quote:EJ KANKERHOER WIE DENK JE DAT U BENT? JE BENT GEWOON EEN ZIELIGE PEDOFIEL DIE DAG EN NACHT ACHTER COMPUTER ZIT EN NU MOD IS GEWORDEN EN DUS VOEL JE JE STOER MET JE PRAATJES TERWIJL JE NIET EENS EEN LEVEN HEBT ! accepteer de waarheid kanker homo !!
Zullen we een inzamelingsactie houden voor een nieuw toetsenbord, zijn shift hangt nogal.quote:
Euhm, punten als in: interpunctie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mja volledig is het niet maar het is wel een goede samenvatting toch.
quote:je dit forum beter NERD! noemenpast b eter bij jullie zogenaamde leventjes als moderator weten jullie wat je moet doen op die pedofielen letten of die niet met kinderen aan het afspreken zijn want dat is erg en dat gebeurt vaak op forums zoals deze maar jullie houden je bezig met beatjes weghalen omdat je het spammen vind stelletje pedofielen
Hé, da's volgend mij dezelfdequote:
Vast een tegenstander van Vereniging Martijn, als ik het zo moet inschatten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:
oke, wie is diegene die FOK!kers telkens loopt te beschuldigen van pedofilie?
quote:DAAR REAGEREN JULLIE GODVERDOMME HELEMAAL NIET OP STELLETJE KANKERDEBIELE KUTFASCISTEN
KRIJG OOK MAAR DE HOERENKANKER MET JE VERTIEFDE VOL MET PEDOFIELEN EN ANDERE KANKERIDIOTEN GEVULDE KANKERSITE. GORE MOEDERNEUKERS DAT JULLIE ZIJN!
wat een schatjequote:
Tienermoederneuker?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Een moederneuker is toch juist geen pedofiel?
Sluit elkaar toch niet uit?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet me trouwens wel denken aan:quote:
Beetje afhankelijk hoe oud de moeder is, dan wordt het necrofiel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Tenzij je op lina medina valt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Je brengt het zelf in het openbaar jong.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef smegmanus het volgende:
Tijd om aangifte te doen wegens laster lijkt me
Ik ben geen pedo, maar helaas wel een moederneuker. Ik neuk andermans moeders om precies te zijn.quote:
Dat doen toch bijna alle mannen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:52 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben geen pedo, maar helaas wel een moederneuker. Ik neuk andermans moeders om precies te zijn.
Beetje als de mop van de man die bij de bakker komt en roept: "ik heb net je moeder geneukt! " Waarop de bakker antwoord: "Rot op pa, ik ben aan het werk."quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:52 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben geen pedo, maar helaas wel een moederneuker. Ik neuk andermans moeders om precies te zijn.
Ik LOL-de....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Beetje als de mop van de man die bij de bakker komt en roept: "ik heb net je moeder geneukt! " Waarop de bakker antwoord: "Rot op pa, ik ben aan het werk."
quote:Lieve Yvonne,
Wat we vandaag de dag niet zonder jou konne.
Een beetje op Fok! zitten rond meuren,
in alle regenboog kleuren!
Heerlijk genieten van een wijntje en van je moslimse man.
Dat is wat Yvonne doen kan !
Genieten van de onzin die alle users je weer te ore brengen
Om weer eens een ban van bagger users te verlengen
Om de gebanden die aan banden gelegd zijn een kusje te geven.
Zodat zij kans krijgen op een nieuw Fok! Leven.
Hopelijk heb je een heerlijke dag vandaag
Want dat zien de meeste (hopelijk) op Fok! Graag!!!
Weet ik het, moet je hem vragen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg remlof? Bedoelt Swarma blabla mij?
Pure poëzie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:37 schreef yvonne het volgende:
KRIJG OOK MAAR ALLLEMAAL DE KANKER DAAR, STELLETJE PEDOFILIE GOEDKEURENDE, CENSUUR PLEGENDE, ACHTERBAKSE KANKERLIJERS, JULLIE KANKERSITE ZIT VOL MET HET UITSCHOT VAN DEZE VERZIEKTE MAATSCHAPPIJ, EN JULLIE ADMINS/MODS ZIJN EEN STELLETJE FASCISTISCHE KANKERMONGOLEN BIJ ELKAAR, LAAT DIE BAN INDERDAAD MAAR STAAN JOH, STELLETJE VERTIEFDE KANKERHOEREN!!! IK HEB IN TEGENSTELLING TOT JULLIE ZIELIGE KANKERLIJERS BIJ ELKAAR EEN ECHT LEVEN, EN BEN DUS GODZIJDANK NIET COMPLEET AFHANKELIJK VAN ZO'N ZIELIG BIJ ELKAAR GERAAPT SOCIAAL GEHANDICAPT ZOOITJE KINDERNEUKENDE KANKERJODEN. VAL ALLEMAAL GODVERDOMME MAAR DOOD NEER MET JULLIE VERZIEKTE KANKERMENTALITEIT STELLETJE KINDERNEUKENDE HOERENZONEN!!!
Wat een liefde...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:37 schreef yvonne het volgende:
KRIJG OOK MAAR ALLLEMAAL DE KANKER DAAR, STELLETJE PEDOFILIE GOEDKEURENDE, CENSUUR PLEGENDE, ACHTERBAKSE KANKERLIJERS, JULLIE KANKERSITE ZIT VOL MET HET UITSCHOT VAN DEZE VERZIEKTE MAATSCHAPPIJ, EN JULLIE ADMINS/MODS ZIJN EEN STELLETJE FASCISTISCHE KANKERMONGOLEN BIJ ELKAAR, LAAT DIE BAN INDERDAAD MAAR STAAN JOH, STELLETJE VERTIEFDE KANKERHOEREN!!! IK HEB IN TEGENSTELLING TOT JULLIE ZIELIGE KANKERLIJERS BIJ ELKAAR EEN ECHT LEVEN, EN BEN DUS GODZIJDANK NIET COMPLEET AFHANKELIJK VAN ZO'N ZIELIG BIJ ELKAAR GERAAPT SOCIAAL GEHANDICAPT ZOOITJE KINDERNEUKENDE KANKERJODEN. VAL ALLEMAAL GODVERDOMME MAAR DOOD NEER MET JULLIE VERZIEKTE KANKERMENTALITEIT STELLETJE KINDERNEUKENDE HOERENZONEN!!!
quote:levenloze kk gek je kan helemaal niks waarschijnlijk ben je zo dik dat je je eigen stoel niet meer uit kan of ben je zo gehandicapt als een plantje want je site is fucking waardeloos met alle mensen die hier op zitten zijn waarschiijnlijk net zo een
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Doet me trouwens wel denken aan:
[ afbeelding ]
Dan heb je mijn fanmail nog nooit gelezen zekerquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:19 schreef Karina het volgende:
Zo een bonte verzameling van scheldwoorden heb ik nog nooit gezien
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan heb je mijn fanmail nog nooit gelezen zeker
Liefquote:Kunnen de fascistjes het niet meer hebben dat ze tegenspraak krijgen?
Kneuzen. Alsof mij die ban iets uitmaakt; ik kwam toch zelden op je prutsforum.
PS Ik wacht vol verlangen af tot jullie achterlijke kaaskoppen de keel
doorgesneden krijgen door je nieuwe medelanders. Maar niet voordat je
hele lachwekkende verzorgingsstaat instort en jullie lekker mogen
kreperen. Reken maar niet op de VS om je te redden... socialitische,
naieve honden.
PPS Krijg kanker.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ow dit vraagt gewoon om een grappige notes forumMaar dat zal wel niet mogen zeker
Heeft in mijn fotoboek ook een hoop "lieve" troep achter gelaten.quote:
Ik kijken....quote:Op donderdag 22 september 2011 09:07 schreef maartena het volgende:
Heeft in mijn fotoboek ook een hoop "lieve" troep achter gelaten.
Ik zal hem bij de centrale topics zetten.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom kan ik dit topic nergens vinden? Niet bij de huidige topics, niet bij de sticky's en niet bij de centrale topics ...
Ik zie 'm alleen in My Active Topics als er recent in is gepost.
Oh, nu wel.
Deze meneer heeft nu ook zijn narcistenfobo verwijderd.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Heeft in mijn fotoboek ook een hoop "lieve" troep achter gelaten.
Maar vergeven en vergeten. Aan dat soort mensen ga ik geen extra energie verspillen, we gaan gewoon weer verder.
Volgensmij iemand van het marokkoforum. Gewoon een wilde gok. Gewoon, gewoon.quote:
Gewoon helemaal fout gegokt, gewoon....quote:Op donderdag 22 september 2011 18:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Volgensmij iemand van het marokkoforum. Gewoon een wilde gok. Gewoon, gewoon.
Ik heb het weggemikt, dat kan in FoBo.quote:
Je zit echt helemaal, 100% in de foute richting te kijken.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:29 schreef Dalando het volgende:
Volgensmij iemand van het marokkoforum. Gewoon een wilde gok. Gewoon, gewoon.
360 graden toch, in Bush-speak?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Je zit echt helemaal, 100% in de foute richting te kijken.Ik zeg niets, ik weet niet of dat zomaar mag namelijk, maar je zit er 180 graden naast.
I know, maar ik hoopte mijn nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb het weggemikt, dat kan in FoBo.
Sharp.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef goofy_goober het volgende:
Aan zijn woordkeuze te zien gok ik op een ver-Amerikaanste Nederlander.Zo'n user die elk jaar na een ban roept dat 'ie nooit meer terug komt en het forum niet nodig heeft, maar toch altijd weer na een tijdje opduikt.
Maar deze user heeft er nu flink de 'P' in.
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:47 schreef Biogarde het volgende:
Sowieso mongolen als je zo tekeer gaat om en op een forum. Dan ben je de werkelijkheid sowieso al even kwijt.
Beter geef je je dan op voor het testen van een nieuw type wapen voor een nekschot. Niemand die je mist.
Note!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:47 schreef Biogarde het volgende:
Sowieso mongolen als je zo tekeer gaat om en op een forum. Dan ben je de werkelijkheid sowieso al even kwijt.
Beter geef je je dan op voor het testen van een nieuw type wapen voor een nekschot. Niemand die je mist.
Die mogen allesquote:Op donderdag 22 september 2011 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij mods.
Wiequote:Op donderdag 22 september 2011 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die mogen alles.
En krijgen daarvoor ruzie met stefanp![]()
quote:hay
je hebt m,n topic verwijdert over parkeertarieven
de 1e die ik plaatsen wilde kwam niet in beeld
toen heb ik een nieuwe gemaakt, door jouw verwijdert omdat ie dubbel was
dan denk ik de 1e zal er intussentijd dan toch opgekomen zijn, maar nee toch niet
daarna toch nog keer opnieuw aangemaakt
die wordt verwijdert omdat dat de 3e zou zijn
maar waar is nr 1 gebleven?
groet
quote:Las je de inhoud maar, maar ja, daar ben je niet voor aangenomen, je bent gewoon een operationeel stuk vreten dat moet detecteren. Gewoon een robot dus, alleen slecht geprogrameerd.
En nu opzouten met je PM`tjes modderreetertje
lolwutquote:spammer -> BrandX
maak jij je maar druk om mijn nederlands wie is er nou dom als je dit niet kan vaten je bent een analfabet een computer analfabet dit kut forum heeft geen tekst corectie had wat anders geleerd dan nederlands dan kon je nu wat dombo
wie begind er me mag je geen klotzak zeggen a wat zielig heb jij het daarom gesloten zeg dat dan dudelijk of waarschuw me eerst voor je het post dat doen ze bij andere forums ook
Goede vraag, naar NWS geschopt volgens mijquote:Op donderdag 22 september 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp wel wat ie bedoelt. Wat heb je met het 1 topic gedaan![]()
Lolquote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goede vraag, naar NWS geschopt volgens mij
Z'n eigen postgeschiedenis vinden was al een uitdaging (en dat na toen al vele tientallen aangemaakte topics in jarenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Lol
Edit: duidelijk dat ie daar niet keek dus![]()
Analfabet!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef BrandX het volgende:
DM conversatie met een spammer waarvan ik het topic slotte:
[..]
lolwut![]()
Ik gok, dat als een Republikein wint, dat hij maar al te graag hier komt om iedereen die Obama steunde in zijn herverkiezings-campagne uit te lachen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik durf er wel een gokje op te wagen dat de narcist StefanP over luttele maanden zich weer met hangende pootjes meldt of hij asjeblieft weer op het forum mag. Hij kan namelijk niet zonder Fok!, want alleen Fok!kers pikken tot op een zekere hoogte zijn patriotistische gezwets en gescheld over Maobama en The Land of The Free and Home of the Brave.
quote:xxxxx >> remlof
Ja, ik krijg die woorden en zinnen ook nauwelijks uit mijn poten geramd, maar je moet wat. Misschien als ik dreig van een flat te springen? Alleen vrees ik dat Yvonne of Danny terugmaild met ''DOEN''.
goud. welke user?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
DM van gisteren van iemand die erg graag van z'n (overigens geheel terechte) ban afwil en daartoe zielig blijft mailen:
[..]
We weten wie....quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
DM van gisteren van iemand die erg graag van z'n (overigens geheel terechte) ban afwil en daartoe zielig blijft mailen:
Pak een kruk... schuift bierkratje. En kom gezellig in POL-SC. Waar joesers op het randje spelen van het toelaatbare en als je lief bent kleuren we je blauw.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef Lithia het volgende:
Bleh, moet ik nu tig pagina's lezen van een SC om erachter te komen wie het is?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wilde alleen de sappige details weten, maar ik zal hierover nadenken.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pak een kruk... schuift bierkratje. En kom gezellig in POL-SC. Waar joesers op het randje spelen van het toelaatbare en als je lief bent kleuren we je blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |