Om dit te begrijpen moet ik zeker het vorige topic lezen.quote:
Ja en jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Om dit te begrijpen moet ik zeker het vorige topic lezen.Of is dit een grappige versie op tvp?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef iamredleader het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)neert_kat__.html?p=5,1
Gemarineerde kat, C4?
* aandachtig verder luistert naar tips en trucs *quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
Amateur, het is éérst villen, dan marineren.
Neem geen straatkat, daar zit niet zo veel vlees aan over het algemeen. De vetgemeste verwende kat van het lokale kattenvrouwtje werkt beter, en zal ook makkelijker te vangen zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* aandachtig verder luistert naar tips en trucs *
Inderdaad erg apart dat het beestje nog leefde. Zo gaat marineren natuurlijk nooit! Met al dat haar er nog op kunnen de ingredienten nooit goed intrekken in het vlees.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Amateur, het is éérst villen, dan marineren.
Daar was vorige week nog een vraag over in de AKQquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou het wel bij door katten uitgepoepte koffiebonen...
Heb ik trouwens nog nooit op en ik vraag me af of ik het verschil proef. Ik vermoed van niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou het wel bij door katten uitgepoepte koffiebonen...
Heb ooit één keer een kopje van dat spul gedronken en ja, het smaakte anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb ik trouwens nog nooit op en ik vraag me af of ik het verschil proef. Ik vermoed van niet.
Misschien merk je wel wat verschil maar ik denk niet dat het genoeg zal zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb ik trouwens nog nooit op en ik vraag me af of ik het verschil proef. Ik vermoed van niet.
Dankje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja en jaen welkom in de AKQSC
Dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van mijn werk heb ik ooit een keer een doe-waardebon gehad (een pluim) waarmee je ook bijvoorbeeld een koffieproefcursus kon doen. Dat leek me best leuk, maar ik heb ook gelijk besloten dat niet te doen. Dan weet je precies waarom de koffie daar niet te zuipen isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook
De koffie hier smaakt ook naar uitgescheten zooi, hoe anders kan het dan zijn??
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)de-van-zes-jaar.html
Waarom dat dan, de vier jaar halen ze ook al niet meestal..
Ik vind 't wel een aardig punt.quote:Ministers zouden de kans krijgen om een besluit dat ze nemen, ook daadwerkelijk uit te voeren.
“Nu zit je altijd besluiten van je voorgangers uit te voeren en neem je weer nieuwe besluiten, die door je opvolgers worden uitgevoerd,” aldus
Oh, ik snap de logica er achter ook wel, maar het is niet het grootste probleem waar de politiek hier momenteel mee zit..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 't wel een aardig punt.
Waar is daar? Op je werk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van mijn werk heb ik ooit een keer een doe-waardebon gehad (een pluim) waarmee je ook bijvoorbeeld een koffieproefcursus kon doen. Dat leek me best leuk, maar ik heb ook gelijk besloten dat niet te doen. Dan weet je precies waarom de koffie daar niet te zuipen is
Ik vraag me af of je er echt beter door leert proeven of dat je je de smaak van de cursusleider aanmeetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van mijn werk heb ik ooit een keer een doe-waardebon gehad (een pluim) waarmee je ook bijvoorbeeld een koffieproefcursus kon doen. Dat leek me best leuk, maar ik heb ook gelijk besloten dat niet te doen. Dan weet je precies waarom de koffie daar niet te zuipen is
Hoe doe je dat met bierproeverijen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er echt beter door leert proeven of dat je je de smaak van de cursusleider aanmeet
quote:
Herkenbaar...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]We hebben van die automaten staan die koffie en thee altijd met ondefinieerbaar gruis serveren, koffie met melk dreigend sist en 0004 de snelcode is voor sterke zwarte koffie
quote:
quote:
En wat zei je toen je hem tegen kwam?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:28 schreef Bart het volgende:
Zo, lekker buiten gespeeld.
Technisch weer he, ik zag mijn teamleider ook buiten.
Nee ik zei: pics!!!!11!!!!!!!!EINZ!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En wat zei je toen je hem tegen kwam?
Iets in de trant van: WHAHAHA GMTA MAN! Allebei buiten, goh wat zijn wij slim.
WB Diaantjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, de boodschappen zijn binnen. De was zit in de wasmachine en droger... nu even een momentje van rust. Lennon ligt te slapen en twan is bij zn vader...
LB, de vakantie was erg leuk. we hebben ons goed vermaakt... de dagen gingen echt snel voorbij. Nu nog 1,5 week vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |