Welnee, die is nu in haar woordenboek Duits-Nederlands aan het opzoeken wat "braindead" betekent ...quote:
ohhhhhh hahaha moet wel lachen sorry, maar echt ze hebben wel humor die vrienden van je.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Copycat het volgende:
Dat nummer draaiden vrienden van me toen ik daar kwam uithuilen nadat ik een relatie had beëindigd. Jaja, die vrienden van mij weten wel een stemming neer te zetten.
Telkens weer slaat wat er vroeger wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijft een mooi nummerkan wel janken
En dat nummer werd weer gedraaid op de begrafenis van een schoolvriendin die veel te vroeg, want pas 16, overleed.quote:
oh ook weer liefquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
Nadat ik bij het refrein in huilen uitbarstte, zagen ze ook wel in dat de keuze misschien een beetje pijnlijk was.
De schatten.
Bovendien voorziet hij in een behoefte, want er zijn hier mensen die er tijd in steken en zich er dus neem ik aan mee vermaken. Dus bedankt opaatje!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niet zeuren Annie, zolang die ouwe zichzelf voor joker zet op de stream kan hij dit verwachten he, moet hij maar niet op een openbare stream/chat gaan
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
Nadat ik bij het refrein in huilen uitbarstte, zagen ze ook wel in dat de keuze misschien een beetje pijnlijk was.
De schatten.
Das minderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat nummer werd weer gedraaid op de begrafenis van een schoolvriendin die veel te vroeg, want pas 16, overleed.
Jullie weten ze wel uit te zoeken, vandaag!
Tis een gavequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat nummer werd weer gedraaid op de begrafenis van een schoolvriendin die veel te vroeg, want pas 16, overleed.
Jullie weten ze wel uit te zoeken, vandaag!
Nou heb je dat gemist jeetje wat erg weet je zo maar iets niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:35 schreef spuitje het volgende:
Damned, net gemist maar op de stream van Peter_N zaten een paar mensen elkaar alweer in de haren.
quote:Op annie hou jij me tassie maar ff vast
url=http://forum.fok.nl/topic/1510943/3/25#85181456]donderdag 12 augustus 2010 12:39[/url] schreef annie68 het volgende:
[..]
Nou heb je dat gemist jeetje wat erg weet je zo maar iets niks.annie hou jij me tassie ff vast
Annie? Wat is jouw naam op de chat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef annie68 het volgende:
[..]
Nou heb je dat gemist jeetje wat erg weet je zo maar iets niks.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef Fiepoo het volgende:
ag geeft nix... is toch maar een ajax shirten handdoek
die horen vuil te zijn
ja weet je zomaar iets niks dat is erg jeetje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef annie68 het volgende:
Nou heb je dat gemist jeetje wat erg weet je zo maar iets niks.
Beetje dollen is leuk, maar waarom zo blunt negatief over Oop, hij doet toch niemand kwaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:10 schreef danaqui het volgende:
Zo, klaar met vreten.
[ link | afbeelding ]
Nu nog een andere broek en shirt aan en die ouwe kan er weer een week of 2 of 3 of 4 tegen.
Neuhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje dollen is leuk, maar waarom zo blunt negatief over Oop, hij doet toch niemand kwaad
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nou precies, gedraag je dan een beetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |