Om dit te begrijpen moet ik zeker het vorige topic lezen.quote:
Ja en jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Om dit te begrijpen moet ik zeker het vorige topic lezen.Of is dit een grappige versie op tvp?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef iamredleader het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)neert_kat__.html?p=5,1
Gemarineerde kat, C4?
* aandachtig verder luistert naar tips en trucs *quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
Amateur, het is éérst villen, dan marineren.
Neem geen straatkat, daar zit niet zo veel vlees aan over het algemeen. De vetgemeste verwende kat van het lokale kattenvrouwtje werkt beter, en zal ook makkelijker te vangen zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* aandachtig verder luistert naar tips en trucs *
Inderdaad erg apart dat het beestje nog leefde. Zo gaat marineren natuurlijk nooit! Met al dat haar er nog op kunnen de ingredienten nooit goed intrekken in het vlees.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Amateur, het is éérst villen, dan marineren.
Daar was vorige week nog een vraag over in de AKQquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou het wel bij door katten uitgepoepte koffiebonen...
Heb ik trouwens nog nooit op en ik vraag me af of ik het verschil proef. Ik vermoed van niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou het wel bij door katten uitgepoepte koffiebonen...
Heb ooit één keer een kopje van dat spul gedronken en ja, het smaakte anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb ik trouwens nog nooit op en ik vraag me af of ik het verschil proef. Ik vermoed van niet.
Misschien merk je wel wat verschil maar ik denk niet dat het genoeg zal zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb ik trouwens nog nooit op en ik vraag me af of ik het verschil proef. Ik vermoed van niet.
Dankje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja en jaen welkom in de AKQSC
Dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van mijn werk heb ik ooit een keer een doe-waardebon gehad (een pluim) waarmee je ook bijvoorbeeld een koffieproefcursus kon doen. Dat leek me best leuk, maar ik heb ook gelijk besloten dat niet te doen. Dan weet je precies waarom de koffie daar niet te zuipen isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook
De koffie hier smaakt ook naar uitgescheten zooi, hoe anders kan het dan zijn??
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)de-van-zes-jaar.html
Waarom dat dan, de vier jaar halen ze ook al niet meestal..
Ik vind 't wel een aardig punt.quote:Ministers zouden de kans krijgen om een besluit dat ze nemen, ook daadwerkelijk uit te voeren.
“Nu zit je altijd besluiten van je voorgangers uit te voeren en neem je weer nieuwe besluiten, die door je opvolgers worden uitgevoerd,” aldus
Oh, ik snap de logica er achter ook wel, maar het is niet het grootste probleem waar de politiek hier momenteel mee zit..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 't wel een aardig punt.
Waar is daar? Op je werk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van mijn werk heb ik ooit een keer een doe-waardebon gehad (een pluim) waarmee je ook bijvoorbeeld een koffieproefcursus kon doen. Dat leek me best leuk, maar ik heb ook gelijk besloten dat niet te doen. Dan weet je precies waarom de koffie daar niet te zuipen is
Ik vraag me af of je er echt beter door leert proeven of dat je je de smaak van de cursusleider aanmeetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van mijn werk heb ik ooit een keer een doe-waardebon gehad (een pluim) waarmee je ook bijvoorbeeld een koffieproefcursus kon doen. Dat leek me best leuk, maar ik heb ook gelijk besloten dat niet te doen. Dan weet je precies waarom de koffie daar niet te zuipen is
Hoe doe je dat met bierproeverijen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er echt beter door leert proeven of dat je je de smaak van de cursusleider aanmeet
quote:
Herkenbaar...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]We hebben van die automaten staan die koffie en thee altijd met ondefinieerbaar gruis serveren, koffie met melk dreigend sist en 0004 de snelcode is voor sterke zwarte koffie
quote:
quote:
En wat zei je toen je hem tegen kwam?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:28 schreef Bart het volgende:
Zo, lekker buiten gespeeld.
Technisch weer he, ik zag mijn teamleider ook buiten.
Nee ik zei: pics!!!!11!!!!!!!!EINZ!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En wat zei je toen je hem tegen kwam?
Iets in de trant van: WHAHAHA GMTA MAN! Allebei buiten, goh wat zijn wij slim.
WB Diaantjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, de boodschappen zijn binnen. De was zit in de wasmachine en droger... nu even een momentje van rust. Lennon ligt te slapen en twan is bij zn vader...
LB, de vakantie was erg leuk. we hebben ons goed vermaakt... de dagen gingen echt snel voorbij. Nu nog 1,5 week vakantie
quote:
quote:
#quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met bierproeverijen dan?
Dan laat je je toch ook niet leiden door de smaak van de proefmeester o.i.d.?
Ik bij whisky proeverijen in ieder geval niet...
Dat hangt van je werkschema af wat je met je werkgever overeengekomen bent.....quote:
Cursussen en proeverijen zijn inderdaad 2 verschillende dingen. Open- en blindproeverijen ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
#
Onze bierproeverijen zijn dan ook vrijwel altijd blind. En onze proeverijen zijn met mensen die al verstand hebben van bier / een eigen smaak hebben ontwikkeld.
Ik heb bij die cursussen altijd het idee dat er vooral mensen heengaan die er juist niet veel van weten en meer willen leren. Maar daarom zei ik ook: ik vraag me af. Ik weet dus niet of dat zo is
Nee, dat wilde ik niet horen inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat hangt van je werkschema af wat je met je werkgever overeengekomen bent.....
Maar dat wil je vast niet horen
Dat lijkt me van de cursusleider afhangen, alsmede van jouw objectiviteit...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er echt beter door leert proeven of dat je je de smaak van de cursusleider aanmeet
Nog 26 minuten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
Tsjongejongejonge, is het nou nog steeds niet 17:00?
Toen ik bedacht dat te posten was het al bijna 1,5 uur stil hier.quote:
Wat had jij voor briljante ideeën als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik bedacht dat te posten was het al bijna 1,5 uur stil hier.
Het was dus een constatering, geen gebod of zo...
Maar jij en Jojo moesten de boel zo nodig weer verstoren en daarmee ging mijn creatieve ingeving/uiting de mist in...
Whehehequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef MadMaster het volgende:
Toen ik bedacht dat te posten was het al bijna 1,5 uur stil hier.
Het was dus een constatering, geen gebod of zo...
Maar jij en Jojo moesten de boel zo nodig weer verstoren en daarmee ging mijn creatieve ingeving/uiting de mist in...
Hard gewerkt vandaag?quote:
Jaquote:
Best wel, maar het meest vermoeiende is het geklets van die oude mensen. Ze praten maar door en dan ben ik aan het eind echt helemaal stuk.quote:
Zet je leesbril op, scroll wat omhoog hier en ontdek een wereld die je niet voor mogelijk houdt...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat had jij voor briljante ideeën als ik vragen mag?
En? Hoe ver ben je nu? Boven al bijna klaar?quote:
Met mij is het goed, had vandaag een dag vrij. Heb wat uitgeleende dvd's opgehaald, bloed gedoneerd, boodschappen gedaan (allemaal met mijn autoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Best wel, maar het meest vermoeiende is het geklets van die oude mensen. Ze praten maar door en dan ben ik aan het eind echt helemaal stuk.Heb ook eigenlijk niks meer te vertellen hier, omdat ik wel zo'n beetje uitgepraat ben. Gister ook bezoek afgezegd, omdat ik er niet aan moest denken 's avonds nog eens gezellig koffie te leuten en te kletsen.
![]()
Bleh. Maar ik lees hier wel mee.![]()
Hoe is het met jou dan, Tim?
Dat zijn de betere weken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met mij is het goed, had vandaag een dag vrij. Heb wat uitgeleende dvd's opgehaald, bloed gedoneerd, boodschappen gedaan (allemaal met mijn auto) en ga vanavond een Naked Gun-marathon houden. Morgen een tripje naar Duitsland, vrijdag nog een paar uurtjes werk, zaterdag naar de Efteling
. Voorlopig hoef ik me niet echt te vervelen dus
Ik zal vanavond of morgen weer een paar fotos uploaden, de kast staat inmiddels en is ingebouwd in de wandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
En? Hoe ver ben je nu? Boven al bijna klaar?
Weten we nog niet echtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zijn de betere weken.Waar ga je naartoe in Duitsland?
Wat een lekker leventje zo...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met mij is het goed, had vandaag een dag vrij. Heb wat uitgeleende dvd's opgehaald, bloed gedoneerd, boodschappen gedaan (allemaal met mijn auto) en ga vanavond een Naked Gun-marathon houden. Morgen een tripje naar Duitsland, vrijdag nog een paar uurtjes werk, zaterdag naar de Efteling
. Voorlopig hoef ik me niet echt te vervelen dus
Uhuquote:
Misschien iets met kat? Kat is snelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Honger...![]()
En aangezien mw. MM vanavond niet thuis is, gaan we dus maar even de kasten afstruinen naar een snelle, doch voedzame hap...
QFT!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Best wel, maar het meest vermoeiende is het geklets van die oude mensen. Ze praten maar door en dan ben ik aan het eind echt helemaal stuk.![]()
Vervolgens kom je thuis en wil je vriend ook nog eens een uur lang ouwehoeren over hoe je dagwasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
QFT!!
Sufgeluld was ik ook echt toen ik nog meer werkte, elke dag weer
Gelukkig ben ik nog altijd zo gek op mijn vriend dat zodra hij thuiskomt, ik weer vrolijk wordquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervolgens kom je thuis en wil je vriend ook nog eens een uur lang ouwehoeren over hoe je dagwas
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Niet mis met een beetje cheesyness
Er was ooit een reclame over 'Kaas uit het vuistje' met een soort van kleipoppetjes die dan hakkelend zei "Ka ka k a ka kkaaaas uit het vuistje'. Bleek gemaakt te zijn door best een bekende kerel die allerlei prijzen had gewonnen.quote:
AAAAAARGGGH! ENGELSE ZIEKTE!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Niet mis met een beetje cheesyness
Goed dan, zeurkous: kazigheid!quote:
Ik heb hier ergens een boekje liggen (titel mij even ontschoten) met allerlei (pseudo-)beroemdheden die allemaal een zeer goed leventje hadden en uiteindelijk allemaal in de goot zijn beland. Best wel schokkend...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was ooit een reclame over 'Kaas uit het vuistje' met een soort van kleipoppetjes die dan hakkelend zei "Ka ka k a ka kkaaaas uit het vuistje'. Bleek gemaakt te zijn door best een bekende kerel die allerlei prijzen had gewonnen.
Een paar jaar geleden zag ik een docu ergens op TV en toen hebben ze hem opgezocht of ze kwamen hem ergens tegen. Blijkt nu gewoon een dakloze te zijn. Zo raar.
Die wilde ik eerst plaatsen...quote:
Komt het dan ook gelegen dat ik even de tijgernoot promoot?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |