daarom, kom gezellig bij Mootie&Mequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:59 schreef shomila het volgende:
Wat een trieste zooi zeg dat reageren van de ene chat naar de andere chat.
hahahha zeg dat nou niet te hard. want anders denkt opa dat hij op die manier ook in de gaten wordt gehoudenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Jeuzus, zien we m nu vanaf Google Earth ofzo
Zijn grootheidswaanzin kent geen grenzen. Dat klopt!.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
hahahha zeg dat nou niet te hard. want anders denkt opa dat hij op die manier ook in de gaten wordt gehouden
Heeft ie die camera nu aan het plafond gehangen ofzo ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha zeg dat nou niet te hard. want anders denkt opa dat hij op die manier ook in de gaten wordt gehouden
huh ik denk het, zie je wel hij was gisteren niet naar een BBQ, maar heeft gewoon verbouwd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft ie die camera nu aan het plafond gehangen ofzo ?
Nou heb je weer wat over oma gezegd, nou kom je er nooit meer op, ook niet als Oop straks BN-er is en ons allemaal mee uit eten neemtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
Daarboven hing ie zelf vannacht zeker ook, in de kettingen.
Met DrOmadaris.
Zonder die ouwe mafkees ook maar één keer live in actie te hebben gezienquote:
Niet als het aan mij ligt.. maar Oop wordt link op toespelingen alleen al...quote:
Je ziet juist meer nuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:53 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
We zijn eruit de camera hangt hoger dan zie je omaa niet meer ...en geen achtelijke dingen meer zeggen over die dromadaris hoor!!
Jaaaa zeg het nou maar eerlijk jij bent annie toch...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:26 schreef Copycat het volgende:
Hoe wil die ouwe me trouwens bannen als ik daar nog nooit ben geweest en hij dus helemaal niet weet wie ik ben?
Sssst! Straks komt die ouwe erachter dat ik Annies ben!quote:
Hij verwacht gewoon dat mocht je je ooit aanmelden dat je dat dan doet met de naam Kopie Kut en dan kan hij je bannenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:26 schreef Copycat het volgende:
Hoe wil die ouwe me trouwens bannen als ik daar nog nooit ben geweest en hij dus helemaal niet weet wie ik ben?
Waarschijnlijk ben je hiermee spot on.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef spuitje het volgende:
Hij verwacht gewoon dat mocht je je ooit aanmelden dat je dat dan doet met de naam Kopie Kut en dan kan hij je bannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |