dan ben je gewoon in de 7e hemelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
weet je wat romantisch is...
samen in euforische staat in de regen dansen op lekkere muziek
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
Ik inspireer iedereen.quote:
Bingisimo!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Geen zorgen, die waren hier al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, en dan komen de KLB-josti's meteen weer...
Wat heeft romantiek met een kind te maken? Je hoeft er alleen maar voor te neuken hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch een kind, was je desparate?.
wij zijn heul niet op de hei geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef djayzz het volgende:
Ik heb nog eens romantisch sterren gekeken op de heide in Limburg
Vrijdags kom ik aan bij m'n oudersquote:
i know what you mean!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat heeft romantiek met een kind te maken? Je hoeft er alleen maar voor te neuken hoor.
neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dieverpest het wel een beetje Rival
![]()
ben je t niet met me eens??
Belediging voor josti'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Neuken is toch altijd romantisch? Tenminste, zo'n split second.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat heeft romantiek met een kind te maken? Je hoeft er alleen maar voor te neuken hoor.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
omdat je mij zaterdags niet zietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdags kom ik aan bij m'n ouders
Zaterdags werk ik
Zondags kijk ik uit naar de terugkeer naar Utrecht
Ik geef meestal een fles massageolie en geribbelde condooms.quote:
Ik ben heul geen KLB-josti...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
idd, die kunnen er echt niets aan doen, my bad.quote:
GA DAN NIET WEG! NOOIT!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zondags kijk ik uit naar de terugkeer naar Utrecht
Eigenlijk keken we pas naar de sterren vanuit de auto op de terugritquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij zijn heul niet op de hei geweest
fles massageoliequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik geef meestal een fles massageolie en geribbelde condooms.
helemaal niet het was GE WEL DIGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
nee![]()
kijk ik snap dat je het op dat moment geweldig vind, ik ken het echt hoor![]()
maar in de regen staan is gewoon kut!
ja precies maar we kwamen niet terug van de heiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eigenlijk keken we pas naar de sterren vanuit de auto op de terugrit
Verkapte aanzoek?quote:
Zo wanhopigquote:
klopt, we kwamen terug van het restaurant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja precies maar we kwamen niet terug van de hei
Godverdomme, ik zit hier al 10 jaar mijn leven te verdoen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Die fase ben ik na 10 jaar FOK! wel voorbij.
jij welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Socios het volgende:
ONZ/KLB/R&P. Allemaal FOK! Ik post er overal net zo graag.
Ik wil ook heul niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Vroegah, toen ONZ nog voor humor stond en niet voor 1000 keer dezelfde verkeerd gespelde woorden posten...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Die fase ben ik na 10 jaar FOK! wel voorbij.
Je vergeet TAL en PTAquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Socios het volgende:
ONZ/KLB/R&P etc. Allemaal FOK! Ik post er overal net zo graag.
Oh, ik niet, ik zit alleen wel al 10 jaar mijn werk door te komen met FOK!. Zie je mij 's avonds posten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zit hier al 10 jaar mijn leven te verdoen..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil ook heul niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
Ah, jij hebt een topic van penisbaard gelezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vroegah, toen ONZ nog voor humor stond en niet voor 1000 keer dezelfde verkeerd gespelde woorden posten...
Ik post dan tegenwoordig weer alleen 's avonds.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik niet, ik zit alleen wel al 10 jaar mijn werk door te komen met FOK!. Zie je mij 's avonds posten?.
Gefeliciteerd, je bent 30-plusser.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zou Friends kijken, maar in plaats daarvan ben ik in slaap gevallen.
Ik soms ook wel eens natuurlijk, maar ik denk dat 80% van mijn posts op mijn werk zijn gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik post dan tegenwoordig weer alleen 's avonds.Op selecte avonden, dat wel.
yvonne dr topic gezien daar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
En OUD. Het gezelligste forum op FOK!.
SCD. Dat was nog eens een tijd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vroegah, toen ONZ nog voor humor stond en niet voor 1000 keer dezelfde verkeerd gespelde woorden posten...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik niet, ik zit alleen wel al 10 jaar mijn werk door te komen met FOK!..
Waarom zou ik in godsnaam vrijwillig naar OUD gaan? Het staat zowel niet in mn AT als in mn index.quote:
IK heb het wel in mijn AT, soms de beste rellenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam vrijwillig naar OUD gaan? Het staat zowel niet in mn AT als in mn index.
Het enige verkeerde daaraan is dat je niet met mij samen sliepquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zou Friends kijken, maar in plaats daarvan ben ik in slaap gevallen.
Soms hebben ze wel humor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders wij wel.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam vrijwillig naar OUD gaan? Het staat zowel niet in mn AT als in mn index.
tijdens mijn werk vind ik dit altijd wel vermakelijk.... maar als ik thuis zit ben ik er meestal zo klaar meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik soms ook wel eens natuurlijk, maar ik denk dat 80% van mijn posts op mijn werk zijn gedaan.
jawel, er zitten ook nog wel leuke users tussenquote:
Soms zijn de voorspelde reacties juist zo flauw dat je er weer enorm om moet lachen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Jij met Techno? Zeker.quote:
Ribbed, for her pleasure.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef Delan het volgende:
[..]
fles massageolie![]()
geribbelde condooms
iets met olie en de kat erop bindenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij met Techno? Zeker.
Zij met E_M?
Even hier naar kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
BWhuuuuuuuuuuuuuuuhubwiebediebieduuuuhhhppffff..... hmmz. Ik heb rare dingen in mijn hoofd en kan me niet concentreren
Rellen in OUD, ja? Voorbeeldje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK heb het wel in mijn AT, soms de beste rellen.
+1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
De laatste jaren lijdt heel ONZ inderdaad aan het syndroom van down.
Je bent te oud voor zequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
Maar normaal is het wel gezellig hier...
Graseter zij dat ik hier heen moest komen
Nu ben ik hier en nu negeren jullie mij
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Rellen in OUD, ja? Voorbeeldje?
Ik dacht dat het alleen maar ´zeggen hoe mooi die babyfoto wel niet is´ was.
Sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
BWhuuuuuuuuuuuuuuuhubwiebediebieduuuuhhhppffff..... hmmz. Ik heb rare dingen in mijn hoofd en kan me niet concentreren
ik weet wel dat Techno met Duim boftquote:
Te jong denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |