quote:
Zin wel, slaap nietquote:
suske en wiskequote:
Die had ik eerder op de avond al gehad. Misschien pak ik weer een van m'n manga. (Mangaquote:
oh ja? hoezo dat?quote:
das waar, maar ik dacht dat het niet gelukt was.quote:
Another day @ the office?quote:
Helaasquote:
Koffiequote:Hier schijnt het zonnetje dus zo maar even aankleden en boodschappies doen
Maar eerst koffie
Thee is ook prima maar zulke bocht drink ik alleen als ik ziek benquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:49 schreef Bart het volgende:
Helaas. Maar straks ga ik ff naar buiten toe! Opa is vandaag jarig en ik moet nog een cadeau kopen, en ik heb morgen een sollicitatiegesprek dus ik moet nog een nieuw overhemd kopen
.
[..]
Koffie.
Thee.
Maar ik ben dan ook continu ziekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thee is ook prima maar zulke bocht drink ik alleen als ik ziek ben
Zoiets jaquote:
quote:
quote:
Kernenergie!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Vandaag in iedergeval iets meer energie
Dus we gaan even naar het winkelcentrum lopen en de Bart Smit onveilig makentot later
Maar je straalt altijd zo van kernenergiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kernenergie is ietsje overdreven maar goed, ik ben dan ook nog niet weg
En dan zeggen ze dat ik een slijmjurk benquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je straalt altijd zo van kernenergie.
Sinds wanneer is de waarheid spreken geslijmquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik een slijmjurk ben
quote:We gaan ff fietsen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de waarheid spreken geslijm.
[..]
Mogguhquote:
Ook eindelijk actief?quote:
Een heel stuk beter dan maandag iigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat het alweer beter met je buikkie?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Een heel stuk beter dan maandag iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |