dan ben je gewoon in de 7e hemelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
weet je wat romantisch is...
samen in euforische staat in de regen dansen op lekkere muziek
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
Ik inspireer iedereen.quote:
Bingisimo!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Geen zorgen, die waren hier al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, en dan komen de KLB-josti's meteen weer...
Wat heeft romantiek met een kind te maken? Je hoeft er alleen maar voor te neuken hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch een kind, was je desparate?.
wij zijn heul niet op de hei geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef djayzz het volgende:
Ik heb nog eens romantisch sterren gekeken op de heide in Limburg
Vrijdags kom ik aan bij m'n oudersquote:
i know what you mean!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat heeft romantiek met een kind te maken? Je hoeft er alleen maar voor te neuken hoor.
neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dieverpest het wel een beetje Rival
![]()
ben je t niet met me eens??
Belediging voor josti'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Neuken is toch altijd romantisch? Tenminste, zo'n split second.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat heeft romantiek met een kind te maken? Je hoeft er alleen maar voor te neuken hoor.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
omdat je mij zaterdags niet zietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdags kom ik aan bij m'n ouders
Zaterdags werk ik
Zondags kijk ik uit naar de terugkeer naar Utrecht
Ik geef meestal een fles massageolie en geribbelde condooms.quote:
Ik ben heul geen KLB-josti...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
idd, die kunnen er echt niets aan doen, my bad.quote:
GA DAN NIET WEG! NOOIT!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zondags kijk ik uit naar de terugkeer naar Utrecht
Eigenlijk keken we pas naar de sterren vanuit de auto op de terugritquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij zijn heul niet op de hei geweest
fles massageoliequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik geef meestal een fles massageolie en geribbelde condooms.
helemaal niet het was GE WEL DIGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
nee![]()
kijk ik snap dat je het op dat moment geweldig vind, ik ken het echt hoor![]()
maar in de regen staan is gewoon kut!
ja precies maar we kwamen niet terug van de heiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eigenlijk keken we pas naar de sterren vanuit de auto op de terugrit
Verkapte aanzoek?quote:
Zo wanhopigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |