Niet subtiel genoeg misschien? Neem eens les bij een gerenomeerde Troll-school...quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:45 schreef spuitje het volgende:
Dat zijn aderen dichtslibben is totaal geen probleem hoor. Binnenkort wordt hij gecatheteriseerd en dan is alles weer opgelost...........voor zolang het duurt!
En hij eet geen mayo, het is yogonaise!
En kruiwagen, als jij niet waarom hj me dood wenst vraag het hem dan eens, ik mag namelijk niet op zijn chat. Niemand trouwens die hier in de wijde omgeving woontGoeie mods heeft die man.
Heel frankrijk straks onder sensuur van snorrie,als daar maar geen vragen over komen in het euro parlement.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef spuitje het volgende:
Grappig.............Snorremans heeft uit veiligheidsoverwegingen tout France een ban gegeven
Gaat hij nog beroemd worden ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Heel frankrijk straks onder sensuur van snorrie,als daar maar geen vragen over komen in het euro parlement.
Nu maar hopen dat Frankrijk geen atoombom gaat testenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef spuitje het volgende:
Grappig.............Snorremans heeft uit veiligheidsoverwegingen tout France een ban gegeven
Ik zie 6x abo.wanadoo.fr in de banlist...quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ik zie 6x abo.wanadoo.fr in de banlist...
1 van jacqhassel
1van wiem65
4 van Margo37
wat een paranoia zooitje
![]()
Nu dat Feyenoord-shirt nog.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:48 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Hier is ie weer....
[ afbeelding ]
Na ik kan het een try geven ..maar vind dat je dat shirt dan wel waardig moet wezen natuurliijk.quote:
Nou als jij het denkt te kunnen probeer het dan maar eens, al was het alleen maar om te zien hoe het hem staatquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:36 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na ik kan het een try geven ..maar vind dat je dat shirt dan wel waardig moet wezen natuurliijk.
en wij zijn alleen maar kakkerlakken zoals hij het zo bloemrijk kan zeggen .
Dus dat shirt verdient hij niet eens..
OOw ik kijk altijd met mute on ...wat hij zegt intreseert me al een tijdje niet meer...steeds het zelfde Jaa... en rot op ... ja en als er dan iets uitkomt is het een boer ...quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:18 schreef spuitje het volgende:
Snorremans draait weer verzoekplaatjes en blaat zelf gezellig mee
dat heet darten, en dat is een echte sport hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef Jian het volgende:
Is ie niet online ?moest ie pijltjes gooien ?
Net als klaverjassen, dobbelen en wie het eerst een meter bier naar binnen kan werkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat heet darten, en dat is een echte sport hoor
ja juist, jij weet alles al, ik hoef jou helemaal niks te leren over verschillende sportenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Net als klaverjassen, dobbelen en wie het eerst een meter bier naar binnen kan werken
Ik kom gewoon veel in dat soort "stadions"quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja juist, jij weet alles al, ik hoef jou helemaal niks te leren over verschillende sporten
hahahaa jij hebt ook overal een antwoord op hequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kom gewoon veel in dat soort "stadions"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |