1) Dit zijn geen aannames, beste Resonancer. Met kennis en begrip van meteo en met meteorologishe gegevens is dit heel eenvoudig te begrijpen en na te gaan. Je moet er natuurlijk wel wat moeite voor doen he. maarja als jij je niet wenst te verdiepen in meteorologie (wat toch wel heel fundamenteel is in dit onderwerp) dan zul je dat zelf moeten weten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het 1e gedeelte bevat aannames die ik niet doe.
Het 2de gedeelte. Dit patent is dus onzin en kan volgens jou niet werken?
[..]
Het 3de gedeelte:
off topic;
Dat piloten/passagiers/crew vaker ziek worden is 'n bekend verschijnsel dacht ik.
http://www.naturalnews.co(...)otoxic_syndrome.html
Ik doel op de aanname dat er sproei-installaties nodig zouden zijn, ik niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
1) Dit zijn geen aannames, beste Resonancer.Met kennis en begrip van meteo en met meteorologishe gegevens is dit heel eenvoudig te begrijpen en na te gaan. Je moet er natuurlijk wel wat moeite voor doen he. maarja als jij je niet wenst te verdiepen in meteorologie
En hoe dan wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij doet de aanname dat er sproei-installaties nodig zouden zijn, ik niet.
Dat doet Venus-Castina toch helemaal niet? Er worden redenen gegeven waarom zowel een sproei-installatie als een brandstof additief geen realistisch scenario is (waarvoor hulde!).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik doel op de aanname dat er sproei-installaties nodig zouden zijn, ik niet.
Misschien 's wat oude topics doorlezen, denk dat je dan wel ziet dat ik me er wel in verdiep, en niet alleen mbt meteo
2006:
Chemtrails feit of fictie? deel 3
Beste resonancer, ik leg toch ook meerdere scenario's open? waarbij iets aan de brandstof toegevoegd zou zijn en waarbij een aparte installatie geinstalleerd zou zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik doel op de aanname dat er sproei-installaties nodig zouden zijn, ik niet.
Misschien 's wat oude topics doorlezen, denk dat je dan wel ziet dat ik me er wel in verdiep, en niet alleen mbt meteo
2006:
Chemtrails feit of fictie? deel 3
Ik verdiep mij al jaren in dit onderwerp, en niet alleen via "complotsites " geen idee waar je die uitspraken over mij op baseert. Je zal mij niet horen zeggen dat contrails (imo zowiezo n foute benaming, ze bestaan uit meer dan condens) niet persistent kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Beste resonancer, ik leg toch ook meerdere scenario's open? waarbij iets aan de brandstof toegevoegd zou zijn en waarbij een aparte installatie geinstalleerd zou zijn.
knip
Ik doe al jaren één aanname:quote:JP-8 is an entire new hydrocarbon concoction of perhaps a thousand different chemical compounds that have not been well detailed.
http://studimonetari.org/u/articoli/chemtrails.html
Resonancer, de reden dat ik het had over het verbreden van je blikveld is omdat ik je nooit iets heb zien schrijven vanuit een vliegtechnisch oogpunt of wat te maken heeft met Airlaw & ATC procedures.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik verdiep mij al jaren in dit onderwerp, en niet alleen via "complotsites " geen idee waar je die uitspraken over mij op baseert. Je zal mij niet horen zeggen dat contrails (imo zowiezo n foute benaming, ze bestaan uit meer dan condens) niet persistent kunnen zijn.
De aannames (sproeinstalaties) die jij doet , doe ik niet. Niemand kan mij de samenstelling van bv jp8/kerosine, testresultaten, geven Dat is n.l. bedrijfsgeheim, toch ? Of kan jij mij dat wel vertellen ?
Heb je dit geprobeerd te relateren aan zaken als het weer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef Resonancer het volgende:
Ik doe al jaren één aanname:
De toename van het aantal persistente trails staat niet in verhouding tot de toename van het aantal vliegbewegingen.
Die aanname is oa gebaseerd op eigen waarnemingen.
Heb er wel over geschreven en me er ook in verdiept. paar v.b.enquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Resonancer, de reden dat ik het had over het verbreden van je blikveld is omdat ik je nooit iets heb zien schrijven vanuit een vliegtechnisch oogpunt of wat te maken heeft met Airlaw & ATC procedures.
Maar blijkbaar niet in een paar stappen eerder in het verhaal? Bij deze voorbeelden lijk je er overal al van uit te gaan dat er iets kwaadaardigs in JP-8 (waarom eigenlijk niet in jet A-1?) zit, met je gepraat over open sky treaty en militaire vluchten. Laat staan van die nietszeggende dingen als voor mijn gevoel zijn er meer dan twee keer zoveel strepen. Wat al eerder geschreven werd, wel verdiept maar alleen van 1 kant.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb er wel over geschreven en me er ook in verdiept. paar v.b.en
Chemtrails feit of fictie? deel 3
Chemtrails feit of fictie? deel 3
Chemtrails feit of fictie? deel 3
Chemtrails...zit ik net in de tuin...
Chemtrails...zit ik net in de tuin...
Chemtrails...zit ik net in de tuin...
Chemtrails...zit ik net in de tuin...
En hier even later inderdaad ook. Past mooi in de kennis die we hebben van de meteo. Morgen zal het nog dikker zijn (vanuit het west zuid westen) met als gevolg een grijze dag op zondag. Hebben contrails niets mee te maken...quote:
Eerdere stappen? sorry is mij te vaag. Ik reageer op de opm dat ik me niet in regels voor de luchtvaart e.d. zou verdiepen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet in een paar stappen eerder in het verhaal? Bij deze voorbeelden lijk je er overal al van uit te gaan dat er iets kwaadaardigs in JP-8 (waarom eigenlijk niet in jet A-1?) zit, met je gepraat over open sky treaty en militaire vluchten. Laat staan van die nietszeggende dingen als voor mijn gevoel zijn er meer dan twee keer zoveel strepen. Wat al eerder geschreven werd, wel verdiept maar alleen van 1 kant.
Eerdere stappen ja. Basalere stappen, zoals redenen waarom het hele concept onzinnig is (imo). Waarom condenssporen bijvoorbeeld prima langduring kunnen blijven hangen. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Eerdere stappen? sorry is mij te vaag. Ik reageer op de opm dat ik me niet in regels voor de luchtvaart e.d. zou verdiepen.
Het is idd logischer om ervan uit te gaan dat jp8 n onschuldig goedje is.
Dat er veel meer dan 2x zoveel strepen zijn is voor jouw misschien nietzeggend, bij mij is dit de primaire oorzaak van mijn argwaan. Kom ik weer op deze vraag uit.
Chemtrails deel 30. Omdat het zo leuk is!!
En nu is het helder en ik zie ook veel sterren, en dat is hier vanwege Schiphol (verlichting) en de vele kassen in de omgeving niet zo vaak te zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En hier even later inderdaad ook. Past mooi in de kennis die we hebben van de meteo. Morgen zal het nog dikker zijn (vanuit het west zuid westen) met als gevolg een grijze dag op zondag. Hebben contrails niets mee te maken...
Zeg ik dan dat dat niet kan ? Wat heb jij in de loop der jaren inhoudelijk aan deze discussie toegevoegd? Ik heb jou (maar kan me vergissen) zelden/nooit 'n beargumenteerde mening zien geven. Ook hierboven meld je dat het hele concept onzinnig is, maar waarom ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Eerdere stappen ja. Basalere stappen, zoals redenen waarom het hele concept onzinnig is (imo). Waarom condenssporen bijvoorbeeld prima langduring kunnen blijven hangen. Dat soort dingen.
Goed een aantal simpele redenen dan:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat dat niet kan ? Wat heb jij in de loop der jaren inhoudelijk aan deze discussie toegevoegd? Ik heb jou (maar kan me vergissen) zelden/nooit 'n beargumenteerde mening zien geven. Ook hierboven meld je dat het hele concept onzinnig is, maar waarom ?
Het zijn niet de commerciële vluchten waarmee gesproeid wordt. Het zijn de militairenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed een aantal simpele redenen dan:
In het geval van brandstof additieven krijg je oa problemen met:
- De temperatuur in de verbrandingskamer. Deze is zo hoog dat vrijwel alle verbindingen kapot gaan
- Problemen met de brandstof balans. de verwachte energieopbrengst per liter/kilo/whatever klopt niet meer met de normale brandstof.
- Het risico dat iemand een buisje mee naar huis neemt en het eens door een gaschromaograaf, of ander analyse instrument gooit.
Met sproeiinstalaties heb je weer andere problemen, oa:
- Waar verstop je ze? Moet verborgen blijven voor zowel grondpersoneel als piloten.
- Balans van het vliegtuig. Als de tanks leeg raken tijdens de vlucht beinvloed dit de massaverdeling van het vliegtuig. Hoe verberg je dat voor de piloot?
- Bijtanken. Hoe doe je dit zonder dat mensen het zien? Bij veel vliegvelden staat het vliegtuig redelijk open en bloot bij een gate (soms zelfs dat niet, bijv bij kleinere vliegvelden)
etc.
Ok, dus het zijn alleen militaire vluchten. Hoe kom je er achter of ze dat doen? Wat zorgt er voor dat je zo stellig bent in die overtuiging?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zijn niet de commerciële vluchten waarmee gesproeid wordt. Het zijn de militairen
Hoe maak je dat een soldaat met verarmd uranium schiet? Dergelijke gasten doen het zijn gewetenloos. Of tenminste je komt voor de krijgsraad als je niet gehoorzaamd wat de top verkondigd.
blaat...
Hoe kom je erbij dat die toestellen militair zijn? heb je daar gegevens van, waar baseer je die conclusie op?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zijn niet de commerciële vluchten waarmee gesproeid wordt. Het zijn de militairen
Hoe maak je dat een soldaat met verarmd uranium schiet? Dergelijke gasten doen het zijn gewetenloos. Of tenminste je komt voor de krijgsraad als je niet gehoorzaamd wat de top verkondigd.
Hoe heeft men, het Pentagon, 911 kunnen stagen. Daar zijn ook géén passagiersvliegtuig gebruikt. Zoals je weet ben ik van mening dat het met augmented reality is gebeurd.
En hoe zit het met Evergreen toestellen ?!!
http://aircrap.org/video-(...)nks-attached/331023/
En geef dan ook maar verklaring voor cloaking vliegtuigen en vliegtuigen die in-flight van vorm veranderen. Sproeien doelbewust aan of uitzetten.
En open en bloot. Je kunt het beste beamers, laptops e.d. jatten door er openlijk mee rond te zeulen. Dan valt het minst op. Juist door het openlijk te doen is het onzichtbaarder. Denk daar maar over na.
formatie vliegen is voor de burgerluchtvaart niet toegestaan mischien ?quote:Hoe kom je erbij dat die toestellen militair zijn? heb je daar gegevens van, waar baseer je die conclusie op?
Ik ben erg benieuwd hoe je je waarnemingen hebt gechecked met de luchtvaartwetgeving.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef DeMolay het volgende:
formatie vliegen is voor de burgerluchtvaart niet toegestaan mischien ?
Wel 's van Wehlsbach materialen gehoord neem ik aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed een aantal simpele redenen dan:
In het geval van brandstof additieven krijg je oa problemen met:
- De temperatuur in de verbrandingskamer. Deze is zo hoog dat vrijwel alle verbindingen kapot gaan
- Problemen met de brandstof balans. de verwachte energieopbrengst per liter/kilo/whatever klopt niet meer met de normale brandstof.
- Het risico dat iemand een buisje mee naar huis neemt en het eens door een gaschromaograaf, of ander analyse instrument gooit.
quote:Excerpts:
2. How Do Aircraft Affect Climate and Ozone? Aircraft emit gases and particles directly into the upper troposphere and lower stratosphere where they have an impact on atmospheric composition. These gases and particles.trigger formation of condensation trails (contrails).
4.6 Cirrus Clouds. Extensive cirrus clouds have been observed to develop after the formation of persistent contrails. Increases in cirrus cloud cover (beyond those identified as line-shaped contrails) are found to be positively correlated with aircraft emissions.
http://www.californiaskywatch.com/health_issues.htm
Natuurlijk zijn er materialen te vinden die de extreme temperaturen in de verbrandingskamer kunnen overleven. Wat wil je hiermee bereiken? Het gegeven dat deze bestaan wil niet zeggen dat ze met dat doel zijn toegevoegd aan brandstof.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Resonancer het volgende:
Wel 's van Wehlsbach materialen gehoord neem ik aan.
Thoriumdioxide of Al2o3 overleeft dat de temp in 'n straalmotor?
Verwachte energiebalans ? Als men jet fuel en motoren constant probeert te verbeteren kan/kon dat ter compensatie dienen. Indien je geen "normale" brandstof hebt kun je het hier ook niet mee vergelijken.
Dat risico loopt men zowiezo, (bedrijfsspionage), men zal daar ongetwijfeld maatregelen tegen hebben genomen. (misschien kan 1 van de piloten hier n jerrycannetje meenemen) Hopelijk breng je iemand op ideeen.
btw, chemtrails zijn 'n onderdeel van 'n groter project, het gaat imho niet alleen om de streepjes.
[..]
imo kunnen zowel civiele als militaire toestellen worden ingezet.
En zijn die waarnemingen gecorreleerd aan het weer?quote:4.6 Cirrus Clouds. Extensive cirrus clouds have been observed to develop after the formation of persistent contrails. Increases in cirrus cloud cover (beyond those identified as line-shaped contrails) are found to be positively correlated with aircraft emissions.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |