http://forum.fok.nl/KPDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
das die "adult" sectie van fok?
quote:
Niets ergs aan dusquote:
wat KPD of de borsten van LL?quote:
Beidequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat KPD of de borsten van LL?
hoe waren de borsten van LL?quote:
das waar, maar een mailtje gestuurd om toegang te krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef lynda het volgende:
Kan je maar op 1 manier achter komen natuurlijk
zo erg met je lynda?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:28 schreef lynda het volgende:
Kom je wel je bevindingen vertellen?
(alhoewel.. laat maar)
Maar dan kun je ook niet posten in http://forum.fok.nl/topic/1506668quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, des te meer reden voor mij om daar niet te gaan zitten.
* IJsdraakje wil geen mental pictures van zwagert en zus *
Wat voor topic is dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook niet posten in http://forum.fok.nl/topic/1506668.
Het beste topic van KPDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat voor topic is dat?(Hij laat geen titel zien, dus mja.
)
okquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja sorry, maar de ideeën die je daar eventueel opdoet.. Deel toch maar met je vriendin
Een post hier je foto's voor vrouwen zeker?quote:
Nee, in dat topic posten FOK!sters zichzelf naaktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een post hier je foto's voor vrouwen zeker?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, in dat topic posten FOK!sters zichzelf naakt.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, in dat topic posten FOK!sters zichzelf naakt.
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat mensen daar foto's plaatsen voor vrouwenquote:
Hij had duidelijker gekund.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat mensen daar foto's plaatsen voor vrouwen.
die fotos van jou hoeft niemand te zien trouwens.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij had duidelijker gekund.
Maar neuh, heb niet de ambitie om daar foto's in te flikkeren van mezelf.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
die fotos van jou hoeft niemand te zien trouwens.
Dat is beter.quote:ik al helemaal niet.
eerst kijken dan zeikenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Spreek voor jezelf!
[..]
Dat is beter.
Ik heb al genoeg in dat topic gekeken!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg in dat topic gekeken!
Jij maakt een account aan op fok zonder je gelijk aan te melden voor KPD, dat is toch wel een hele grove fout hoor. En je hebt ook nog geen fobo...quote:
wat is een fobo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij maakt een account aan op fok zonder je gelijk aan te melden voor KPD, dat is toch wel een hele grove fout hoor. En je hebt ook nog geen fobo...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
das die "adult" sectie van fok?
Is zo gebeurd, en er komt genoeg leuks voorbijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben te lui om toegang te gaan vragen.
quote:
Maar door toegang te vragen hoef je niet van jezelf te posten, je kan ook gewoon domweg lurkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij maakt een account aan op fok zonder je gelijk aan te melden voor KPD, dat is toch wel een hele grove fout hoor. En je hebt ook nog geen fobo...
Kijk eens bovenaan in je scherm en vraag je af waarvan fobo de afkorting isquote:
wie?quote:
Maar jij hebt het goed gemaaktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook pas dit jaar toegang aangevraagd
Jij.quote:
Vooral die met dat ijsblokjequote:
wat nou weer?quote:
ctrl-c ctrl-vquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Erwin is een noohoob
* IJsdraakje valt in herhaling *
Jij vraagt wie, ik geef antwoord.quote:
Typen was sneller dan die post terugzoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |