Zelden, vind het opmerkelijk dat het bijna altijd dezelfde foto's zijn die gepost worden als bewijs dat er voor 1980-1990 (imho is het begin 80 begonnen) wel 's persistente trails bestonden. Nooit 's iemand die in uit z'n eigen (familie) archief , foto's/film met luchten als deze post. En dan hoeven er van mij echt niet zoveel strepen te zien zijn.quote:
Gelukkig dat we het er over eens zijn dat er meer "lange " trails te zien zijn.quote:Lange contrails bestaan al sinds vliegtuigen in geschikte omgevingen vliegen. Je ziet er nu simpelweg meer van om 2 eenvoudige redenen:
1) Het luchtverkeer is enorm toegenomen
2) Het gebruik van efficiente high bypass motoren.
0,4 en 20 % ? Ze gaan wel flexibel met bepaalde gegevens om. Zou dat ook voor die vetgedrukte kunnen gelden ?quote:Current aircraft engines emit aerosol particles and gaseous aerosol precursors into the upper troposphere and lower stratosphere that may affect air chemistry and climate. Aircraft engines also directly emit soot and metal particles. Liquid aerosol precursors include water vapor, oxidized sulfur in various forms, chemi-ions (charged molecules), nitrogen oxides, and unburned hydrocarbons.
Large numbers (about 1017/kg fuel) of small (radius 1 to 10 nm) volatile particles are formed in the exhaust plumes of cruising aircraft, as shown by in situ observations and model calculations. These new particles initially form from sulfuric acid, chemi-ions, and water vapor; they grow in size by coagulation and uptake of water vapor and other condensable gases. The conversion fraction of fuel sulfur to sulfuric acid in the young plume is inferred to be likely in the range of 0.4 to about 20%.
http://www.grida.no/publi(...)pcc/aviation/032.htm
Zie de reply onder je..quote:Op zondag 20 maart 2011 01:12 schreef DeMolay het volgende:
@The_Stranger
ik begrijp dat de c130 een hercules is....welke modellen van bijtanktoestellen ken jij in de US army?
Als die strepen vroeger minder voorkwamen is het toch ook niet zo vreemd dat je ze ook minder in oude foto's terug ziet? Je ziet ze zeker terug, je moet alleen even zoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef Resonancer het volgende:
Zelden, vind het opmerkelijk dat het bijna altijd dezelfde foto's zijn die gepost worden als bewijs dat er voor 1980-1990 (imho is het begin 80 begonnen) wel 's persistente trails bestonden. Nooit 's iemand die in uit z'n eigen (familie) archief , foto's/film met luchten als deze post. En dan hoeven er van mij echt niet zoveel strepen te zien zijn.
Gelukkig dat we het er over eens zijn dat er meer "lange " trails te zien zijn.
Dan zouden op oudere foto's/film toch ook met regelmaat "lange " trails te zien moeten zijn ?
Ben het er ook mee eens dat er meer gevlogen word, en ook dat er innovaties aan motoren en brandstof plaatsvinden. Waarom zou men die techniek niet kunnen misbruiken ?
Er zijn veel verschillende motoren, van de kachelpijpen die onder de 707 hingen tot de brandstofverslinders in Mirages en F-15's en dehigh bypass motoren onder de A380. Het is niet zo vreemd dat je dan op heel wisselende waarden komt voor uitstoot.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef Resonancer het volgende:
0,4 en 20 % ? Ze gaan wel flexibel met bepaalde gegevens om. Zou dat ook voor die vetgedrukte kunnen gelden ?
Dan krijg je dit ?
Wel opmerkelijk dat zelfs de MM aandacht aan deze zgn. idioterie besteed.
Dat is niet flexibel met gegevens omgaan, dat is op basis van bekende gegevens een schatting maken, daarom staat er ook infer. Ze zouden kunnen liegen en net doen alsof ze het precies weten, maar dat is gewoon niet zo. Het is dus niet flexibel maar juist secuur.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef Resonancer het volgende:
0,4 en 20 % ? Ze gaan wel flexibel met bepaalde gegevens om. Zou dat ook voor die vetgedrukte kunnen gelden ?
Ja en , ik ben niet degene die beweert dat men dit wel exact weet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet flexibel met gegevens omgaan, dat is op basis van bekende gegevens een schatting maken, daarom staat er ook infer. Ze zouden kunnen liegen en net doen alsof ze het precies weten, maar dat is gewoon niet zo. Het is dus niet flexibel maar juist secuur.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed een aantal simpele redenen dan:
In het geval van brandstof additieven krijg je oa problemen met:
- Problemen met de brandstof balans. de verwachte energieopbrengst per liter/kilo/whatever klopt niet meer met de normale brandstof.
Tja beste Resonancer, dat er een kleine mogelijkheid tot iets bestaat wil niet zeggen dat het ook zo is of dat je er uberhaupt rekening mee moet houden. Zo kan het zijn dat jullie allemaal een verzinsel van mij zijn. Maar is het ook zo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef Resonancer het volgende:
Ik beweer dat nav deze schattingen het prima mogelijkheid is om met additieven te experimenteren.
Wat doet je denken dat het chemtrails waren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
Het was overigens vandaag weer goed raak. Tientallen chemtrails.
Heb er gisteren ook een aantal gezien. Maar ik kan niet zien of het chem of con is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
Het was overigens vandaag weer goed raak. Tientallen chemtrails.
Aha... en dat rook je of zo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
Het was overigens vandaag weer goed raak. Tientallen chemtrails.
Het schaakbord gebeuren. Dat was NOOIT. Maar zoals met zoveel zaken heb je stront in je ogen.quote:
Weet je, er bestaat ook nog zoiets als wind. Misschien heb je er wel eens van gehoord?quote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het schaakbord gebeuren. Dat was NOOIT. Maar zoals met zoveel zaken heb je stront in je ogen.
Een raster patroon is heel eenvoudig te verklaren als je rekening houdt met het luchtwegennet en de wind.quote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef Lambiekje het volgende:
Het schaakbord gebeuren. Dat was NOOIT. Maar zoals met zoveel zaken heb je stront in je ogen.
Joh doe geen moeite, Lambiekje neemt het toch niet van je aan.quote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Een raster patroon is heel eenvoudig te verklaren als je rekening houdt met het luchtwegennet en de wind.
Stel je neemt een vliegtuig op een luchtweg met 30 knopen zijwind.
10 minuten later komt er nog een vliegtuig langs. De contrail van het eerste toestel zal dan al 5 zeemijlen zijn afgedreven waardoor de contrails naast elkaar komen te liggen. Neem dan een intersectie en je krijgt een raster.
Onthoud hierbij ook dat luchtwegen 8 a 10 zeemijlen breed zijn en vliegtuigen ook direct naar een bepaald punt geklaard kunnen worden.
Het is geen kwestie van welles nietes chemtrails. De vraag is waarom.quote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Joh doe geen moeite, Lambiekje neemt het toch niet van je aan.
Dus als ik het goed begrijp is het voor jou onomstotelijk dat het chemtrails zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef Lambiekje het volgende:
Het is geen kwestie van welles nietes chemtrails. De vraag is waarom.
Er zijn wetten op gebasseerd dat het chemtrailen wel wat minder mag. Buitenland die het toegeeft. Alleen Nederland met zijn gecorrumpeerde achterlijke prutswetenschappers willen niet.quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het voor jou onomstotelijk dat het chemtrails zijn.
Mag ik dan aan je vragen waarom je dat denkt? Waarom kunnen die lange strepen volgens jou geen contrails zijn?
Kun je voorbeelden geven waarin het sproeien van chemtrails door overheden en of andere instanties wordt toegegeven? Verder, kun je de vraag in mijn vorige post alsjeblieft beantwoorden?quote:Op maandag 4 april 2011 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn wetten op gebasseerd dat het chemtrailen wel wat minder mag. Buitenland die het toegeeft. Alleen Nederland met zijn gecorrumpeerde achterlijke prutswetenschappers willen niet.
Doel je nog steeds op dat stukje van de duitse TV?quote:Op maandag 4 april 2011 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er zijn wetten op gebasseerd dat het chemtrailen wel wat minder mag. Buitenland die het toegeeft. Alleen Nederland met zijn gecorrumpeerde achterlijke prutswetenschappers willen niet.
Onomstotelijk kun je nooit.quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het voor jou onomstotelijk dat het chemtrails zijn.
Mag ik dan aan je vragen waarom je dat denkt? Waarom kunnen die lange strepen volgens jou geen contrails zijn?
Kennelijk wel voor Nederlandse belangenverstrengelde wetenschappersquote:Op maandag 4 april 2011 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
Denk jij echt dat wetenschap iets locaals is?
Nobel is een farce. En dan mag jezelf bedenken waarom?quote:(en 1 groot homogeen veld wat dat betreft?)
(en dat die nobelprijzen niet tellen?)
oh ok, ik begreep niet dat het om jouw definitie van wetenschap ging, niet de gangbare. Alhoewel je gebrek aan kennis daarover dat eigenlijk al wel duidelijk had moeten maken.quote:Op maandag 4 april 2011 19:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nobel is een farce. En dan mag jezelf bedenken waarom?
Keer op keer op keer blijkt uit 'kritische' programma's als Zembla, Tegenlicht als er issues spelen zoals vaccins, bijensterfte of mexicaanse griep. Dan spelen onze overheid en pro-industrie gelieerde wetenschappers de onschuld en weten ze nergens wat van af van buitenlandse onderzoeken waarbij al consequenties zijn verbonden als pesticide verbod. En is alles koek & ei en vooral veilig. NOTquote:Op maandag 4 april 2011 19:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
oh ok, ik begreep niet dat het om jouw definitie van wetenschap ging, niet de gangbare. Alhoewel je gebrek aan kennis daarover dat eigenlijk al wel duidelijk had moeten maken.
Je weet dat de wetenschap extreem internationaal is en dat je uitspraak over de "wetenschap in Nederland" dus kant noch wal raakt toch?
Mijn buurman is een alcoholist dus alle mannen zijn alcoholist. En alle buren, dus eigenlijk gewoon de hele wereld.quote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Keer op keer op keer blijkt uit 'kritische' programma's als Zembla, Tegenlicht als er issues spelen zoals vaccins, bijensterfte of mexicaanse griep. Dan spelen onze overheid en pro-industrie gelieerde wetenschappers de onschuld en weten ze nergens wat van af van buitenlandse onderzoeken waarbij al consequenties zijn verbonden als pesticide verbod. En is alles koek & ei en vooral veilig. NOT
Overal in de wereld is er al een verbod op Vioxx en is het middel teruggetrokken. En welk land schreef ze nog vrolijk ettelijke maanden voor. Juist ja Nederland.
Welke oprechte wetenschapper gaat nu whiskey proosten als de eerste mexicaanse griepdode is!? Juist ja de wetenschapper die overheid heeft verkondigd om 34 miljoen vaccins te bestellen. Goh wat gek dat hijzelf in de winst deelt.
Echte objectieve Nederlandse wetenschappers worden niet gehoord en compleet genegeerd.
Nederlandse wetenschap is failliet en is zeer kwalijk te nemen dat de overheid eenzijdig luistert naar wetenschappers die op voorhand al bekend is dat er industrie belangen zijn luistert.
Buitenlandse onderzoeken die het tegendeel bewijzen zijn officieel onbekend bij de geldwolven.
Ja wetenschap zou internationaal moeten zijn. Maar de overheid experts zijn dat in alle toonaarden doelbewust niet.
Leugenaars zijn het.
Een snelle rondgang in mijn foto's toont het tegendeel aan.quote:Op maandag 4 april 2011 19:19 schreef Lambiekje het volgende:
Ik denk dat omdat sinds medio 2000 is er nooit meer een normaal strakke blauwe lucht. Zonder strepen die NIET verdwijnen na x minuten.
Ik ontken weermodificatie dan ook helemaal niet. Maar zaken als cloudseeding is iets heel anders dan het opzettelijk op grote hoogte uitsproeien van chemicalien dmv verkeersvliegtuigen waar ik nog geen enkele indicatie van gezien heb.quote:het in allerlei acts staan. Het een Agenda 21 is. Weermodificatie is een doelbewust onderdeel van de elite. Ontkennen heeft geen zin.
Als iemand die in een complot gelooft daar een verbod voor aanvraagt wil dat zeggen dat het daadwerkelijk bestaat?quote:Overal in de wereld worden verboden aangevraagd voor Chemtrails. Zelfs in België. Alleen in het uberdomme en wetenschapcorrupte Nederland, is de term taboe en bestaat het niet.
Wederom: waar is je bewijs voor het bestaan van deze chemtrails?quote:Hoe naief ben je. Chemtrailen gebeurd. Of het nu aerosol crimes, weermodificatie, weerexperimenten of geo-enginering wordt genoemd. Er wordt ongein (oa metalen) in onze luchten gespoten. [...] Feit is dat er rotzooi in de lucht wordt gespoten. En men liegt erover. En dat jij als het piloot het niet weet of niet wil weten verbaast mij niets.
Ik kijk elke aflevering van Zembla en tegenlicht. Geef jij nou maar gewoon antwoord op mijn vraag, of geef je toe dat je de boel weer enorm overdreven hebt?quote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Lambiekje het volgende:
Ga nu maar eerst eens kijken naar docu;s en dan conclusies trekken.
Er wordt beleid gemaakt op basis van letterlijke verkeerde wetenschappers.
Uhuhquote:Op maandag 4 april 2011 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
Denk jij echt dat wetenschap iets locaals is?
(en 1 groot homogeen veld wat dat betreft?)
(en dat die nobelprijzen niet tellen?)
Ga jij nou maar eens je woorden onderbouwen door op zulke vragen in te gaan. Gewoon een beetje lasterlijk wetenschappers beledigen kan elke idioot.quote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Lambiekje het volgende:
Ga nu maar eerst eens kijken naar docu;s en dan conclusies trekken.
Er wordt beleid gemaakt op basis van letterlijke verkeerde wetenschappers.
En in Nederland kan elke idioot zomaar subjectief en pro-industrie nepwetenschap bedrijven. Heèquote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens je woorden onderbouwen door op zulke vragen in te gaan. Gewoon een beetje lasterlijk wetenschappers beledigen kan elke idioot.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En in Nederland kan elke idioot zomaar subjectief en pro-industrie nepwetenschap bedrijven. Heè
Nou nee hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En in Nederland kan elke idioot zomaar subjectief en pro-industrie nepwetenschap bedrijven. Heè
Je hebt geen reactie dus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En in Nederland kan elke idioot zomaar subjectief en pro-industrie nepwetenschap bedrijven. Heè
quote:GENÈVE- De teloorgang van de ozonlaag boven de Noordpool heeft afgelopen winter een record gebroken. Nooit eerder ging daar zoveel verloren van de laag die het leven op aarde beschermt tegen ultraviolette straling.
http://www.nu.nl/buitenla(...)boven-noordpool.html
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:25 schreef Resonancer het volgende:
Het lijkt trouwens niet echt te helpen.
[..]
Spreekt voor zich.quote:Atmospheric Geoengineering: Weather Manipulation, Contrails and Chemtrails (Revised)
At an international symposium held in Ghent, Belgium May 28-30, 2010, scientists asserted that “manipulation of climate through modification of Cirrus clouds is neither a hoax nor a conspiracy theory.” It is “fully operational” with a solid sixty-year history. Though “hostile” environmental modification was banned by UN Convention in 1978, its “friendly” use today is being hailed as the new savior to climate change and to water and food shortages. Military forces stand poised to capitalize on controlling the world’s weather.
quote:Instead, the writers prefer the term ‘persistent contrails’ to describe the phenomenon since all contrails are chemtrails. ‘Persistent contrails’ distinguishes those that contain weather-altering additives from those that represent normal aircraft exhaust that dissipates after a few seconds or minutes.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Since 2007, billionaire Bill Gates has spent at least $4.5 million on geoengineering research. [16] Since reducing emissions is not popular with industry, ‘Plan B’ – geoengineering – is being touted as the answer to climate change and water shortage. A longer description of Plan B is: Add more pollution to the sky and water to offset the deleterious effects of industrial pollution, without reducing industrial pollution.
NASA zijn de grootste bedriegers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef ATuin-hek het volgende:
Lijkt me een duidelijke faal ja. Weet je die NASA studie nog?
Wat is je vraag dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:42 schreef Venus-Castina het volgende:
Lambiekje, voordat ik hier verder op in ga, is het überhaupt mogelijk om met jou een discussie te voeren?
Tot nu toe ga je namelijk niet in op eerder gestelde vragen.
Kijk bijvoorbeeld eens naar mijn post van 4 april op deze pagina.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:46 schreef Lambiekje het volgende:
Wat is je vraag dan?
En waarom doe je zo alwetend terwijl je geen snars weet van wat je eigen vliegwereldje bestierd.
Je hebt echt een beetje een verwrongen beeld van de wereld hequote:Op zaterdag 9 april 2011 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NASA zijn de grootste bedriegers.
Je leest niet eens. Weet je überhaupt wel wat. En wat doe je na al die jaar hier nog steeds. Aan kennis verrijking doe je niet. Zelden z´n arrogant persoon/troll gezien
Niet dat betekent het niet. Maar in jouw geval wel. Er is nog nimmer gebleken dat je inkijkt, inleest of verder verdiept dan je vmbo-wereldkennis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je hebt echt een beetje een verwrongen beeld van de wereld heAls iemand het niet met je eens is betekend niet dat hij je dingen niet leest.
Dat hoeft ook niet.quote:Het is niet alsof iedereen die jouw teksten en bronnen leest tot dezelfde conclusie MOET komen. Dat als hij dat niet doet dus moet betekenen dat hij die stukken niet gelezen heeft. Zo werkt de wereld niet.
Als je dat serieus denkt is het nog erger met je gesteld dan ik al dacht. Je hebt echt een soort mentaal schild he? Alles wat niet in je wereldbeeld past komt daar niet door heen, en de rest verzin je er wel bij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet dat betekent het niet. Maar in jouw geval wel. Er is nog nimmer gebleken dat je inkijkt, inleest of verder verdiept dan je vmbo-wereldkennis.
Dat lijkt wel de denkwijze achter jouw posts te zijn. Iemand is het er niet mee eens, dan zal hij de bronnen wel niet gelezen hebben.quote:Dat hoeft ook niet.
Al mijn stellingen zijn gebaseerd op nieuwsberichten en verstopte historische feiten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je dat serieus denkt is het nog erger met je gesteld dan ik al dacht. Je hebt echt een soort mentaal schild he? Alles wat niet in je wereldbeeld past komt daar niet door heen, en de rest verzin je er wel bij.
Er schuilt een hele business van BigChemi achter te schermen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:56 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens naar mijn post van 4 april op deze pagina.
Ik heb nooit beweerd dat ik alles weet. Hoe kom je erbij dat ik "geen snars weet van het vliegwereldje?"
Het is niet alleen ikke die denkt dat er wat uitgespookt in de lucht. Samen met A-tuinhek ben je een van de laatste mohikanen.quote:Omdat jij zelf de gedachte hebt dat het anders zit en omdat je denkt dat iedereen die er anders over denkt dan jij er naast zit?
Nee de arrogantie is van jouw kant. Je hebt nog niet de link bekeken met al zijn deeplinks. Kennelijk zijn buitenlandse toegegeven activiteiten, onderzoeken onbekend.quote:Hiernaast beweer je dingen over onderwerpen waar je totaal geen verstand van hebt. Neem nu je bewering dat contrails maar enkele minuten kunnen bestaan.
Werkelijk, de arrogantie.
Helaas heb je nog steeds geen argumentatie gegeven om je standpunt te onderbouwen.Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vragen. Ik heb meer over deze complottheorie gelezen dan je denkt maar er geen greintje bewijs voor gevonden, niet voor een sproeioperatie zoals die hier voorgesteld wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:33 schreef Lambiekje het volgende:
Nee de arrogantie is van jouw kant. Je hebt nog niet de link bekeken met al zijn deeplinks. Kennelijk zijn buitenlandse toegegeven activiteiten, onderzoeken onbekend.
Maar dat is met zoveel zaken. Nederlandse 'experts' /wetenschappers weten niets (beter gezegd willen niets weten). En zijn industrie gecorrumpeerd.
Is dat toevallig een fuel dump?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef Venus-Castina het volgende:
Zo af en toe kom je nog eens een chemtrailtje tegen:
[ afbeelding ]
Niet helemaal, de Boeing 737 NG kan geen fuel dumpen. Deze foto is genomen vlak na de start.quote:
Ok interessantquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:12 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Niet helemaal, de Boeing 737 NG kan geen fuel dumpen. Deze foto is genomen vlak na de start.
Deze 737 is van PrivatAir en vloog voor KLM naar Houston en is daarom vaak tot de nok toe gevuld met brandstof. Zo vol dat het er soms wel eens uitstroomt via de ventilatiegaten.
Dat klopt, in dat geval moet je heel voorzichtig landen, een zgn. "overweight landing"quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:33 schreef ATuin-hek het volgende:
Ok interessantHoe werkt dat dan met noodsituaties direct na de start? Zijn ze dan niet veel te zwaar om veilig te kunnen landen (op bijv een niet zo lange baan) ?
Je mag niet liegen van je moeder....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Satellietfoto van gisteren.
Het lijkt dat vooral Duitsland het doelwit was (ivm de (t)eurocrisis?)
[ afbeelding ]
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Satellietfoto van gisteren.
Het lijkt dat vooral Duitsland het doelwit was (ivm de (t)eurocrisis?)
[ afbeelding ]
Als je kijkt naar wat Resonancer na The_stranger heeft gepost zou ik zeggen van niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:53 schreef Venus-Castina het volgende:
Doen ze überhaupt hun best nog wel om die hoax echt te laten lijken?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Satellietfoto van gisteren.
Het lijkt dat vooral Duitsland het doelwit was (ivm de (t)eurocrisis?)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:32 schreef The_stranger het volgende:
dat is geen foto van "gisteren", het is een foto van 4 mei 1995. Als je dan toch de zooi wilt oplichten, haal dan de datum weg uit je foto (links onderin)...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef Resonancer het volgende:
[..] Op zaterdag 15 oktober 2011 11:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Satellietfoto van gisteren.
Het lijkt dat vooral Duitsland het doelwit was (ivm de (t)eurocrisis?)
[ afbeelding ][...]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Ach, je ziet het aan de post onder de mijne, ook al is het "bewijs" en het verhaal onjuist, men negeert het en gaat door op de onjuiste informatie...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:53 schreef Venus-Castina het volgende:
Doen ze überhaupt hun best nog wel om die hoax echt te laten lijken?
Trouwens Stranger, heb jij dat laatste ammendment op je BOM chapter 8.2.3-08 nog gekregen omtrend het omgaan met vragen over chemtrails?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:56 schreef The_stranger het volgende:
Ach, je ziet het aan de post onder de mijne, ook al is het "bewijs" en het verhaal onjuist, men negeert het en gaat door op de onjuiste informatie...
Dacht dat die amendment pas 1 november inging...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Trouwens Stranger, heb jij dat laatste ammendment op je BOM chapter 8.2.3-08 nog gekregen omtrend het omgaan met vragen over chemtrails?
Er staat in dat we de geruchtenmachine niet meer mogen voeden of ontkennen omdat er immers te veel vanaf hangt.
Wat klets je nou, begrijp niet wat je bedoeld? Ik geef je helemaal gelijk en doe er de goede foto's en 2 filmpjes van die dag bij. Die foto's mag ik kennelijk niet hotlinken. Maar met jouw kennis kan jij ook wel foto's van die dag vinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:56 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ach, je ziet het aan de post onder de mijne, ook al is het "bewijs" en het verhaal onjuist, men negeert het en gaat door op de onjuiste informatie...
zuchtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Trouwens Stranger, heb jij dat laatste ammendment op je BOM chapter 8.2.3-08 nog gekregen omtrend het omgaan met vragen over chemtrails?
Er staat in dat we de geruchtenmachine niet meer mogen voeden of ontkennen omdat er immers te veel vanaf hangt.
Nee je geeft de persoon gelijk waarvan the_stranger net aan heeft getoond dat deze liegt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat klets je nou, begrijp niet wat je bedoeld? Ik geef je helemaal gelijk en doe er de goede foto's en 2 filmpjes van die dag bij. Die foto's mag ik kennelijk niet hotlinken. Maar met jouw kennis kan jij ook wel foto's van die dag vinden.
Ik laat zien dat de foto die Nieuwsgierig plaatst helemaal niet een foto is van "gisteren", maar van 16 jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat klets je nou, begrijp niet wat je bedoeld? Ik geef je helemaal gelijk en doe er de goede foto's en 2 filmpjes van die dag bij. Die foto's mag ik kennelijk niet hotlinken. Maar met jouw kennis kan jij ook wel foto's van die dag vinden.
Oeps.. sorry verkeerde reactie gequote. Ik wilde die van jou quoten MY BAD.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik laat zien dat de foto die Nieuwsgierig plaatst helemaal niet een foto is van "gisteren", maar van 16 jaar geleden.
Echter jij geeft hem gelijk als hij zegt dat "gisteren" Duitsland het doelwit was, i.v.m. de eurocrisis. Maar gezien de datum op zijn foto is dat natuurlijk totale onzin. Waarom jij dan toch zegt dat hij gelijk heeft, is mij een raadsel.
Dat werpt ander licht op de zaak, in dat geval, niets gezegdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Oeps.. sorry verkeerde reactie gequote. Ik wilde die van jou quoten MY BAD.
Voor de duidelijkheid. Ik geef jou dus helemaal gelijk!.
quote:Technology created 50 rainstorms in Abu Dhabi's Al Ain region last year
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz1cZwpnJEU
Lijkt me niet aangezien dat averechts zou werken.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:50 schreef Resonancer het volgende:
Wel opmerkelijk dat er trails in het plaatje zitten. Is dat stap 0 ?
Uitlaatgassen van vliegtuigen brengen deeltjes in de lucht zodat de Ionisers ze kunnen chargen ?
Juist niet, hoe meer partikels hoe beter en ook hoe meer "dust" hoe beter.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Lijkt me niet aangezien dat averechts zou werken.
quote:Usually for rain drops to form there must also be small solid particles suspended in the air. If there air, the water droplets collect around these particles, growing larger and larger.
Read more: How is Rain Formed? | eHow.com http://www.ehow.com/how-d(...)d.html#ixzz1dKYP8NUy
Het extra water dat de vliegtuigen in de atmosfeer brengen is misschien juist daar wel extra welkom.quote:Tiny particles of various origin, the so-called aerosols, are usually present in abundance in the atmosphere and serve as these condensation nuclei.
http://www.mpimet.mpg.de/(...)s-and-rain-form.html
Raak 'n btje in de (convector)put van je.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef oompaloompa het volgende:
convectie, door de verwarming van de lucht gaan de deeltjes naar boven. Boven de wolken sproeien heeft dan weinig zin.
warme lucht gaat naar boven.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Raak 'n btje in de (convector)put van je.
Sproeien ? Zin om wat ? Om wolken te maken en zo evt regen te veroorzaken ?
Ik denk dat uitlaatgassen van vliegtuigen van invloed zijn op de daaronder gelegen luchtlagen net als op die daarboven.
Ook of misschien wel juist door convectie zeker als dit structureel plaatsvindt en dat kun je van de luchtvaart wel zeggen lijkt me.
Dat past bij nader inzien beter in nr 3 van het plaatje.
Vliegtuigen vliegen altijd boven de wolken ?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
warme lucht gaat naar boven.
De deeltjes zijn klein genoeg om met de warme lucht mee te gaan.
Warme lucht onder een wolk zorgt dus dat de deeltjes naar boven gaan en in de wolk terecht komen.
Warme lucht boven een wolk zorgt dat de deeltjes naar boven gaan en juist niet in de wolk terecht komen.
Je kunt wel met een vliegtuig onder een wolk gaan vliegen maar dan kun je net zo goed geen vliegtuig gebruiken, het voegt namelijk niets toe aangezien de lucht vanzelf (volgens jouw post iig) naar boven gaat en de ge-ioniseerde deeltjes meeneemt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vliegtuigen vliegen altijd boven de wolken ?
De uitlaatgassen van vliegtuigen koelen niet af ?
Het voegt wel iets toe; waterdamp en aerosolen. Die vliegtuigen vliegen er toch, dus waarom zou je ze niet gebruiken? Dat dacht Teller ook btw.quote:Op zondag 13 november 2011 21:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je kunt wel met een vliegtuig onder een wolk gaan vliegen maar dan kun je net zo goed geen vliegtuig gebruiken, het voegt namelijk niets toe aangezien de lucht vanzelf (volgens jouw post iig) naar boven gaat en de ge-ioniseerde deeltjes meeneemt.
Punt is wel dat je die vliegtuigen niet kunt gebruiken voor doeleinden als sproeien zonder dat de vliegers, operators en grondpersoneel hier vanaf weet. Dergelijke installaties kun je eenvoudigweg niet verbergen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:19 schreef Resonancer het volgende:Die vliegtuigen vliegen er toch, dus waarom zou je ze niet gebruiken? Dat dacht Teller ook btw.
Daarover verschillen we dan van mening. Imho is het heel goed mogelijk (en dat beweer ik al jaren) om de samenstelling van kerosine aan te passen zonder dat de personen die jij noemt hier ook maar iets van merken.quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Punt is wel dat je die vliegtuigen niet kunt gebruiken voor doeleinden als sproeien zonder dat de vliegers, operators en grondpersoneel hier vanaf weet. Dergelijke installaties kun je eenvoudigweg niet verbergen.
Denk je niet dat het in die mate additieven toevoegen aan brandstof er niet voor zorgt dat de verbrandingsenergie minder wordt? Met andere woorden: het brandstofverbruik zal met die brandstof hoger liggen dan bij reguliere JET A.quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Resonancer het volgende:Daarover verschillen we dan van mening. Imho is het heel goed mogelijk (en dat beweer ik al jaren) om de samenstelling van kerosine aan te passen zonder dat de personen die jij noemt hier ook maar iets van merken.
In de eerder geplaatste link naar 'n oud topic ben ik daar vaker op ingegaan, maar wil het best nog 's herhalen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:01 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Denk je niet dat het in die mate additieven toevoegen aan brandstof er niet voor zorgt dat de verbrandingsenergie minder wordt? Met andere woorden: het brandstofverbruik zal met die brandstof hoger liggen dan bij reguliere JET A.
Dat valt op wanneer je na de ene tankbeurt zuiniger vliegt met het vliegtuig dan na een andere tankbeurt.
Je kunt zeggen dat dit te omzeilen is door het wereldwijd invoeren, maar dan loop je tegen een 3 tal andere zaken op.
- Met de invoering van die nieuwe brandstof zal het brandstofverbruik van alle turbinevliegtuigen wereldwijd die dag zijn toegenomen. Dat valt uiteraard op.
- Alle brandstofleveranciers moeten hiermee in het complot zitten.
- Het is heel makkelijk te achterhalen door op een regionaal vliegveldje om wat turbine brandstof te vragen en die te analyseren op bestandsdelen.
Heb je een bron die bevestigd dat de chemici van olieconcerns niet weten wat de samenstelling van hun producten is?quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In de eerder geplaatste link naar 'n oud topic ben ik daar vaker op ingegaan, maar wil het best nog 's herhalen.
Er zitten verschillen in de samenstelling van Kerosine, er zijn meerdere soorten. Verschilt per land. 60% van alle Kerosine komt van dezelfde leverancier, maar ik denk dat je hun inbreng in die samenstelling overschat. Als de geleerden al niet precies weten wat er in kerosine zit laat staan wat er vrijkomt bij verbranding (synergie?) zal mij dat ook niet gaan lukken. Bovendien zit er verschil in per type motor. Maar ben het met je eens dat brandstofcontrole de meest voor de hand liggende methode is om evt onregelmatigheden aan te tonen. Maar bij gebrek aan middelen vgl ik de luchten van nu met die van n paar decennia geleden. Heb jij nog wat oude vakantiekiekjes waarop trails te zien zijn ?
Neem me niet kwalijk dat ik niet overal op inga, heb deze discussie al zo vaak gevoerd en je opm zijn mij bekend.quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Heb je een bron die bevestigd dat de chemici van olieconcerns niet weten wat de samenstelling van hun producten is?
Er bestaan inderdaad verschillende turbine brandstoffen, elk met hun eigen toepassing. Zo heeft JET B een lager vriespunt dan JET A zodat die in koudere gebieden gebruikt kan worden.
Dat je de middelen niet hebt om de brandstof te testen is een heel slechte smoes, het enige wat je hoeft te doen is een monster naar een chemisch laboratorium te brengen met het verzoek het te analyseren op de door jou aangestipte stoffen.
Het is opmerkelijk dat je het verschil in motoren aanhaalt. Dit is namelijk 1 van de oorzaken waarom er hedendaags zoveel meer lange contrails te zien zijn dan vroeger. De moderne high bypass motoren die massaal intrede hebben gedaan in de jaren '80 en '90 zorgen voor een betere verbranding dan de oudere motoren waardoor er per kg verbrande brandstof meer water ontstaat. Het gevolg: meer contrails.
Een andere belangrijke oorzaak is het massaal toegenomen luchtverkeer.
Mag ik van je weten waarom je deze verklaringen verwerpt?
Wat betreft de foto's, ik heb pas sinds 2005 een fotocamera maar ik verwijs je graag naar meteorologie boeken of deze webpagina:
http://contrailscience.com/contrail-photos-through-history/
Een tijdje terug plaatste iemand nog een hele reeks foto's uit de jaren (70? -)80-90. Dat was blijkbaar niet genoeg, gezien je er nog steeds om vraagt?quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In de eerder geplaatste link naar 'n oud topic ben ik daar vaker op ingegaan, maar wil het best nog 's herhalen.
Er zitten verschillen in de samenstelling van Kerosine, er zijn meerdere soorten. Verschilt per land. 60% van alle Kerosine komt van dezelfde leverancier, maar ik denk dat je hun inbreng in die samenstelling overschat. Als de geleerden al niet precies weten wat er in kerosine zit laat staan wat er vrijkomt bij verbranding (synergie?) zal mij dat ook niet gaan lukken. Bovendien zit er verschil in per type motor. Maar ben het met je eens dat brandstofcontrole de meest voor de hand liggende methode is om evt onregelmatigheden aan te tonen. Maar bij gebrek aan middelen vgl ik de luchten van nu met die van n paar decennia geleden. Heb jij nog wat oude vakantiekiekjes waarop trails te zien zijn ?
Uit eigen archief, daar vraag ik nl specifiek om?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een tijdje terug plaatste iemand nog een hele reeks foto's uit de jaren (70? -)80-90. Dat was blijkbaar niet genoeg, gezien je er nog steeds om vraagt?
Waarom nou weer de eigen archief eis?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Uit eigen archief, daar vraag ik nl specifiek om?
In de jaren 90 is de verandering door de mij veel geraadpleegde bron al begonnen.
http://www.lightwatcher.com/chemtrails/Phelps_on_Chemtrails.pdf
Waarom niet? Ik heb goed gezocht en kon niets vinden, behalve dat ook genoeg oud videomateriaal van vakanties en geen streep te bekennen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom nou weer de eigen archief eis?
Kun je uitleggen waarom de vermeende chemtrails volgens jou geen contrails kunnen zijn?quote:Vraag is niet of chemtrails bestaan want dat is wel overduidelijk.
De hele term contrail is imo zowiezo BS. Impliceert alsof het alleen waterdamp is.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom de vermeende chemtrails volgens jou geen contrails kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |