om onze dankbaarheid te tonen wilde ik een aktie voor opa opstarten, gewoon leuk en klein houden met een bijdrage van elke *fan* wat denk je Annie, wij zamelen geld in voor een leuk Ajax dingentje, en jij geeft Opa een Seizoenkaart Ajax, en natuurlijk het liefst een V.I.P. plaats, je weet wel, met die mooie witte leren stoelen in een skyboxquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef annie68 het volgende:
Als ik dat zo lees hebben jullie toch wel lol he om opaatje en houd jullie wel bezig.
Jullie mogen die man wel dankbaar zijn Gratis vermaak.
Hoezo ? Diie man krijgt hier zomaar een eigen topic-reeks op Fok, daar is ie hartstikke mee in z'n sas ... en terechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef annie68 het volgende:
Als ik dat zo lees hebben jullie toch wel lol he om opaatje en houd jullie wel bezig.
Ja, wat is het nou? Moeten we hem nu met rust laten of dankbaar zijn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef annie68 het volgende:
Zet er even een totaal willekeurig plaatje bij, een schaap in een stadion o.i.d.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Moeten we hem nu met rust laten of dankbaar zijn?
Make up your mind, woman!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef mootie het volgende:
Zet er even een totaal willekeurig plaatje bij, een schaap in een stadion o.i.d.
Die lijkt me ook random genoegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kameel in latex ook goed?
ja ja nog ff en JdeM staat voor zijn deurtje en bied hem een leuk prog. aan.quote:
Drion pil??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Woorden schieten tekort....
[ afbeelding ]
daarom, kom gezellig bij Mootie&Mequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:59 schreef shomila het volgende:
Wat een trieste zooi zeg dat reageren van de ene chat naar de andere chat.
hahahha zeg dat nou niet te hard. want anders denkt opa dat hij op die manier ook in de gaten wordt gehoudenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Jeuzus, zien we m nu vanaf Google Earth ofzo
Zijn grootheidswaanzin kent geen grenzen. Dat klopt!.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
hahahha zeg dat nou niet te hard. want anders denkt opa dat hij op die manier ook in de gaten wordt gehouden
Heeft ie die camera nu aan het plafond gehangen ofzo ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha zeg dat nou niet te hard. want anders denkt opa dat hij op die manier ook in de gaten wordt gehouden
huh ik denk het, zie je wel hij was gisteren niet naar een BBQ, maar heeft gewoon verbouwd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft ie die camera nu aan het plafond gehangen ofzo ?
Nou heb je weer wat over oma gezegd, nou kom je er nooit meer op, ook niet als Oop straks BN-er is en ons allemaal mee uit eten neemtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
Daarboven hing ie zelf vannacht zeker ook, in de kettingen.
Met DrOmadaris.
Zonder die ouwe mafkees ook maar één keer live in actie te hebben gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |