quote:
Zin wel, slaap nietquote:
suske en wiskequote:
Die had ik eerder op de avond al gehad. Misschien pak ik weer een van m'n manga. (Mangaquote:
oh ja? hoezo dat?quote:
das waar, maar ik dacht dat het niet gelukt was.quote:
Another day @ the office?quote:
Helaasquote:
Koffiequote:Hier schijnt het zonnetje dus zo maar even aankleden en boodschappies doen
Maar eerst koffie
Thee is ook prima maar zulke bocht drink ik alleen als ik ziek benquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:49 schreef Bart het volgende:
Helaas. Maar straks ga ik ff naar buiten toe! Opa is vandaag jarig en ik moet nog een cadeau kopen, en ik heb morgen een sollicitatiegesprek dus ik moet nog een nieuw overhemd kopen
.
[..]
Koffie.
Thee.
Maar ik ben dan ook continu ziekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thee is ook prima maar zulke bocht drink ik alleen als ik ziek ben
Zoiets jaquote:
quote:
quote:
Kernenergie!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Vandaag in iedergeval iets meer energie
Dus we gaan even naar het winkelcentrum lopen en de Bart Smit onveilig makentot later
Maar je straalt altijd zo van kernenergiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kernenergie is ietsje overdreven maar goed, ik ben dan ook nog niet weg
En dan zeggen ze dat ik een slijmjurk benquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je straalt altijd zo van kernenergie.
Sinds wanneer is de waarheid spreken geslijmquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik een slijmjurk ben
quote:We gaan ff fietsen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de waarheid spreken geslijm.
[..]
Mogguhquote:
Ook eindelijk actief?quote:
Een heel stuk beter dan maandag iigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat het alweer beter met je buikkie?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Een heel stuk beter dan maandag iig
nu pas weer.quote:
Zolang er over 10 minuten iemand de deur maar open kan doen voor me, vind ik alles best.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nu pas weer.
ik ga zo ook weer weg. douchen enz.
Terecht!quote:
Je wil ritme? Zet dan gewoon een of andere Afrikaanse radiozender aan!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijd dat de scholen weer gaan beginnen
Tijd voor ritme
Ok oke geen ritmequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Je wil ritme? Zet dan gewoon een of andere Afrikaanse radiozender aan!
Wat Droxz wel eens in bed heeft met jou.quote:
Routine is saaiquote:
Met kinderen werkt dat het beste...quote:
Wat zeg je er niet bij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met kinderen werkt dat het beste...
Voor mezelf eigenlijk ook wel maar dat zeg ik er even niet bij
Owwwww.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat Droxz wel eens in bed heeft met jou.
Uiteraard, maar het moet geen routine worden!quote:
Jij saai? Daar geloof ik niets vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk saai ben want routine is saai en ik hou van routine
Dat zou ook maar saai zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het moet geen routine worden!
Iemand die een briefje op de foto zet, die kan niet saai zijnquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef Bart het volgende:
Iemand die een briefje op de foto zet, die kan niet saai zijn.
Toen niet want je was piepers aan het jassenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ach het is dat ik me de pleuris verveel soms
Ik moest welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Toen niet want je was piepers aan het jassen.
Welnee, gewoon voorgeschilde kopen, of krieltjes ofzo, of stoomaardappelquote:
Het leven blijft geen feest he, ik doe vaak al veelste makkelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef Bart het volgende:
Welnee, gewoon voorgeschilde kopen, of krieltjes ofzo, of stoomaardappel.
Of patatjes.
Ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven blijft geen feest he, ik doe vaak al veelste makkelijk
Daarom, zonde om het niet te kopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef lynda het volgende:
Hey ze verkopen het niet voor niets allemaal al voorgesneden
Ik kan me voorstellen dat je na een dag werken niet te moeilijk wilt doen. En wat lynda zegt ze verkopen het niet voor niets voorgesnedenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:13 schreef Bart het volgende:
Ik ook. Die maaltijd van mij op de foto, enige wat ik gedaan heb is die uien snijden
. Zelfs de kip koop ik voorgesneden
.
Ik kook ook makkelijk hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:39 schreef lynda het volgende:
Net zo hard na een dag niets doen![]()
Makkelijkheid overheerst.. Maar het grootste verschil zal ook wel zijn dat zowel Bart als ik gewoon met ze 2en wonen zonder kinderen ofzo..
Kookt ook stuk makkelijker volgens mij
Lekker lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef lynda het volgende:
Lala buurtjes zijn niet blij met de nieuwe plaats van de sub
Moeten ze maar niet elke ochtend met de deur gooien![]()
Krieltjes met varkensreepjes en oestersaus en champignonnetjes en wokgroentepakket
Makkelijk hoeft niet te betekenen dat het niet lekker isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef lynda het volgende:
Volgens mij is dat iets wat we hier zeker wel een a twee keer per week eten![]()
Juist door de makkelijkheid hehe
Oudorpquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef lynda het volgende:
Als het niet lekker was, zou ik het ook niet 2x per week maken![]()
Zo tijd om naar oudorp te gaan, stuk beter weer nu
Welkequote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef LovelyLady het volgende:Daar was ik weer
En vriendlief is naar de snackbar![]()
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je vraag aan mij welke snackbar?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef Ayca het volgende:
de vlaminck vind ik helemaal niet zo lekker
Uhm Van Reequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef FreezePop het volgende:
Ja![]()
Ik keur het alleen goed als je bij AC de Boer of De Vlaminck hebt gehaald
echt waar? wat een elllendequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:18 schreef Bart het volgende:
Ook weer leuk: mijn airmileskaart is een beetje gaar aan het worden door de ouderdom. Streepjescode vervaagt en magneetstrip werkt niet meer goed. Dus ik kijken op de site voor een nieuwe pas. Wat blijkt, je kan een nieuwe aanvragen. Als de pas kapot, gebroken of beschadigd is, dan kun je voor 2,50 een nieuwe krijgen, als de magneetstrip niet meer werkt krijg je gratis een nieuwe.
Jammerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
echt waar? wat een elllende![]()
ik moet je teleurstellen bart, de bami is op... er wel nog nasi over
sorry, blijbaar vonden ze het lekker.quote:
welterustenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
Nah, ben ik minder fan van. Maar ik ga naar bed, morgenochtend sollicitatiegesprek dus wil beetje uitgeslapen zijn
.
Imtech.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
welterusten![]()
waar heb je gesprek?
succesquote:
Succes morgen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
Nah, ben ik minder fan van. Maar ik ga naar bed, morgenochtend sollicitatiegesprek dus wil beetje uitgeslapen zijn
.
Nou, het heeft geholpen, ging wel goedquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:02 schreef Bart het volgende:
Nou, het heeft geholpen, ging wel goed.
Nu afwachten wat ze bieden, en een beetje onderhandelen.
Sterktequote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:07 schreef douche-eendje het volgende:
Vanuit het MCA. Maar eens een poging doen tot werken.
Ja hequote:
Klussen is toch leuk? Wat ga je doen?quote:[..]
Sterkte
Ik ben erg actief voor mijn doenBoodschappen zijn al in huis, heb alweer 2 proefexamens gedaan
En nu naar de bouwmarkt want we gaan van het weekend flink klussen
goede zaakquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, het heeft geholpen, ging wel goed.
Nu afwachten wat ze bieden, en een beetje onderhandelen.
jeujquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef douche-eendje het volgende:
Bijna pauze! Dan heb ik het eerste deel van de dag gehad
Moet je niet werken ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen![]()
ben net wakker. heerlijk uitgeslapen
ik heb vakantie!quote:
ben jij thuis? of op je werk?quote:
Ik zit op m'n werk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ben jij thuis? of op je werk?
Lekkerquote:
Lekker positieve instelling Erwinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
volgende week nog en dan weer werken
2 lagen behang eraf halenquote:
ik heb nu geen zin om te werken, omdat ik weet dat mijn inbox uitpuilt, stapels werk ligt en dat secretariaat gaat zeggen dat het archief weer opgeruimd moet worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker positieve instelling Erwin.
Daarom moet je ook niet eens aan werk denken, en gewoon genieten van je vrije dagen! Ga bijvoorbeeld lekker ff de ramen lappen bij mij ofzo!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb nu geen zin om te werken, omdat ik weet dat mijn inbox uitpuilt, stapels werk ligt en dat secretariaat gaat zeggen dat het archief weer opgeruimd moet worden.
Mja dit was ook niet mijn keuze (behang en daarover heen geverfdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef Bart het volgende:
Behang is echt klotespul, zou ik echt nooit gebruiken. Altijd stucen+sauzen, of alleen sauzen. Hulp bieden kan ik helaas niet, ik zit dit weekend al volgeboekt...
Of lekker ontspannend behang krabbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet eens aan werk denken, en gewoon genieten van je vrije dagen! Ga bijvoorbeeld lekker ff de ramen lappen bij mij ofzo!
maar dan is het weer werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet eens aan werk denken, en gewoon genieten van je vrije dagen! Ga bijvoorbeeld lekker ff de ramen lappen bij mij ofzo!
Over behang verven is ook niet ideaal neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dit was ook niet mijn keuze (behang en daarover heen geverfd)
Daarom nu ook 1 keer goed
Welnee, dat is geen werk want voor werken word je betaaldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
maar dan is het weer werk![]()
ik heb mn handen vol aan mn eigen huis.
Zit niet eens inbegrepen in je servicekosten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komen ze aan de galerijkant langs, als de huismeester weer eens wat van die HALT-jochies heeft weten te charteren. Maar de achterkant+binnenkant is voor jezelfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit niet eens inbegrepen in je servicekosten?
Uhm dan ben ik zelf weer de hort op althans 'savondsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef Bart het volgende:
Over behang verven is ook niet ideaal nee. 21e heb ik nog wel tijd dus als je het niet af hebt dan hoor ik het wel
.
Ik ga ook niet 's avonds klussenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm dan ben ik zelf weer de hort op althans 'savonds
Ow wat ben ik blij, elke 6 weken staan ze weer met een hoogwerker voor de flatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komen ze aan de galerijkant langs, als de huismeester weer eens wat van die HALT-jochies heeft weten te charteren. Maar de achterkant+binnenkant is voor jezelf.
Je hoeft niet de hele dag door koffie te zetten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb nu geen zin om te werken, omdat ik weet dat mijn inbox uitpuilt, stapels werk ligt en dat secretariaat gaat zeggen dat het archief weer opgeruimd moet worden.
Nee. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met dat je dan 's avonds de hort op gaatquote:
Da's wel lekker jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Ow wat ben ik blij, elke 6 weken staan ze weer met een hoogwerker voor de flat![]()
Ik hoef alleen binnen te doen
dat doe ik alquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Je hoeft niet de hele dag door koffie te zetten?
Uh dat ik overdag niet ga klussen anders ben ik 'savonds niet fit genoeg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Bart het volgende:
Nee. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met dat je dan 's avonds de hort op gaat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh dat ik overdag niet ga klussen anders ben ik 'savonds niet fit genoeg?![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Nietszeggende posts met smiley's....
Koffie is lekker
Quote-faalquote:
Ik had altijd zoiets vanquote:
quote:Oh, hai!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Bart het volgende:
Ik had altijd zoiets vanbij jou maar nu heb ik dat toch een stuk minder...
Je kan het goedmaken...quote:
Dan bestaat er geen goeie koffiequote:Maar goeie(!) koffie is heerlijk
quote:
Uiteraard wel. Je moet alleen weten hoe je het zetten moet.quote:Dan bestaat er geen goeie koffie.
Je hebt per ongeluk de verkeerde smiley aangeklikt, ik heb het even voor je verbeterd.quote:
Senseo is ideaal, lekker makkelijk voor mij om te zetten. Ik hoef het toch niet zelf te drinken. Starbucks is gewoon goed, lekkere chocomelkquote:[..]
Uiteraard wel. Je moet alleen weten hoe je het zetten moet.![]()
Mensen die Starbucksen Senseo
koffie noemen
Inderdaad, chocomelk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk de verkeerde smiley aangeklikt, ik heb het even voor je verbeterd.
[..]
Senseo is ideaal, lekker makkelijk voor mij om te zetten. Ik hoef het toch niet zelf te drinken. Starbucks is gewoon goed, lekkere chocomelk.
Want jouw smaak is de enige ware smaak?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inderdaad, chocomelk.En Senseo ís inderdaad ook strontmakkelijk als je het zelf niet drinkt, maar mensen die naar eigen zeggen graag koffie drinken en dán met Senseo aan komen zetten, falen toch wel aardig hoor.
vind ik ookquote:
Neuh, zeker niet, maar dat valt gewoon geen koffie te noemen. Vergelijkbaar met warme chocolademelk die je met die poederzakjes en warm water maakt. Best te zuupen, maar geen échte warme chocomelk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Want jouw smaak is de enige ware smaak?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef Bart het volgende:
Nee, warme chocomelk maar je natuurlijk zelf met
[ afbeelding ]
Beetje suiker, melk en rum erbij, slagroom erop...quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
net vakantie gehadquote:
Ik ben altijd toe aan vakantiequote:
iedereen wel volgens mij. als mijn vakantie afgelopen heb roep ik al dat ik toe ben aan vakantiequote:
kan je doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Bart het volgende:
Ik zeg het zelfs tijdens mijn vakantie.
Misschien moet ik maar voor mezelf gaan beginnen.
Ik zat op mijn mobielquote:
cacao voor over de cappuccinoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
iedereen wel volgens mij. als mijn vakantie afgelopen heb roep ik al dat ik toe ben aan vakantie
Smoesjesquote:
quote:[..]
cacao voor over de cappuccino![]()
Kom je ook in mijn bedrijf werken?quote:[..]
![]()
Ik ookmaar ik vind het ook gewoon niet meer leuk, maar goed tegenwoordig mag je blij zijn dat je wat hebt
mag ik je administratie doen? ik kan erg creatief boekhoudenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Smoesjes.
[..]cacao-verkrachting.
[..]
Kom je ook in mijn bedrijf werken?
Ja serieusquote:
Eg nietquote:cacao-verkrachting.
Dat hangt er vanaf hoeveel je me betaalt, wat de functie is, waar en of jij als baas wel leuk genoeg bent.....quote:Kom je ook in mijn bedrijf werken?
1 voor bart, 2 voor mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
mag ik je finaciencien doen? ik kan erg creatief boekhouden
ermm nee, 1 voor bart 4 voor mijquote:
Hebbertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ermm nee, 1 voor bart 4 voor mij
ok je mag er ook 1 hebbenquote:
ok 2 voor jou 3 voor mijquote:
nu krijg ik wel ruzie met bart...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fair enough, ik ben de beroerdste niet
/carequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
nu krijg ik wel ruzie met bart...
ik weet niet of je leuker bent, ik heb je nog niet in het echt gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/careIk ben toch veel leuker
Ik ben een vrouw das sowieso leuker dan Bartquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik weet niet of je leuker bent, ik heb je nog niet in het echt gezien
das waar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw das sowieso leuker dan Bart
Welke pics?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
das waar.
maar ik wil die pics zien he?
naaktfotosquote:
erm KPD?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och arme heb je geen toegang tot KPD?
Erwin is een noohoob!quote:
Niet dat ik er wel in kan, maar nooit toestemming voor gevraagd enzulks. Dus mja.quote:
Als het maar winst oplevertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mag ik je administratie doen? ik kan erg creatief boekhouden
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nu krijg ik wel ruzie met bart...
Ik heb LL's tieten al gezienquote:
quote:
Mis je toch watquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik er wel in kan, maar nooit toestemming voor gevraagd enzulks. Dus mja.![]()
http://forum.fok.nl/KPDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
das die "adult" sectie van fok?
quote:
Niets ergs aan dusquote:
wat KPD of de borsten van LL?quote:
Beidequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat KPD of de borsten van LL?
hoe waren de borsten van LL?quote:
das waar, maar een mailtje gestuurd om toegang te krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef lynda het volgende:
Kan je maar op 1 manier achter komen natuurlijk
zo erg met je lynda?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:28 schreef lynda het volgende:
Kom je wel je bevindingen vertellen?
(alhoewel.. laat maar)
Maar dan kun je ook niet posten in http://forum.fok.nl/topic/1506668quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, des te meer reden voor mij om daar niet te gaan zitten.
* IJsdraakje wil geen mental pictures van zwagert en zus *
Wat voor topic is dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook niet posten in http://forum.fok.nl/topic/1506668.
Het beste topic van KPDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat voor topic is dat?(Hij laat geen titel zien, dus mja.
)
okquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja sorry, maar de ideeën die je daar eventueel opdoet.. Deel toch maar met je vriendin
Een post hier je foto's voor vrouwen zeker?quote:
Nee, in dat topic posten FOK!sters zichzelf naaktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een post hier je foto's voor vrouwen zeker?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, in dat topic posten FOK!sters zichzelf naakt.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, in dat topic posten FOK!sters zichzelf naakt.
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat mensen daar foto's plaatsen voor vrouwenquote:
Hij had duidelijker gekund.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat mensen daar foto's plaatsen voor vrouwen.
die fotos van jou hoeft niemand te zien trouwens.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij had duidelijker gekund.
Maar neuh, heb niet de ambitie om daar foto's in te flikkeren van mezelf.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
die fotos van jou hoeft niemand te zien trouwens.
Dat is beter.quote:ik al helemaal niet.
eerst kijken dan zeikenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Spreek voor jezelf!
[..]
Dat is beter.
Ik heb al genoeg in dat topic gekeken!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg in dat topic gekeken!
Jij maakt een account aan op fok zonder je gelijk aan te melden voor KPD, dat is toch wel een hele grove fout hoor. En je hebt ook nog geen fobo...quote:
wat is een fobo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij maakt een account aan op fok zonder je gelijk aan te melden voor KPD, dat is toch wel een hele grove fout hoor. En je hebt ook nog geen fobo...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
das die "adult" sectie van fok?
Is zo gebeurd, en er komt genoeg leuks voorbijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben te lui om toegang te gaan vragen.
quote:
Maar door toegang te vragen hoef je niet van jezelf te posten, je kan ook gewoon domweg lurkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij maakt een account aan op fok zonder je gelijk aan te melden voor KPD, dat is toch wel een hele grove fout hoor. En je hebt ook nog geen fobo...
Kijk eens bovenaan in je scherm en vraag je af waarvan fobo de afkorting isquote:
wie?quote:
Maar jij hebt het goed gemaaktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook pas dit jaar toegang aangevraagd
Jij.quote:
Vooral die met dat ijsblokjequote:
wat nou weer?quote:
ctrl-c ctrl-vquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Erwin is een noohoob
* IJsdraakje valt in herhaling *
Jij vraagt wie, ik geef antwoord.quote:
Typen was sneller dan die post terugzoeken.quote:
Chocoladesaus?quote:
Beter lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
nog steeds geen antwoord op mn vraag gehad
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk eens bovenaan in je scherm en vraag je af waarvan fobo de afkorting is.
Chocofondue.quote:
okquote:
Maar de banaanvraag is gewoon tof. Net als bommelding.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:03 schreef douche-eendje het volgende:
En ik maar denken dat mijn banaanvraag al erg was op de schaal van n00b...
Chocotepelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Erwin mot op zoek naar het fototoestel. De noob.
[..]
Chocofondue.
Daarom is 'ie gewoon tofquote:
quote:
Een vraag gesteld door een banaan natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:07 schreef Ayca het volgende:
Wat is een banaan-vraag eigenlijk? Een vraag over een banaan of een bananige vraag?
Maar bananen praten heul niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vraag gesteld door een banaan natuurlijk
Ah, voedsel.
Wat een faalhaasquote:
Ah, lekker speklapje danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Ayca het volgende:
Nog 3 uurtjes en dan mag ik weer eten.
Maakt niet uit, zolang de vraag maar geel en krom is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:07 schreef Ayca het volgende:
Wat is een banaan-vraag eigenlijk? Een vraag over een banaan of een bananige vraag?
het zalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een faalhaas. Dit is trouwens overduidelijk geen BHFH-topic
.
Hier moet ik even over nadenken..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang de vraag maar geel en krom is.
Lekker biertje erbij! Jammiequote:
gadverdamme bierquote:
Fobo = fotoboekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
nog steeds geen antwoord op mn vraag gehad
Ja, ook zo lekker tegenstrijdig, alcohol voor moslimsquote:
Maar wel gewoon vasten hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef Ayca het volgende:
Ken meer moslims die drinken dan niet drinken volgens mij.![]()
Het is ook niet de bedoeling dat jij dat opeetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook multiquoten kan niet op mobiel. Maar ik hou niet eens zo heel erg van chocola
Ja niet tijdens het vasten hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar wel gewoon vasten he. Doe het goed of doe het niet denk ik dan altijd
.
Nee gewoon of helemaal nooit alcohol en dan wel vasten, of wel alcohol en dan ook niet vasten. Anders ben je een wannabe-moslimquote:
Vind jij van niet dan? Ik heb alle respect voor ieders geloof hoor, dat moet je wel weten, maar ik vind het gewoon zo raar dat sommige moslims er voor kiezen om bepaalde verboden te negeren, en andere dingen juist superstreng te volgen...quote:
Het is niet ideaal natuurlijk. Maarja wat doe je eraan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind jij van niet dan? Ik heb alle respect voor ieders geloof hoor, dat moet je wel weten, maar ik vind het gewoon zo raar dat sommige moslims er voor kiezen om bepaalde verboden te negeren, en andere dingen juist superstreng te volgen...
pics?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb een keer tijdens de ramadan een verwensing naar mn kop gekregen dat ik niet aan de ramadan hield. ik was aan het roken en wat aan het drinken.
ach ja, de last van een Marokkaan look a like
Waarom doe jij dan aan Ramadanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is niet ideaal natuurlijk. Maarja wat doe je eraan.![]()
Verder weet ik niet zo veel van het geloof af hoor dus kan je met vragen beter naar iemand anders toe.
ED?quote:
ik bedoelde dat jij me ook uit maakt voor marokkaanquote:
Vet leuk man, hele dag honger lijdenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel leuk eigenlijk![]()
En nouja je hoort het wel te doen enzo.
Ben je toch ook? Net als Aycaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik bedoelde dat jij me ook uit maakt voor marokkaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |