezet, want het is, zoals enkele users hier heel scherp hebben opgemerkt, wel degelijk de moeder van Oma die in Huize Opaatje logeert en niet de moeder van Opa.
Echt vrolijk kijkt ie nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
De koffiepauze is voorbij..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt vrolijk kijkt ie niet.
Wanneer welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt vrolijk kijkt ie niet.
Ondanks het feit dat je hele dagen die stream volgt ben je niet goed op de hoogte. Het is namelijk niet haar, maar zijn moederquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu blijkt dat ik iedereen hier op het verkeerde been heb gezet, want het is, zoals enkele users hier heel scherp hebben opgemerkt, wel degelijk de moeder van Oma die in Huize Opaatje logeert en niet de moeder van Opa.
Zoiets ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:35 schreef Gert het volgende:
Of misschien was de koffie gewoon niet zo lekker. Tijd voor wat anders.
Beter jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:04 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
of zoiets.
[ afbeelding ]
Geen bier ? Straks wordt ie nog ziekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa verschalkt een lekkere portie kibbeling
[ afbeelding ]
En omdat vis moet zwemmen ook maar even een slokje.
[ afbeelding ]
zo beter dan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen bier ? Straks wordt ie nog ziek
Kun je hem niet ook nog een Fyenoord of PSV shirt aan doen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
zo beter dan.
[ afbeelding ]
Ik heb het gevraagd, maar Oop zegt dat je moet gaan slapen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:29 schreef spuitje het volgende:
Wil jij dan namens mij vragen of hij iets van Bruce Springsteen wil draaien? Het liefst "The river"?
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, maar Oop zegt dat je moet gaan slapen.
Vraagje waarom heb jij zo'n hekel aan Opaatje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:32 schreef spuitje het volgende:
Straks bezoek van kennissen die hier niet zover vandaan wonen en een internet abo hebben bij dezelfde provider als wij. Ga ze maar eens vragen in te om naar de site www.opaatje.tk te gaan en af te wachten wat er gaat gebeuren, maar heb zo een vermoeden.
Gewoon....Omdat dát kanquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:43 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Vraagje waarom heb jij zo'n hekel aan Opaatje?
Wedervraagje: waarom heeft hij zo'n hekel aan me dat hij me de dood heeft gewenst?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:43 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Vraagje waarom heb jij zo'n hekel aan Opaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |