quote:
Zin wel, slaap nietquote:
suske en wiskequote:
Die had ik eerder op de avond al gehad. Misschien pak ik weer een van m'n manga. (Mangaquote:
oh ja? hoezo dat?quote:
das waar, maar ik dacht dat het niet gelukt was.quote:
Another day @ the office?quote:
Helaasquote:
Koffiequote:Hier schijnt het zonnetje dus zo maar even aankleden en boodschappies doen
Maar eerst koffie
Thee is ook prima maar zulke bocht drink ik alleen als ik ziek benquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:49 schreef Bart het volgende:
Helaas. Maar straks ga ik ff naar buiten toe! Opa is vandaag jarig en ik moet nog een cadeau kopen, en ik heb morgen een sollicitatiegesprek dus ik moet nog een nieuw overhemd kopen
.
[..]
Koffie.
Thee.
Maar ik ben dan ook continu ziekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thee is ook prima maar zulke bocht drink ik alleen als ik ziek ben
Zoiets jaquote:
quote:
quote:
Kernenergie!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Vandaag in iedergeval iets meer energie
Dus we gaan even naar het winkelcentrum lopen en de Bart Smit onveilig makentot later
Maar je straalt altijd zo van kernenergiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kernenergie is ietsje overdreven maar goed, ik ben dan ook nog niet weg
En dan zeggen ze dat ik een slijmjurk benquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je straalt altijd zo van kernenergie.
Sinds wanneer is de waarheid spreken geslijmquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik een slijmjurk ben
quote:We gaan ff fietsen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de waarheid spreken geslijm.
[..]
Mogguhquote:
Ook eindelijk actief?quote:
Een heel stuk beter dan maandag iigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat het alweer beter met je buikkie?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Een heel stuk beter dan maandag iig
nu pas weer.quote:
Zolang er over 10 minuten iemand de deur maar open kan doen voor me, vind ik alles best.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nu pas weer.
ik ga zo ook weer weg. douchen enz.
Terecht!quote:
Je wil ritme? Zet dan gewoon een of andere Afrikaanse radiozender aan!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijd dat de scholen weer gaan beginnen
Tijd voor ritme
Ok oke geen ritmequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Je wil ritme? Zet dan gewoon een of andere Afrikaanse radiozender aan!
Wat Droxz wel eens in bed heeft met jou.quote:
Routine is saaiquote:
Met kinderen werkt dat het beste...quote:
Wat zeg je er niet bij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met kinderen werkt dat het beste...
Voor mezelf eigenlijk ook wel maar dat zeg ik er even niet bij
Owwwww.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat Droxz wel eens in bed heeft met jou.
Uiteraard, maar het moet geen routine worden!quote:
Jij saai? Daar geloof ik niets vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk saai ben want routine is saai en ik hou van routine
Dat zou ook maar saai zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het moet geen routine worden!
Iemand die een briefje op de foto zet, die kan niet saai zijnquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef Bart het volgende:
Iemand die een briefje op de foto zet, die kan niet saai zijn.
Toen niet want je was piepers aan het jassenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ach het is dat ik me de pleuris verveel soms
Ik moest welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Toen niet want je was piepers aan het jassen.
Welnee, gewoon voorgeschilde kopen, of krieltjes ofzo, of stoomaardappelquote:
Het leven blijft geen feest he, ik doe vaak al veelste makkelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef Bart het volgende:
Welnee, gewoon voorgeschilde kopen, of krieltjes ofzo, of stoomaardappel.
Of patatjes.
Ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven blijft geen feest he, ik doe vaak al veelste makkelijk
Daarom, zonde om het niet te kopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef lynda het volgende:
Hey ze verkopen het niet voor niets allemaal al voorgesneden
Ik kan me voorstellen dat je na een dag werken niet te moeilijk wilt doen. En wat lynda zegt ze verkopen het niet voor niets voorgesnedenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:13 schreef Bart het volgende:
Ik ook. Die maaltijd van mij op de foto, enige wat ik gedaan heb is die uien snijden
. Zelfs de kip koop ik voorgesneden
.
Ik kook ook makkelijk hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:39 schreef lynda het volgende:
Net zo hard na een dag niets doen![]()
Makkelijkheid overheerst.. Maar het grootste verschil zal ook wel zijn dat zowel Bart als ik gewoon met ze 2en wonen zonder kinderen ofzo..
Kookt ook stuk makkelijker volgens mij
Lekker lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef lynda het volgende:
Lala buurtjes zijn niet blij met de nieuwe plaats van de sub
Moeten ze maar niet elke ochtend met de deur gooien![]()
Krieltjes met varkensreepjes en oestersaus en champignonnetjes en wokgroentepakket
Makkelijk hoeft niet te betekenen dat het niet lekker isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef lynda het volgende:
Volgens mij is dat iets wat we hier zeker wel een a twee keer per week eten![]()
Juist door de makkelijkheid hehe
Oudorpquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef lynda het volgende:
Als het niet lekker was, zou ik het ook niet 2x per week maken![]()
Zo tijd om naar oudorp te gaan, stuk beter weer nu
Welkequote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef LovelyLady het volgende:Daar was ik weer
En vriendlief is naar de snackbar![]()
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je vraag aan mij welke snackbar?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef Ayca het volgende:
de vlaminck vind ik helemaal niet zo lekker
Uhm Van Reequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef FreezePop het volgende:
Ja![]()
Ik keur het alleen goed als je bij AC de Boer of De Vlaminck hebt gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |