Ik vraag me af of je er echt beter door leert proeven of dat je je de smaak van de cursusleider aanmeetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van mijn werk heb ik ooit een keer een doe-waardebon gehad (een pluim) waarmee je ook bijvoorbeeld een koffieproefcursus kon doen. Dat leek me best leuk, maar ik heb ook gelijk besloten dat niet te doen. Dan weet je precies waarom de koffie daar niet te zuipen is
Hoe doe je dat met bierproeverijen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er echt beter door leert proeven of dat je je de smaak van de cursusleider aanmeet
quote:
Herkenbaar...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]We hebben van die automaten staan die koffie en thee altijd met ondefinieerbaar gruis serveren, koffie met melk dreigend sist en 0004 de snelcode is voor sterke zwarte koffie
quote:
quote:
En wat zei je toen je hem tegen kwam?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:28 schreef Bart het volgende:
Zo, lekker buiten gespeeld.
Technisch weer he, ik zag mijn teamleider ook buiten.
Nee ik zei: pics!!!!11!!!!!!!!EINZ!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En wat zei je toen je hem tegen kwam?
Iets in de trant van: WHAHAHA GMTA MAN! Allebei buiten, goh wat zijn wij slim.
WB Diaantjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, de boodschappen zijn binnen. De was zit in de wasmachine en droger... nu even een momentje van rust. Lennon ligt te slapen en twan is bij zn vader...
LB, de vakantie was erg leuk. we hebben ons goed vermaakt... de dagen gingen echt snel voorbij. Nu nog 1,5 week vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |