Haha dank je wel heb er van genoten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Toverheks het volgende:voor Annie, omdat jullie zo aandringen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Jian het volgende:
Oop zit lekker aan de Heineken. Kan je die boertjes effe achterwege laten Oop, da's niet zo netjes
En een knevel balletjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
Dat is z'n Gaypride shirt, daar heb ie vast ook nog een strakke leren broek bij
Dat niet alleen, hij heeft er meerdere he, zodat het net niet lijkt alsof hij er maar 1 heeft wat hij al dagen aan heeft.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
Dat is z'n Gaypride shirt, daar heb ie vast ook nog een strakke leren broek bij
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=173915quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef danaqui het volgende:
OMG, schrik me de pleuris, oop met een ander shirt aan.
[ link | afbeelding ]
Hij gaat weg, ergens BBQen.
Fijn voor jou wil ik weten wat dat zijn .....nee dat wil ik nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef kruiwagen het volgende:
Iedereen zijn eigen hobby's ik spaar Ghanesa's
Een vent met een olifantenkop, belachelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef kruiwagen het volgende:
Iedereen zijn eigen hobby's ik spaar Ghanesa's
Verkapte 'ik weet heus wel wat het is' post.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Een vent met een olifantenkop, belachelijk
Yup, of Ganesh, zoon van Shiva en Parvati , god van wijshied, begeleider van reizigers (lees levensreis) ook wel staand voor het nieuwe begin en daarom ook vaak god van de zakenmensen genoemd. Wordt vaak geschonken bij de start van een nieuwe levensfase (nieuw huis, nieuw bedrijf, nieuwe baan, etc.)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Verkapte 'ik weet heus wel wat het is' post.
en het is dan toch Ganesha?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef spuitje het volgende:
Het zal wel een soort van god zijn.
Annie wil geen antwoord geven?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Annie? Wat is jouw naam op de chat?
Zonder de H raakte mijn Google helegaar in het warretje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, of Ganesh, zoon van Shiva en Parvati , god van wijshied, begeleider van reizigers (lees levensreis) ook wel staand voor het nieuwe begin en daarom ook vaak god van de zakenmensen genoemd. Wordt vaak geschonken bij de start van een nieuwe levensfase (nieuw huis, nieuw bedrijf, nieuwe baan, etc.)
Nee, niet gegoogeld
Jij vindt ze ook leuk?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, of Ganesh, zoon van Shiva en Parvati , god van wijshied, begeleider van reizigers (lees levensreis) ook wel staand voor het nieuwe begin en daarom ook vaak god van de zakenmensen genoemd. Wordt vaak geschonken bij de start van een nieuwe levensfase (nieuw huis, nieuw bedrijf, nieuwe baan, etc.)
Nee, niet gegoogeld
Ik haalde ooit voor een klant een Bronzen exemplaar van 2,50 meter uit India, die was wel leuk, maar wel een bietje zwaarquote:
Nou, daar sta ik wel dicht bij ja, maar Ganesha is Hindoeïsmequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:24 schreef beequeen het volgende:
Ja maar Jian is een Taoïst, die weet van die dingen.
Dat weet ik maar het heeft wel raakvlakken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef Jian het volgende:
Nou, daar sta ik wel dicht bij ja, maar Ganesha is Hindoeïsme
O.K., maar waarom heeft dat ding een slurf?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, daar sta ik wel dicht bij ja, maar Ganesha is Hindoeïsme
Nou eigenlijk niet zo heel veel BQ, het moderne Taoïsme is een levensfilosofie, staat zeg maar dichter bij het Boeddhisme. Het Hindoeïsme is echt een religie, maar in het Hindoeïsme komen dan wel weer Boeddha's voor, dus strikt genomen heeft het dan wel weer raakvlakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het heeft wel raakvlakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |