dan ben je gewoon in de 7e hemelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
weet je wat romantisch is...
samen in euforische staat in de regen dansen op lekkere muziek
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
Ik inspireer iedereen.quote:
Bingisimo!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Geen zorgen, die waren hier al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, en dan komen de KLB-josti's meteen weer...
Wat heeft romantiek met een kind te maken? Je hoeft er alleen maar voor te neuken hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch een kind, was je desparate?.
wij zijn heul niet op de hei geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef djayzz het volgende:
Ik heb nog eens romantisch sterren gekeken op de heide in Limburg
Vrijdags kom ik aan bij m'n oudersquote:
i know what you mean!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat heeft romantiek met een kind te maken? Je hoeft er alleen maar voor te neuken hoor.
neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dieverpest het wel een beetje Rival
![]()
ben je t niet met me eens??
Belediging voor josti'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Neuken is toch altijd romantisch? Tenminste, zo'n split second.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat heeft romantiek met een kind te maken? Je hoeft er alleen maar voor te neuken hoor.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
omdat je mij zaterdags niet zietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdags kom ik aan bij m'n ouders
Zaterdags werk ik
Zondags kijk ik uit naar de terugkeer naar Utrecht
Ik geef meestal een fles massageolie en geribbelde condooms.quote:
Ik ben heul geen KLB-josti...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
idd, die kunnen er echt niets aan doen, my bad.quote:
GA DAN NIET WEG! NOOIT!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zondags kijk ik uit naar de terugkeer naar Utrecht
Eigenlijk keken we pas naar de sterren vanuit de auto op de terugritquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij zijn heul niet op de hei geweest
fles massageoliequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik geef meestal een fles massageolie en geribbelde condooms.
helemaal niet het was GE WEL DIGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
nee![]()
kijk ik snap dat je het op dat moment geweldig vind, ik ken het echt hoor![]()
maar in de regen staan is gewoon kut!
ja precies maar we kwamen niet terug van de heiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eigenlijk keken we pas naar de sterren vanuit de auto op de terugrit
Verkapte aanzoek?quote:
Zo wanhopigquote:
klopt, we kwamen terug van het restaurant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja precies maar we kwamen niet terug van de hei
Godverdomme, ik zit hier al 10 jaar mijn leven te verdoen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Die fase ben ik na 10 jaar FOK! wel voorbij.
jij welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Socios het volgende:
ONZ/KLB/R&P. Allemaal FOK! Ik post er overal net zo graag.
Ik wil ook heul niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Vroegah, toen ONZ nog voor humor stond en niet voor 1000 keer dezelfde verkeerd gespelde woorden posten...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Die fase ben ik na 10 jaar FOK! wel voorbij.
Je vergeet TAL en PTAquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Socios het volgende:
ONZ/KLB/R&P etc. Allemaal FOK! Ik post er overal net zo graag.
Oh, ik niet, ik zit alleen wel al 10 jaar mijn werk door te komen met FOK!. Zie je mij 's avonds posten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zit hier al 10 jaar mijn leven te verdoen..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil ook heul niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
Ah, jij hebt een topic van penisbaard gelezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vroegah, toen ONZ nog voor humor stond en niet voor 1000 keer dezelfde verkeerd gespelde woorden posten...
Ik post dan tegenwoordig weer alleen 's avonds.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik niet, ik zit alleen wel al 10 jaar mijn werk door te komen met FOK!. Zie je mij 's avonds posten?.
Gefeliciteerd, je bent 30-plusser.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zou Friends kijken, maar in plaats daarvan ben ik in slaap gevallen.
Ik soms ook wel eens natuurlijk, maar ik denk dat 80% van mijn posts op mijn werk zijn gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik post dan tegenwoordig weer alleen 's avonds.Op selecte avonden, dat wel.
yvonne dr topic gezien daar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
En OUD. Het gezelligste forum op FOK!.
SCD. Dat was nog eens een tijd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vroegah, toen ONZ nog voor humor stond en niet voor 1000 keer dezelfde verkeerd gespelde woorden posten...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik niet, ik zit alleen wel al 10 jaar mijn werk door te komen met FOK!..
Waarom zou ik in godsnaam vrijwillig naar OUD gaan? Het staat zowel niet in mn AT als in mn index.quote:
IK heb het wel in mijn AT, soms de beste rellenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam vrijwillig naar OUD gaan? Het staat zowel niet in mn AT als in mn index.
Het enige verkeerde daaraan is dat je niet met mij samen sliepquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zou Friends kijken, maar in plaats daarvan ben ik in slaap gevallen.
Soms hebben ze wel humor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders wij wel.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam vrijwillig naar OUD gaan? Het staat zowel niet in mn AT als in mn index.
tijdens mijn werk vind ik dit altijd wel vermakelijk.... maar als ik thuis zit ben ik er meestal zo klaar meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik soms ook wel eens natuurlijk, maar ik denk dat 80% van mijn posts op mijn werk zijn gedaan.
jawel, er zitten ook nog wel leuke users tussenquote:
Soms zijn de voorspelde reacties juist zo flauw dat je er weer enorm om moet lachen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Jij met Techno? Zeker.quote:
Ribbed, for her pleasure.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef Delan het volgende:
[..]
fles massageolie![]()
geribbelde condooms
iets met olie en de kat erop bindenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij met Techno? Zeker.
Zij met E_M?
Even hier naar kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
BWhuuuuuuuuuuuuuuuhubwiebediebieduuuuhhhppffff..... hmmz. Ik heb rare dingen in mijn hoofd en kan me niet concentreren
Rellen in OUD, ja? Voorbeeldje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK heb het wel in mijn AT, soms de beste rellen.
+1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
De laatste jaren lijdt heel ONZ inderdaad aan het syndroom van down.
Je bent te oud voor zequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
Maar normaal is het wel gezellig hier...
Graseter zij dat ik hier heen moest komen
Nu ben ik hier en nu negeren jullie mij
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Rellen in OUD, ja? Voorbeeldje?
Ik dacht dat het alleen maar ´zeggen hoe mooi die babyfoto wel niet is´ was.
Sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
BWhuuuuuuuuuuuuuuuhubwiebediebieduuuuhhhppffff..... hmmz. Ik heb rare dingen in mijn hoofd en kan me niet concentreren
ik weet wel dat Techno met Duim boftquote:
Te jong denk ik.quote:
Nee tuurlijk niet. Duim is een vrouw!quote:
Zonde van mijn energie. Als ik vechtende primaten wil zien ga ik wel naar de Apenheul.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK heb het wel in mijn AT, soms de beste rellen.
Kun je ook in OUD gaan posten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bouwjaar 1978 oud
SHIT IK WORD OUD!!!![]()
![]()
kanaleneiland is dichterbijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonde van mijn energie. Als ik vechtende primaten wil zien ga ik wel naar de Apenheul.
SPEK!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
iets met olie en de kat erop binden
Het hockeykakkertje is jaloers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij met Techno? Zeker.
Zij met E_M?
OUD is wat dat betreft geniaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef HeatWave het volgende:
OUD is het grootste relforum van FOK! man, die wijven barsten van de hormonen, 1 iets minder positief woord over een kind en je weet niet wat je meemaakt.
Ik werd voorheen nog wel getipt door BrightEyes, ik heb gejankt van het lachen daar!
Ik dacht dat hier alleen maar oude wijven en mannen posten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou ik neem even als voorbeeld djayzzzz omdat hij net boven jou staat.
Bouwjaar: 21-02-1986
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef HeatWave het volgende:
OUD is het grootste relforum van FOK! man, die wijven barsten van de hormonen, 1 iets minder positief woord over een kind en je weet niet wat je meemaakt.
Ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier alleen maar oude wijven en mannen posten.
Echt het beste voorbehoedsmiddel dat er is, je wil NOOIT meer een zwanger wijf als je dat daar leestquote:
tskquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Duim is een vrouw!
Ik ben heul nog nie zo oudquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ninja editquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom nooit in oud.
Af en toe kom ik wel in jong.
Ik wilde toch al geen zwanger wijf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt het beste voorbehoedsmiddel dat er is, je wil NOOIT meer een zwanger wijf als je dat daar leest.
Zie mijn editquote:
ik zie genoeg bouwjaren 1978quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou ik neem even als voorbeeld djayzzzz omdat hij net boven jou staat.
Bouwjaar: 21-02-1986
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde toch al geen zwanger wijf.
F&F is wel een schattig subforum toch? Kan mij nauwelijks voorstellen dat daar gereld wordt?quote:
Kan ik bij jou fffffffffbrbrbrbrbfffbrbrbr doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tskzelfs jij zou met me boffen als je me de kans zou geven
Ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie genoeg bouwjaren 1978
Zelfde effect, 1 woord over een beestje dat niet 100% lief en kwijl en schattig is en je bent een dierenmoordenaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:09 schreef Socios het volgende:
[..]
F&F is wel een schattig subforum toch? Kan mij nauwelijks voorstellen dat daar gereld wordt?![]()
Beetje over lieve katten praten enzo.
quote:
ik ookquote:
Ja, maar die willen net als ik allemaal een fris jong ding ipv een oud lijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie genoeg bouwjaren 1978
dat stukje pik is zo op te lossen, ik ben de moeilijkste niet, de rest van mijn kwaliteiten kan je niet meer missen als je ze eenmaal meegemaakt hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik bij jou fffffffffbrbrbrbrbfffbrbrbr doen?
Bouwjaar '90 meldt zich!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Nou ok, omdat je zo aandringtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Gewoon seks. Dat is genoeg.
ow is dat hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, maar die willen net als ik allemaal een fris jong ding ipv een oud lijk.
Moet je eens zeggen dat je je hond weg wil doen omdat je kind er allergisch voor is. Dan krijg je zowel OUD als F&F op stelten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:09 schreef Socios het volgende:
[..]
F&F is wel een schattig subforum toch? Kan mij nauwelijks voorstellen dat daar gereld wordt?![]()
Beetje over lieve katten praten enzo.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je eens zeggen dat je je hond weg wil doen omdat je kind er allergisch voor is. Dan krijg je zowel OUD als F&F op stelten.
Andersom is veel leuker. In OUD dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je eens zeggen dat je je hond weg wil doen omdat je kind er allergisch voor is. Dan krijg je zowel OUD als F&F op stelten.
Dan gaat toch echt het kind eruit en niet de hond. Dat kind is allergisch, die hond niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Idd, en kinderen kan je zelf een nieuwe maken, honden nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan gaat toch echt het kind eruit en niet de hond. Dat kind is allergisch, die hond niet.
quote:
De discussie die heel lang door kan gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan gaat toch echt het kind eruit en niet de hond. Dat kind is allergisch, die hond niet.
Haha ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jullie denken niet op de lange termijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, en kinderen kan je zelf een nieuwe maken, honden niet
Ik ben bloedserieus.quote:
Ik stap zo op de fiets bij de jaarbeurs. Waar moet ik heenkomen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt heeeeeeel buurterig ben je ook niet hè?
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie denken niet op de lange termijn
kinderen worden ouder en kunnen dan klusjes doen en daarna gewoon alles doen en daarnaast werken en zorgen dat je met je oude dag nog te vreten krijgt
die hond doet dat niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ooh shit, hier moet ik even van bijkomen. Nooit.
waar is het eigenlijk mis gegaan tussen EM en jij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ooh shit, hier moet ik even van bijkomen. Nooit.
Waar ga je? Of ben je zelf niet single?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
Nou Singles mensjes ik ben weg
Adios!
Een hond jat je portemonnee niet leeg om op de kermis uit te geven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie denken niet op de lange termijn
kinderen worden ouder en kunnen dan klusjes doen en daarna gewoon alles doen en daarnaast werken en zorgen dat je met je oude dag nog te vreten krijgt
die hond doet dat niet
KinderBIJSLAGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, en kinderen kan je zelf een nieuwe maken, honden niet
Move over Techno.... James Brown is dead... Angel is aliiiive!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat stukje pik is zo op te lossen, ik ben de moeilijkste niet, de rest van mijn kwaliteiten kan je niet meer missen als je ze eenmaal meegemaakt hebt
Nouk vindt mij irritant. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar is het eigenlijk mis gegaan tussen EM en jij?
ik vind jullie beide tof en begrijp t niet???
Adios. There can be only one.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
Nou Singles mensjes ik ben weg
Adios!
honden ruften wel en stinken enorm en willen perse uitgelaten worden enzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hond jat je portemonnee niet leeg om op de kermis uit te geven.
Bovendien hoeven honden geen luiers, XBOXes en studieboeken.
En dan te bedenken dat ik honden ook nog helemaal niet leuk vindt.![]()
Achter de jaarbeurs.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik stap zo op de fiets bij de jaarbeurs. Waar moet ik heenkomen dan?
ok duidelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nouk vindt mij irritant. Geen idee waarom.![]()
Ik vind haar een verwend nest en ben niet te beroerd haar dat dan ook te vertellen.
gewoon geen van die irritante dingen in huis halen, simpelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
honden ruften wel en stinken enorm en willen perse uitgelaten worden enzo
luiiers etc is tijdelijk
Honden worden ziek en dierenartsen enzo zijn onbetaalbaar
ze worden oud en incotinent en zeiken dan alles onder enzo
een hond is tot zn dood een handenbindertje en je krijgt er niets voor terug!
Een hond laat je gemakkelijker achter (bij het asiel/aan de boom/in de rivier) of inslapen. Baby's moet je op de zolder verstoppen blijkbaar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
honden ruften wel en stinken enorm en willen perse uitgelaten worden enzo
luiiers etc is tijdelijk
Honden worden ziek en dierenartsen enzo zijn onbetaalbaar
ze worden oud en incotinent en zeiken dan alles onder enzo
een hond is tot zn dood een handenbindertje en je krijgt er niets voor terug!
had je me dat niet 13 jaar geleden kunnen zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon geen van die irritante dingen in huis halen, simpel.
Nieuwe rel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind haar een verwend nest en ben niet te beroerd haar dat dan ook te vertellen.
Oh, als ik je toen had gekend had ik dat 100% zeker gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
had je me dat niet 13 jaar geleden kunnen zeggen
nu zit ik er toch soort van aan vast enzo![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef mahlah het volgende:
Heeft iemand dit al gedaan?
Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) #4
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Good.vs.Evil
Delan
Barbusse
ArTiC
Jofunu-kun
Graseter
Lotusss
Samzz
Lily-Ella
Aneurism
RealZeus
Yorrit
JoeBravo
rival
djayzz
LuxeBenen
DiegoArmandoMaradona
StormWarning
HeatWave
Q.
Techno
Snuitebolletje
Nouk84![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Engel-
Duimelot
kikoooooo
Skonk
Yuki
vencodark
Zienswijze
julian6
rozecroc
Sofia90
Ang3l
mahlah
Houniet
nummer_zoveel
P.F
GeelSuperKuiken
Jonkowise
Fortune_Cookie
Lord_Horatio
FOKkû
Spezza19
Spirit82
T-Force
Conekiller
mr_anonimous
Bluesdude
OldJeller
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een hond laat je gemakkelijker achter (bij het asiel/aan de boom/in de rivier) of inslapen. Baby's moet je op de zolder verstoppen blijkbaar!
Die ik al een jaar of 8 ken ofzoquote:
Waarom sta ik zo grijs in de middenmoot en niet direct onder Delan? NOU?! *handen op heup*quote:
Hehehe, GvsE staat boven Delan .. oepsquote:
Nogmaals, als je je mening baseert op wat iemand op een forum post (ongenuanceerd, snel zonder verdere uitleg) dan moet je eerst bij jezelf eens even gaan nadenken. Je kent mij niet (en de situatie waar ik zit/zat).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:19 schreef El_Matador het volgende:
Oude koe, oude sloot, maar wel een koe die goed kan water/natrappe(le)n.quote:
Omdat jij me slechte films aanraadt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom sta ik zo grijs in de middenmoot en niet direct onder Delan? NOU?! *handen op heup*
Je hebt het over E_L en Nouk ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oude koe, oude sloot, maar wel een koe die goed kan water/natrappe(le)n.
zoals dat hoort bij kloons, logisch toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hehehe, GvsE staat boven Delan .. oeps![]()
D'r is iets met jullie, maar wat?
No worries. Voldoende inzicht en mensenkennis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogmaals, als je je mening baseert op wat iemand op een forum post (ongenuanceerd, snel zonder verdere uitleg) dan moet je eerst bij jezelf eens even gaan nadenken. Je kent mij niet (en de situatie waar ik zit/zat).
rival
Good.vs.Evil
ArTiC
Yuki
Barbusse
Ang3l
mstr
Graseter
vencodark
-Engel-
mahlah
Jofunu-kun
Lotusss
Bos81
Lily-Ella
Duimelot
HeatWave
Nouk84
Godtje
El_Matador
Aneurism
Spirit82
Techno
HeetBoven
Rifoki
RealZeus
Rupsebeest
BarrieButsers
JoeyT
krengetje
Cue_
Kluts
automatic_
Feitosa
Spezza19
Samzz
Biancavia
AirwiN
tijnbrein
Murmeli
St4ck3r
Snuitebolletje
macondo
Q.
HeulMacho
SuperrrTuxxx
SlariBot
JoeBravo
iamredleader
ruud.nl
Hoe wordt dat berekend bij die week staan namen die ik nog nooit gezien hebquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Techno
vencodark
Samzz
stbabylon
krengetje
Good.vs.Evil
STING
djayzz
El_Matador
RealZeus
Ang3l
HeatWave
Ripley
tijnbrein
Kreator
Cue_
Lily-Ella
Nouk84
Kluts
Belsezar
-Engel-
Godtje
rival
Barbusse
Thrust
AirwiN
automatic_
Q.
mrbox
Feitosa
De_Kardinaal
ArTiC
Tally
FireFox1
RaXz
ukga
dawg
Graseter
Bos81
Tjaapo
JaniesBrownie
Murmeli
Litpho
VorteXxX
JoeBravo
Socios
HeulMacho
PBateman1978
Snuitebolletje
mr_anonimous
rival
HeatWave
HeulMacho
RealZeus
Ang3l
djayzz
vencodark
Godtje
Good.vs.Evil
Nouk84
Kluts
mahlah
Jofunu-kun
Feitosa
Lily-Ella
Techno
Snuitebolletje
Rupsebeest
JoeyT
Yuki
Spirit82
Rifoki
Graseter
El_Matador
Lotusss
Q.
Aneurism
Samzz
ArTiC
Socios
Zeroku
macondo
De_Kardinaal
Tally
DutchErrorist
Kreator
MissMSX
Myraela
Document1
Vanzwanen
eightone.
UIO_AMS
ReWout
Greys
andlikethathesgone
Sjoegerd
het_fokschaap
Bos81
Thrust
GanjaLink
Het vogelbekdier bevat wel een uiterst zeldzaam soort gif dat direct inwerkt op de pijnreceptoren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat jij me slechte films aanraadt!![]()
Infamous vond je zeker ook wel leuk? Wat een irritante nicht is dat zeg. Een soort Marc-Marie Huijbregts, het grootste evolutionaire fiasco sinds het vogelbekdier.
8 jaar te lang, HW.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ik al een jaar of 8 ken ofzo.
weet jij alles van he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oude koe, oude sloot, maar wel een koe die goed kan water/natrappe(le)n.
Good.vs.Evil
vencodark
Nouk84
automatic_
Goed puntquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ik al een jaar of 8 ken ofzo.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef El_Matador het volgende:
Voldoende inzicht en mensenkennis.
Wie zegt dat die oude koe niet zelf een zure sloot is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je hebt het over E_L en Nouk ...
Wie van hen is de koe en wie is de sloot?
Kom kom ... niet zo overgevoelig hoor. Iedereen plaatst meningen gebaseerd op forums posts.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogmaals, als je je mening baseert op wat iemand op een forum post (ongenuanceerd, snel zonder verdere uitleg) dan moet je eerst bij jezelf eens even gaan nadenken. Je kent mij niet (en de situatie waar ik zit/zat).
Dat heeft dan ook wel weer voordelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het vogelbekdier bevat wel een uiterst zeldzaam soort gif dat direct inwerkt op de pijnreceptoren.
Godtje
Lily-Ella
CherryLips
stbabylon
vencodark
MissMSX
AirwiN
krengetje
Nouk84
Tegan
Good.vs.Evil
Nee infamous is een slecht aftreksel van de film Capote.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Infamous vond je zeker ook wel leuk? Wat een irritante nicht is dat zeg. Een soort Marc-Marie Huijbregts, het grootste evolutionaire fiasco sinds het vogelbekdier.
Kom maar op met die situatie van mij dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef El_Matador het volgende:
No worries. Voldoende inzicht en mensenkennis.
Nu al getrouwdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef vencodark het volgende:
Schijnbaar ben ik sinds gisteren mevrouw De Jong.![]()
Stomme secretaresses die hun werk niet goed doen.
Je moet het ijzer smeden als het heet is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nu al getrouwdje had vorige week toch pas je eerste date?
Perry het vogelbekdierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met sarcasme kom je niet ver tegen een vogelbekdierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook wel weer voordelen.
Sarcasme vind ik toch een mooier wapen.
Tha_Erik
stbabylon
Stroekie
TheVulture
vencodark
Nouk84
Vlarp
mike_hunt
Yurithemaster
Good.vs.Evil
STING
Belsezar
wonderer
HeatWave
El_Matador
TheaterMaMa
Ripley
Cue_
Kluts
djayzz
Godtje
Xiance
Tally
Samzz
boudemaniak
Steve
Bartjebart
rival
Keukenkast
Kreator
Deceit
Techno
Stuart.Alan.Jones
Waxxer
RealZeus
Baltar
De_Kardinaal
Dizer
Barbusse
tijnbrein
Malahide
Lotusss
JoeBravo
oinaru_isan
DR34M3R
RaXz
PhalanX
ripley1
El_Mismo_Loco
ArTiC
Ik heb het al zeker 12 keer verteld, maar mijn date moet nog komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nu al getrouwdje had vorige week toch pas je eerste date?
Preventief getrouwd, heel verstandig!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het al zeker 12 keer verteld, maar mijn date moet nog komen.
MissMSX
Good.vs.Evil
Tegan
tijnbrein
vencodark
CherryLips
nectarientje
Cue_
rhubarbje
krengetje
AirwiN
stbabylon
Jannuk![]()
Bengeltje
Q.
El_Matador
RealZeus
Samzz
Grrrrrrrr
-Engel-
djayzz
Murmeli
Lotusss
RaXz
DR34M3R
Barbusse
Godtje
Lily-Ella
automatic_
STING
Nouk84
mrbox
littledrummergirl
Ang3l
Pheno
goldfinger1963
De_Kardinaal
ArTiC
Graseter![]()
JoeBravo
Techno
Jofunu-kun
FireFox1
Duimelot
Anthraxx
Belsezar
HeatWave
Litpho
Cyntiaa
Memento-Mori
Mijn auto wordt nu lekker schoon gespoeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet mee. En m'n fiets is dus ook nat
Cue_
STING
Good.vs.Evil
krengetje
stbabylon
tijnbrein
Samzz
El_Matador
RealZeus
Ang3l
djayzz
HeatWave
Barbusse
Nouk84
De_Kardinaal
mrbox
automatic_
Belsezar
FireFox1
Godtje
dawg
Techno
Lotusss
Kluts
Ripley
Kreator
Murmeli
Thrust
ArTiC
AirwiN
Q.
Duimelot
Lily-Ella
Tally
-Engel-
rival
mahlah
RaXz
Bengeltje
mr_anonimous
Graseter
Bos81
dyonvbaal
JoeBravo
boudemaniak
JaniesBrownie
Snuitebolletje
Litpho
Ofresca
Jofunu-kun
Zie ik daar mijn naam staanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:
Interessant ja. Zitten toch wel een aantal missers tussen.
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze zegt toch missers!quote:
Enschede is droogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef mahlah het volgende:
Amsterdam is nat, Utrecht is nat .... ik zal toch naar huis moeten
Een aantal zijn niet mijn vriendjes en ook nooit geweest of nooit echt (positief) contact mee gehad.quote:
Oh, ik sta in jouw lijstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
inkoppertjesquote:
Ik wil wel voor je naar Enschede komen, maar dan loop ik een lekkere Japanese maaltijd misquote:
Weetje, dat is het gekke altijd met Enschede en mijn dorp. Als het hier sneeuwt, is het daar droog en andersom. En nu ook met regen en laatst ook met zon!quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik sta in jouw lijst
Over lijsten gesproken, waar is Sting eigenlijk
nee ik had er zelfs namen bij staan die mij gewoon totaal niets zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een aantal zijn niet mijn vriendjes en ook nooit geweest of nooit echt (positief) contact mee gehad.
Ohnee, ik ken de meeste wel. Maar met sommige wel heel weinig contact gehad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik had er zelfs namen bij staan die mij gewoon totaal niets zeggen
Utrecht is natquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef mahlah het volgende:
Amsterdam is nat, Utrecht is nat .... ik zal toch naar huis moeten
Japanners hebben we hier ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je naar Enschede komen, maar dan loop ik een lekkere Japanese maaltijd mis
En wat ArtiC zegt over inkoppertje ...![]()
Oh jezusquote:
Juistem!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso klagen over het weer.![]()
Accepteer zoals het is en gedraag je klimaatbestendig.
flauwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef mahlah het volgende:
Ik durf mijn lijstje niet te posten ... het is TE typisch gewoon
Klagen over het weer is een Nederlands grondrecht. Geert Wilders heeft zijn leven gegeven om dat recht te beschermen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar klaag jij dan gemiddeld op een dag over?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar klaag jij dan gemiddeld op een dag over?
Niet over ´het weer´ in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar klaag jij dan gemiddeld op een dag over?
Daar klaagt ie niet over!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef mahlah het volgende:
[..]
Treinen!
Zoals de gemiddelde Nederlander
Het is "donder op en gaat lekker verder klagen over het weer droppie"quote:
Daar klaag ik zelfs zelden over.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef mahlah het volgende:
[..]
Treinen!
Trienen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef mahlah het volgende:
Treinen!
Maar jij bent ook niet gemiddeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar klaag ik zelfs zelden over.
Dacht dat ik droppie was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is "donder op en gaat lekker verder klagen over het weer droppie"
Go Tal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is "donder op en gaat lekker verder klagen over het weer droppie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |