Beetje als de mop van de man die bij de bakker komt en roept: "ik heb net je moeder geneukt! " Waarop de bakker antwoord: "Rot op pa, ik ben aan het werk."quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:52 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben geen pedo, maar helaas wel een moederneuker. Ik neuk andermans moeders om precies te zijn.
Ik LOL-de....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Beetje als de mop van de man die bij de bakker komt en roept: "ik heb net je moeder geneukt! " Waarop de bakker antwoord: "Rot op pa, ik ben aan het werk."
quote:Lieve Yvonne,
Wat we vandaag de dag niet zonder jou konne.
Een beetje op Fok! zitten rond meuren,
in alle regenboog kleuren!
Heerlijk genieten van een wijntje en van je moslimse man.
Dat is wat Yvonne doen kan !
Genieten van de onzin die alle users je weer te ore brengen
Om weer eens een ban van bagger users te verlengen
Om de gebanden die aan banden gelegd zijn een kusje te geven.
Zodat zij kans krijgen op een nieuw Fok! Leven.
Hopelijk heb je een heerlijke dag vandaag
Want dat zien de meeste (hopelijk) op Fok! Graag!!!
Wtf?quote:
Weet ik het, moet je hem vragen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg remlof? Bedoelt Swarma blabla mij?
Pure poëzie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:37 schreef yvonne het volgende:
KRIJG OOK MAAR ALLLEMAAL DE KANKER DAAR, STELLETJE PEDOFILIE GOEDKEURENDE, CENSUUR PLEGENDE, ACHTERBAKSE KANKERLIJERS, JULLIE KANKERSITE ZIT VOL MET HET UITSCHOT VAN DEZE VERZIEKTE MAATSCHAPPIJ, EN JULLIE ADMINS/MODS ZIJN EEN STELLETJE FASCISTISCHE KANKERMONGOLEN BIJ ELKAAR, LAAT DIE BAN INDERDAAD MAAR STAAN JOH, STELLETJE VERTIEFDE KANKERHOEREN!!! IK HEB IN TEGENSTELLING TOT JULLIE ZIELIGE KANKERLIJERS BIJ ELKAAR EEN ECHT LEVEN, EN BEN DUS GODZIJDANK NIET COMPLEET AFHANKELIJK VAN ZO'N ZIELIG BIJ ELKAAR GERAAPT SOCIAAL GEHANDICAPT ZOOITJE KINDERNEUKENDE KANKERJODEN. VAL ALLEMAAL GODVERDOMME MAAR DOOD NEER MET JULLIE VERZIEKTE KANKERMENTALITEIT STELLETJE KINDERNEUKENDE HOERENZONEN!!!
Wat een liefde...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:37 schreef yvonne het volgende:
KRIJG OOK MAAR ALLLEMAAL DE KANKER DAAR, STELLETJE PEDOFILIE GOEDKEURENDE, CENSUUR PLEGENDE, ACHTERBAKSE KANKERLIJERS, JULLIE KANKERSITE ZIT VOL MET HET UITSCHOT VAN DEZE VERZIEKTE MAATSCHAPPIJ, EN JULLIE ADMINS/MODS ZIJN EEN STELLETJE FASCISTISCHE KANKERMONGOLEN BIJ ELKAAR, LAAT DIE BAN INDERDAAD MAAR STAAN JOH, STELLETJE VERTIEFDE KANKERHOEREN!!! IK HEB IN TEGENSTELLING TOT JULLIE ZIELIGE KANKERLIJERS BIJ ELKAAR EEN ECHT LEVEN, EN BEN DUS GODZIJDANK NIET COMPLEET AFHANKELIJK VAN ZO'N ZIELIG BIJ ELKAAR GERAAPT SOCIAAL GEHANDICAPT ZOOITJE KINDERNEUKENDE KANKERJODEN. VAL ALLEMAAL GODVERDOMME MAAR DOOD NEER MET JULLIE VERZIEKTE KANKERMENTALITEIT STELLETJE KINDERNEUKENDE HOERENZONEN!!!
quote:levenloze kk gek je kan helemaal niks waarschijnlijk ben je zo dik dat je je eigen stoel niet meer uit kan of ben je zo gehandicapt als een plantje want je site is fucking waardeloos met alle mensen die hier op zitten zijn waarschiijnlijk net zo een
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Doet me trouwens wel denken aan:
[ afbeelding ]
Dan heb je mijn fanmail nog nooit gelezen zekerquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:19 schreef Karina het volgende:
Zo een bonte verzameling van scheldwoorden heb ik nog nooit gezien
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan heb je mijn fanmail nog nooit gelezen zeker
Liefquote:Kunnen de fascistjes het niet meer hebben dat ze tegenspraak krijgen?
Kneuzen. Alsof mij die ban iets uitmaakt; ik kwam toch zelden op je prutsforum.
PS Ik wacht vol verlangen af tot jullie achterlijke kaaskoppen de keel
doorgesneden krijgen door je nieuwe medelanders. Maar niet voordat je
hele lachwekkende verzorgingsstaat instort en jullie lekker mogen
kreperen. Reken maar niet op de VS om je te redden... socialitische,
naieve honden.
PPS Krijg kanker.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ow dit vraagt gewoon om een grappige notes forumMaar dat zal wel niet mogen zeker
Heeft in mijn fotoboek ook een hoop "lieve" troep achter gelaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |