kan je doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Bart het volgende:
Ik zeg het zelfs tijdens mijn vakantie.
Misschien moet ik maar voor mezelf gaan beginnen.
Ik zat op mijn mobielquote:
cacao voor over de cappuccinoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef Bart het volgende:
Nee, warme chocomelk maar je natuurlijk zelf met
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
iedereen wel volgens mij. als mijn vakantie afgelopen heb roep ik al dat ik toe ben aan vakantie
Smoesjesquote:
quote:[..]
cacao voor over de cappuccino![]()
Kom je ook in mijn bedrijf werken?quote:[..]
![]()
Ik ookmaar ik vind het ook gewoon niet meer leuk, maar goed tegenwoordig mag je blij zijn dat je wat hebt
mag ik je administratie doen? ik kan erg creatief boekhoudenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Smoesjes.
[..]cacao-verkrachting.
[..]
Kom je ook in mijn bedrijf werken?
Ja serieusquote:
Eg nietquote:cacao-verkrachting.
Dat hangt er vanaf hoeveel je me betaalt, wat de functie is, waar en of jij als baas wel leuk genoeg bent.....quote:Kom je ook in mijn bedrijf werken?
1 voor bart, 2 voor mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
mag ik je finaciencien doen? ik kan erg creatief boekhouden
ermm nee, 1 voor bart 4 voor mijquote:
Hebbertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ermm nee, 1 voor bart 4 voor mij
ok je mag er ook 1 hebbenquote:
ok 2 voor jou 3 voor mijquote:
nu krijg ik wel ruzie met bart...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fair enough, ik ben de beroerdste niet
/carequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
nu krijg ik wel ruzie met bart...
ik weet niet of je leuker bent, ik heb je nog niet in het echt gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/careIk ben toch veel leuker
Ik ben een vrouw das sowieso leuker dan Bartquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik weet niet of je leuker bent, ik heb je nog niet in het echt gezien
das waar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw das sowieso leuker dan Bart
Welke pics?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
das waar.
maar ik wil die pics zien he?
naaktfotosquote:
erm KPD?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och arme heb je geen toegang tot KPD?
Erwin is een noohoob!quote:
Niet dat ik er wel in kan, maar nooit toestemming voor gevraagd enzulks. Dus mja.quote:
Als het maar winst oplevertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mag ik je administratie doen? ik kan erg creatief boekhouden
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nu krijg ik wel ruzie met bart...
Ik heb LL's tieten al gezienquote:
quote:
Mis je toch watquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik er wel in kan, maar nooit toestemming voor gevraagd enzulks. Dus mja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |